Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu folosesc doar 99+, dar asta din cauza modificarilor. dar mai bine te asiguri ca statia/pompa de unde pui sa fie ok. gen mare, circulata des (sa nu fie veche cu posibila rugina prin rezervor), firma mare (exclus no names)...

 

legat de valva...e ditamai discutia pe la inceputu topicului. nu e de sfatuit sa pui fara soft adecvat.

http://vwforum.ro/topic/3694-tuning-18t/page-29#entry1729465

http://vwforum.ro/topic/3694-tuning-18t/page-13#entry1137219

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are mai multe modificari:soft stage 2 MRC,downpipe mai mare,cat delete,finala Top Gear custom,filtru K&N ,Bov Forge,frane S3. Pana acum am avut doar BMW-uri asa ca sunt destul de rookie in gama Vag si pe la noi nu am gasit atat de multe informatii pe forumuri/site-uri de aceea intreb cam ce as mai putea uppgrada.

Urmeaza sa imi vina un intercooler mai mare,furtune siliconice dupa care daca reusesc sa strang fondurile necesare un uppgrade la stage 3 precum este/era masina lui vladpvs. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca bov forge e de fapt dv..sau macar cel dual. Citeste primele pagini din topic legate de bov pe motorul asta. Oricum daca vrei sa aflii mai multe..citeste tot topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am citit tot topicul si am decis sa merg pe acesta http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&product=FMDVSPLTR momentan este setat pe modul hibrid si totul e ok,nu am erori si masina se comporta bine dupa cateva ajustari la el. Urmeaza sa ii fac ceva modificari la trompeta sa sune si  mai tare dar pe frigul asta nu imi vine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot te uitai pe site la awesome,mai bine alegi dvul de la apr r1. Nu necesita intretinere ca cel de la forge. Eu il am de vreo 5-6 ani si merge perfect. Mi l au schimbat pe gratis cand au avut update la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu cateva intrebari,merita sa trec de la k03 la k03s? Am gasit cateva la preturi decente pe ebay si ma cam bate gandul sa iau una.

Masina este pregatita pentru stage 2  chiar stage 2+ ,urmeaza sa ii fac si softul de rigoare in primavara la Revo si pana ajung la ei vreau sa am toate uppgrade-urile instalate (acum rulez cu soft stage 1 de la MRC de care sunt f multumit dar se poate mai mult).

Cam cat pot stoarce din K03S,din ce am citit este plug and play,nu trebuie alte modificari facute .

Ma tenteaza foarte mult stage 3 precum este/era masina lui vlad pvs dar mi-e ca o transform in racheta si nu ma mai pot bucura de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@da_joint: Da. K03 standard (1.8T/150) nu duce mai mult de 180-190 CP fără riscuri mari. Dar K03"s"(-052) poate duce 220-240 CP în bune condiţii cu toate modificările ajutătoare Stage 2, şi dacă eşti dispus să rişti, chiar >260 CP. Un Leon Cupra din Olanda, cu AUQ şi modificări cam la Stage 2 a scos 253 CP / 387 Nm pe dinamometru şi a mai câştigat încă 8-10 CP după ce s-a adăugat la benzină bio-etanol E85 (5 litri/rezervor).

 

Însă e posibil să ai deja acelaşi turbo ca 1.8T AUQ dacă ai Polo de după 2005, aşa încât ar trebui să iei seria de pe turbo şi să o cauţi pe internet.

 

@szrobik: La testul de noxe nu se vede diferenţa între benzina de 95 şi cea de 98 fiindcă testul se face la relanti. Cu benzina de 95 există riscul de detonaţii la puteri şi turaţii mari, care pot distruge o bielă.

 

În UK aproape toate 1.8T folosesc benzină de 95, rar BP Ultimate 98 şi încă şi mai rar V-Power, datorită costurilor, şi a apărut un număr destul de suspect de cazuri în care au intrat în detonaţii şi le-a pocnit o bielă.

 

Dintre benzinele cu mai mult de 98 de la noi, cea mai bună e MOL Evo, şi Lukoil Ecto 98 se descurcă destul de bine fiindcă are aproape 10% bio-etanol (standard E10), toate celelalte inclusiv MOL au 5%. Petrom 99+ e cea mai proastă, "fornăie" (arde neregulat la turaţii medii şi mici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În UK aproape toate 1.8T folosesc benzină de 95, rar BP Ultimate 98 şi încă şi mai rar V-Power, datorită costurilor, şi a apărut un număr destul de suspect de cazuri în care au intrat în detonaţii şi le-a pocnit o bielă.

 

 

Mai trebuie si dovedit ca exclusiv de la benzina s-a intamplat asta. Pe vortex sunt tone de posesori 1.8t (remapate) care merg cu 91RON (95RON EU), au peste 100.000 mile si n-au nici pe dracu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este din 1,8T-150cp  BJX din 2006. O sa caut seria de pe turbo sa vad exact ce am. Cifrele la  K03S suna bine ptr costul turbinei. Am mai gasit ceva kit-uri interesante prin UK

http://frankenturbo.com/new/F21T.html

http://www.ctsturbo.com/cart/products/BorgWarner_K04_0001_Turbocharger-17-11.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BJX are turbo K03 "s". Cod 5303 988 0052. E limitat la 150 CP de softul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dintre benzinele cu mai mult de 98 de la noi, cea mai bună e MOL Evo, şi Lukoil Ecto 98 se descurcă destul de bine fiindcă are aproape 10% bio-etanol (standard E10), toate celelalte inclusiv MOL au 5%. Petrom 99+ e cea mai proastă, "fornăie" (arde neregulat la turaţii medii şi mici).

imi pare rau ca te contrazic, dar stiu 2 cazuri cu 2.0TFSI cu probleme de la LUK, si legat de 99+ eu pun din 2009 numai asa ceva, si merge impecabil masina. am incercat si 101 cand era la rompetrol si in afara de o senzatie ca trage mai bine (care putea fi placebo, ca nu am masurat) nu am vazut nicio diferenta.

englezu mi-a zis ca nu sunt probleme cu benzina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratele meu lucreaza la o firma care efectueaza service-ul  la nivel national pentru un lant de benzinarii de la noi. Deoarece tot ei fac si masuratorile ce ramane in vasul etalon il pun si ei deoparte.

La un moment dat am zis sa facem teste cu diverse tipuri de benzina deoarece mi-a zis ca cel mai des pica furtunele de combustibil la pompe.Din ce stiu de la el cifra octanica  in general este respectata, insa la benzinele cu 98 si superioare am descoperit ca datorita aditivilor folositi furtunele de combustibil de cauciuc se imbatranesc mult mai repede,se intaresc chiar dupa cateva zile si devin casante.

Personal am ales sa merg pe benzina 95 ,cand alimentez si fac plinul caut sa adaug un aditiv mai de firma daca gasesc pentru cresterea cifrei octanice iar filtrul de benzina il schimb de 2 ori pe an datorita gunoaielor si noroiului/malului care exista in rezervoarele de sub pompe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu foarte rar bag benzina de 95, chiar daca nu m-a "tradat" niciodata. 

De obicei bag Carrera 100 de la OMV, insa trebuie sa recunosc ca cea care m-a impresionat cel mai mult a fost Mol EVO.

Exceptand Luk ul, de unde nu mai bag niciodata(mai bine stau cu sticla sa cersesc), alimentez de la toate benzinariile de renume pe care le avem in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va cer si voua un sfat si un ajutor.

 

De cateva zile am schimbat la al meu 1.8 T AUM acel intinzator de la lantul dintre axele cu came. 

 

De ce l-am schimbat , motivul pentru care am ales sa il schimb a fost nu din cauza ca tacanea sau ceva de genul , se auzea ca si un huruit cand o tineam turata gen 2.000 ture. Si se auzea exact din locul acela.

 

Nu l-am pus nou , l-am pus de pe un motor care nu avea nici un sunet suspect sau chestii de genul.

 

L-am pus impreuna cu lantul de pe celalat motor , dar surpriza , sunetul a ramas acelasi , iar treaba care pe mine ma intriga este urmatoarea.

 

Astazi dupa prima pedala mi s-a aprins check`ul , am pus vcds`ul si am avut urmatoarea eroare

 

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
            P0011 - 35-00 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
 
Aveti idee despre ce ar putea fi vorba ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori nu ai pus corect lantul din punct de vedere mecanic; trebuie verificat si reglajul in functie de distributie, ori electrivalva care il regleaza nu are mufa pusa sau poate nu mai functioneaza corect din cate imi amintesc are o chestie care intra in ea sau in corpul de care este prinsa poate ai pus-o invers sau ai pierdut-o si poti verifica sai inlocui pentru proba  releul de la pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut baieti , de curand mi-am luat un a3 1.8t AGU din 1997 cu totii stiti 150cp la baza.. si i-aM facut asa.. regulator presiune benzina 4bar (cel stock era de 3) intercooler mai mare evacuare 63mm + downpipe si catalizator jos doar cu o intermediara filtru de aer injectoare 400cc bosh plus ca i-am schimbat radiator apa nou senzori turatie si temperatura motor frane fata de s3 si intercooler mai mare .si as fi interesat cu turbina stock in cat s-ar duce cu injectoarele stock si cat cu cele de 400cc (cele stock nu stiu de cat sunt) de cele de 400cc nu sunt asa incantat pt ca le-am pus pe masina cu adaptari ca sunt mai scurte ..toate bune si frumoase..vreo 2 3 saptamani. si intr-o seara am alimentat am plecat din peco si cand am ajuns la destinatie mirosea a benzina ..si ca sa vezi curgea pe sus pe la rampa..banuiesc ca sunt oringurile duse ca nu pareau a fi in stare prea buna..dar ideea e alta..in cat se duce cu injectoarele stock si cat cu injectoarele de 400cc cu .multumesc

Modificat de sergiu8l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarile astea (regulator si injectoare) sunt insotite si de un soft  sau le-ai facut tu asa, de capul tau ? Banuiesc ca e varianta doi, altfel aveai si o turbina + altele care sa bage aer (si eventual sa-l masoare) pentru benzina pe care o pot baga injectoarele alea.

 

as fi interesat cu turbina stock in cat s-ar duce cu injectoarele stock si cat cu cele de 400cc

 

 

Nu ai ce sa faci cu injectoare de 440cc atata timp cat ai turbina originala de AGU. Cu injectoare si turbina stock probabil in jur de 200 de cai, in functie de tuner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

softul va venii de la powertech.si din cate am inteles de la ei 200+ adica 210 -220.plus ca ma ajuta la racire intercooler-ul cu mult mai mare decat cel stock..regulatoru de presiune de benzina si pompa de benzina care am uitat sa o specific bosch 044


asta e masina.:d


adica eu le-am spus baietilor de la buzau ce am si ce imi pot permite sa pun pe masina si ei mi-au zis care ar fi rezultatul masurat din cate am inteles fazele cu stage 1 2 sunt in functie de tuner si la motorul asta la baietii de la buzau stage 1 inseamna 190cp...si mi sa spus ca , cu "modificarile" astea pot face direct stage 2 .. asta mi s-a zis asta zic mai departe

post-138977-0-11352900-1405003818_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler si evacuare mai performante e foarte bine ca ai, eu ziceam ca nu inteleg ce soft e ala care cu turbina stock k03 (sau chiar si k03s) are nevoie de injectoare de 440cc + regulator de 4 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca ei ti-au spus ceva (220), tu vii si ii verifici aici? si cand lumea incearca sa it spuna ...altceva (200) tu il contrazici si-i spui ce ti-au spus cei din BZ? nu inteleg logica...

daca stiai...de ce ai mai intrebat?

 

mai bine pui niste injectoare bune, care sa se potriveasca 100%, nu lipituri. risti foarte multe cu pierderi de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu AGU cu aceleasi modificari ca si tine (exceptie injectoarele de 400cc care sunt inutile pentru k03) si  tot ce iti pot spune e ca 210 cai sunt "trasi de par" si vei avea un K03 care va merge tot timpul la limita. Mergand la limita, nu numai ca iti va da "pe capat" aer cald(nu e deloc eficient) ci si vei chinui turbina si in cel mai scurt timp posibil va ceda. Sa nu uitam ca are totusi o varsta.

Sfatul meu pentru tine, este sa iti cauti un kit de K04, care e plug&play si atunci sti de o treaba. E cea mai simpla si ieftina varianta.

Inca o chestie: urmeaza sfatul lui Bogdan_wrc si nu te juca cu benzina, pentru ca nu putini au fost cei care au avut surprize neplacute!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul care poate înlocui "plug &play" turbina de AGU e cel cu K04-001. Dar nici atunci nu ai ce face cu injectoare de 440cc la cantitatea de aer pe care o poate da K04-001 la 1,3-1,5 bar (apropiată de cea pe care o dă K03-052).

Mai bine zis, ai un set de injectoare care nu stau bine, se etanşează prost în O-ring şi inelul de plastic de pe galerie, pierd benzină, şi chiar în cazul în care ai face adaptarea perfect, sunt inutile. Cantitatea de benzină injectată e stabilită în funcţie de ceea ce arată sonda Lambda, ECU va limita benzina în funcţie de asta. Dacă au debit de benzină de 440cc la 3 bar (standard), cu regulator de 4 bar se apropie de 600cc, aşa cum se foloseşte la motoare >Stage III cu turbo GT30. Cu K03 sau K04-001 nici măcar nu se pot apropia de debitul lor stabilit de fabrică.

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pe forumurile din UK se vehiculeaza ideea ca se poate aproxima puterea din ceea ce citeste MAF-ul,adica cifra maxima citita de acesta se divide cu 0,8;voi ce stiti despre asta?

Mi-am pregatit masina pt stage 2,admisie si evacuare,daca e sa ma i-au dupa MAF,am castigat 13cp la un motor de 225cp;ce ma intereseaza,ce log-uri sunt relevante pt sanatatea unui motor?,vreau sa fiu sigur ca totul e k inainte de remap.Stiu de canalele 002 MAF si 115 pt turbina;multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dacă nu pierde aer pe nicăieri, turbina e în stare perfectă, furtunurile la locul lor, MAF citeşte corect, atunci gramele de aer pe secundă înmulţite cu 1,25 dau puterea maximă generată în acel moment. Formula nu funcţionează decât la 1.8T, e o coincidenţă.

 

Adică dacă ai 1.8T/225, înainte de modificări trebuia să îţi arate 180 g/s în acceleraţie, cu pedala la podea în treapta a III-a la 5000-5500 rpm (e singura împrejurare în care motorul ajunge la puterea maximă), iar acum 190 g/s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!