Jump to content

Suspensii Passat B6


tpaul
 Share

Postare recomandată

Buna ziua! Astazi am observat ca telescopul de pe dreapta fata curge si nu stiu ce marca sa pun. Sachs sunt bune? sau platesc firma? Trebuie sa inlocuiesc si arcurile? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus eu sachs pe spate si sunt destul de multumit dupa 10 mii km... daca nu sunt rupte arcurile  n-ai de ce sa le inlocuiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca poate la 210 000 km cat are masina "obosesc" si ele.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sint obosite demult.Unii producatori dau ca termen de viata 4 ani sau 80k,  din experienta  as zice ca durata de viata ar fi 8 ani sau 140-160k maxim.Nimic nu se compara cu OE ca durata de viata si comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bilstein , daca nu ma insel ei echipeaza vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE la mine a venit sachs pe OEM. E in jur de 550 ron bucata pe spate

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb si eu bucse brate cele din spate, si din cate m-am documentat merg scoase din carcasa metalica, si exista varianta plina 6LL 407 183 care merg puse, a mai schimbat cineva?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am passat b6 din 2009 170 cp DSG cu amortizoare reglabile electric (vw D.C.C system) poate sa-mi spuna cineva daca la gropi se aud lovituri pe partea din spate a masinii?pur su simplu , se aude de parca nu ar fi amortizor, dar nu se simte in caroserie groapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relizezi ca VW nu a proiectat o masina la care sa se auda lovituri cand treci prin gropi! :icon_geek: Cel mai probabil ai flansele amortizor duse, nu trebuie sa se auda nici o bataie/lovitura de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service, si problema e de la bucsele dintre punte si caroserie, sunt 4 bucati, 2 sunt slabe, una chiar rau de tot. imi spunea mecanicul ca a schimbat foarte rar asa ceva dar, sper sa fie de acolo. am mai desumflat si cauciucurile, oricum e mai bine. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee, este posibil  ca din cauza avelopelor de iarna sa am senzatia ca am probleme la suspensie/directie? Datorita unor probleme cu anvelopele de vara care sunt date la garantie, sunt nevoit sa merg cu cele de iarna care oricum le arunc dupa ce rezolv. Insa am senzatia ca nu mai este masina legata. Nu troncane, nu scartaie, nu face niciun zgomot, doar la denivelari mici apare fenomenul.Am fost in  doua service-uri, mi-au spus ca nu are nimic masina, am ridicat-o si eu pe elevator, am tras in fel si chip de roti, absolut nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de definit nu e masina legata :) Daca simti ca se comporta altfel in curbe cel mai probabil e din cauza cauciucurilor daca altceva nu bate. E de remarcat daca s-a schimbat talonul anvelopei, sau janta cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o bataie pe spate stanga cand dau mai tare prin gropi, daca merg incet nu se aude, banuiesc a fi telescopul sau bucsa, mai poate fi alta piesa de la care sa bata?

Si daca vreau sa schimb separat doar telescopul sau bucsa, e ok sa schimb piesele doar de pe partea dreapta? sau trebuie schimbate si pe stanga? (stiu ca ar fi indicat sa schimb si pe stanga dar este OBLIGATORIU?) nu vreau sa bag 900 de lei doar pentru ca-mi troncane putin la niste gropi dar nici sa o las asa nu vreau.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele se schimba pereche. Bielete si alte prostii care cer inlocuire se schimba dupa uzura. Referitor la 900 de lei, sper ca nu vrei sa mergi la reprezentanta sa dai 900 de lei pe amoritzor spate, cand unul SACHS e in jur de 300. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300 de lei unul, 600 amandoua, 200 manopera, nu 900...800..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau monroe reflex si iesi la jumate de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu nevoie de un sfat pentru un schimb de amortizoare la masina din semnatura. ce recomandati? am auzit de bine de kyb dar acum am citit ca sunt bune sachs si vad si de monroe reflex? merci de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o bataie pe spate stanga cand dau mai tare prin gropi, daca merg incet nu se aude, banuiesc a fi telescopul sau bucsa, mai poate fi alta piesa de la care sa bata?

Si daca vreau sa schimb separat doar telescopul sau bucsa, e ok sa schimb piesele doar de pe partea dreapta? sau trebuie schimbate si pe stanga? (stiu ca ar fi indicat sa schimb si pe stanga dar este OBLIGATORIU?) nu vreau sa bag 900 de lei doar pentru ca-mi troncane putin la niste gropi dar nici sa o las asa nu vreau.

 

Multumesc!

In general la B6, cand se aude o bataie la terenul de rulare, aceasta vine de la bieletele antiruliu. Acestea se verifica cu levierul si daca nu au joc in levier, pur si simplu se apuca de ele cu mana si se trag cu foarta in toate directiile. Daca se aude o bataie, acolo e problema. Recomand verificarea si a celor de pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Emilut, am fost la un service, o sa schimb si bieletele antiruliu si telescoapele pana la urma..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu cele scrise mai sus. Bataie dr fata la treceri peste gropi etc. bieleta anti ruliu tb schimbata. la recomandarea mecanicului o sch si in stg sa nu apara ulterior pb. masina are 150 k km si 8 ani, mi se pare decent cat a tinut piesa originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai bune sunt Lemforder. Cele mai ieftine si ok calitativ sunt Delphi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se indura cineva si imi raspunde si mie la post ul de mai sus!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu sa mai gasesti amortizoare la fel de longevive ca cele de fabrica. Monroe reflex sunt foarte ok raportat la cat costa. Masinile vin din fabrica preponderent cu Sachs, dar nu iti garanteaza nimeni ca nu o ai probleme cu ele, daca mergi tot pe mana lor. Calitatea a scazut foarte mult. O alta varianta mai ieftina e sa le reconditionezi pe cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionat amortizoare in 2015 ??? Cred ca e o gluma! Asta se facea in anii '90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o gluma. Sunt persoane care fac asta de peste 25 de ani si au un feedback foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!