Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

Atunci mai mult ca sigur este termostatul,deschide mai repede decat trebuit.Daca vrei sa il schimbi recomand Wahler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa dau comanda zilele astea in general lumea recomanda Behr-T acum nu stiu ce sa aleg Wahler sau Behr, deschidere la 84 sau 87 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda marca si temperatura termostatului cu care a venit masina din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai,

Este posibil sa fie senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvan, e putin probabil pt ca am testat temp lichidului de racire cu un termometru si era aceeasi cu ce imi arata in bord deci senzorul trimitea catre bord informatii corecte, si in plus eu nu am ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aex-ul este al unui amic.Din pacate nu am rezolvat problema, desi am completat cu antigel(masurat rezista la -40) si am aerisit instalatia.Amicul a zis ca sa mai golim inca odata instalatia si sa ne uitam mai cu antentie.Este o munca foarte usoara, dar imi este ca nu vom rezolva nimic.Chiar nu inteleg cum trece lichidul pe langa termostat desi am incercat cu 2 termostate, unul cu tija scurta-original Behr si unul cu tija lunga- aprox 1-1,5mm mai lunga decat cel original, garnitura noua, flansa verificata- nu are nimic, este ok.

Cu termostatul care avea tija mai lunga, flansa statea putin mai departata de corpul de plastic cu aprox 0,5-1,0mm.Cu cel original flansa se potriveste la fix in corp dar tot se incalzeste furtunul de jos.

Pentru ca nu am rezolvat cu incalzirea si baiatu circula doar prin oras i-am spus sa isi puna un carton in fata radiatorului cand vor scadea mai mult temperaturile.

Daca vom inspecta acel corp de plastic, desi nu cred ca rezolvam nimic, voi reveni cu rezultatul.

Daca mai sunt idei, astept sa le verific pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sarpee - Iti trebuie termostat cu deschidere de la 87 grade. Dar nici termocupla de pe radiator nu e in regula. Prima treapta trebuie sa fie la 92 grade.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, termocupla se infileteaza pe ventilator si in ea intra o mufa cu 3 fire parca nu? de schimbat cum se schimba?trebuie dat ventilatorul jos ? pierd antigel cand o schimb, nu prea ma pricep

Modificat de sarpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in ea 3 fire dar vine infiletata pe radiator in partea dreapta cum te uiti la motor cu capota ridicata. Eu am schimbat-o fara sa dau jos radiatorul. Perzi foarte putin antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e motorasul ventilatorului.

Piesa cu nr. 16post-982-0-42458900-1351165034_thumb.jpg

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat termocupla dar am impresia ca nu are nici o garnitura, nu ar trebui sa aibe si garnitura sa nu scape antigel pe langa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scapa ca e infiletat.

Eu cand am schimbat termocupla am "salvat" antigelul si apoi l-am pus inapoi. Am desfacut unul din furtune care venea de la radiator undeva sus la motor, l-am introdus intr-un PET de 5L si l-am coborat asa incat sa curga tot antigelul in PET. Poate te ajuta ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati, am schimbat termostatul(wahler 87grade) acum sta intre 70 si 80 indiferent ca stau pe loc sau merg sa fie ceasurile de vina ?senzorul? termostatul luat defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul trebuia sa-l verifici pe aragaz inainte sa-l pui pe masina. Iti trebuia un termometru sau un aparat de masura cu sonda de temperatura - vedeai daca incepe sa deschida la 87 si daca e deschis compet la 100; in acelasi timp trebuie sa vezi si daca inchide complet la 87 in timp ce se raceste apa. Eu cu inchiderea am avut probleme; el deschidea la 87 dar inchidea complet pe la 67-70gr.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile cred ca sunt problema pentru colegul de la Cluj, la tine inclin sa cred ca este in continuare senzorul buba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat temp lichidului de racire cu un termometru alimentar de 20lei nu stiu cat de bun este, as incerca cu un aparat de masura cu sonda de temperatura o fi mai precis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel cu care am masurat eu era destul de precis. Toata treaba e sa vezi daca el inchide si deschide cand trebuie. Si sonda de temperatura poti sa o verifici - e in manual un grafic R(ohm) functie de temperatura

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga termostatul intr-un ibric cu apa si pune-l la fiert. Stai langa el pana fierbe si iti vei dai seama cand deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut urmatorul lucru, am pornit motorul acul de temp a ajuns pe la aprox 75grade si acolo a ramas asa cum face de fiecare data, cu motorul la relanti am scos mufa din senzorul de temp(nu s-a modificat relantiul sau turatia) a cazut acul pe 0, dupa care am pus mufa la loc si surpriza acul a ajuns la 90grade, am oprit motorul si cand am plecat(dupa aprox o ora) acul nu trecea de 75 grade. e probl cu senzorul? ma gandesc daca era dus nu se mai ridica deloc

Modificat de sarpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa iti indice gresit.... poti incerca cu unul nou, nu costa mult, undeva pe la 35 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sarpee - poti veni sa incerci ceasurile mele sa vezi ce indica (sa nu schimbi senzorul degeaba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o prolema cu caldura,nu baga.Acul indica 90 de grade,furtunele din calorifer sunt calde,termocupla porneste...ar putea fi termostatul blocat pe deschis?

vento 1.8 abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!