Jump to content

Intrebare Eebio


prepeleac
 Share

Postare recomandată

Confirm. La Pierburg 2E exista un releu la bord,(conectat la aprindere) care la peste 1300 ture inchide o electovalva pe furtunul de aer si deplaseaza opritorul clapetei de acceleratie. Astfel clapeta se inchide complect. Sistemul e acelasi doar ca nu inchide electovalva ci inchide complect clapeta. La pierburg 2E acea electovalva e 90% din timp inchisa , doar pur in relanti e deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

baieti, priviti prospectul pe care il pune omul in primul post, e clar desenata o electrovalva ca la solexurile de broasca care actioneaza la intrarea amestecului in galerie la ralanti, nu?

p.s. daca o vinzi pune o poza sa vad si eu cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti, priviti prospectul pe care il pune omul in primul post, e clar desenata o electrovalva ca la solexurile de broasca care actioneaza la intrarea amestecului in galerie la ralanti, nu?

p.s. daca o vinzi pune o poza sa vad si eu cum arata.

fratilor studiati carb de dacie... sub surubelul de amestec relanti este un dop de plumb (pe talpa)...ebio care se gasea pe piata acum vro 14 ani in urma venea cu urmatoarele componente> 1. bloc electronic...2. talpa cu electrovalva..talpa era identica cu talpa petei calde numai ca avea in plus o gaura in care intra electrovalva, iar pe suprafata de contact cu talpa carb o gaurica care corespundea cu dopul mai sus comentat...la montaj se scobea dopul si la reglaj se stringea surubelul la maxim astfel incit benzina sa nu mai intre in galerie prin gaurelele mici de sub clapeta... ci sa treaca prin talpa cu electrovalva...

tranlatati cele spuse la carburatoarele de broasca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tranlatati cele spuse la carburatoarele de broasca....

adeca...nu merge pe solex.

in cazul asta ... cumpar eebio ! (eu am carfil :huh: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm. La Pierburg 2E exista un releu la bord,(conectat la aprindere) care la peste 1300 ture inchide o electovalva pe furtunul de aer si deplaseaza opritorul clapetei de acceleratie. Astfel clapeta se inchide complect. Sistemul e acelasi doar ca nu inchide electovalva ci inchide complect clapeta. La pierburg 2E acea electovalva e 90% din timp inchisa , doar pur in relanti e deschisa.

Salut, aici eu nu ma prind deloc. eu am pe masina un Pierburg 2E si il cunosc foarte bine.

Mai intai, nu inteleg la ce furtun te referi cand spui " electovalva pe furtunul de aer" si nici ce e cu opritorul clapetei de acceleratie.

Poate e vreo upgradare a acestui carburator dar din pacate nu pricep nimic si-mi pare oarecum ilogic, as fi recunoscator daca ai reveni cu detalii sau imagini.

Ceea ce descrii tu , cu deplasarea opritorului clapetei eu cred ca e vorba mai degraba de sistemul "push-down" de pe unele modele cu AC care ridica putin turatia motorului la ralanti cand acesta e bagat in sarcina mecanica (AC) si tinde sa se opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza e incercuit cu rosu si opritorul clapetei de acceleratie (capsula de vacuum ) cat si electovalva pe furtunele de aer comandata de releu care se inchide la peste 1300 ture. Cand se inchide electovalava, membrana se deplaseaza complect spre interior, permitand inchiderea complecta a clapetei de acceleratie. Asta e pozitia de mers normal. Clapeta nu se inchide pentru ca o ti tu din pedala deschisa. Dar in momentul cand iei piciorul de pe pedala de acceleratie, clapeta se inchide complect, abia apoi trece in pozitie de relanti cand motorul a scazut in turatie sub 1300 ture. Poti sa simti si la pedala de acceleratie in momentul cand schimbi vitezele, in momentul cand iei piciorul de pe pedala de acceleratie ea urca, iar dupa cateva secunde simti ca coboara singura inapoi putin pana in pozitie de relanti.

post-2506-1197036414_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

revin cu o problema

am montat din nou eebio pe masina, de data asta bine si isi face treaba

problema e ca in ralanti motorul galopeaza, in sensul ca se stinge ledul-scade turatia-ii da comanda ca si cand ar merge in gol fortat, se aprinde ledul merge iar se stinge si tot asa, cateodata se stabilizeaza, si sta becul aprins cum e si normal cateodata nu se mai stabilizeaza nici dupa 5-10 minute

la problema asta-becul palpaie in ralanti- cartea zice ca ralantiul e prea mare-la mine nu e mare deloc, e la 900 masurat

cum pot sa-l pacalesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e bine ca galopeaza esti cu reglajul aproape de "adevar" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sa zicm si asta ca nu e reglajul perfect dar eu tot cred ca are o problema pt ca-mi opreste electrovalva si cand o pornesc si e socul tras, stiu ca o opreste pt ca mi se stinge ledul si in acelasi timp scade si turatia motorului

sa aibe eebio o problema?sa se fi ars ceva poate cand l-am pus prima oara si poate am facut vreun scurt de-mi opreste e/v si cand masina sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

si au trecut anii............si ma simt asa putin dator sa lamuresc unele treburi....

cred ca am scris si mai sus, dupa ce am cumparat al 2-lea eebio, crezand ca pe primul l-am ars (nu e ars), nu mergea nici cu asta, am abandonat ideea, dar anul asta in primavara-vara, am pus din nou eebio pe masina :icon_bounce: :icon_bounce: si tot asa facea, taia alimentarea la ralanti si atunci am luat legatura cu un electrician/electronist care mi-a schimbat o rezistenta cu un semireglabil , m-am distrat putin pana am reglat turatia la care sa porneasca electrovalva, dar dupa ce am reusit, chiar functioneaza si chiar a scazut consumul la 100 de km cu ~0,5 litri. Merita? Nu stiu, credeam ca merita pana nu demult, pana cand a inceput sa bata motorul, fapt la care sunt convins ca a contribuit si eebio si va spun de ce: cand vii cu masina la vale in frana de motor, totul e bine :icon_thumleft: , consum zero, dar apare o problema cand calci pedala de accleratie, apare un "zvac" , pe care de cele mai multe ori puteam sa-l evit doar calcand ambreiajul, zvacul la motor tot era doar ca nu se mai transmitea asa de tare masinii, dar tot se transmitea organelor motorului. Acum revin cu intrebarea: merita? Stiu care este si cauza: eu am pus eebio pe un carb 30 pict 3 si dureaza mult pana se "amorseaza" carburatorul, avand supapa electro-magnetica destul de sus, chiar sunt curios cum o sa se comporte pe un carb 34 pict 3, care are supapa mai jos si poate se amorseaza mai repede ca sa evit zvacul, altfel cred ca voi renunta definitiv la eebio. Pareri, sfaturi???

Modificat de prepeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan 0, ca e trasa pe dreapta :icon_redface: pana-i fac motorul, dar la 1,2 aveam 6,5-7,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta pe extern ma gandesc ceea ce cred ca e foarte bine. unde vrei sa ajungi cu consumu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca se poate sub 5 extern :D Ramane de vazut., intentionez sa fac un drum mai lung in viitorul apropiat. Cu motor si broasca stock in principiu ...

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu? practic nu prea ai cum. daca schimbi aprindere, evacuare, admisie, preincalzire admisie atunci poate si in conditii de temperatura optime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o teorie... poate merge, poate nu :) nu ma luati in seama. ... Daca imi reuseste ceva o sa spun pe forum.

Elementele sunt simple: reglaj precis cu colortune, o evacuare intentionat mai restrictiva, alte jiclere (mai mici ), aprindere electronica. etc...

Plus ca exista intotdeauna un compromis, daca vrei sa o faci cu elemente stock sau aproape stock ... in principiu compromisul principal este si va fi "talpa" :)

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateva teorii am si eu. am pus si dincolo. eu am reusit sa scad la 9% in oras de la 11% cat e cifra de fabrica si asta la duba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!