Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Cam care ar fi pasii normali de urmat, pentru un astfel de motor, care nu se vrea neaparat a se merge la curse.

De ex, eu acum am schimbat filtrul cu unul BMC in carcasa, si am un soft facut la mr Voinea.

Care ar fi pasii urmatori ( ma refer strict la motor, frane am schimbat, suspensii am sport.).

Multumesc..

daca nu vrei sa mergi la curse si nu vrei sa ai cel mai tare 1.8T , poate nu este o idee rea sa faci ceva si la evacuare, acum ca ai soft cu ceva mai multa presiune, avansuri mai mari, se mai incinge pe evacuare, are nevoie sa elibereze gazele mai repede, ai idee ce diametru are acum evacuarea ta? nu ar strica sa urci la un minim 63 mm (banuiesc ca turbina este un k03 si evacuarea pe 55 mm); daca pastrezi aceasta turbina, nu ti pune evacuare mai mare de 70-73 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

yes i will. recomandare de la profesionisti? ceva gen catback ar fi ok? din cate stiu am k03s turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai GTI 25J edition, cred ca ai K03 simplu, nu ko3. milltek sunt cam cei mai buni pt VAG. ideal ar fi downpipe si toata evacuarea..sau macar un downpipe bun ...un CAT bun, gen 200 de celule si restul..poate fi si BORLA...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un link cu diferite diferente intre motoarele 1.8T

http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_..._they_mean.html

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=60040

si cu o discutie despre ce arc trebuie folosit la DV Forge

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=49151

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit astazi cu cei de la pilot, si o evacuare completa Magnaflow cu tot cu catalizator sport de 200 de celule ma aduce la 20 milioane. din ce am inteles eu, au garantie lifetime...mai are cineva pe 1.8 t magnaflow? sau ce parere aveti despre ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...nu prea stiu mare lucru de ei...dar de astea facute prin RO am auzit si bune si rele.

sincer, cand un MILLTEK bun costa 1000e (cel mai ieftin gasit la cineva)...ma intreb cum poate alta firma sa aduca la jumatate de pret...care sa fie diferentele...

eu mai bine as pune un downpipe bun, un catalizator sport bun, si teava poate fi si borla sau altceva ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce parere aveti de bujiile mai reci?

sau...ce bujii sa pun ca upgrade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Downpipe la 1.8T nu e 55 mm, e 50. Evacuarea cat-back e 55mm.

2. Cat-back nu aduce un avantaj urias, adevarata restrictie e downpipe-ul. Afli de aici ce avantaje poate aduce un downpipe de 3" de la Pilot, cu catalizator stock

3. "Bursa zvonurilor" sustine ca 1.8T/150-180 au fost restrictionate din admisie (65x45mm in punctul cel mai ingust) si evacuare (downpipe 50mm) pentru a nu concura modelele mai avansate 1.8T/210-225 si pentru ca unii proprietari mai sariti de pe fix sa nu se joace prea mult cu Manual Boost Controller pana fac praf turbina, cum e obiceiul peste Ocean :P

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

downpipe la toate 1.8T e de 50? ;) ca evacuarea nu e la toate de 55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

posibil toate 1.8T msi putin AMK si BAM - le-am avut pe ambele, inca mai am evacuarea de la BAM in garaj, astept la primavara curiosii "inarmati" cu un subler si vedem daca are sau nu 63 mm

bogdan wrc: acea admisie este buna daca ai si chiulasa big port si o turbina macar gt28.....una care sa ti faca 350 de cai, daca ramii pe turbina ta, o sa vezi ca vei avea turbo lag mai mare :) ceea ce sigur nu -ti doresti

si inca cel putin un dezavantaj mai vad din asta

dar cine pune turbina mare........este alta discutie......intra aer mai mult.......unde intra?......pe unde iese?......sa mai pun si alte intrebari sau deja investitia a sarit de 3000 de euro o data cu raspunsul la aceste intrebari si nu mai este nimeni interesat?

mihai

PS: incepe sa mi se faca dor de 1.8T si parca vad ca intr o buna zi imi iau o chestie mica si usoara, "arunc" in ea un BAM + altele si sa vezi "deranj"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ar fi o treaba frumoasa...un Golf II ..ca arata si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dv-ul meu a inceput sa dea din ce in ce mai des rateuri. Asa ca am facut bine si am comandat un bov de la forge. Se pricepe cineva de prin bucuresti sa il regleze cat de cat?

Macar ca si dv nu neaparat ca bov, dar daca se poate bov cu atat mai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat?

ce sa reglezi la el?

aveam bbm unu SKN...si cred ca era mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 550 ron, pe ebay in state. Am inteles ca e singurul bov fara erori asta de la forge, de asta il vroiam. Intelesesem ca se invarte cumva de el ca sa reglezi cat de mult sa tina presiune..si de aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e 007 cu arc?

sunt mai multe care nu dau erori..APR R1, SKN, Bailey, ....

eu am avut APR si nu a dat erori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta l am avut si eu pe AEB, si n am reusit nici cum sa l reglez sa mearga calumea, pana la urma l am vandut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce va chinuiti cu BOV.... sau cu DVuri complicate? cu reglaje..cu intretinere...

pe la inceputul topicului am postat si eu o discutie cu bbm, si a postat si el impresiile fata de forge 007, cu intretinerea arcului...si ca exista DVuri mai bune...

am impresia ca tot insisti catre BOV...si tare mi-e teama ca nu-l vei seta corect si nu va face nici ca BOVul, nici nu va functiona ca DV bun...

http://www.goapr.com/Audi/products/r1.html

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52552&hl=

http://awe-tuning.com/media/products/baile...30_blk_slvr.jpg

si ala de pe forum, il puteai avea imediat..te ajuta cu siguranta bbm la montaj...si era f ok...in 10 min...daca el il avea pe cupra lui iti dai seama ca nu era vreo petarda de DV..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu l-am vazut pe ala. o sa vb cu bbm-ul, si o sa il iau de la el. Si eventual cand imi vine celalalt o sa il vand, ca oricum e pretul super bun fata de ce gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legat de DV si cei care au pus ceva aftermarket...

ati gasit la scanarile cu vagcom vreo eroare :

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P1200 - 35-10 - - - Intermittent

am cauta pe mai multe forumuri, si am vazut ca f multi care au modificat DV fie cu bailey, fie cu FORGE au gasit eroarea asta..

N249 (Diverter Valve Selenoid)

028 906 283N (NB Turbo S/???)

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=42406

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1269869

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1198253

http://uk-mkivs.net/forums/t/175177.aspx

http://vagdrivers.net/forums/index.php?showtopic=10631

valva nu cred sa coste f ffmult..dar sunt curios daca chiar are vreo problema sau e pacalita de DV si atunci nu merita sa o schimb. din pacate nu mai am DV stock, ca eram curios sa il pun inapoi sa vad daca mai face.

eu am un APR R1 si tot gasesc eroarea asta cam din perioada cand l-am pus. desi masina merge perfect.

Raspund cu ceva intarziere si probabil ca ai aflat intre timp, dar no, recitesc topic-uri... :))

Eu am avut eroarea cu DV-ul stock belit, am pus forge 007p, am sters-o si nu a mai reaparut deocamdata.

Si daca tot am scris ceva, vin cu o intrebare: masina a venit cu filtru de aer K&N dreptunghiular. Din ce-am citit nu se schimba veci, doar se curata. Intrebarea e: aveti careva un asemnea filtru? Am citit pe net ca ar putea fi o problema faptul ca la curatare se unge cu un ulei special care ar putea apoi intra pe admisie si "murdari" una-alta. Oare are rost sa-l curat sau sa-l schimb pur si simplu cu unul stock?

O alta intrebare ar fi, cat de tare e normal sa se auda turbina la un 1.8t? Eu am mers cu 2.0tfsi si acolo nu se aude mai deloc, in schimb la mine (cu turbina schimbata, ce-i drept), de pe la 2500 de ture zici ca e vijelie, se aude foarte puternic. Aici nu ma refer la suieratul "crescator" ci la un zgomot efectiv de "vant"... Din pacate nu-mi dau exact seama de unde vine sunetul, e posibil sa fie si de la filtrul de aer sport... ce ziceti?

Exemplu de sunet oarecum similar:

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se pare ca de cateva zile..de cand cu frigu' mi se aude mai pronuntat turbina..am verificat furtune si par toate OK...nu m-am uitat atent daca e vreunu fisurat..dar o sa mai le verific curand. am verificat sa nu fie vreunu sarit doar.

se aude puternic mai ales cand ii dau WOT in 4a....

chiar sunt curios si eu la altii cu 1.8T...

filtru PANEL am eu, GREEN, dar e acelasi sistem.

trebuie sa ai grija sa il speli si sa-l cureti cu solutie speciala cam la 5-6000km la praful din RO. setul pt curatare si uleiul special costa cam 20e, depinde de sursa. se spala bine, cu jet de apa nu f puternic, (fara perie...de fapt scrie si pe instructiuni) si se da cu ulei, O SINGURA DATA...ca sa nu fie prea mult (daca e prea mult, poate afecta debitmetru !! si ala costa si 150e).de obicei eu il las 1 noapte la uscat, dupa ce il dau cu ulei si d-abia dimineata il montez.

legat de schimbat cu unul stock, depinde ce vrei...cu astea sport motorul raspunde mai bine, iar daca tu zici ca ai turbina schimbata (presupun mai mare), sau daca ai macar CIP, ai cam avea nevoie de filtru sport. eu chiar as recomanda sa treci la unul conic, care sa permita mai mult aer catre motor...si eventual o admisie completa cu INOX sau macar furtunul care duce de la filtru catre turbina sa fie siliconic. la unele 1.8T stiu ca acesta are o problema, dupa CIP, in ture mare are tendinta sa se sugrume si sa nu lase aerul sa treaca. eu l-am schimbat cu unul siliconic, sa fiu sigur.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul mai serios zilele astea si la mine se aude fluieratul mai pronuntat

@jmf din ce spui tu pare a fi filtru de aer sport care se aude , de fapt aerul care trece prin el , si la aspirate se aude destul de pronuntat, la turbo nici nu se mai pune problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!