Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

salut. Nu stiu daca am nimerit bine dar sa va spun ce problema am.

Ceasurile din bord de la temperatura urca greu . Chiar daca am rezervorul plin imi urca greu acul de la motorina si chiar daca da caldura acul de la temperatura abea urca la 70 grade. Exista un remediu pentru asta? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa schimbi ceasurile.

Foloseste Search, pt. ca s-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Referitor la motor 1.8abs.Garnitura de la termostat se pune in partea dinspre blocul motor sau in partea dinspre radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, are cineva codul piesei termostat de la un golf 3 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indifly ai mai jos codul termostatului.Ca sa cumperi alt termostat nu e cazul sa ceri si codul pt ca la magazin o sa-ti ceara doar motorizarea.Preferabil ar fi un WAHLER sau BEHR costa putin mai mult decat alte trompete dar merita.

http://img20.imageshack.us/img20/7779/termostat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu problema mea daca e asa sau nu. Temperatura la apa in bord arata 70 C (dupa ce m-am chinuit vreo 5 min cu turatii de 3000 de ture), furtunele care intra in calorifer sunt caldute, furtunul care face legatura motor-radiator cel din partea superioara caldut, radiatorul foarte cald (difernta de caldura banuiesc ca radiatorul e un conductor mai bun de caldura si cred ca apa are aceeasi temperatura) inauntru baga aer caldut. Dupa ce am citit toate posturile in legatura cu subiectul asta am inteles ca e termostatul. Altceva ar putea sa fie? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la drum lung ti se incalzeste si ati baga caldura nu ai probleme cu el . insa daca e cancer de frig la drum lung la viteza e clar ca e dus ... ori merge ori nu merge ala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ass1 te-ai chinuit in mers cu 3000 rpm sau pe loc?Apropo furtunele care intra in calorifer dupa cele 5 min de forja la 3000rmp ar fi trebuit sa fi fost fierbinti nu caldutze.Acceasi problema aveam si eu ca tine si am acelasi motor ..de obicei iarna la diesel se incalzeste mai greu dar cu un termostat nou se simte diferentza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar si pe loc daca stai si o ti turata .. apa se ridica sifara termostat... deci incearca in mers.. mergi la drum intins ..daca scade temperatura ..schimbi termostatu

/... daca baga caldura e bun .... eu merg fara termostat ..ca pe vremea asta numa de el numi arde...la oras .. e mereu ok temp . e caliu . e bn ... nu fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp. Pe loc asta dupa ce am mers vreo 3 km prin oras. Multumesc tuturor pentru sfaturi. O sa schimb termostatul ca am vazut ca nu e foarte scump dar astept sa se mai incalzeasca ca nu am garaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...spune-mi si mie ce ai facut tu cu schimbarea termostatului si ce fel de termostat ai pus.am un vento diesel cu motor de 1.9 .De cand l-am cumparat temperatura apei statea la 0 si urca cateodata dar cine stie cum la 60 -70 de gradee dar cine stie cum.in iarna asta a fost f frig si caldura baga ff putin.am fost cu ea pe la cativa mecanici d-astia "priceputi" si isi dau cu fel de fel de pareri.unu m-a pus sa schimb sonda ca mi-a zis ca termostatul e schimbat si ca temperatura apei nu indica la bord si caldura nu baga ca ar fi niste clapete de sub bord de acolo care sunt inchise si nu deschid cum trebuie (parerea lui).eu am schimbat si sonda dar tot degeaba.eu tin sa cred ca tot termostatul e de vina si as vrea sa il schimb eu cu toate ca nu am facut niciodata ceva pe la vreo masina dar schema de aici ma poate ajuta.dar ca sa il schimbi iti trebuie urcata pe rampa?da-mi si mie un raspuns te rog cu ce ai facut tu !multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george_dmg45 ca sa nu mai schimbi alte piese ti-as recomanda sa pui vag-com-ul un pic si sa vezi ce temp are lichidul de racire.Daca in mers nu iti arata mai sus de 60-70 de grade cel putin drum intins at poate sa fie de vina termostatul.In bord temp poate sa-ti arate eronat sau deloc cum pateai tu, sta acul la 0.Iar cu caldura daca reolvi problema cu termostatul si nu ai caldura at caloriferul e infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc si sper sa rezolv problema!e un sfat fff bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. La masina mea nu se ridica apa la drum intins peste 40-50 de grade celsius. In oras ajungea cateodata si la 110. M-am hotarat sa schimb termostatul si cand l-am scos era blocat pe deschis de niste pietricele. Am incercat sa curat instalatia si am inlocuit termostatul. Dupa inlocuire apa nu se mai ridica peste 90 (acum pe iarna). Problema e ca in afara nu se ridica peste 70. Am facut un test la ventilator/termocupla si am vazut ca pe la 89 de grade se cupleaza ventilatorul si merge pana imi scade temperatura pana pe la 80. Este normal sa o scada atat de tare? Care sunt temperaturile optime de functionare ale motoarelor pe benzina/motorina? Este vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma depinde de senzorul de temperatura la cat ii da impuls termocuplei sa raceasca lichidul.Nu inteleg la tine de ce porneste termocupla la 89 grade cand temp optima pt motor este 90 de grade continuu iarna sau vara.Verifica poate in bord nu-ti indica corect ceasul de la temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am marcat in fotografii locul unde este amplasat termostatul. Am pus si cateva fotografii cu termostatul vechi. A prins un fel de pietre. Cred ca fostul proprietar a folosit apa de la robinet :blink: Pe vechiul termostat scrie 84 de grade :huh: si din cate am inteles alea originale se deschid la 87.

dscf4496y.jpg

dscf4494.jpg

dscf4492p.jpg

dscf4486w.jpg

PS Imageshack e mai rapid :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu alea originale au semnul de la audi sau vw, si intr-adevar se deschide la 84 grade , eu mi l-am schimbat cu wahler (o caruta de bani am dat) si tot la 84 de grade se deschide ....., acum fiecare cum stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mergi in magazin esti intrebat la cat sa se deschida temostatul si nu neaparat daca nu se deschide la 87 nu e original.

aici aici jos cateva exemple si lista e destul de mare.

82C - 97C - ABD

87C - 102C - AAM,ABS,ADZ,ADY,AEK,2E,AEP,ACC,1Y,AAZ,1Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare la lista lui ZIPP:

1.6 ABU --- termostatul deschide la 84 grade celsius. Asa e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee cum pot repara si eu plasticu asta de la termostat ? e acel cot ce vine pe exterior si intra furtunul gros. mi sa spart in interior pe centru unde vine varful de la termostat cand se deschide. si acum cand se deschide varful iese in gol ? ce pot sa fac? sau aveti asa ceva ? mersi

post-60828-1266865851_thumb.jpg

post-60828-1266865881_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este cazul sa te chinui, mergi la un magazin de piese si cumpara tot ansamblul acela.

Al meu era fisurat si l-am schimbat acum o saptamana.

A costat 32 lei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat ?:Driver: eu mai jos de 80 de lei nul gasesc :"| pfff daca nu gasesc cred ca o sa trebuiasca sal cumpar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce iti trebuie tie sonnic, e flansa de apa varianta 3, cred ca te costa in jur 10-20 lei maxim .....si se gaseste separat , sigur ...,cred ca ce-ai gasit tu este flansa de apa varianta 1 ,care vin toate furtunele, aia este intr-adevar vreo 80 lei ..

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si zimi de unde o pot lua / :| ? imi trebue doar capacul acela . si la mine gasesc sa al cumpar doar impreuna cu termostatul ... separat nu am gasit nicaieri :| . nu aveti nimeni pan zona un g3 dezmembrat ceva ? . mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut as vrea daca se poate sa ma lamuriti cu o problema..Am schimbat recent termostatu pt ca ramanea pe deschis :blush: ...Dupa parerea mea termostatul functioneaza bine,dar problema este ca de cand am schimbat termostatu,cand pornesc masina la rece incepe sa palpaie becu de la apa.Am verificat de fiecare data si apa in borcan este la nivel si totusi becul de la apa tot se aprinde.Dupa ce se incalzeste motorul,daca opresc masina si o pornesc din nou becul nu mai palpaie..Tin sa spun ca chestia asta nu sa intamplat niciodata cand aveam termostatul vechi(cel stricat)..Sa fie oare din cauza termostatului pe care l-am schimbat?? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!