Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Acelasi grafic pot sa-l fac si eu. Se pare ca amandoi avem o problema. Dar nu stiu care.

Sa-l punem pe colegul Zabin sa faca graficul asta la masina lui. Sa vezi ce surprize o sa avem. ;)

A lui e tot B5 din 2000, motor de 115CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele noastre de 2.0 pe timp de iarna,la pornire ,incalzirea auxiliara se face cu 3bujii sau cu rezistori PTC? daca sunt bujii, sunt localizate la fel ca la motorul 1,9 ,in capul chiulasei opus distributiei?daca sunt rezistori PTC ,sunt in aeroterma? daca stie cineva,sa ne explice si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va ajuta cu ceva, o sa va spun in cat timp se incalzeste motorul meu. Am pus vag-comu dimineata la -7* si in 8 minute mi-a ajuns apa la 50*(fara caldura pornita, fara sa misc masina de pe loc). De la 50* pana pe la 75* i-a mai trebuit inca aproximativ 20 de minute. Si de acolo in sus nu s-a mai dus. In mers, la o temperatura de -5*, apa ajunge pe bord pana la linia de 80*(dupa vreo 5 km de mers normal, turata pana in maxim 2000 de ture) si dupa inca vreo 3 km turata la 2500 maxim, ajunge si la linia de 90*. De data asta n-am avut laptopul la mine sa zic exact ce temperatura avea apa pe vag-com. Tin sa precizez ca ventilatorul ala mi-e blocat si mie pe maxim, in rest n-am observat alte defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi grafic pot sa-l fac si eu. Se pare ca amandoi avem o problema. Dar nu stiu care.

Sa-l punem pe colegul Zabin sa faca graficul asta la masina lui. Sa vezi ce surprize o sa avem. ;)

A lui e tot B5 din 2000, motor de 115CP.

Passat b5 din 2000 motor ajm, de cand am schimbat bujiile de incalzire antigel, apa imi ajunge la 90 in maxim 5 km, inainte faceam cam 10 km pina urca apa la 90

caldura imi sufla cam dupa 500 de metri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si eu azi, si a fost astfel:

- dupa 3 km s-a miscat acul, deci a depasit 50 de grade

- dupa 6 km a ajuns la 70 de grade

- dupa 9 km a ajuns la 90 de grade

Temperatura exterioara era de +1 grad, si am mers cu 2000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai cele 3 bujii, arse. Sau nu le ai defel. Poate fi si termostatul, daca la +1 G se incalzeste asa de greu.

Mai e o chestie, la care nu cred ca sa gandit nimeni; daca temperatura indicata in bord este eronata, adica acul este pe 90 G si in realitate apa este la 70 G,sau invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta cam asa e...cand acul arata prima data 90 temperatura reala e cam 75-80. adica acul ajunge mai repede..dupa aceea dupa ce mai faci inca cativa km urca si temperatura reala..am verificat pe climatronic si vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar am vrut sa vorbesc despre asta. La mine cand ajunge acu la 90*, temperatura verificata pe vag-com ii intre 70* si 90*. Ii o problema sau asa ii la toata lumea? Nici macar vara nu'mi ajunge apa la 90*, (pe vag-com) decat in conditii de forta extrema (poate si din cauza termostatului). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zabin, pune te rog codul de la bujiile alea, sa le cumpar si eu, poate o fi treaba, desi pe mine nu ma deranjeaza nici asa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor ajm, -7 grade, cam in 1 km incepe sa bage un pic de aer cald, cam in 4 km (10 min) se ridica la a patra *** (adica cele trei apropiate si inca una), in 8 km se ridica la 90 de grade, pe care la inceput nu le tine la relanti sau decelerari dar dupa o vreme nu mai scad. Termostat nou luat de la reprezentanta (prim mai), antigel tot de acolo, nu baga aer in instalatie, nu a scazut lichidul cu un gram de 7 luni. Bujii (alea trei) verificate - oricum, cred ca trebuie un pianist sau un chirurg eminent sa le schimbe ca nu prea e spatiu acolo. Cuplajul ventilatorului e ok.

Daca insa merg la drum intins (90-100km/h), creste mult mai repede temperatura, cam in 5-6 km maxim ajunge la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tare asta cu climatronicul... :icon_thumright:

Florine, uite aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tama se pare ca asa e normal...asa am vazut la toate masinile ce le-am testat. ce sa mai zic ca inainte sa schimb termostatul si acum statea tot pe la 80 temperatura reala si verificata era 68-73 ...de acolo si consum de 11-12 L/100 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul2.0TDI,136CP,cuDPF,ce are ca incalzire auxiliara a apei?Bujii sau rezistorPTC?Si unde sunt localizate?Stie cineva?Multumesc.Un coleg de forum spunea ca la roata de rezerva exista un abtibild cu coduri de la 7E0 pana la 7E8.Cine are incalzire auxiliara trebuie sa aiba 7E5 sau 7E6, asa am inteles eu.La mine nici un cod nu este cu 7E.Daca stie cineva cum este la motorul2.0tdi.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai cele 3 bujii, arse. Sau nu le ai defel. Poate fi si termostatul, daca la +1 G se incalzeste asa de greu.

Problema e ca tocmai am schimbat termostatul, si nu am observat nicio schimbare. O sa caut si bujiile, dar mi-a pornit la sfert si la -10 grade, cred ca sunt bune.

De ce spui "cele 3 bujii", nu trebuiau sa fie 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 3 buji pt incalzirea apei, sa ai caldura mai rapida in interior :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, inseamna ca nu e de la ele, masina incepe sa bage caldura la 1 minut dupa pornire. Ciudat este ca iernile trecute ajungea la 90 de grade mult mai repede, in maxim 7 km, indiferent cat de frig era afara.

O sa le verific, totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si io cu Passat 1.9 TDI, 115 CP, AJM, an 2000.....nu trecea acul de 80 de grade nicicum si ajungea acolo destul de greu (~ 10 km sau 30 min. mers prin oras dimineata la -6...-8 grade afara)! Schimbat azi termostat (ceva ieftineala, englezesc cica, 27 RON) si acul HOP la 90 de grade si acolo a ramas!!! :lol: Dar azi masina era oarecum calda, asa ca is curios dimineata cum se prezinta situatia....o sa va spun si voua!!! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_lrn@ nici la masina mea nu este nici macar un cod PR care sa inceapa cu 7E, deci am 6 spatiu gol 8 dar totusi am cele 3 bujii sub pompa tandem. Inca nu am reusit sa-mi dau seama daca sunt functionale, nu am apucat inca sa le masor.

In legatura cu indicarea eronata a instrumentului de bord. Daca apa este la 70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai temperatura apei o vezi pe climatronic (depinde de masina e afisata pe canale diferite vezi topic Ce secrete ascunde climatronicul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=76) sau mai simpu pe vagcom. au mai zis si altii ca acul urca mai repede..daca apa a trecut de 70 si ceva si e in tendinta de crestere acul deja arata spre 90

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu climatronic si m-am mai jucat cu el. La tine pe 07 indica temperatura lichidului de racire? Pe topicul acela pe care l-am mai studiat si eu mai de mult scrie mai mult pt Audi nu am gasit special pt Passat. Poate nu am fost destul de atent.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimeni pe aici cu motor AVB, AWX sau AVF sa aiba pe masina dotarea cu bujii incandescente pe lichidul de racire. M-ar intereasa sa imi pun singur asa ceva. Cheltuielile pieselor nu ar ajunge mai mult de 100 euro(bujii, flansa, bujii, mufe bujii, cablaje, relee, soclu relee, rezistente - am toate codurile pregatite). Dar m-ar interesa sa intreb pe cineva cu B5,5 cu motor AVB,AWX sau AVF niste locatii unde vin. Sau poate e vreun electrician priuntre noi priceput sa ma lamureasca. Vreau sa imi fac si nu ma faceti nebun doar ptr atat ;) , pentru ca mai am si altele in cap, ca dimineata am 3 km pana la munca si abia ajunge apa la 50-55 grade. Mi-e mila de ea saraca. Termostatul e bun garantat, ajunge si sta la 90 cam in 5 km. Apropo, am intrebat de B5,5 cu AVB, AWX sau AVF pentru ca instalatia electrica o am, dar difera putin de B5(AJM de exemplu) care are si ceva in plus cu conexiuni pe la un racitor de motorina. E putin mai complicat la AJM. Imi zicea cosmin ca unele modele au si CGP si PTC, adica si bujii la lichid racire si element z35. Din ce am studiat pe schema electrica, cred ca merge amandoua bagate doar pe 2 relee sau pe 4 relee si cu comanda simultana din ECU. Pare simplu , dar problema mea e ca nu stiu unde se afla anumiti conectori si ce inseanna anumite coduri pe schema electrica. Pls help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibila dotarea dubla, cu CGP si PTC in acelasi timp ?(buji + z35) ? Eu am vazut ca nu am cele 3 bujii pe lichidul de racire. E posibil sa am totusi elemente PTC, dar m-ar tenta si bujiile la motor. Mai mult de motor imi e pentru ca am scaune incalzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata am 3 km pana la munca si abia ajunge apa la 50-55 grade.

Tu rei sa-mi faci sange rau, nu? :) :lol: :lol:

Cum Dumnezeu... pai mie imi trebuie vreo 10-12 km sa ajunga apa la 50-55. Cu tot cu bujii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine ai incercat dimineata sa mergi doar cu a 3-a la 1800 rpm. Logica ar fi rotatii multe sa se incalzeasca motorul la cuplu maxim. CU a 4-a nu poti merge in oras prea des cu 1800 rom (70Km/h).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot exista amandoua, deoarece sunt comandate de aceleasi relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!