Jump to content

Turbina Hybrid 18/20 Crapata


Rapier
 Share

Postare recomandată

sincere pareri de rau pentru ce ai patit

si totodata te felicit pentru ca ai avut verticalitatea sa postezi

sper ca pe viitor sa fii ferit de ghinion, si sa poti duce proiectul pina la capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile discutasem cu un nebun care a "impins" o Skoda Fabia TDI PD de la 130 cai la vreo 265 cai si merge cu ea zi de zi asa. ....Foloseste turbina Allard si era foarte multumit de ea. Habar nu am unde sunt facute. Aici este link cu website-ul lor. Nu ma pot pronunta legat de preturi, insa poate intereseaza pe careva ca o optiune mai buna in alegerea Turbo....

Nasol ai patit Rapier...:D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masini TDI modificate sunt destule.

uite aici era o discutie si sunt cateva linkuri cu TDi de 130 duse pana sau peste 200 de cai

http://vwforum.ro/index.php?showto...24378&st=40

http://uk-mkivs.net/forums/thread/825005.aspx

http://uk-mkivs.net/forums/thread/891964.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca TDI modificate sunt destule! Unele mai bine, altele mai rau :hainoroc: ... Tipul de care ti-am zis eu are un hibrid de la Allard care il duce la 265 de cai, ceea ce este totusi o valoare ridicata de tuning (de la 130 cai)! Ma rog de fapt de la PD100, la PD130, iar apoi restul...Are ambreiaj din kevlar si volant stoc parca si totul e ok pana acum.

De aia am dat un exemplu de hibrid care e ok, omul merge cu masina tot timpul fara probleme. Omul are si kit de injectie de GPL la boost peste 4 psi si parca are injectoarele stoc, pentru ca vrea sa si le schimbe.

Tot ce am vrut sa spun e ca daca la asta nu ii crapa turbina, inseamna ca e de calitate decenta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o fabia banuiesc. E si pe tdiclub. Numai cand ma uit cat a bagat in masina aia.....Nu are injectoarele stock, are R783.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i_am_stealth stiu pov prietenului tau, si merita tot respectul nostru, dar cred ca e cam departe de ce se poate face in Romania... solutia cu un turbo de calitate si soft este mai la indemana si cred una destul de fiabila(atata timp cat turbina e de calitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alextz, doua posturi mai sus am precizat ca e vorba de o Fabia. Ultima data cand m-am conversat cu el (Jason) zicea ca are de gand sa isi schimbe injectoarele si sa renunte la instalatia de GPL care e destul de grea si nu ii surade ideea de a o mai cara cu el. De acolo am tras concluzia ca are injectoarele neschimbate (la fel cu PD 130). Poate gresesc.

Shtrumf2k in viitor apropiat acea Fabia va fi doar : injectoare, turbo de calitate, soft, si un kit de ambreiaj/volant. Cred ca toate astea sunt accesibile si in Romania. Am dat exemplul TURBINA de la Allard care pe aceasta masina, pana acuma a fost super OK. Si din cate am vazut la preturi, par sa fie cu ceva peste 1000 Euro majoritatea. Jason are o VT5 de la Allard. de asemenea Allard i-au facut resoftarea.

:icon_thumright: Inca ceva, mai bine nu spun nimanui ca cica ii consuma sub 6 l/100km in medie daca merge normal!!!Cand mi-a spus m-am revoltat efectiv, ca a mea are un sfert din putere si consuma la fel.... :rolleyes: ... Habar nu am ce soft are, insa e rezultatul e foarte reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cea mai buna varianta ar fi un motor mai puternic (2.5 tdi) decat fortari ale unui motor care si asha este cu "ardeiul iute in tobe". La cati bani se investesc in turbine si soft-uri mai bine iei una cu un motor mai mare si mai puternic. Cel putin eu la concluzia asta am ajuns, dupa ce am topit si eu 3 turbine in 2 saptamani (am tot dat vina pe calitatea acestora, nefiind noi, dar asha sunt concepute sa functioneze in anumiti parametrii). Ma bate din ce in ce mai tare gandul sa vand passatul de 1.9TDI 131 cp si sa iau un A6 de 2.5 tdi 180 cp quattro. Vom vedea care varianta este mai eficienta, mai avantajoasa si mai de incredere, ca m-am saturat sa umblu eu cu morcovul nefiind sigur pe masina - ma tine sau nu ma tine turbina la drumul asta.

Rapier nu fi trist ca nu-i nici prima nici ultima problema la masina :)

Le rezolvam cu rabdare si tutun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau de ce ai patit. Sorin cel de la service este prietenul meu si sambata seara, in tmp ce desfaceam motorul masinii sotiei lui imi povestea,, azi am stat de vorba cu Voinea de pe forum." Cu ce ocazie? il intreb eu A venit cu cineva caruia i-a crapat turbina? Si ma prind : :) E ziua intalnirii de toamna. Iau un prieten JB :) cu mine pe Sorin si hai la Olanesti. Intram la Hotel Suprem ne uitam, :lol: il salut pe Cipos ,si am facut cale intoarsa cu halta la Km10 unde e o pitzerie super. Nu am ramas pentru ca era cam tarziu de stabilit noi contacte, voi erati la masa grupati si am zis ca sa nu ,,derajam" Acum imi pare rau dar asta e. Imi pare rau ca am uitat complect de intalnire , pentru ca puteam sa vin pe zi la Olanesti si sa ne cunoastem. Asta e . Poate la cea de iarna. La fel de suparat e si colegul meu GNV care spera un ciptuning la FSI-ul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@I_am_Stealth sincer nu stiu ce ai vb cu jason cu fabia,dar nu are GPL pe masina ci instalatie de NOS :blink: :D

Oricum dupa datele pe care le-a dat el ori e deosebit de prost sofer ori nu trage masina de cati cai zice ele ca are,a dat date gen 7.8 secunde 0-100 si 15.6 s pe 400 de m .Al meu cel mai bun timp a fost 14.7 deci sa fim seriosi.In plus am auzit ca masina trage ca un 131 pd cu chip ...asa mi-a zis unu care a mers cu el in masina.O masina de 1300kg si 260 de cai scoate cel putin 14 sau sub 14 pe 400 de m mai ales la cuplul pe care il are dieselul.Sau daca e o masina foarte foarte usoara cum ar fi un corrado de 900 kg ( e unul in polonia cu asz pe el ~ 260 hp ),poate scoate in jur de 12.5 s tineti cont ca rs4-ul nou face 13 s ca sa va dati seama cam ce diferenta e.

Turbinele potente de la allard costa in jur de 1300-1600 de euro deci mult prea mult pentru buzunarul nostru(cel putin pentru al meu),si nu sunt asa convins de rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat oferta de la Allard, am si vorbit cu ei, din pacate Alan mi-a spus ca nu au facut pana acum nici un Audi 1.9 TDi. Numai Golfuri, Skoda, Seat... Motoare transversale. Cand am vorbit, aveau in lucru primul A4 cu motor de 115 CP. Asta era prin vara, poate pana acum, au mai "exersat". Si kit-ul de la ei care ma interesa era ori 3400 Lire ori 5000 Lire... cam scump. E adevarat ca avea ca, tot ce trebuie nu numai turbina.

:blink: sm33, da, mi-a spus cineva ca parca la vazut pe Sorin pe afara la un moment dat. Pacat ca nu ati venit sa stati mai mult. Ramane pentru intalnirea urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu e ce va tot orientati catre englezi,ca astia au preturile cele mai mari din lume!!La orice!!Nu uitati de Kermatdi care are multe turbine pe stoc si interesante!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5TORM, vad ca esti foarte convins de ceea ce spui. Avea de gand sa isi puna NOS. Si-a pus LPG ca sa nu isi mai schimbe injectoarele cred...Cine vrea ma crede pe mine ca are VT5 ( aprox 260 cai masurati pe Dyno) cu injectie de propanol si ii consuma 6 pe suta, cine nu vrea, te crede pe tine ca are instalatie NOS. :)) Vrei sa punem pariu ? :)

Si sa stii ca LPG pe TDI e o chestie foarte dibace, mult mai dibace decat LPG pe benzinare...

Hai sa nu discutam in acest topic cat de bun/rau sofer e Jason si cat de prost trage Fabia lui, insa 0-100 a scos si 6.6s sau ceva de genul asta.....nu stiu cat scoti tu, insa daca scoti mai bine - good for you!

Rapier, nu stiu cate ai inclus tu in kitul respectiv, insa un VT5 - care se pare ca e cea mai mare pe care o poti monta "safe" pe un 1.9 TDI costa ACUM este 1082 GBP. Daca dai turbina la schimb, iti mai da 117 lire reducere. Asta pentru un hibrid e exagerat de mult? Nu stiu. Poate. Am spus doar ca SE PARE ca unele sunt de calitate mai buna decat altele. NU stiu daca din cauza echilibrarii mai bune, etc. Pentru ca la urma urmei tot in Romania sunt facute multe vandute din strainatate - UK de exemplu. Doar nu se apuca englezii sa faca turbine:D .Maxim asambleaza/testeaza ceva. Dar sa arunci 1200 Euro sa zicem in loc sa dai 1400 pe o turbina cu sanse mari sa te tina mai mult, iar nu e bine zic eu.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit acum "nota de plata" de la Nurvil. 2350 RON. Pretul este OK tinand cont ca in aceasta au intrat pe langa piesele si manopera aferenta problemei cu turbina costurile legate de schimbarea curelei + rolei de la alternator care cam caraia la capatul cursei volanului si schimbat "lichidele" masinii ce necesita inspectie/schimbare la 2 ani (ca nu facusem nimic in acest sens): servo directie, frana, cutie viteze, antigel (am zis ca daca tot o am intr-un service sa fac si asta) + 4 l ulei motor.

Maine ma asteapta sa o ridic.

Multumesc inca o data celor care mi-au fost alaturi si care m-au ajutat: RIN, Fusco, Baracuda, Voinea, Cipos, Micutzu...si celor care s-au oferit sa ma ajute. Multumiri de asemenea pentru Nurvil Rm Valcea si in special lui Sorin.

In astfel de imprejurari (si nu este singura) se vede cat de uniti suntem si ma bucur ca acest forum este mai mult decat doar un grup de pasionati auto indiferent de domeniul in care activam fiecare sau de distantele care ne despart.

P.S. Urmeaza partea a doua...garantia la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier sa ne spui si noua cum merge cu garantia la turbo

ai vb cu cei de la cluj? le trimiti turbina stricata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da le-o trimit. Am vorbit pana acum cu Ionut Oprea, reprezentantul lor din Bucuresti si cel de la care am luat turbina. A ramas ca dupa ce imi iau masina sa il sun sa ne vedem pentru a da turbina la expertiza. El era OK la telefon, de fapt aveam o relatie buna cu el decand ne-am cunoscut, am tot pastrat legatura intre timp (nu a fost doar o relatie vanzator-cumparator)... Eu sper sa mai recuperez ceva dar nu se stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis si mie,hai sa dam turbina la expertiza si in final cica domne e de la proasta ungere,deci sa fim seriosi.

M-ash bucura in schimb sa iti recuperezi banii inapoi ,makar tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Doua intrebari :

1. daca tot sunteti atat de multi care ati "luat teapa" cu acest tip de turbine de la Cluj , de ce nu deschideti si un topic pe aria "Dealeri si service-uri" ?

2. Daca au pagina proprie si aveti posibilitatea de ce nu le faceti acolo un feedback negativ ?

Am pus aceste intrebari in ideea in care daca feedback-ul negativ se va materializa , vazand cam cum stau lucrurile altii se vor gandi de 10 ori inainte de a mai cumpara o turbina de la ei ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu voi face acest lucru decat dupa ce am un rezultat clar. Nu acuz doar pe supozitii. O sa vad ce imi spun in urma expertizei si dupa aceea voi face si ce spui tu aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu pozele la turbina, facute de colegi la intalnirea de toamna

turbo4smalleo5.th.png turbo2smallvn0.th.pngturbo3smallmz1.th.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa pice, nu am avut consum excesiv de ulei...adica era in limitele normale. Facusem revizia de aprox 7000 Km si uleiul era inca intre min/max pe joja (verificasem cu o zi in urma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, probabil pana prin primavara voi ramane cu turbina stock, cu softul pe care il aveam inainte si mai voi bucura de cai mai putini...si consum mai mic

ca veni vorba... ce consum aveai?

turbina ziceai ca ai avut-o 14-15.000km; pina in revizia de acum 7.000 ti-a papat ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam ciudat faptul ca nu s-a aprins nici un martor de ulei DUPA ce a crapat turbina.

Daca nivelul la ulei era mic INAINTE sa fi crapat, de unde stii? Vad ca zici ca ai verificat cu o zi inainte.. dar daca dintr-un motiv sau altu a papat mult ulei in ziua aia?

Faptul ca martorul de ulei nu s-a aprins dupa ce a crapat turbina inseamna, dupa parerea mea, ca puteai avea lipsa de ulei inainte sa crape fara sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!