Jump to content

Suspensii Passat B6


tpaul
 Share

Postare recomandată

Un amortizor fata monroe costa 150/200 lei ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un amortizor sa il reconditionezi, undeva la 100lei. Din punctul meu de vedere, nu se pune problema legata de costul unui amortizor nou, fie el Monroe, Sachs etc. Se pune problema de clalitatea lui de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amortizor reconditionat nu o sa aiba niciodata calitatea unui amortizor nou,fie el cel mai ieftin,in plus gandeste-te la siguranta ta si a celor din trafic.Hai ca poluam topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea de la o vreme sta "cracanata" de rotile din spate. Oare care sa fie cauza? Am fost cu ea la geometrie zice ca e totul in regula. Parca ar sta incarcata. S-or fi dus amortizoarele? Altceva nu bate nu zdroncane nimic. S-or mai fi uzat / comprimat arcurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu geometria la unii care se pricep, preferabil reprezentanta, ca nu de alta dar pe la toate atelierele cu geometrie de cartier am vazut niste specimene care lucrau ca iti era frica sa nu iti fure ceva din masina cand se urcau. De la amortizoare nu e sigur oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate da si mie cineva un cod de amortizor oem pt b6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate acel cod OE nu poate fi ghicit! Ce an este masina, cod motor si daca se mai vad bulinele de pe arcuri ce culori si cite sint!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b6, 2006, 2.0 tdi bkp 16v 103kw. nu prea se mai vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti !! Am si eu o problema cu ceva amortizoare pe spate , de curand le-am schimbat deoarece era unul pe duca si na zic sa le schimb pe amandoua, dus la magazin cu certificatul luat 2 bucati amortizoare de spate sachs si na nu am citit codul de pe alea vechi si surpriza masina mea arata ca una incarcata la maxim iar botul este mai ridicat am dat jos si am pus altele cu alt cod aceasi treaba masina este passat b6 de 2.0 l din 2007 cod motor BMR 170 cai. Sa mai confruntat cineva cu problema asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil sunt si arcurile "obosite"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai arcurile sunt aceleasi ca inainte de schimbare. Stateau ridicate inainte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b6, 2006, 2.0 tdi bkp 16v 103kw. nu prea se mai vad

Fata sau spate.Din pacate numai pe suspensia spate am gasit 7 coduri pe standard,4 pe heavy duty,4 sport si 2 suspensie adaptiva si asta la berlina Fara acele culori de pe arcuri este greu sa-ti dai seama ce anume trebuie si ai sa te trezesti ca masina sta prea jos sau prea sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok maine pun si codul de culori

Suspensie adaptiva nu am avut clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba au culorile de pe arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele Boge ce va spun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !! Am mai aflat ceva azi ! Cred ca pe masina am avut pachet drumuri grele . Cand am demontat amortizoarele vechi cele noi erau mai suptiri ,cred ca cele vechi sunt de 55 de milimetri.Am masurat amortizoarele astea puse si sunt de 45 mm.Are cineva un cod de amortizor drumuri grele ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3C0513049BN gas shock absorber; for models with; heavy duty suspension; PR-1JB+0YB,; 0YC,0YD,0YE

3C0513049BP gas shock absorber; for models with; heavy duty suspension; PR-1JB+0YF,; 0YG,0YH,0YJ,;

@sey cred ca astea sint pentru tine 560 ron /buc

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Stii si ceva preturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe sp[ate am cod culoare alb mov galben


 

b6, 2006, 2.0 tdi bkp 16v 103kw. nu prea se mai vad

Fata sau spate.Din pacate numai pe suspensia spate am gasit 7 coduri pe standard,4 pe heavy duty,4 sport si 2 suspensie adaptiva si asta la berlina Fara acele culori de pe arcuri este greu sa-ti dai seama ce anume trebuie si ai sa te trezesti ca masina sta prea jos sau prea sus.

 

 

pe sp[ate am cod culoare alb mov galben

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat situatia ,am schimbat arcurile ale mele erau o bulina roz si 3 galbene si aveau numai 5 spire. La cele noi am uitat sa ma uit la culori dar avea o spira in plus si acum sa rezolvat problema inaltimii dar suspensia nu este ce a fost CLAR !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sp[ate am cod culoare alb mov galben

 

b6, 2006, 2.0 tdi bkp 16v 103kw. nu prea se mai vad

Fata sau spate.Din pacate numai pe suspensia spate am gasit 7 coduri pe standard,4 pe heavy duty,4 sport si 2 suspensie adaptiva si asta la berlina Fara acele culori de pe arcuri este greu sa-ti dai seama ce anume trebuie si ai sa te trezesti ca masina sta prea jos sau prea sus.

 

 

pe sp[ate am cod culoare alb mov galben

3C0511115AC coil spring; 1 paint mark; 1 paint mark; 1 paint mark; white; lilac; yellow; PR-1JA+0YC;; PR-1JL+0YC

3C0513049BQ gas shock absorber; saloon+; PR-1JA,1JL+; 0YB,0YC,0YD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, dar am vazut ca sunt coduri pt. arcuri. eu am nevoie de amortizoare si mi ai apus sa iti dau codul de culoare de arc sa imi spui ce amortizor trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si?! in functie de culorile de pe arc pe care le-ai dat, ai codul amortizorului,adica  3C051049BQ.Primul cod este de arc spate iar sub el este de amortizor spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci! nu trebuia sa te infurii asa ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am si eu o intrebare referitor la amortizoarele spate: daca amortizorul, demontat de pe caroserie, se apasa/compreseaza pana jos si nu revine inapoi se poate spune ca e suficient de uzat pentru a fi schimbat (amortizor OE sachs 3CO513049BD)? In momentul in care il compresezi acesta nu revine inapoi, insa mai opune o anumita rezistenta atunci cand il compresezi sau il extinzi...

 

Altfet amortizorul nu e curs, nu face galagie, iar in momentul in care apesi masina pe portbagaj din dorinta de a verifica amortizoarele, aceasta nu face balans.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!