Jump to content

Suspensii Passat B6


tpaul
 Share

Postare recomandată

Exista bara antiruliu, orice masina are. Se pare insa ca ar fi vorba de brat antiruliu care se prinde de bara antiruliu.

Astept si eu sa vedem cum se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma era vorba de o bara stabilizatoare de care este prins la baza bileta.

j5su0pf1w7ch1eslz2qc_thumb.jpg

(este vorba de piesa 16)

Schimbarea respectivei piese implica si schimbarea biletelor antiruliu (piesa nr. 17)

Cost piesa nr. 16, 3C0 411 303 AC: 598 RON (cu TVA)

Pretul obtinut este la ambele reprezentante locale (TESS Brasov si Delcar Brasov)

Manopera: ~300 RON

Pacat ca tampenia asta de piesa nu este pe stoc niciodata si trebuie comandata cu un terment de livrare de 3 - 5 zile :icon_thumright:

:vaidecapulmeu: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns acasa cu bine, am mers cu viteza....melcului turbat...nu ca mi sa rupt bara stabilizatoare sau ca as fi schimbat masina cu un trabant...dar in spate...era TATA :blah:

Am reusit sa evadez cand m-am dus din busteni spre Riddler(brasov), pe aceasta cale ii mai multumesc 1 data ca m-a ajutat sa aflu ce s-a rupt si cat costa. Ii multumesc si colegului TheBoogieMan. Azi cand am ajuns in Bucuresti am oprit direct la PBN : Bara stabilizatoare + 2 bielete antiruliu + 2 bucse = 1000 RON(rotunjit) sa vedem manopera de montaj. Va zic vineri(24 iulie) cand ajung cu masina acasa.

Mai tarziu va pun poze cu beleaua

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis ....poze

Intre timp am dat jos bieleta ca imi batea in mers

picture002ofr.th.jpg

picture003ctk.th.jpg

picture004m.th.jpg

picture005z.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare surprinzator ca s-a dus bara stabilizatoare.

Am inteles ca sansele ca ea sa se rupa, sunt absolut infime.

M-am uitat mai atent pe una din poze.

La cum arata rugina tind sa cred ca era plesnita deja mai de demult si se mai tinea doar intr-o bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar este normal sa rugineasca? Ma gandesc ca, odata ruginita, la un soc mai mare se rupe imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vedeam pozele ,nu credeam.Trebuie trimise pe mail direct la fabrica in Germania.Incredibil.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar tenta sa trimit pozele....aveti careva un mail de acolo???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P catamai bara rupta din cauza ruginei :o

cred ca la lansarea unui model astia nici nu le mai testeaza , le arunca direct pe piata si ce o fi o fi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu blamam marca VW degeaba sau "din oficiu".

Din ce-am discutat cu colegul Caal-Shto joi trecuta cand a venit in Brasov, se pare ca respectiva bara stabilizatoare s-a fisurat inca de cand masina nu era adusa in Ro, iar cu timpul din cauza ruginei, fisura s-a marit pana cand pur si simplu s-a desprins.

Totusi, in compartimentul respectiv, apa circula in voie, inclusiv cand o spalam, iar daca vreo piesa prezinta urme de fisura, rugina nu intarzie sa apara :)

Deci, D@ny nu e cazul sa generalizezi si sa acuzi ca VW AG lanseaza modele doar de dragul de-a le lansa :P

Practic cam tot ce compune directia unei masinii pot fii considerate consumabile, iar unele se uzeaza prematur din cauza mai multor factori.

Eu unu as acuza politica reprezentantelor din RO care nu stiu sa tine pe stoc macar 1 - 2 buc. din diferite piese care compun directia unei masinii indiferent de model, ca sa nu stai 5 zile pana ti-o aduce.

Aici da, poti sa arunci inclusiv si cu :argue:

@Caal-Shto: tu unu ar trebui sa-ti iei mecanici unde ti-ai facut ultima revizie si sa-i dai cu capul de podea, ca n-au observat fisura mai devreme :P

Cel putin eu unu in locul tau le-as cere socoteala, ca la revizie se "investigheaza" absolut TOT trenul de rulare.

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic @Riddler dar cum se face ca cam toate au aceleasi probleme : injectoare , turbina , buton frana de mana , capacul de la schimbatorul de viteze , computerul de confort usa dreapta , recircularea aerului la cele cu climatronic si era sa uit pompa de motorina .

Astea sunt probleme la aproape toate modele de passat 2005 - 2007 - diesel .

Aceste probleme oare nu puteau fi sesizate in perioada de teste ci numai dupa ce au lansat modelul si au trecut doi ani , pai unele au probleme incepana de la 50.000 km deci nu mi se pare un nr atat de mare ca sa zici ca deh , au picat dupa 350.ooo km , ce sa ii faci !?

Aceste probleme nu se gasesc la masini la masinile de clasa mica si ieftine insa se gasesc la un autoturism care a costat 25.ooo euro ,

Bani s-au dus pe marca/renume si nu pe fiabilitate ! Inteleg sa schimbi bucse ...etc , piese care sa zic le poti schimba oricand insa masina chiar si asa va merge , ce faci cand pica un injector sau pompa ? Stai si te uiti la masina pentru ca nu va mai porni !

Eu am masina asta de o luna , probail ca chiar daca stiam de toate probleme modelulul tot imi luam (eu pot puncta paana acum la pompa si la frana de mana [pana acum - bat in lemn] ) insa nu este normal sa plec la mare / munte si sa ma gandesc daca voi ajunge cu motorul pornit sau nu .

Mai am un golf3 din 95 si cu ala nu am nici cea mai mica emotie ca nu ma va duce la destinatie , absolut nici una , nu pot zice acelasi lucru despre asta de acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu ce patesc, cu masina din semnatura, de o vreme la 1200ture (cutie DSG) fara sa acceleraz sau cand franez usor aud un "tang-tang-tang" aprope imperceptibil, dar simt acel tremor si bataie in surdina. Nu face tot timpul, doar cateodata. Am fost deja de 2 ori la reprezentanta si am dat ture de test prin oras, cu mecanicii si boss-ul de acolo. Toti zic ca e de la drum, but pana la 22,000km de ce dracu nu s-a auzit!!?

O sa merg acum sa cer: diagnoza full, verificare sistem rulare complet, verificare injectoare, verificare DSG si schimb filtru motorina... Daca nu se rezolva fac un circ de ma vedeti la stiri... Vechiul Passat din 2007 (benzinar cu Tiptronic) nu a avut absolut nici o problema din iul.07 pana in sep.08, cat ama bagat peste 80,000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

ECL , faci degaba verificarea la injectoare pentru nu dau semne de "infarct electronic" inainte sa se intample . Iar diagnoza , ma scuzati , uneori este "frectie la picior de lemn". Masina mea se afla in service de vreo saptamana jumate , nu trece de 3500 de ture orice ai face ( poveste lunga , pe scurt , dupa o schimbare de curea de distributie pe garantie, am facut 50 km dupa care a sarit rola intinzatoare a curelei, rezultand chiulasa , tacheti , supape si kit de distributie noi, pe banii lor ). Pe diagnoza nu apare nimic , totul e perfect, dar masina nu urca mai mult de 3500 ture orice ai face . Eu stau linistit , am cu ce sa circul .

Si acuma ontopic , chestia cu suspensia este dubioasa pentru ca ele sunt ganite sa fie bune si confortable pe drumurile europene. In timp ce masina mea e in service, am ocazia sa merg cu un Audi A4 care sta pe drum cu suspensie stock mai bine decat sta Passatul meu cu arcuri Eibach ProKit . In fata, in momentul in care iei gropi , nu are de suferit numai suspensia, ci si caseta de directie , suporti de la motor ( sa nu uitam cum e pus motorul si ca atunci cand iei o groapa mai nasoala , se misca si el in compartimentul motor ) si alte chestii. Asa ca , unele zgomote pur si simplu nu pot fi eliminate. Solutia sa le diminuam este sa schimbam amortizoarele si bucsele cat mai des posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am achizitionat un Passat 2006 cu suspensie sport, jante pe 17. Arata bestial dar din pacate garda la sol (care o face aratoasa si agresiva) este foarte mica si la fiecare denivelare tunde asfaltul. De capace de canalizare nu mai vorbesc...

Intrebare pentru cunoscatori: cum pot modifica garda la sol fara mari interventii si pastrand jantele?

Multmumesc de interes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti sugerez sa ramai la suspensia sport. Eu am pe masina suspensie sport la care am schimbat arcurile cu unele si mai sport, adica cu Eibach Pro-Kit si momentan sub scut nu-mi mai incape nici o sticla de pepsi culcata. Masina sta mult mai bine pe drum.

In legatura cu ce vrei tu sa faci, poti sa schimbi arcurile si amortizoarele cu unele care sa fie "de drumuri grele". Poti sa intrebi chiar la un dealership VW de acest tip de suspensie. Eu stiu pe cineva care a avut suspensie sport, a schimbat-o cu una "de drumuri grele" si dupa 2 saptamani a trecut inapoi la cea sport pentru ca masina devenise barca.

Legat de jante, nu conteaza suspensia si nu are importanta ce fel de suspensie ai si ce marime de janta ai. Numai atunci cand comanzi masina te obliga la suspensie sport daca vrei jante pe 17 sau 18, in mare parte, fara motiv, intrucat la B6 incap jante mult mai mari decat cele care vin din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mersi de sfaturi.. totusi as face o modificare (daca se poate) fara sa schimb suspensia sau alte subansambluri scumpe. Eventual daca se poate aduga ceva tampoane de cauciuc undeva care sa ridica masina cu 2-3 cm...

Modificat de D@ny
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care adaugi tampoane de orice fel la o anumita suspensie, ii schimbi geometria si modul in care lucreaza suspensia. Nu e chiar indicat sa faci ceea ce doresti tu, fara sa schimbi arcuri si amortizoare! Plus ca, nici nu cred ca exista asa ceva pentru B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie schimbat arcuri si amortizoare. Am un prieten care este consilier la Seat si mi-a zis ca, cand comanzi pachetul drumuri grele se mai adauga(sper sa nu gresesc) un fel de tampoane/saibe, care maresc garda la sol. In rest sunt aceleasi arcuri, aceleasi amortizoare ca si pe o echipare normala.

PS Asa mi-a zis, nu dati cu parul. Daca e cazul il mai intreb 1 data

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are suspensie sport, deci nu una normala. Si din cate stiu, la Skoda sunt niste chestii care se monteaza pe sasiu, nu tampoane sau ceva. Oricum, eu nu as face ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca suspensia sport este intr-o extrema, iar suspensia de drumuri grele in cealalta extrema... eu mi-as dori doar ridicare cu putin (3 cm) macar a botului sa nu mai tund peluza... daca este posibila adaugarea unei saibe metalice sau ceva pe arcuri ma intereseaza cum se face! :P

DANKE!!!

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, ati schimbat careva amortizoarele pe fata pana acum...? La mine a cedat cel de pe partea stanga , in sensul ca intr-o saptamana s-a facut varza , e plin de ulei pe el,.... Cel de pe dreapta pare a nu avea nimic dar din cate stiu eu, acum e bine sa le schimb pe amandoua..

M-am interesat prin magazine , si am gasit cel mai convenabil la pret/calitate amortizoare Monroe...or fi bune sau nu? Intreb in privinta fiabilitatii...Zice ca au garantie 2 ani daca se monteaza in service autorizat...nu e rau 2 ani...la soselele din Ro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok , eu am avut pe o masina mai veche monroe si au fost bune , acum depinde si ce model sunt ca am vazut ca sunt mai multe , oricum indiferent de marca sa le schimbi pe ambele pentru ca cel nou automat o sa fie mai rigid, nu cred ca o sa iti dai seama tu , fiind la volan insa cel mai rigid la un balans pe toata fata o sa preia si munca celui care este mai uzat si o sa se uzeze mai repede decat ar fi normal + ca daca s-a dus unu nici celalalt nu este prea departe , au cam mers pe aceleasi drumuri :( :)) , nu ?! ( poate cel care s-a stricat a luat mai mute gropi dar tot pe acelasi drum au circulat ambele )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

confirm ca scartaitul pe fata vine de la cele mai ieftine bucse, cele dupa bratul din fata spre fata (anterioare). Manopera este mai mare ca bucsele, 120ron bucsele si 160ron manopera. Acum am liniste in masina la orice denivelare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema e ca nu scartaie mereu. Am observat ca atunci cand ploua nu scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se "greseaza" de la ploaie.

Stai sa vezi primul ger, si primele "denivelari"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!