Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Curata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok curat turbina,dar de ce in manual merge ceva e neclar,nu ar trebui sa faca la fel si pe 'd' si triptonic,in orasul Iasi este undeva unde sunt meseriasi la turbine ca de tot bani degeaba sunt satul?am inteles ca trebuie facuta si geometria nu numai curatare...Paste fericit alaturi de cei dragi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu CIPOS,colegul de forum.Garantat iti va rezolva problema in timp util ,si la un pret foarte bun.

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce in manual merge ceva e neclar

Eu banuiesc ca in modul automat, cutia cere un cuplu cam constant (si implicit geometria in aceeasi pozitie) si intra mai usor in limp. Explicatia asta o gasesc eu.

Dar Cipos te va lamuri mai usor. El precis a mai intalnit cazuri ca al tau. Da-i un telefon si iti spune ce se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polo26. Zi-mi si mie cati km ai cu masina ca sunt curios la cati km in medie se "infunda" turbina la astea automate (teoretic mai protejate fata de cele manuale).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic am cumparato 110000 si acum am 130000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polo26. Zi-mi si mie cati km ai cu masina ca sunt curios la cati km in medie se "infunda" turbina la astea automate (teoretic mai protejate fata de cele manuale).

Cu B6 am 54000 km si nu am avut probleme cu turbina,Doamne fereste.In orice caz pe la 200000 km si nu cred ca ar conta, automata sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ polo26. Scuze :( Vroiam sa-l intreb pe adrian toma :D Sa stii ca la masinile cu cutie automata se strica mai greu turbina fiindca cutia automata nu prea te lasa s-o subturezi, sa-i faci surge etc :)

@adrian toma. Ah...Destul de ciudat, s-a murdarit destul de repede turbina. Oricum se rezolva, asta sa fie problema ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2003 am trecut la Diesel,si am schimbat 7 Dieseluri ,insa nu au fost probleme din cauza mersului subturat,cred ca mai repede factorii ce favorizeaza murdarirea turbinei sunt calitatea combustibilului si a uleiului folosit,cat si iesirile in afara orasului.Totusi dupa 200000 km cred ca necesita o curatare.

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si multumesc de sfaturile voastre, dar mam inervat pe passat si i-am dat in goarna de am rupto si ...ce s-a intimplat merge struna nici nu mai stiu de limp mode 'cei ala' si am mers cam 400km mixt dar am pus aditiv motorina . acum am scapat de turbina si in demaraje in tromba pilpiie esp alt cc..scap de o belea si dau de senzor? :icon_thumright:

Modificat de adrian toma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polo. Cam asa am auzit eu. Pe la 180-200 de mii merita o curatare! Eu am 125k km si i-am facut un log si nu am nevoie inca sa o curat DESI vede in proportie de 95% numai traficul din bucuresti :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curatare fara smirghel de s-ar putea face, chiar ar tine macar 100.000km. Unde e zgarietura adera mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si multumesc de sfaturile voastre, dar mam inervat pe passat si i-am dat in goarna de am rupto si ...ce s-a intimplat merge struna nici nu mai stiu de limp mode 'cei ala' si am mers cam 400km mixt dar am pus aditiv motorina . acum am scapat de turbina si in demaraje in tromba pilpiie esp alt cc..scap de o belea si dau de senzor? :Driver:

frectie la picior de lemn, fix la fel pateam si eu la primul passat, dupa ce mai stateam in localitate iar probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am citit acest topic in intregime cu mare interes. Totusi am o mare nelamurie. Ar trebui sau nu sa-mi curat si eu turbina??

Am masina din semnatura cu 295.000 km reali. O am de un an de zile timp in care am mers cu ea tot timpul tare (inclusiv cu viteza maxima scrisa in talon). Tot timpul o duc la 3500 de turatii, mai rar 4000. Am inteles ca vechiul proprietar mergea si el tare cu ea si o repara tot timpul numai la reprezentanta. Masina merge f.bine, suna rotund, nu am nici o intarziere la accelerare sau goluri. Trage f.bine. Am inteles ca unii recomanda sa curatam turbina pe la 200.000 de km. A mea are 300.000 si nu are probleme (din cate stiu eu). Altii spun ca s-ar putea sa o faci preventiv si sa crape pe urma.

Acum 2 zile Rapier mi-a facut o scanare (caruia ii multumesc din nou pe aceasta cale) si nu are nici o problema de motor sau turbina.

Acum ce sa cred? Eu unul inclin sa o las in pace pana va da semne de oboseala. De ce sa te duci la doctor daca nu te doare? Voi ce ma sfatuiti? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru. :D

Nu te lega la cap daca nu te doare. O s-o cureti cand va cere, nu "preventiv", doar de placere. N-are nici un rost.

Turbina nu crapa asa dintr-o data. Ca orice piesa, are niste simptome inainte, pe care tu, clar ca nu le ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos. M-am linistit. Chiar nu mai stiam ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vorba pe aici intreb si eu... In timp ce efectuam o depasire in forta imi apare pe BC imaginea arcului care apare la inceput cand punem contactul si mesajul aferent in germana. imaginea arcului apare clipind . opresc motor , pornesc, tot la fel. merg cu el clipind si la un moment dat se stinge definitiv. Am mai patit acest lucru acum 2 luni. Banuiti ce poate fi?

Am aceeasi problema ca tine Justy. Inclusiv avaria (arcul) de la bord. Cum ai rezolvat defectiunea?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil switch pedala frana sau mufa injector. http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52745 . Fa o diagnoza.

Merci Al Bundy! Creed ca ai dreptate. De vreo 2 luni am facut un test si mi-a dat defectiune la injector (din pacate nu mai stiu la care). Atunci nici n-am observat defectiunea (mergeam la turatie mica si era f frig). O perioada nu s-a mai intamplat si n-am facut legatura (am uitat) cu acea defectiune.

Daca e mufa, se poate remedia (curata) acasa? Imi place sa fac singur reparatiile mai mici.

Daca recomanzi sa incerc singur poate imi spui cum sa procedez. Sa le curat pe toate 4?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am si eu aceeasi problema cu masina mea respectiv din decembrie anul trecut si pana acum am luat vreo 3 limp mod binenteles intre timp si racordul intercooler turbo spart ceea ce am inteles ca a cauzat depuneri pe turbo.am fost la un cunoscut care are service si m-a sfatuit sa incerc initial sa-i dau putin mai mult hrrean si daca nu vrea sa revina la adevar vom trece ulterior la curatatul turbinei.mai cer si parerea voastra ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De un timp parca am mai mult zgomot in habitaclu iar cand sarcina creste pe motor se aude un suierat(cred ca de la turbina) nu prea placut. Azi am desfacut si am gasit ceva ulei (se vede in poza) si parca si ceva joc in ax (in filme). Oare turbina mea e pe drumul ireversibil ce duce spre depozit fier vechi? Scuze e calitate, pt. film am folosit o oglinda, turbina nu am dat-o jos de pe masina. Nu am avut limp mode (am curatat acum vreo 20000 km) si nici pe vag nu am gasit nici o eroare. Masina trage bine (parca nu asa ca mai inainte dar mai am ceva probleme si pe injectoare) si cand fortez, este o combinatie de fum albastrui(injectoare) si alb (ulei ars de la turbina cred). Ce parere aveti cei patiti de ulei si joc.

Multumesc

Scuze, filmele sunt mai mari, trebuie sa mai tai din ele ca nu pot face upload

Erau si ceva impuritati (vezi prima poza) nu mi-am dat seama daca nisip sau metal erau f.unse si mici dar se simteau la mana.

Cum nu pot posta filmele, decriu: jocul e "suficient" de mare incat palele ating carcasa si are si joc longitudinal (1-2 mm, nu am putut masura)

post-23141-1242151790_thumb.jpg

post-23141-1242151804_thumb.jpg

post-23141-1242151820_thumb.jpg

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat cu limp mode.

Se inregistra o diferenta de presiune intre cea masurata si ca reala si inra in limp mode. Cauza: intra aer printre stut si corpul pompei de vacum. Cu putin poxipol s-a rezolvat problema.

Urmeaza sa o incing putin sa scap si de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
jocul e "suficient" de mare incat palele ating carcasa si are si joc longitudinal (1-2 mm, nu am putut masura)

Deci paletele ti-au lasat urme in interiorul carcasei sau cum ti-ai dat tu seama ca ating in ea?

Daca doar la fortarea cu mana ating in margini, nu te stresa prea tare, ele nu prea ajung acolo in rotatie normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O urma de frecare este dar putin in fata palelor. Doar daca nu cumvadin cauza jocului longitudinal. Dar e doar pe o portiune, aprox 1/2 nu toata circumferinta. Cu uleiul acela si cu impuritatile este OK? Zgomotul (un fel de huruiala) se aude doar de la 2000 ture in sus atunci cand fortez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!