Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Salut,pentru Terminatoru exact asa se manifesta si la masina mea, nu se ducea apa la 90 grade,contrlolat g 62 era bun a ramas de schimbat termostatul,am luat Bher,pentru ca asa vin si din fabrica si sunt foarte multumit,apa sta acum la 90 grade,sper sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am apucat de treaba,am luat termostat Bher,am demontat mai multe p-acolo filtru de motorina cu tot cu suportul lui ca eu trebuia sa-mi schimb si teava aia mai groasa de metal pt ca i s-a rupt urechiusa pe care vine prins capacul motor si nu imi placea asa ca vibra capacul si imi strica p-acolo una alta,dupa demontarea tevii am trecut la termostat si am facut pe dracu in patru si am scapat unul dintre suruburi intre blocul motor si suportul de motor si nu il mai pot scoate de acolo,s-a si intunecat si nu mai vad nimic, maine am sa merg la dezmembrari sa-mi iau un surub identic ca altul nu-mi trebuie si daca nu au ma apuc sa demontez p-acolo tot ca eu vreau surubul identic.

Edy ai observat ceva imbunatatiri la masina de cand ai schimbat termostatul???(consum mai mic,caldura mai buna si mai repede)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sa micsorat consumul si caldura este foarte buna,si eu am demontat teava de care spui tu, pentru urechia rupta,am sudato electric,are 1an si nu sa mai rupt sper sa tina mult si bine, in legatura cu surubul scapat in suportul motor,incearca cu un magnet mai puternic,sper sa rezolvi bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o saptamana am schimbat termostatul la celalalt passat, tot avf, si a scazut consumul. aceleasi probleme erau... consumul cam crescut(nu urias) si apa nu urca mai mult de 70 decat foarte foarte rar. pentru orice eventualitate am schimbat si G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi dupa ce imi pun termostatul , verific si G62 cu Vcds daca imi spune FLORIN cum , ca el a spus ca se poate. :flower: :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai compari valoarea raportata de el cu cea de la g2 din ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verific si G62 cu Vcds daca imi spune FLORIN cum , ca el a spus ca se poate. :flower: :rr:

Intri pe 1- Engine si vezi ce temperatura arata, la lichidul de racire. Dupa aia, te bagi pe 17-Instruments si vezi ce valoare arata si acolo. Daca sunt diferente mari - e clar - g62 defect - Atentie ! putem avea G62 defect, care la cald arata totul ok, dar face figuri doar la rece.

Recomand schimbarea numai cu unul OEM - scump - peste 120 lei, dar te ajuta mult si la pornire. Restul, cele de 40-50 lei, le schimbi cu sacosele.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pornirea nu am probleme,doar cand e ffffff frig -15 -20 de grade,tin mai mult pe automat si atunci porneste,nu-i problema,pe mine temperatura la apa ma deranja, dar cred ca dupa ce ii pun maine termostatul nu o sa mai fie probleme.Maine ii fac si verificarea G62 explicata de tine si revin cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am montat termostatul si e ok, apa se incalzeste mai repede si odata ajunsa apa la 90 de grade acolo ramane,am verificat si cu VCDS-ul si am asa:valorile din 01-Engine si 17-instruments sunt identice,cu motorul cald imi arata cam 75 de grade pe ambele module in vcds si acul de la apa era aproape de 90 de grade in bord,e normala aceasta mica diferenta dintre ce masoara VCDS si ce arata pe bord sau trebuie sa fie identice???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 75 si 105 real la motor, pe bord o sa arate 90 constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, am inlocuit termostatul cu unul OEM. Nu am probleme cu G62-ul (oricum este inlocuit de vreo 2-3 ani din pacate cu aftermarket, o sa pun unul OEM cand schimb distributia) pentru ca l-am verificat cum a zis Florin (Engine cu Instruments) si nu sunt diferente. Totusi mi se pare ca ridica greu temperatura la motor pe ceas. Caldura imi da foarte repede intr-adevar dar ma gandesc ca asta e meritul Climatronicului (functioneaza PTC-ul, am verificat din vagcom). Nu am verificat bujiile incandescente pentru ca masina porneste la cheie si nu mi-am facut probleme. Nu prea au fost geruri, asa ca pot sa accept ca nu imi functioneaza "chiar" toate bujiile (stiu ca la PD daca e un pic peste 0 grade aproape ca nici nu ai nevoie de bujii ca sa pornesti) dar nu inteleg legatura dintre incalzirea motorului si nefunctionarea bujiilor la pornire din moment ce motorul porneste normal. Sau are legatura cu temperatura din cilindru pe care bujiile ar trebui sa o realizeze si ele nu o fac? Si de aici vine distanta mai mare in timp pana motorul ajunge la temperatura normala de lucru>?

Intr-adevar, inainte aveam problema ca nu ridica temperatura mai mult de 70-80 grade pe ceas. Acum s-a rezolvat: odata ce a atins 90 de grade, sta neclintit acolo chiar daca stau in ralanti.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa spusle lui Al Bundy ar trebui sa stau linisti(asa si sunt)e o difernta normala.Ce e ala PTC,are cumva legatura cu Coolant Glow Plugs si cum se verifica aceste bujii,am citit ca se pot verifica cu multimetrul sau e posibil si din vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca e bine... dar nu asta te interesa, la verificarea G62-ului - ci compararea valorilor dintre Engine si Instruments. Zici ca nu sunt diferente notabile, asa ca e bine. Cu termostatul am inteles ca s-a rezolvat.

PTC - sunt rezistentele din sistemul de climatizare - menite sa asigure caldura mai repede, in habitaclu. Ele au inlocuit sistemul CGP - Coolant Glow Plugs - care avea acest rol - era mai benefic pentru motor, dar nu ajuta la confortul pasagerilor..... cine are PTC, nu are CGP...si invers...cu mici exceptii - EU - care mi-am montat si PTC si am pastrat si CGP-ul.

Verificarea unor bujii incandescente se realizeaza cu multimetrul.....sau scoase si puse pe baterie.

Oricum, verifica intai daca ai CGP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CGP-uri am ca le-am vazut(undeva chiar langa pompa tandem,3 la numar)tot niste bujii sunt si astea nuh?Daca poti sa pui niste poze cu PTC :icon_cheesygrin: ,difera unitatea de comanda a climei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu difera.

Da, alea 3 sunt. Daca ai CGP, nu ai PTC. Atunci verifica bujiile suplimentare cu multimetrul, dupa care verifici daca primesc comanda - scoti mufa de la g62, pornesti motorul, clima pe HI ...ventilatia data tare...

Poze cu PTC am pus eu undeva, dar nu te ajuta la nimic, ca sunt in housing-ul climei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti B5.5, aveti rezistente in bord (PTC). Daca alea s-au ars... cam greu de reparat/inlocuit. Ionut, la fel ai si tu, Superb-ul fiind generatie 2001+.

Daca se incalzeste greu... poate mergi tu foarte moderat cu el pana se incalzeste. Mai ales ca ai termostat nou...

Terminatorule, nu difera unitatea de comanda a climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar toate.....sunt B5,5 si cu CGP - putine, dar sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA:azi dimineata cand am pornit masina mi s-a aprins in bord STOP CHECK COOLANT si semnul specific pt apa si nu s-a mai stins.Oare ce poate fii ca lichid de racire este in borcan intre MIN si MAX, senzorul e la locul lui.Am mers 2 zile de la montarea termostatului si doar acum sa faca scheme,ce nu-i convine oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca problema e super cunoscuta si citita: curata cele 2 tije din vasul; de expansiune cu un cutit sau o surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tijele sunt in vas,inauntru, nu contactele de la mufa de sub vas,e prima oara cu astfel de simptome la mine,da cine stie,tijele acelea nu au pe ele ceva strat protector pe care sa-l deteriorez prin curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam off-topic dar nu am gasit ceva sa ma lamuresc calumea :D

Afara e foarte frig... si daca stau cu masina la relanti apa scade.. daca apas functia "ECON" apa creste usor sau ramane la fel...are legatura cu WEBASTO , nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tijele sunt in vas,inauntru, nu contactele de la mufa de sub vas,e prima oara cu astfel de simptome la mine,da cine stie,tijele acelea nu au pe ele ceva strat protector pe care sa-l deteriorez prin curatare?

DA, e vorba de tijele din vas si le poti curata fara grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci n-am facut nimic si s-a rezolvat problema de la sine,daca va mai aparea am sa curat si tijele alea.Ms baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum nu am facut nimic(n-am curatat tijele)azi dimineata mi s-a aprins din nou martorul pt antigel si STOP,care dispare dupa cateva minute de mers si repornirea motorului,ramane sa curat tijele si sa vad in ce stare e vasul de expansiune ca am citit topicul dat de Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!