Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

Am schimbat acum,singur,termostatul(multumiri celor care au descris operatiunea)dar ceasul se opreste pe undeva pe la 80 de grade,si mai oscileaza cate putin ,senzorul e nou,ramane doar sa mai schimb antigelul G11 cu un G12,sa vedem atunci cum e...Termostatul nou e tot Behr ca si cel de pe masina care era blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DANIM daca vrei sa-ti schimbi antigel iti recomand G12 PLus (Folosit si de mine recent)e foarte bun dar trebuie sa ai grija sa cureti foarte bine instalatia de racire chiar si de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca isi pune G12 Plus, ceea ce recomand si eu, nu este atat de importanta curatarea instalatiei, desi e binevenita. Clatita o data eu zic ca este suficient. Mare atentie la G11 sa nu se amestece cu G12, cu G12 Plus nu sunt probleme la amestecare.

Asta e una, partea a doua este ca eroarea de afisare a temperaturii n-ar de-a face cu G11 sau G12. Poti sa pui si apa chioara, eroarea tot aia va fi, ca senzorul nu afiseaza temperatura in functie de analiza chimica a amestecului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit antigelul cu G12,chestia e ca mi-au intrat in motor doar 3 litri de amestec :vaidecapulmeu: Cum naiba?se mai aeriseste pe parcurs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum. dar nu cred ca isi mai face loc pentru inca 2,5 l. Ai clatit instalatia inainte? Adica s-au dus urmele de G11 din instalatie?

Daca nu... urmareste amestecul sa nu-si schimbe culoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am clatit-o;acum nu imi da caldura,sper ca si asta isi va reveni pe parcurs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbare si dupa incalzirea motorului, trebuia sa turezi motorul pana la 3500 rot/min pentru 3 minute. Dupa asta, verifica nivelul din borcan. Nu e tarziu s-o faci nici acum. Dupa asta iti va da caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp spune-mi te rog de unde ai cumparat termostatul si cat ai dat pe el? trebuie o serie, cod ceva de pe termostatul vechi sau se ia dupa seria de caroserie?

problema pe care o aveai tu inainte sa schimbi termostatul o am si eu. daca nu dau drumul la caldura sta temperatura la 90 atat in oras cat si in afara orasului. cand dau drumul la caldura scade temperatura undeva pe la 70-80 si creste la 90 doar daca fortez motorul puternic, dar apoi scade iar la 70.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o saptamana am cumparat eu unul.am dat pe el 30 de lei.ceva englezesc...se ia dupa tipul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristicoeu am cumparat de la Adria de pe GH Doja ..mai avea niste trompete pe la 19 Ron si 21 Ron si am vrut ceva mai scump un WALLER sau un BEHR.Faza e ca am avut nororc ca a doua zi a mai adus inca 3 termostate pe comanda si unu din ele l-am luat eu un WALLER iar un BEHR e mai scump peste 70 de lei parca si pt un BEHR trebuia sa mai astept pana pe data de 4.01.2010 sa fac comanda si daca nu ma insel la tine e tot la fel BEHR termostatul original dar pot sa-ti zic ca si asta isi face treaba cu toate ca e pe la jumate din pret fata de BEHR cam in jur de 40 Ron. Tot ce trebuie sa le zici e motorizarea 1.9 TDI 90CP si tipul motorului la mine de ex este 1Z.La mine a inceput sa se simta si consumul ...din 5% a ajuns si pana la 8-9% cand era frig vedeam cum pleaca motorina din rezervor si ma ingrozeam.Acuma acul imi sta tot timpul la 90 de grade si nu cont ca afara e cu minus sau cu plus.Bafta si sper sa-ti rezolvi si tu problema cat mai urgent.Asteptam vesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall mi am luat un termostat nou zilele astea si vreau sa l schimb...ma intereseaza daca se modifica si consumul daca schimb termostatul ca la mine acul de la temp se ridica foarte foarte putin de ceva vreme si parca si consumul sa marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme multe cu temperatura , am schimbat vreo 3 senzori , nu pornea masina din cauza asta , plus mi s-a ars si motorasul de la ventilator, pana ce m-am hotarat sa dau un ban si sa schimb tot , si termostat si senzor si garniturile ce erau pe acolo+ ventilator cu motoras nou, tot , acum mai mult de 90-95 nu creste , inainte pe la 110 se ducea , tragea aer pe undeva nu stiu,antigel il schimb in fiecare an , cred ca e mai bine asa , proaspat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema. inainte aveam ceasurile originale, nu aveam turometru. acum am montat ceasurile cu mfa. pe ceasurile vechi apa imi statea in jur de 70 grade, dar daca lasam motorul la relati imi pornea electroventilatorul si ajungea la 90 grade. Acum cu ceasurile noi fac cam 5-7 km si deja imi indica 90 grade. tin sa mentionez ceasurile vechi erau cu arc si cele noi cu motoras. odata am pus mana pe furtunele care intra in radiator dar nu erau calde. care ar putea fi problema?

Modificat de Bad Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca aceasta piesa imi face si mie probleme..din ceea ce am citit pe aici.

deci.sa prezint cum sta treaba

de cand mi-am cumparat masina..cam 7-8luni, am observat ca mi se ridica apa cam sus...100..o suta si ceva..ventilatorul declansandu-se cam tarzior...m-am gandit ca e termocupla.am schimbat-o.

din cate imi aduc aminte parca mergea ok..cateva zile, dupa iar...am cumparat alta termocupla insa de aceasta data am luat una cu 2 contacte si am modificat acolo instalatia ca sa imi deschida la 90 direct pe treapta a IIa.

tot degeaba:|

acu imi deschide la 90grade, la treapta aIIa, insa in loc sa imi scada temp...ea continua sa creasca pana la ~100.apoi scade pana la70-75.

m-am uitat la furtumasul ala micut care vin in vas si nu am observat niciodata sa fie cald.mentionez ca m-am uitat si cand era ventilatorul oprit si cand era pornit...

deci altceva nu cred ca ar putea fi in afara de acesasta piesa..termostatul.

daca stie cineva unde este situata ea la motorul meu (1.6 ABU) si cam cat ar ajunge una..un pret pertinent, i-as fi foarte recunoscator.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Lord Ghost: eu mi am luat termostat de la autopit din nicolina si am dat 30 lei cu tot cu garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt lordghost - recomand WALLER sau WAHLER nu mai tin minte exact cum se scrie , 37,5 lei la motormania ploiesti (cauta pe net) , acu sta bat la 90 de grade orice as face , ventilatorul sta degeaba iarna asta ca peste 90 nu o sa vad decat la vara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu un Golf 3 1.6 CL, ABU, 55KW: In mers imi indica vreo 70*C iar cand sta la ralanti(pe loc), urca peste 90*C.Caldura nu mai prea baga cum baga odata si am observat ca nu mai porneste ventilatorul de pe radiator. Deci, dupa ce am citit mai sus, ar trebui sa imi cumpar si termocontactu' si termostatu' ? Ms foarte fain. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tot la 70 sta,daca pornesc caldura.Tind sa cred ca e indicatorul bord de vina,senzorul temp e nou ,termostat nou,antigel G12 nou,caldura baga beton,am pus mana pe furtune se incalzesc in ordinea in care trebuie...asta e .

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o depistare corecta a defectului legat de termostat sau termocontact trebuie urmarita evolutia temperaturii cu vag-ul.Ceasul din bord poate indica eronat si astfel sa schimbati piese degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca dupa vreo 10 km toate furtunele de apa se incalzesc, mai putin ala de la baza inferioara a radiatorului care duce la termostat, pompa si deaia tind sa cred k ii dus termostatu'. SAU poate are vreun dop pe radiator sau mizerie....nu stiu exact. Pana la urma cred ca o sa incerc cu un Vag sa vad care ii treaba.Mersi de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunul e rece termostatul e blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am mai facut un test. am mers vreo 10 km cu masina si imi arata in bord 90 grade, am lasat-o la relanti vreo 10-15 min si a pornit electroventilatorul. in bord tot 90 grade imi arata. eu ma gandesc ca dupa 10 km nu are cum sa aiba 90 grade, ar trebui sa aiba mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad Boy motorul tau e de 1.8 deci e motor destul de mare si e si pe benzina si in 10 km e chiar foarte posibil sa ti se ridice apa la 90 de grade...al meu e 1.9TDI si tin sa precizez ca radiatorul meu e mai mare decat al tau si in maxim 8-10 km sta bat la 90 de grade, acuma depinde la cat deschide termostatul pe care-l are masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul deschide la 87 grade. chestia care ma ingrijoreaza pe mine este ca inainte pe bordul vechi imi indica 70 grade mai tot timpul (termostatul merge pt ca daca il las 10 min la relanti se incalzeste radiatorul si porneste electroventilatorul) si la cel nou imi indica 90 bat dupa 10 km. deci imi arata 90 grade dar radiatorul nu este cald.

Modificat de Bad Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!