Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

am schimbat si senzorul de temp si termostatul si apa nu sta la 90 grade in mers doar la relanti ajunge. ce poate fi de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e bun termostatul? E pe producator sau pe original?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am schimbat termostatul,o adevarata epopee de scos cu pompa de servo etc ... dar ideea e ca acum merge,acul sta la jumate (90 de grade,nu l-am vazut niciodata acolo) s-a linistit si relantiul nu stiu de ce si sper sa scot si un consum mai bun .

Sa ne auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, daca merg prin oras temperatura imi sta la 90 de grade cu termostatul asta tampit, e posibil ca din cauza lui sa-mi creasca si consumul, sau cresterea consumului e valabila doar cand ies la drum lung si temperatura sta la 70 de grade?

Iti sta la 90 de grade pentru ca nu are timp sa se raceasca, nu circula aerul in asa fel incat sa raceasca motorul ca in exterior. E normal sa ai consumul mai mare din moment ce motorul nu merge la temperatura optima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu trebuie sa-mi schimb termostatul, exista vreo firma anume mai buna care fabrica asa ceva? Am fost la un magazin de piese si mi-au zis ca toate sunt la fel de proaste indiferent de producator :D N-as vrea sa-l schimb acum si dupa vreo doua luni sa fiu nevoit sa-l schimb iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cele originale. costa de la 1 milion in sus

Si cele originale sunt facute tot de niste producatori doar ca sunt cu vreo 50 - 60ron mai scumpe pt. ca au stanta vw-audi pe ele, cum se intampla si cu bujiile NGK, te duci la reprezentanta iei aceleasi bujii dar au stanta pe ele si sunt mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wahler sau behr va recomand si nu dati un mil. ca e mult. wahler am luat de vreo 8 luni si este k. am dat 40 pe el. behr e in jur de 60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasisem wahler la 54 de lei...asa scria si pe cel care l-am scos,in afara de insemnele VAG scria wahler. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Am schimbat si eu termostatul azi.

Apa sta frumos la 90 de grade tot timpul si caldura in masina e mult mai ok. Niciodata nu a stat acum asa de fain la mijloc, tot timpul era la minim. Am citit pe forum din ce cauza e, si am decis sa inlocuiesc termostatul sa incerc macar. Nu imi pare rau! Motorul e mai silentios, relantiu mai mic, consum mai mic, caldura mai buna, si motorul reactioneaza mult mai bine la pedala. Imi pare rau ca nu mi=am dat seama mai repede ca termostatu e defect. (deschidea undeva la 40grade, am verificat).

La motorul 1.9TD tot asa se afla dupa pompa servo, nu m-am bagat sa-l schimb eu pentru ca cine stie...poate imi lipseste o scula ce as avea nevoie sau nu stiu sa dau jos suruburile/pompa servo/reglat cureaua etc. in plus sa ma tavalesc pe sub masina o ora. Am dat la un mecanic 30 lei si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu termostatul azi.

Apa sta frumos la 90 de grade tot timpul si caldura in masina e mult mai ok. Niciodata nu a stat acum asa de fain la mijloc, tot timpul era la minim. Am citit pe forum din ce cauza e, si am decis sa inlocuiesc termostatul sa incerc macar. Nu imi pare rau! Motorul e mai silentios, relantiu mai mic, consum mai mic, caldura mai buna, si motorul reactioneaza mult mai bine la pedala. Imi pare rau ca nu mi=am dat seama mai repede ca termostatu e defect. (deschidea undeva la 40grade, am verificat).

La motorul 1.9TD tot asa se afla dupa pompa servo, nu m-am bagat sa-l schimb eu pentru ca cine stie...poate imi lipseste o scula ce as avea nevoie sau nu stiu sa dau jos suruburile/pompa servo/reglat cureaua etc. in plus sa ma tavalesc pe sub masina o ora. Am dat la un mecanic 30 lei si s-a rezolvat.

La 1.9TD e mai complicat din ce povestesti, la 1.6 e in partea dreapta si din ce am vazut nu-i asa o mare filozofie operatia, cred ca ma risc sa-l schimb eu :), cu mecanicii m-am cam lamurit, merg toti dupa ureche, dupa cum le tuna. Si am ceva experienta in reprezentante auto, am lucrat la reprezentante :VW, Audi, Mercedes, Hyundai, Mitsubishi eram pe piese, abia daca este un mecanic cu adevarat bun si care sa stie ce face cu adevarat, restul.... Dumnezeu cu mila .

P.S: nu stiam ca wahler produce termostate pe original. Chiar eram in dubii cu producatorul de termostate, imi tot baga pe gat un vanzator QH si de QH n-am vazut prea multe pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am auzit in viata mea de QH...nici de cel care il am eu pe masina dar parca suna mai bine : VEMO :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde gasesc carcasa termostat pt golf 3 1.4 ABD ? A mea s-a fisurat si curge antigelu' :icon_thumright:(( . Pe autokarma nu am gasit decat pt AEX ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

La orice magazin de piese auto iti face comanda si de la o zi la alta iti aduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare!

Cand termostatul e blocat pe deschis, motorul consuma mai mult doar pana ajunge la temperatura de 90 de grade sau consuma mai mult chiar daca a atins aceasta temperatura? Spre exemplu daca mergi prin oras in maxim 20 de minute motorul e la 90 de grade, tot ma rupe la consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consuma mai mult, timpul in care motorul este sub temperatura optima de functionare adica 90 de grade. Daca ai temperatura optima nu consuma mai mult. Daca ai avea termostatul bun sar incalzi mai repede de 20 min. iar la drum lung o sa-l simti di plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare!

Cand termostatul e blocat pe deschis, motorul consuma mai mult doar pana ajunge la temperatura de 90 de grade sau consuma mai mult chiar daca a atins aceasta temperatura? Spre exemplu daca mergi prin oras in maxim 20 de minute motorul e la 90 de grade, tot ma rupe la consum?

La cat costa crezi ca merita sa-l lasi pe deschis? Nu e mai ieftin sa nu-l schimbi ci doar mai comod. In timp banii pe care ar trebui sa-i dai pe termostat ii bagi in benzina, deci nu castigi nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de asta, doar ca am comandat un Wahler care nu mai vine si am o multime de drumuri de facut prin oras, de asta am intrebat, iar pana vine trebuie sa merg asa....

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit mi-a venit mult asteptatul Wahler dar problemele abia de acum incep, singura si cea mai mare problema este un nenorocit de surub ruginit care nu vrea sa se desfaca, fiind foarte ruginit si-a pierdut hexagonul asa ca i-am tras o dunga pentru surubelnita cu panza, cred ca am rupt 5 surubelnite dar surubul nici macar o zecime de milimetru nu s-a clintit, i-am dat si cu degripant si tot degeaba. S-a mai lovit careva de problema asta? Sa-mi zica si mie cum a reusit ca eu nu stiu ce sa-i mai fac. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-i dai si cu niste lichid de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc si varianta asta, dar daca n-a mers cu degripant.... Am mai gasit pe net o solutie, sa pun cola, oare chiar o fi ceva de ea :lol:

Oricum am inebunit azi, am fost si la service(mecanici din reprezentanta vw) cu ea si nici super mecanicii de acolo nu au reusit.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai avea cum sa-l incalzesti?(intreb ca nu stiu exact despre ce surub este vorba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este unul din suruburile care fixeaza capacul termostatului care este din plastic asa ca....

Am pus si un print-screen din ETKA cu surubul "SMEKER"

post-73873-1287608516_thumb.jpg

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si la mine tot cel de sus se rupsese. Din pacate doar mecanicu' a mai reusit sa o repare. A fost necesar sa scimb si piesa aia care are codul 25 din poza data de tine. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La mine e cel de jos in etka arata doar unul, cel de sus s-a desfacut super usor. Eu inca sper sa-l desfac si sa nu fiu nevoit sa schimb toata carcasa pt. ca am colierele ruginite la furtune si de acolo ma pot astepta la alte surprize :D

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!