Jump to content

A3 vs Golf


DragonBallz
 Share

Postare recomandată

Care-i motivul pentru care sunt atat de putine A3-uri in 2 usi, modelul dupa 2004?Sunt mai multe Sportback....

Sunt prea scumpe pentru ceea ce ofera, sau prefera lumea la aceeasi bani sa ia A4?

Vreau sa schimb golf-ul cu un A3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    6

  • Razvy

    5

  • Bogdan_wrc

    4

  • rex

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

A3 e o masina super faina,mai ales cu jante pe 17.Din pacate pretul e cam piperat dupa cum banuiai si tu-la banii care se cer pe una-14000/16000eur iti iei un A4cu multe optiuni,poate chiar quattro.

Eu am vazut unul pe mobile.de cu 16500eur de care m-am indragostit:negru,3.2fsi quattro,manuala,scaune/volan sport,sist audio Bose,jante S-line 17'etc

masina de cunoscator :scratch:

Daca vrei o masina cocheta si de lifestyle pe care nu o au toti,mergi pe un A3 coupe-nu o sa gresesti.

Modificat de quattrofilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i motivul pentru care sunt atat de putine A3-uri in 2 usi, modelul dupa 2004?Sunt mai multe Sportback....

Si totusi A3 2+1 usi a aparut mai devreme in 2003...

Sunt mai multe motive pt ce observai...Sportback e pe de o parte mult mai practic avand 4+1 usi, pe de alta parte isi pastreaza mai bine valoarea de revanzare decat varianta 2+1 usi.

De altfel acest lucru se observa prin preturile apropiate pe piata SH intre A4 si A3. La SH majoritatea prefera sa ia A4, e logic de ce...diferenta mica de pret si clasa superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut masina care mi se potriveste.

AM fost la test drive cu Golf 5 140 CP, Focus 115 CP si Bravo 150 CP...din toate 3 la capitolul masina noua mi-a ramas gandul la Bravo, dar..la aia 150 de cai parca nu avea acelasi svac pe care il are golful meu de 101.

NU am facut test dar mie imi sta gandul la A3 in 2 usi, cum e si golful, second hand, diesel 140CP. Asta e in stilul meu si cred ca e masina in care m-as simti una cu ea, iar pentru ca e second hand nu as pierde multi bani la revanzare.

Problema de la care am deschis si topicul asta...nu sunt multe de vanzare! am fost la targ Vitan si era doar 1 in tot targul care e si pe autovit la 13700 si nu am din ce sa aleg.

Asta de 13700 este revopsita in spate, se vede pe la chedere si vanzatorul mi-a spus:"Unde ai vazut tu ca e revopsita, nu are fratioare nimic masina e bomboana"...deci e o masina pe care nu vreau sa o cumpar.

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vand putine de noi, logic ca sunt putine si pe piata SH. De altfel cum bine a precizat diesel, preturile intre A3 si A4 sunt apropiate, si majoritatea isi cumpara A4 (majoritatea nu stiu cat costa suspensiile de la A4 :D ) In ultima vreme, Audi a devenit masina capsunarului, vara asta am ramas surprins sa vad ca cei mai multi spanioli conduc cate un Audi. Bine, ei prefera A4 sau A seis, dar imaginea s-a asociat deja cu capsunarii, la fel ca bmw cu fotbalistii si mercedes cu manelistii :D

In esenta, A3 nu e altceva decat un Golf cu alta sigla si putin mai atent finisat, nu stiu daca are rost sa treci de la Golf la A3, diferenta de bani e prea mare si zic eu ca nu se justifica. E adevarat, toata lumea are Golf, dar asta inseamna piese de schimb pe stoc si pe toate gardurile, si ca e o masina care si-a dovedit fiabilitatea si, nu in ultimul rand, foarte usor vandabila.

De 9 luni si 12.000 km conduc si eu un A3 (modelul mai vechi, 2002-2003, luat de aici de pe forum) si daca ar fi sa imi cumpar astazi din nou masina, tot A3 as lua. Nu am nici cea mai mica problema cu ea, nu bate absolut nimica, nici macar greierasi nu au aparut. Am schimbat un bec de pozitie pe fata si becurile de la numar, iar CD-ul cateodata imi da eroare de citire, desi trag CD-urile pe viteza mica, dar astea nu se pot numi "probleme" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri in timp ce ieseam din parcare, un vecin cu un seat toledo mi-a ATINS bara din spate, repet, doar a atins-o cu max. 3km/h, in timp ce executa manevra de mers inapoi, iar bara mea s-a spart bucati de parca ar fi fost o coaja de ou. El nu a patit nimic, absolut nimic, iar bara mea are o gaura in care pot sa-mi bag -nu, nu la ce va ganditi voi, ci- capul :lol:

Vi se pare normal ca o bara de audi, fie si A3, sa se faramiteze la o usoara ciocanitura, si sa se sparga in halul asta?

Plasticul e foarte subtire, si nu are absolut nimic pe interior, e doar un plastic naspa si casant si cica e "bara de protectie".

Mentionez ca la ora incidentului erau -4 oC, dar asta nu poate fi o explicatie, mai ales ca vecinul cu toledo nu a patit nimic.

Bara se va schimba pe RCA, oricum masina era deja programata ca sa intre in service pe 8 ianuarie, pt revopsirea barelor fata-spate :D deci pana la urma se pare ca tot raul e spre bine pt ca nu ma va costa nimic aceasta operatie, insa totusi sunt oftictat ca de sarbatori eu am masina gaurita :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti o fi inlocuit Mos Craciun bara originala cu una din glob de brad :angry: Scuze de offtopic...foarte urata gaura nu cred ca este normal dar se pare ca asa sunt facute sa se sparga ,ca sa nu apese pe altceva in timpul loviturii, ea este doar de design ceeace absoarbe lovitura este sub ea , la tine nu se vede , trebuie sa fie un asa zis shok absorber. Bafta cu reparatia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Nu stiu cum e bara la tine , dar uite la mine ce a patit cand masina a fost lovita din spate,destul de tare si impinsa in masina din fata, in timp ce statea pe loc. Rezultatul : bari fata, spate , capota indoita, si haion, plus clemele de la faruri rupte. De vina a fost un logan care s-a ales cu radiatorul spart si fata praf.

post-14392-1210428304_thumb.jpg

Modificat de cRUSH3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vand putine de noi, logic ca sunt putine si pe piata SH. De altfel cum bine a precizat diesel, preturile intre A3 si A4 sunt apropiate, si majoritatea isi cumpara A4 (majoritatea nu stiu cat costa suspensiile de la A4 :D ) In ultima vreme, Audi a devenit masina capsunarului, vara asta am ramas surprins sa vad ca cei mai multi spanioli conduc cate un Audi. Bine, ei prefera A4 sau A seis, dar imaginea s-a asociat deja cu capsunarii, la fel ca bmw cu fotbalistii si mercedes cu manelistii :)

In esenta, A3 nu e altceva decat un Golf cu alta sigla si putin mai atent finisat, nu stiu daca are rost sa treci de la Golf la A3, diferenta de bani e prea mare si zic eu ca nu se justifica. E adevarat, toata lumea are Golf, dar asta inseamna piese de schimb pe stoc si pe toate gardurile, si ca e o masina care si-a dovedit fiabilitatea si, nu in ultimul rand, foarte usor vandabila.

De 9 luni si 12.000 km conduc si eu un A3 (modelul mai vechi, 2002-2003, luat de aici de pe forum) si daca ar fi sa imi cumpar astazi din nou masina, tot A3 as lua. Nu am nici cea mai mica problema cu ea, nu bate absolut nimica, nici macar greierasi nu au aparut. Am schimbat un bec de pozitie pe fata si becurile de la numar, iar CD-ul cateodata imi da eroare de citire, desi trag CD-urile pe viteza mica, dar astea nu se pot numi "probleme" :D

SHARANEL cu tot respectul dar esti pe langa rau de tot :P

Cum poti sa zici ca AUDI e masina de capsunari , MERCEDES de manelisti si BMW de fotbalisti? De unde ai scos idiotenia asta? :)) E total eronat..cum e si sa compari un GOLF cu un A3..Se stie ca Audi e o masina premium in timp ce VW e masina poporului.. daca iei la puricat..o sa vezi ca un A3 e superior din multe puncte de vedere..iar ca pret..nu e nicidecum apropiat cu un A4..

Cand mi-am luat eu A3-ul .. m-am gandit si la A4..insa un A3 bine echipat cu un motor bun...era echivalent cu un A4 1.6 model chel...asa ca nu prea are rost o comparatie intre A3 si A4.. Si acum un A4 decent sare de 35.000 pe cand un A3 decent se duce pe la 25=26.000 .. evident noi.. asa ca nu mai vb prostii...e dif de 10.000 euro intre ele.. (cat o masina SH decenta)

SI APROPO ca sa revin la titlu.. Da mie imi place..e o masina destul de exclusivista..nu vezi asa multe exemplare in 3 usi prin oras si asta imi place.. daca ii mai faci si tuning..atunci chiar ai sanse sa ai o masina unicat..in comparatie cu sa zicem A4 A6 sau Golfuri , Passat-uri si lista continua

Modificat de Razvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:wub: Razvy, ce intelegi prin A4 chel? Echiparea standard, mai ales la modelele 2001+ contine o gramada de echipamente si dotari: climatronic, geamuri el fata, ESP, ABS, oglinzi electrice etc

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crusher, la tine s-a INDOIT bara, dar la mine s-a spart bucati, s-a sfaramatzat.

razvy, noi vorbeam despre perturi apropiate pe piata SH, daca ai fi citit tot, ai fi inteles, comparatia era intre A3 8L si Golf4, care au sasiu, suspensii, motorizari si cutii de viteze identice, poate imi spui tu in ce consta diferentele atat de enorme :wub: dupa cum am mai spus, in afara de finisajele si antifonarile facute PARCA mai cu grija, nu vad alt avantaj tehnic al A3-ului fata de Golf.

Uita-te la televizor la stiri si vei vedea ce masini prefera fotbalistii si manelistii, sau poate ai observat pe taraf tv (cand schimbi intre programe :Driver: ) ca in toate videoclipurile apare obligatoriu una din cele 3 marci enumerate mai sus si o blonda cu sanii mari.

A4 chel nu prea exista... Daca vrei sa vezi cum arata o masina cheala, configureaza un logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

Cam are dreptate Sharanel despre modelul anterior de A3 (pana-n 2003), este tot una cu golf IV.

Insa modelul nou este mai mare. Nu cred ca mai are vreo treaba cu platforma tehnica de la golf, ci mai degraba se aseamana cu A4 doar ca e Sportback.

Chiar sunt curios, ce model mai foloseste platforma lui A3 (2004-????) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot spune un singur lucru ... a3 (cel vechi adica 8l) in comparatie cu golf 4 e diferit din toate punctele de vedere (mai putin motorizare si marime)

finisajele sunt net superioare si asta este reflectata si in diferenta de pret (aici nu vb de sh).

de curiozitate comparati (masini noi ) primul golf cu primul a3 (ca motorizare) ies cam 5000e diferenta....(cu siguranta sunt reflectati de ceva in plus)

Modificat de bluewave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut si Golf 5 si A3(ma rog....S3) si nu-mi pare rau ca am trecut de la unul la altul desi am platit mult in plus.Acum fiecare cu preferintele lui...

Diferente sunt destule atat tehnice cat si estetice...totul se rezuma la buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sharanel bara aia nu cumva nu era originala? ma gandesc sa nu fie de producator si sa fie un plastic prost care ajunge casant in timp ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sharanel : nu scrie nicaieri de A3 8L ..

Asa si Jaguarul e masina de manelisti..tu te iei dupa ce apare pe Taraf TV? no comment.. Sa cataloghezi o masina dupa cum si unde apare la TV mi se pare cam deplasat

SI btw cand am zis chel am gresit un pic..vroiam sa spun model de baza. Da chel inseamna cu aer cond sau climatronic (modelele mai scumpe) , geamuri electrice fata oglinzi electrice..ESP nu e standard decat pe modelele quattro parca.. insa astea cred k sunt aprox. 10% din optiunile unui AUDI..deci in comp pot zice k e o masina cheala..

Si ca o paranteza .. Un Golf GTI are 200CP p motorul 2.0TFSI si costa 23-24.000 EUR , iar un S3 are 265CP pe (in esenta) acelasi motor 2.0TFSI dar sare de 35.000 EUR .. asta ar trebui sa va dea de gandit

Asa ca pana la urma AUDI ramane o masina premium (si nu de capsunari sau manelisti sau mai stiu eu ce debitatii) iar VW masina poporului , ruda mai accesibila ca pret..

Modificat de Razvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sharanel : nu scrie nicaieri de A3 8L ..

Asa si Jaguarul e masina de manelisti..tu te iei dupa ce apare pe Taraf TV? no comment.. Sa cataloghezi o masina dupa cum si unde apare la TV mi se pare cam deplasat

SI btw cand am zis chel am gresit un pic..vroiam sa spun model de baza. Da chel inseamna cu aer cond sau climatronic (modelele mai scumpe) , geamuri electrice fata oglinzi electrice..ESP nu e standard decat pe modelele quattro parca.. insa astea cred k sunt aprox. 10% din optiunile unui AUDI..deci in comp pot zice k e o masina cheala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate :rolleyes:

Audi super-masini, chiar si A2 (de fapt e culmea rafinamentului).

VW e o roaba cu 4 roti, un fel de logan.

O motorizare mai puternica costa mai mult din cauza ca motorul e modificat, e facut din alte materiale, alta turbina, alte injectoare, alt ambreiaj, alte frane... si ce-o mai fi pe-acolo. Nu e doar un soft banal.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu..motorul dp S3 difera f mult fata de cel de 200 CP .. am citit despre el .. practic e un alt motor..de asta am scris in paranteza ca in esentas tot un 2.0TFSI dar mult modificat :)

in fine...pana la urma gusturile nu se discuta..

legat de A2..e frumoasa masina dar parerea mea...costa mult prea mult pt ce stie sa faca...cred k e cam singurul exemplu de la AUDI unde pretul e unul f exagerat in comparatie cu utilitatea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW e o roaba cu 4 roti, un fel de logan.

O afirmatie absolut tampita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mx, afirmatia colegului SHARANEL a fost o ironie. Daca citeai cu atentie posturile sale iti dadeai seama. Te rog sa renunti la epitete de genul celor pe care tocmai le-ai folosit. Idiferent de parerea pe care o avem fiecare despre subiect, cred ca o putem exprima civilizat si fara folosirea unor expresii ce pot cauza certuri/dispute inutile. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu..motorul dp S3 difera f mult fata de cel de 200 CP .. am citit despre el .. practic e un alt motor..

nu chiar.

are alte injectoare, alta turbina, alt soft...dar in rest e cam 99% identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Mihai Dobrescu - Audi A3 8P (ca asta-i codul) imparte platforma cu golf V, seat leon si skoda octavia.

Nu e mai mare decat golful e chiar mai mic si mai inghesuit (stiu despre ce vorbesc am si golf V si audi A3).

Cat despre A3 in general, cum a spus si DOOM mai sus, are atuuri in fata golfului, unul mare este ca are tractiune 4X4 pe mai multe motorizari - vezi 2.0 TFSI, e mai bine lucrat si pare mai sportiv probabil de la diferenta de inaltime intre cele 2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aia si e mai mic si mai inghesuit in spate si portbagaj. din cauza diferentialului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dr.G.Silviu

Dar nu toate A3 au quattro... Incepuse cu diferenta intre golf V si A3 si s-a ajuns la comparatie GTI vs S3!

Comparati GTI vs A3 2.0TFSI (fara quattro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!