Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

Nu exista motorase de clima la golf3, mai ales ca majoritatea sunt cu rotite la panoul de ventilatie. Motorasele/actuatoarele sunt la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am schimbat termostatul si senzorul de temp , este o diferenta la temperatura apei , si o mica diferenta la temperatura ce o baga in masina , e mai bine , totusi nu pot sa plang ca inghet in masina pot sa stau in bluza ceva , dar la vara o sa demontez sa vad caloriferul si clapeta . Mersi oricum de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

 

Imi poate spune si mie unde este pozitionat termostatul la un motor 1,9 tdi 90 cp ?  :)  multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. 

 

cred ca o sa imi iau inima in dinti si o sa il schimb zilele astea. :D

 

 

ceva sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am incercat doar Wahler si-a facut treaba - celelalte deschideau la temperatura care trebuie, dar inchideau mai greu.

Sa ai garnitura pentru el (cea cu nr 13) si sa ai grija cum desfaci suruburile sa nu le rupi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare mare mare grija la suruburi.La mine unul s-a rupt si umblu cu o improvizatie facuta.Din cauza lui trebuie sa schimb tot corpul de plastic al termostatului.Era mancat de rugina surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , revin cu o problema. Am schimbat termostatul. Acum se ridica apa la 90 de gr fara probleme, merge brici :D . Problema ar fi ca acum nu prea imi mai baga caldura in masina !? De la ce ar putea fi ?

Mentionez ca inainte imi baga caldura mai incet(putina) dar totusi baga.. Acum am ramas fara caldura in mijloc iernii .. Pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa s-a mai discutat despre asta fara suparare, daca furtunele care intra in calorifer sunt fierbinti amandoua"problema este de la clapeta cald-rece a sarit buretele de pe ea(si da se poate pune alt burete dar trebuie dat bordu jos)" a doua "problema este daca turu este fierbinte iar returu rece-calai(caloriferu este infundat)" succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,azi am incercat sa schim termostalul la un golf 3 sdi motor de 1.9,m-am chiniut cam o ora sa il pun la lc,imi zice si mie cineva din ce cauza cele 2 suruburi au mers greu la strangere,oare nu l-am pus bine termostatul?(adica nu sa asezat corect in locas)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat termostatu, la montare am pus termostatu la locul lui, apoi am pus silicon de temperatura pe cot apoi garnitura,dupa aia am strans suruburile(anainte de asta am curatat locul unde intra termostu +suruburule si locasul lor), am lasat jum de ora sa-se usuce siliconu,apoi am completat cu antigel G12+apa dedurizata.                   P.S vezi la suruburi sa nu fii avut mizerie sau silicon in sau pe filetu la surub. Uite 2 poze:


post-145592-0-44834900-1420828081_thumb.

post-145592-0-01622200-1420828030_thumb.

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema........ :D nu am pus bine garnitura(asa e la incepatori) :D  :D  :D  :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi poate spune si mie cineva unde este situat termostatul la un golf 3 1.9TDI cod motor 1z ?

 

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe pagina anterioara postul #830, cu cateva posturi inainte de terminarea paginii. Insa poti sa te uiti si la postul #837.

Tu nu citesti informatiile de pe topic, doar postezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e nr 837 "si eu am schimbat termostatu, la montare am pus termostatu la locul lui, apoi am pus silicon de temperatura pe cot apoi garnitura,dupa aia am strans suruburile(anainte de asta am curatat locul unde intra termostu +suruburule si locasul lor), am lasat jum de ora sa-se usuce siliconu,apoi am completat cu antigel G12+apa dedurizata.                   P.S vezi la suruburi sa nu fii avut mizerie sau silicon in sau pe filetu la surub. Uite 2 poze:


post-145592-0-44834900-1420828081_thumb.

Attached Thumbnails"

 

SI

 

pozitia 830 "pozitia 12

wp5.jpg"

 

Am citit tot topicul asta si mai scrie undeva ca trebuie sa dau si pompa de servo jos ca sa pot sa ajung la termostat.Nu am postat direct stai linistit v@sy ... :)

 

Oricum multumesc pentru intentie .... 

Modificat de vally20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da! Trebuie data jos (desfacuta din suruburi pt ca nu ai acces la termostat) e un pic de munca dar eu am rezolvat in cateva ore . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In 30 de minute am rezolvat treaba....Dar pe langa termostat a trebuit sa schimb si sonda de temperatura a apei pentru ca indica eronat....

 

Numai bine .. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am amanat treaba cu termostatul. Problema nu era asa de stringenta pentru ca fiind probabil pe o pozitie intermediara (mai mult deschis) motorul se incalzea cat de cat. Nu ajungea la temperatura nominala, insa eu unul nu am observat sa fie consum mai mare. Zilele trecute insa am constatat ca temperatura s-a ridicat ff repede la 90 si peste (de obicei in timpul ala abia ajungea la 60-70), apoi a juns la 100 si nu dadea semne sa se opreasca. Am oprit si am controlat furtunele si am vazut ca in radiator nu prea intra apa (furtunul de sus era cald, insa radiatorul complet rece). Caldura in masina merge, si cu ea la maxim am reusit sa ajung acasa fara sa imi fiarba motorul. Ma gandesc ca s-a dus de tot termostatul si acum probabil ca a ramas pe inchis. Se poate? Ma gandesc ca trebuie sa-l schimb eu ca nu stiu cum ajung cu masina la mecanic, mai ales daca e trafic. Si cam si am nevoie de masina. Asa ca ma gandesc sa ma bag sub ea azi. Ceva indicatii despre pompa de servo, mai ales de pus la loc (tensionat curea etc) ca de desfacut poate reusesc sa o desfac cumva. Numai sa mai pot sa o pun la loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa schimb termostatul, insa mi-am prins dintii la pompa de servo. Nu am reusit sa o misc sub nici o forma. Am desfacut cam tot ce se poate desface. Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca ai desfacut suruburile principale de la pompa de servo ar trebuii sa iasa(probabil are arcu de tensiune in spatele pompei "pompa(suportu) este prinsa in 3 suruburi"),sa dai mai intai cureaua jos. Uita-te in urma la pagina 42 in legatura cu termostatu.

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama ce avea. Nu se misca deloc. M-am tot uitat pe acolo ca sunt mai multe suruburi, dar unele tin pompa pe suport. Oricum, am desfacut mai mult de 3 suruburi si nu a mers. Am si ciocanit in suport ca ma gandeam ca s-a lipit cu mizerie/rugina, dar nu dat semne ca ar ceda. Nu imi dau seama ce poate sa fie pentru ca nu am mai vazut nimic care ar fi putut sa o tina. Am dus-o in cele din urma la un mecanic si sper sa mi-o faca azi. Mai aveam si alte cateva lucruri de indreptat care insa necesitau o mana mai de specialitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a inlocuit termostatul si pare ok. Mi-a zis insa mecanicul ca termocupla nu functioneaza cum trebuie si ca merge numai pe treapta a doua. Cum pot sa testez? Ventilatorul porneste pe la 95, dar e greu de zis cat de precis e ceasul din bord. Ca e treapta I sau a II-a nu stiu. Pe loc stand nu are cum sa urce temperatura apei mai mult ca sa vad daca cupleaza si alta treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui aparatul de masura si vezi unde ai +. Iei un fir si tragi de acolo  pe rand la ceilalti 2 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa aia compar turatia cu cea cand ventilatorul e pornit normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!