Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

Verificarea din filmulet am facut-o. Ventilatorul merge pe amandoua treptele. Nu stiam insa daca termocupla cupleaza amandoua treptele sau nu. Cu masina stand pe loc ventilatorul nu are sanse sa treaca pe treapta a doua pentru ca treapta intai raceste suficient (cel putin la temperaturile de acum de afara). Asa ca am desfacut stecherul de pe termocupla si am asteptat sa se incalzeasca mai mult motorul. In timpul asta masuram cu un ohmetru contactele de pe termocupla. Am vazut ca la un moment dat a facut contact pentru treapta I si dupa un timp (desi stateam ca pe ace sa nu supraincalzesc motorul) am vazut ca a cuplat si treapta a doua. Am infipt la loc stecherul in termocupla si a pornit ventilatorul pe treapta a doua, iar dupa un timp a comutat pe treapta I. Deci termocupla pare ca functioneaza insa nu stiu daca temperaturile de functionare sunt bune. Dupa indicatia din bord, treapta a doua a cuplat pe la 105* si a comutat pe trapta I cand acul a trecut un pic sub 100* (sa zic 97-98) si a mers cu treapta I pana pe la 90*. Ce ma incurca este ca temperatura de cuplare a treptelor pare sa fie un pic mami mare decat ce e specificat in manual. Treapta I ar trebui sa cupleze la 92, dar mie nu imi cupleaza pana nu trece bine de 95, iar treapta II ar trebui sa cupleze la 99, dar mie mi-a cuplat la peste 100. S-ar putea ca senzorul care imi indica temperatura in bord ca nu fie tocmai bun si sa arate mai mult, dar ma indoiesc pentru ca la drum intins, temperatura sta la 87 fix cu termostatul proaspat schimbat. As zice chiar ca arata mai putin decat real pentru ca termostatul are deschidere la 87, deci probail ca temperatura la mers intins ar trebui sa fie in jur de 90 si nu 87 cum imi arata mie. Daca termometrul in bord imi arata mai putin, atunci termocupla functioneaza cu prima treapta la 100 si a doua la 110. Ce ma sfatuiti sa fac? Schimb termocupla? Este posibil sa se fi depus murdarie pe ea si sa nu mai citeasca bine temperaturile? Adica daca o scot, o curat si o bag la loc am sanse sa fie mai precisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in manual (diesel) scrie ca tr 1 pleaca la 92-97gr, tr 2 la 99-105gr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vezi sa nu fie senzoru de temperatura cu probleme si deasta nu-ti indica bine. Schimba-l,uita-te ce culoare are inelu de pe senzor si ia-ti unul identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara,va rog sa ma ajutati cu termostatul la masina mea,unde se afla mai exact:masina este un golf3,1.8 benzina 55kw,75cp,cod motor AMM.an fabricatie 1997.Va multumesc frumos 

cu niste poze mai exact daca aveti,Multumesc.

http://vwforum.ro/uploads/monthly_04_2013/post-102107-0-63768400-1367012675.jpg

motorul este exact ca in aceasta poza

Modificat de narcis24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la capatul dinspre motor al furtunului albastru. E un cot de 90* si flansa care tine termostatul. Daca ai servodirectie trebuie demontata mai intai pompa de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!