Jump to content
Sign in to follow this  
Tepes Voda

Probleme ambreiaj

Recommended Posts

Tepes Voda

:) nu mai merge Sharanul ...eram la stop ..s-a pus verde am bagat in prima viteza si ......nu se misca din loc .Am incercat in toate cele 6 viteze dar nu se misca neam.Motorul porneste la cheie fara probleme .Nu s-a auzit nimic suspect , adica pocnituri ..trosnituri si alte semne ca s-a rupt ceva .Pur si simplu nu vrea sa se miste . m-m uitat la planetare , sunt la locul lor si nu se invarte niciuna .

Ore ce mama zmeior sa aibe ... :) ma duc la mecanic ...dar abia miercuri poate sa se apuce de masina. Acuma intrebarea , de unde sa-l remorchez din fata ca nu are carlig, sau nu-l vad eu / cine stie va rog ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

ai ramas fara ambreiaj

posibil sa trebuiasca sa scoti o grila de plastic din bara ca sa ajungi la ochiul de care legi sufa de remorcare sau sa ai in portbagaj un ocki metalic sudat de un prezon care se infileteaza in sasiu/lonjeron (vezi in manualul masinii cum se remorcheaza)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

tks da nu am nici manual , dar inca o data multumiri pentru promptitudine .......mai rar

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut09

e lcar teo lasat ambreiajul cat despre remorcare trebuie scos ornamentul negru din plasic (o grila micuta neagra)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

am gasit de unde s-o agat, am si dus-o la mecanic ...astept sa vad ce are ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
shimano

Oricum tot ceva pe ambreiaj; mai poate fi volant, discul de ambreiaj sau placa de presiune. Daca e vreuna din acestea sfatul meu ar fi sa le schimbi pe toate trei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

evident ...de fapt toata lumea zice ca asa este bine , asa ca voi schimba tot la ambreiajul .Deja mi-e dor de tancul meu pe sosea sa-l aud cu sforaie la drum ...oooof

Share this post


Link to post
Share on other sites
madalin25

din cate stiu eu ambreiajul nu te lasa asa de odata....

el da semne de slabiciune din timp....

patineaza discul cand o accelerezi brusc,daca e rulmentul sau placa te scutura cand pleci de pe loc si in momentul in care bagi a 2-a iar cand e foarte uzat se simte si la a 3-a

cred k mai degraba o cedat un pinion in cutie...

sau alte kkt-uri ce mai sunt in cutia de viteze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

:lol: azi am vazut cum arata discul meu de ambreiaj ......vai de mineeeee, pe o parte nu mai avea ferodou deloc , se facuse cocolos intr-e fiarele alea de se cupleaza p'acolo :lol: acuma este totul ok doamne ajuta ..hai la drum

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

de curiozitate la citi km reali a picat??

placa, rulmentul si volantul cum erau??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

:)) apoi masina are reali ..cititi de Voinea cam 280 de mii si merge de rupe ...dar se pare ca ambreiajul a mai fost schimbat de un "croitor"pentru ca in rest erau toate originale ..iara acum am schimbat placa, rulment , disc ...volant fiind in perfecta stare de functionare :( hai la drum ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

sambata plec in conced si o sa fac cam 7000 km .S a vedem acuma cum se comporta masina care de atunci nu a mai avut nici o problema . :ceuameni: asadar drumuri bune va doresc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tepes Voda

Bine v-am regasit, NU CA PUTEATI PLECA UNDEVA

Am facut cam 7500 de km in concediu si datorita tempomatului vreau sa va zic ca am facut si 1000 de km pe zi fara sa simt (de obosealae vorba nu ca-s eu nesimtit) :blah: .Deci la consum avand 4 persoane si bagaj la greu masina aconsumat cam 7 la suta in medie

, poate mai putin chiar dar asa este mai corect spus.Bineinteles ca in Germania am testat-o si la viteza pe autostrazile lor si nu m-a facut de ras nici chiar in panta .Reamintesc ca am folosit foarte mult tempomatul .In rest ...regrete la intoarcerea in tara cand am revenit pe soselele noastre .Concluzia? Romania este o tara frumoasa pacat ca-i locuita .din pacate.Numa de la intrarea in tara , din vama si pana la Arad mi-am reamintit de ce avem noi in Romania un numar asa de mare de accidente.

Ca sa fie corect am sa va zic ce traseu am facut sa intelegeti de ce zic ce zic .Deci Ungaria, Austria (1 noapte), Germania (1 noapte), Franta unde am stat 7 zile apoi Elvetia(1 noapte) , Lihtenstain , Austria(2 nopti) prin Tirol care este impresionant si revenirea prin Ungaria.In total 7500 km .

Revenind acasa am inteles de ce sunt ingroziti acei straini care vin la noi si se trezesc brusc cu vaci , capre , oi si caini pe sosea , nu mai zic de carute.

In rest toate cele bune si :) sa avem si noi autostrazi cat de curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikks

Sharanul meu are o problema. Are ceva timp de cand schimbatorul se misca greoi, iar ambreiajul bruscheaza la ridicare. Am auzit ca ar fi un suport de motor. El sa fie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Nu cred.Si al meu facea cam la fel inainte sa schimb ambreiajul...nu cred ca are legatura cu suportul de motor.

Edited by speedo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikks

Pai , ambreiajul e jos, si prinde lin, cutia pare sa bruscheze cand ridic ambreiajul putin mai sport ( cu forfecare ). am si joc intre 1 si R . adica, daca bag in marsche arrier si dau sa plec, intai se aude un pocnit in surdina. din R in 1 face la fel.

 

Edited by Marian

Share this post


Link to post
Share on other sites
zippo

Pai , ambreiajul e jos, si prinde lin, cutia pare sa bruscheze cand ridic ambreiajul putin mai sport ( cu forfecare ). am si joc intre 1 si R . adica, daca bag in marsche arrier si dau sa plec, intai se aude un pocnit in surdina. din R in 1 face la fel.

daca tot sunt aici, geamul fata nu mai coboara, pe nici o pozitie.. ( cred ca e mort butonul ). De ridicat, ar vrea sa se ridice, doar ca e maxim sus ( se aude ca butonul actioneaza )

Salut! ajutor va rog, (IKKS) Problema asta o am si eu si mai nou a aparut si un tremurat cand accelerez (doar in viteza 1 2 3 4 si putin in a5-a) ajutati-ma va rog ca deja nu mai inteleg nimic face asa de 1 an

Scuze de reply

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvi_gyl

Pune vag com ul si vezi cum stau injectoarele,99%din cazuri de la ele pleaca,acum poate ai noroc sa fie partea electrica pt ca rezolvi mult mai usor,scoti mufele de la injectoare si sucesti putin de pini cu un spit si dupa bagi mufele la locul lor,si cu zgomotul ala inainte sa intre maneta definitiv in viteza e de la volant,da semne de inlocuire,da nu ti fa probleme ca mai merge destul

Share this post


Link to post
Share on other sites
zippo

volantul? pai e schimbat de un an!

Si cu tremuratul ala cand accelerez,(numai in viteza,in mers)asta zice un mecanic ca ar fi de la tripodele de la planetare, pentru ca injectoarele merg bine, au valori mici

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

:) Cam de aceasi problema se vorbeste si in "Info Sharan".Iar vorbim in "n" topic-uri de aceleasi probleme. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zippo

astept sa-mi spuna IKKS ce a facut el cu pocniturile alea la plecare si in marsharier

Da Andrusel ai dreptate dar de la inceputul acestui topic se vorbeste de astfel de probleme (cu geamuri ,cu ambreaje si altele) asa se numeste si topicul <s-a-stricat-sharanul> si mi cer scuze dar nu am citit tot info sharan. ps: (fara suparare)

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

si cu zgomotul ala inainte sa intre maneta definitiv in viteza e de la volant,da semne de inlocuire,da nu ti fa probleme ca mai merge destul

Si eu am zgomotul asta.Il aveam si inainte sa schimb volant,il am si acum.Esti sigur ca e volant?Cand bagi in viteza ai ambreiajul la podea,ma gandesc sa nu fie o piesa de la cutie...cand am schimbat ambreiajul si volant mecanicul mi-a spus ca ar trebui schimbat un inel care centreaza/ghideaza nu stiu ce,posibil sa spun prostii ca nu mai tin minte exact ce era dar nu l-am schimbat ca nu mai aveam bani si de-ala. Era vreo 750 lei.

Tin minte doar ca a zis ca daca ma lasa ala nu mai pleaca de pe loc masina.Stie cineva ce este?

Edited by speedo

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvi_gyl

eu sant sigur ca e din volant a,elasticitatea acesteia se duce in timp si nu mai preia socul,ai schimbat kitul comlet inclusiv volant a pe acelasi brand?eu stiu sigur ca aveam la unul din ele problema asta si dupa ce am schimbat kitul nu a mai facut niciodata

Share this post


Link to post
Share on other sites
zippo

pacanitul ala cand bagi in viteza e de la tripoda de la planetara, credeti-ma ca de 2 ani incerc sa rezolv asta ,bine ca la mine are si un tremurat in viteza 2 si3,dar de acolo este.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikks

astept sa-mi spuna IKKS ce a facut el cu pocniturile alea la plecare si in marsharier

Da Andrusel ai dreptate dar de la inceputul acestui topic se vorbeste de astfel de probleme (cu geamuri ,cu ambreaje si altele) asa se numeste si topicul <s-a-stricat-sharanul> si mi cer scuze dar nu am citit tot info sharan. ps: (fara suparare)

N-am facut nimic. Masina merge asa si in ziua de azi. Cred ca e ceva din cutie, intra greu in viteze si agata, dar tata e obisnuit asa cu ea. Zice ca asa face de cand a luat-o :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri