Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca softul e bun nu are nicio scuza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii proaste...

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai si eu cu un link 0-100 km/h la Octavia 2 1.8Tsi resoftat Revo stage1 + Evoms intake

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce ,,drivetrain loss'' are S3'u?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai interesante (pt mine) ar fi niste reprize, 80-120, 120-150, in diverse trepte. Si ziua :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrazyMIH, vezi ca pe aria de A3 e un topic cu multe informatii despre S3 si sunt niste linkuri catre siteuri unde sunt masurate chetsii de genu asta. nu stiu exact pierderea..dar destul de mare, sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca ar fi cam 25% ...oricum..mai cercetez:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doresc in timpul cel mai scurt sa fac un chip tuning la motorul meu 1.8T de la 150cp la 180-190cp. Intrebarea mea este: trebuie sa mai schimb si DV-ul sau N75 sau merg si cele stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg si cele stock linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DVul e bine sa-l schimbi. e una dintre problemele 1.8Turilor. eu asa as face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce sa-l schimb? Cu unul stock sau after market?

Oricum imi mai face o MICA PROBLEMA....

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu am achizionat de curand un leon 1,8turbo , si am o chestie curioasa la el : la prima pornire, la rece, daca o las 20-30 de sucunde apoi vreau sa plec, incepe sa mearga in 2-3 pistoane, ssau se opreste......daca o las sa se incalzeasca 2 minute, si apoi plec nu e absolut nici o problema.

cineva mi-a spus ca asta ar fi comportament de masina cu soft, motivul fiind ca ii baga prea multa benzina la rece si o ineaca. nu stiu daca are soft facut sau nu. masina trage bine, dar eu nu am mai avut , ca sa pot face comparatie, fosta masina a fost un bmw 330i, aspirat, deci nu pot aprecia caii :(

ar putea fi de la soft comportamentul asta, sau mai degraba vreun senzor ceva, bujii ?

nu e nici o greutate sa astept 2 minnute sa se incalzeasca, dar as vrea sa stiu cauza doar.

Salut si eu am tot AUQ si dimineata merge oribil... mai am alti prieteni care au auq si le merge la fel... stai linistit ca nu e o problema... asa merge el cand este f rece... daca nu ai probleme dupa doua minute stai linistit ca e OK :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce sa-l schimb? Cu unul stock sau after market?

Oricum imi mai face o MICA PROBLEMA....

verifica codul lui. daca e cel dupa 2003, il poti lasa. daca e cel dinainte, poti pune unu dupa 2003 sau unu sport. forge, apr, bailey. forge necesita intretinere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am tot AUQ si dimineata merge oribil... mai am alti prieteni care au auq si le merge la fel... stai linistit ca nu e o problema... asa merge el cand este f rece... daca nu ai probleme dupa doua minute stai linistit ca e OK :)

;) am tot stat pe forumuri saptamana asta si m-am linistit in privinta asta, mai ales ca pe tester nu mi-a dat nici o eroare, in bord nu se aprinde nimic, etc . in schimb mecanicul mi-a zis ca sunt foarte sensibile la tampoanele de motor, si ca la stilul meu de mers, sunt in pericol sa imi cada motorul :( . ca are 3 tampoane destul de slabute....la fosta masina avea vreo 5 , practic indestructibile.

cat de curand voi da totusi jos DV sa vad cum se prezinta, si toata admisia sa o curat.

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de un DV ,5 minute,ca sa probez pe masina mea pt a vedea daca DV ul este problema.Cel mai indicat ar fi un Dv sport. Daca poate cineva sa ma ajute raman recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am unul stock. daca ai drum catre munte..da un PM, sau am telef in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos Bogdan..sper sa ajung cat mai curand prin Ploiesti...

Mai am o intrebare : cum pot verifica actuatorul daca functioneaza corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DVul e una dintre piesele care pica des. mai ales dupa soft. deci parerea mea e sa ai si tu unu mereu de schimb :beerchug: in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am verificat dv ul meu si pare in regula..dar cine stie..nu stiu ce sa mai zic ma cam doare capu :beerchug: . Tot observ ca masina in treapta a 3 a la WOT de la ~2000 de ture parca undeva la 3000 cand face overboost are momente cand trage intrerupt ...si de aceea vrea sau verific si cu alt DV si sa verific actuatorul sa vad daca functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa niste scanari de erori si niste loguri pe turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan te rog sa ma crezi ca pe saptamana fac cel putin 10 scanari de erori :beerchug: si nu am nici o eroare.Log pe turbo o sa atasez putin mai tarziu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa ajung la actuator cu mana..am incercat sa i misc tija aceea dar pur si simplu nu se clinteste..asa trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e proiectat sa il poti misca cu mana. si eu am incercat asta,pe cand incercam sa sterg praful de pe sub capota, si nu am reusit. sau sunt la amandoi defecte :)) , desi nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!