Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

La mine din ce am observat nu s-a schimbat sunetul. Se aude in continuare filtrul destul de puternic ( parca nu ca la inceput totusi, trebuie sa il curat) - am un BMC panel. In schimb a scazut consumul de cand e mai frig :santa:. Eu astept sa imi vina bov-ul forge, cu care o sa ma chinui putin. Daca nu il fac sa mearga cum trebuie, il pun la vanzare si contactez pe mr bbm. Ceea ce trebuia sa fac de la inceput :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum a scazut consumul la frig? poate mergi tu altfel :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercam si eu marea cu degetul. Merg mai catinel, ca de cand cu mazga de pe jos...

In schimb am observat diferenta la consum intre 205/55/16 si 225/45/17. de Aproximativ 1l/100 km. Nu ma asteptam ca la motor asa de mare sa se simta atat de mult diferenta intre roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la TDI dinainte, cand am trecut de la 15 la 16 nu am observat dif de consum asa mari..bine era TDI, dar oricum...

esti sigur de dif de consum...si nu de vreo dif erenta in stilul de mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte sigur de consum. Stilul de mers s-a schimbat de cand a inceput sa apara mazga pe jos. Inainte aveam media 14 in bucuresti ( cu rotile de vara) si acum am 12.8. Acelasi traseu, aceeasi mancare de peste.

sa revenim ontopic. In legatura cu furtunul de la carcasa filtrului la turbo, ziceai ca mai gasesc pe la cineva pe la noi aici. Cam cat costa furtunul, si montajul e cumplicat? Unde as putea gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul a costat destul de mult, cam 100e, iar montajul..nu cred ca f greu, desi la mine a fost montat la mecanic, care a avut mai multe de facut.

hmm...cel care mai era de vanzare aici era de S3 cu k04... deci nu cred ca merge la tine.

uite aici de unde a fost luat

http://www.thsperformance.co.uk/acatalog/Silicone_Hoses.html

daca esti interesat. se poate aduce usor.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, ce-ai patit man - ia mana de pe CTRL... :)

Revenind la topic, mare atentie cu sunetul turbinei, pt. ca la mine se auzea asa cand era cut-off valve-ul fisurat. Mai exact era zdrente membrana din caucic ci tragea pe acolo aer fals.

Deci trebuie facuta diferenta intre sunetul produs de "inhalarea" pri n filtru sport si zgomotul turbine, apoi vom vedea exact de unde si cum....

Parerea mea....hac...

PS> La mine de cand este frig se aude la fel ca pana acum... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_wrc: o sa montez dv-ul, fac comanda de consumabile pentru revizie si vad cu ce bani raman. Daca sunt pe plus, ne auzim sa fac si eu modificarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se blocase netu'... sunt tradat de tehnologie ! :icon_thumright:

cut off valve nu e acelasi lucru cu DVul?

stiu cum face un DV spart (been there), dar atentie...face galagie mai mare cand incarca turbina, cat accelerez puternic in 3a si mai ales in 4a! nu cand eliberez aerul din turbo, adica cand iau piciorul din gaz...atunci cand intervine DVul...ca daca ar fi spart ar lasa aerul sa treaca cand iese din turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine, sunetul e la incarcare, de cel de DV am scapat de cand cu DV-ul Forge.

Intre timp am alta intrebare: uitandu-ma pe sub capota am observat un fir electric cu papuc cu 2 picioruse care statea "in aer". Firul respectiv pare a porni de undeva din spatele motorului, inspre compartimentul pasageri, deasupra turbinei, si statea pur si simplu inspre compartimentul pasageri. Capatul cu papucul este plin de plastic topit. Am atasat si o poza (scuze de calitatea super-nasoala) cu respectivul fir. Aveti vreo idee de unde poate fi acest fir?

Intre timp l-am "rezemat" de izolatia peste conducta din poza, ca sa-l protejez de caldura si pare a sta ok acolo deocamdata. Problema e ca nu stiu daca e iesit de undeva sau chiar nu face nimic si e ramas dupa vreo modificare...

edit: am uploadat doua poze "mai reusite".

post-2147-1231264570_thumb.jpg

post-2147-1231264578_thumb.jpg

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0TFSI sunt 2 valve langa turbine: N75 si Cut-Off Valve. Stiu ca una este mecanica si una electronica.

Stiu ca la 1.8T este una singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e posibil sa fie comanda electrica pt N75... ok, incerc sa ridic masina zilele astea pe un elevator si sa ma uit. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Bogdan, Cut-off valve este denumirea de catalog si probabil nu este la fel de uzitata dar este acelasi lucru cu DV.

In cazul meu piesa a fost urmatoarea: cut off valve - cod: 06F 145 710 C

PS Ultima litera este mai putin importanta, poate sa difere de la an si/sau lot, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a murit contactul de la pedala pentru luminile de frana (care au ramas, in consecinta, mereu aprinse). Am fost si l-am schimbat in reprezentanta, ocazie cu care i-am intrebat si de firul rebel. Am ridicat masina pe elevator si firul iese dintr-o chestie in forma de glont, montata pe motor in spate. Ei au zis ca e "prima sonda lambda". Totusi, n-am gasit un loc in care sa bagam papucul (stiti cumva unde trebuie sa ajunga in mod normal?). In plus, ei au zis ca evacuarea, inainte de catalizator, a fost modificata, acolo fiind o chestie in forma de glont :blink: similara. Concluzia lor: sonda lambda veche a fost dezafectata din ceva motiv si a fost montata una noua langa catalizator. Ce parere aveti?

ps: pe diagnoza lor (care parea smecheroasa) nu erau erori si la blocul de lambda veneau valori bune, cica.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

azi am reusit sa imi infig manutele in bov-ul forge,care tocmai a ajuns. Problema se pune in felul urmator : knob-ul de reglaj s-a miscat foarte greu, am depus destul de mult efort ca sa il misc. Cand am reusit sa il misc, si-a dat drumul, insa se misca la infinit. Stiu ca teoretic ar trebui sa aibe cam 8 ture, insa a mea se invarte la nesfarsit. Banuiesc ca asta inseamna ca e defecta, am dat mail la ei si astept sa imi raspunda.

In caz ca nu raspund, are cineva vreo idee ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si problema. se pare ca in momentul in care invarti de capat ca sa se intareasca arcul, inauntru e un filet cu o piulita care impinge arcul. piulita aia e de aluminiu, si cred ca e filetul ei distrus.

sper sa raspunda la mail si sa o schimbe. Daca nu..va trebui sa gasesc un strungar :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit azi si montat arculetul galben in valva 007p. Din pacate nu am vazut vreo diferenta. Simptomele sunt aceleasi: in treapta a 4-a, de exemplu, acceleratie de la 80km/h in sus masina are "ezitari" in a trage din cand in cand, moment in care aud si un zgomot de aer, ca si cum ar descarca turbina. Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai o problema legata de boost. N75 sau o supapa de sens ca sunt destule. Sau un furtunas fisurat dar mai putin probabil. Coduri de eroare n-ai? E unul celebru care se refera la clapeta de acceleratie dar ar fi bine sa nu fie ala.

Ar putea fi si de la mapa cu care rulezi. N-am retinut daca ai tuning sau nu.

Modificat de Deceunink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori nu am, am scanat de vreo 5 ori atat cu laptop cat si in reprezentanta. Intre timp am comandat (la ghici :D ) cele doua valve care l-au ajutat pe Toni pe threadul http://vwforum.ro/index.php?showto...60&start=60. Revin cu impresii dupa ce le pun sus.

Urmeaza sa verific si mapa daca e standard sau nu. As tinde sa cred ca nu. Insa Kiss Lorand (cu care am vorbit sa-mi citeasca mapa odata) mi-a zis ca nu poate sa-si dea seama daca mapa e buna sau nu ci doar daca e standard sau nu.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

hai sa ne intalnim intr-o zi daca vrei,sa vedem ce probleme are.Suntem mai multi prin cluj cu 1.8 T ,poate te putem ajuta :wub:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam tarziu reply-ul meu dar....

Si eu am sesizat zgomot pronuntat din partea sistemului turbo de cand cu frigul (si la BV frigul a venit mai demult :D )

Mie mi se pare ca se aude ca si cum motorul ar fi mai zgomotos odata cu urcarea in ture, dar de fapt zgomotul vine de la turbina si se amesteca cu sunetul de la motor si rezulta asa un zgomot de efort, un huruit mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot cautand si cautand am dat peste harta k03:

(imi pare rau ca nu o pot atasa direct, da rare mai mult de 400k)

k032072jk3.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!