Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

deci daca vrei sa vorbim de masina ta, te rog sa faci topic in aria respectiva. aici , o sa vorbimd e tuning la 1.8T.

o sa iti spun cateva sfatuir, dar cu asta vreau sa incheiem OFFTOPICUL aici.

nu stiu sa aibe legatura norma E3/4 cu turbina K03.

aici ai topicul in care se arata ca BOV nu e bun pt 1.8T. ci un DV e muuult mai indicat:

http://vwforum.ro/index.php?showto...124&hl=blow

daca tot schimbi turbina, vezi ca poti pune direct un GT28RS care duce pana la >300 de cai..

presupun ca "radiator" vrei sa spui la INTERCOOLER. si mai ales un FMIC(front mounten intercooler.)

mare grija cu evacuarea ca 1.8T are f f fmulti senzori, inclusiv in sonda lambda. evacuare mai usoara?! adica mai mare..ca mai usoara..nu stiu care e castigul...prea putin.

daca tot ai piele, te-ai intrebat cum va arata masina ta la interior cu 2 scaune sport si bancheta spate?

frane, poti cauta direct unele mai mari..cu tot sistemul de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc mult pentru sfaturi si detalii. in ceea ce priveste dv-ul asta era si parerea mea si cu ocazia asta am si hotar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa le luam usor.

Ocatvia mi se pare masina cam mare pt trasee montane, plus ca nu stiu daca a ta e 4x4.

ce DV ai comandat ?

de curand am alfat ca exista unele mai bune decat Forge..o sa postez ce mi-a zis un cunoscator in ale 1.8Tului, sper sa nu se supere (copyright bbm :D)

" acum despre DV: forge este foarte buna dar este precum o skoda sau un seat in grupul VAG, daca vrei premium pui apr sau bailey; pretul lor este in jur de 150 euro fata de forge care costa in jur de 120-130 - daca nu ma insel - depinde si de furnizor; este recomandat ca la forge sa i faci revizie din 10 in 10 mii km - se desface bucata cu bucata, se curatza cu spray de frine, se unge cu o vaselina speciala facuta sa reziste la temperaturi mai mari , se verifica o-ringul si se pune la loc - operatiunea dureaza 5-10 min max; daca nu o faci, risti sa ai un DV care nu functioneaza ok sau nu functioneaza ok tot timpul adica se gripeaza; al doilea risc este ca daca nu pui arcul care trebuie, poti sa strici turbina - asta este motivul pt care se recomanda sa pui cel mai slab arc; cind ai soft / alte modificari, atunci arcul slab este insuficient, trebuie sa l schimbi cu unul mai tare si sa faci citeva incercari sa vezi care este potrivit - nici prea tare ca poate nu deschide la timp sau suficient, nici prea moale ca nu tine presiune.

avantajul forge este ca e o valva care nu se strica never ever pt ca este cu piston; bailey nu este cu piston dar iti spun eu ca tzine o viata avind in vedere cum arata si din ce material e facuta membrana

bailey este tot cu piston dar nu necesita service, este facuta pe alt principiu"

da, se poate face un soft custom, asa cum vrei tu..dar atentie cu fortarea turbinei in zona joasa de ture, unde e anu lcureaza la maximum de putere.

motorul 1.8T este unul dintre cele mai bune motoare de la VAG, dar are si poate cei mai multi senzori.

dupa soft mai agresiv, as recomanda un ambreiaj. SPEC sau orice altceva de renume, dar atentie sa fie un stage corect. pe de alta parte cu cat e mai dur ambreaju si volant (ca nu poti pune ambreiaj puternic cu volant stock) toate vibratiile motorului s etransmit mai usor catre cutie.

de zi cu zi, eu si altii cu 1.8T si 2.0TFSI mergem cu petrom 99+, dar orice altceva e bun (depinde de buzunar) atata timp cat etse minim 98.

pt un randament mai bun al motorului, as pune un interccoler mai mare, un boost controller, iar la masina niste jante usoare, cu cauciucuri bune.

pe de alta parte:

lectura placuta:

http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=444556

si aici , sper sa fii atent si sa observi de acolo cine chiar se pricepe si cine vorbeste corect si cine aiurea. recomand posturile userului bbm. unul din expertii in 1.8T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa cresti la mai mult de ~200 cam trebuie schimbate injectoarele care sunt pe 1.8T 150cai

Alea de la 150 cai au 19mm, iar la cele de 180 cai au 20mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi. apreciez mult ce ati scris si mai ales ca ati facut-o. promit sa revin cu detalii dupa ce fac ceva la masina.

am comandat forge dv, dar nu stiu codul exact, cred ca e p007 insa cu arcul care tine de la 1.03 pana la 1,58 bari, sau ceva de genu. la capitolul injectoare m-am interesat pe net si la unii altii, chiar si pe briskoda unde se spunea ca motoarele aum si auq sunt identice din pct de vedere al turbinei, injectoarelor si presiunii de benzina.....diferea daca am inteles eu bine cutia de viteze si bineinteles softul.http://atp-tuning.at/shop_content.php?coID=12&XTCsid=f8308b38f52b9294a0f90defa8517e2e- pentru chestii interesante de la austrieci

au multe chestii fain

merci inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cumva cat ai presiune acum...stock? 1.03... mi se pare cam mult pt varianta stock...dar mi-e frica sa nu vb tampenii..

oricum, stiu ca parca cu arc galben e cel bun dupa soft.

sper ca ai citit despre intertinerea lui cam la fiecare 10 000 km.

atasez un document care te va ajuta la intretinere.

mai am un document despre montaj, dar este mai mare si nu incape aici..are cateva sute de kb.

http://rapidshare.com/files/91561125/valve.pdf.html

valve_service.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult...raman dator

nu stiu cat are acum stock da aflu sper maine. in linkul care l-am postat, vezi cele 4 modele.

si mie mi s-a spus ca cel galben e cel potrivit pentru varianta asta de softare.tot maine ma duc cu ea la resoftat, si aflu cu ocazia asta daca pot sa o urc la 210 cp, adica daca imi pot rescrie softul ....ceva similar ca la un rs de serie.....sper ca nu vb dinnou prostii....

da am citit despre intretinere si apropo de asta mi s-a spus ca dv-ul vine cu tot cu vazelina pentru intretinere.sper sa nu fie doar vorbe

apropo am ales forge pt ca au mare experienta in raliuri...mare! austriecii care i-am gasit cei de pe link au chituri complete pt stage 2 si fac si montarea, iar de aici de la bm e mai apropape locatia lor in austria decat bucurestiul.

revin maine cu impresii dupa resoftare....sper sa fie bune sau cel putin sa fiu multumit.

multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ce inseamna un S pus in plus :exclaim:

toni, si eu tot la ala m-am gandit..dar am zis ca daca e azi ballantines day..atunci nu ma complic cu Bailesy's. :huh:

PS: ascund eu posturile astea dupa masa. mai putin al lui zyx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:exclaim: Ce caterinca! Cred ca se refera, de fapt, la ceva de genul asta: http://volvospeed.com/Reviews/bailey_bov.htm.

ceva de genul, doar ca au si DV (in poza este prezentat un BOV)

bogdan_wrc: mi au dat lacrimile de ris, auzi, bbm expert in 1.8T , sa nu exageram, am mai citit si eu una alta dar pina la expert mai am de studiat; eu zic ca ceva mai expert decit mine in 1.8T este tony deci titlul de expert merge acum la tony , sa vedem pe cine nominalizeaza toni mai departe :huh:

PS: bogdan sa nu conduci dupa ce bei citeva "valve" de baileys :) :) :) tare rau postul, sa nu l stergi, mai ne amuzam si noi putin :) :D

Modificat de bbm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baiati.

de 10 minute am intrat in casa...am fost sa imi iau masina, care tocmai a primit cadou de valentine un soft de 210 cp(apropo bogdane wrc aia de la upsolute austria au fost de acord sa puna softul asta pe motorul aum).

ma am ramas placut impresionat, turbina sufla cu o alta vigoare, pana si dv de serie se aude, si imi arata clar ca e nevoie de un forge de ala cu arc galben pe care il lauda toti

asa tare trage, de parca sta sa se desfaca motoru, si asta imi arata ca fara ate modificari nu are sa reziste mult daca vreau sa o duc spre limita tot timpul.

inca odata ma simt ca un copil asa de bucuros sunt ca am intrat in minunata lume 1,8 t

acu am sa incep modificarile

prima va fi dv-ul apoi poate un ambreiaj

as fi recunoscator daca mi-ati spune ce altceva recomandati

incat sanatatea motorului sa ramana intacta si sa mearga in parametrii.(furtune, valve stiu eu ce mai stiti voi din experienta ca ar trebui si ar face masina mai rezistenta , adica motorul- mecanica)

multumesc pana acum de tot celor care au postat lucruri care m-au ajutat. cu prima ocazi cand ajung in bucuresti poate ne intalnim si va arat ce a iesti din skoda .....asta pana la vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo bogdane wrc aia de la upsolute austria au fost de acord sa puna softul asta pe motorul aum).

pai foarte bine, inseamna ca ai K03S. :)

citeste toate posturile mele, cu linkurile date, si vei vedea ce sfaturi iti recomanda toti pt 1.8T si ce modificari te sfatuiesc sa faci, daca vrei mai multe de la motorul asta si sa fie cat mai safe cu putinta.

sa ai grija sa nu o alergi cat e rece (cam 1min dupa ce temperatura apei in indicatorul pe bord a ajuns la 90grade C) si dupa ce o alergi sa o lasi 1-2 min sa se raceasca turbina inainte sa opresti motorul.

PS: pe mine de fiecare data cand o alerg ma face sa zambesc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan, nu vad de ce e atat de imp sa ajunga motorul la temp de 90, daramite sa mai stai 1 min dupa :?

Parerea mea e ca trebuie sa stai linistiti pana se unge bine motorul si se incalzeste usor, adica incepe sa urce acul de temp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca turbina si motorul sa functioneze la temperatura optima, e f important ca uleiul sa fie la temperatura optima...si asa am fost si eu sfatuit. uleiul se incalzeste mai greu decat apa. cupa ce apa ajunge la 90, mai stau 1min, si apoi uleiul are temperatura care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

uite incet incet incep sa ma obisnuiesc cu noua masina ...ca parca e noua

la fel si masina se acomodeaza cu noul soft

am unele impresii care vreau sa vi le impartasesc

1. in primul rand resimt mai clar momentul cand turbina incepe sa lucreze... asta e normal caci a crescut puterea insa momentul acesta a urcat cam pe la 2400 de ture.

am montat imediat dupa resoftare un dv forge cu arc verde ca asa am inteles ca vine de serie piesa... mai mie mi se pare mai moale ca cel de serie si ca lasa cam repede presiunea din turbina......poate cel galben ar fi mai bun voi ce ziceti

sunetul dv-ului e mai mare ca la cel de serie sincer nu ii inteleg pe cei care pun bov....am experimentat unul si masina mi s-a parut acum dupa resoftare mai slaba ca si inainte .... acum masina trage vartos de la 2400 pana spre limitator am calculat repriza in viteza a 5 ,100-150km/h cam 7 sec si 80-120 in treapta a 4 cam 5,2. ce ziceti e corecta masuratoarea.0-100 nu am facut pt ca fara asr nu am prea put misca rotile eficient nici in treapta a 3 si era oricum frig

paote mai la vara si cu un alt ambreiaj

a sa nu uit dupa dv-ul nou mi se pare mai moale in turatiile jose, poate sa fie din cauza arcului sau doar pt ca acum trage mai violent suns si diferenta e mare...

merci mt si daca aveti ceva intrebari despre comportamentul de dupa resoftare va raspun cu placere...

sper sa ne vedem la brasov pe 8 martie la prima reprezentatie a cnr....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

vreau sa intreb si eu ceva.

am montat pe masina mea un dv forge care a venit cu arcul verde inauntru

acesta e mai moale ca cel de serie. azi mi-a ajuns arcul galben care e cam acelasi lucru ca si tarie cu cel din dv-ul de serie. ce parere aveti ar trebui sa il iau pe cel albastru?

tre sa spun ca masina are un nou soft care a impins motorul undeva la 212cp...?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o curiozitate in ceea ce privste sistemul antilag.

daca stie cineva cat costa asa ceva pentru 1,8t si ce presupune din punct de vedere a schimbarilor ce trebuie facute pe masina?

orice detalii despre acest subiect e binevenit

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca cel galben este ok pt masina cu soft....stiu ca era un user DORU_14 care avea tot o octavia si tot de la 150 de cai dusa pe la 2xx si avea parca alr galben.

eu oricum sunt decis sa nu iau FORGE, mai ales ca trebuie si curatat 1 data la 10-15k km.

vreau fie APR sau Bailey. caut inca un furnizor pt cel bailey.

da intai te rog mai multe detalii deosre ce sistem antilag faci referire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de detalii

sistem antilag normal nu cel care doarv aprinde flacari la finalul esapamenului car enici nu e antilag

da m-am linistit caci am aflat ca se cam stricaturbina cu el si mai mult nu prea gasesti soft pentru asa ceva

in rom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog frumos sa incerci sa scrii romaneste,. corect gramatical, sa putem intelege toti.

eu nu am auzit de niciun sistem antilag. da te rog mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca cel galben este ok pt masina cu soft....stiu ca era un user DORU_14 care avea tot o octavia si tot de la 150 de cai dusa pe la 2xx si avea parca alr galben.

eu oricum sunt decis sa nu iau FORGE, mai ales ca trebuie si curatat 1 data la 10-15k km.

vreau fie APR sau Bailey. caut inca un furnizor pt cel bailey.

da intai te rog mai multe detalii deosre ce sistem antilag faci referire.

poate facem un group buy pt bailey dv ... cred ca sunt mai multi interesati, incercam?

K04 Upgrade Info:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3671936

DIY: Stock Turbo Removal & Ko4-20 Install:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3562254

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!