Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

MERSI,E BUN SI CE IMI DAI TU DAR EU VREAU SA-L ATASEZ AICI DA NU STIU CA NU PREA MA PRICEP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am o problema cu un passat din 2000 ATJ de 116 cai imi intra in limp mode. precizez k am schimbat debitmetrul am curatat turbina. nu are pierderi de ulei pe la turbina nu are joc axul. can o pun pe tester imi da eroarea control sarcina deviatie negativa. am verificat tubulatura stutul de la pompa tantem actuatorul tine vaccumul. de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva ai pierdere de vacuum.... sau presiune turbo - daca scoate fum negru la accelerare, pe linia asta mergi.

 

daca nu ai, atunci mergi pe liniile de vacuum..... fa un log in mers, sa ne uitam pe el, verifica toate furtunasele de vacuum, electrovalvele, capsulele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr rsp. am uitat sa mentionez k am egr anulat asa am cumparat-o direct din olanda nu scoate fum negru la accelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu scoate fum negru pe accelerare verifica linia de vaccum. si mai ales daca zici ca ai egr anulat , asigurate ca are obturat furtunasul de vaccum oricum ar fi, fie la egr , fie inainte de n18. si cand pornesti motorul dimineata pune mana pe teava care face legatura dintre galeria de evacuare si egr sa vezi daca se incalzeste/frige. astfel stii sigur ca nu scapa gaze de evacuare in admisie. adica sa nu fie egr-u partial deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred K furtumasul de la egr nu este obturat K am verificat sa văd daca este bun egr mai demult ar trebui sa.l scot din egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi EGR anulat inseamna ori saiba plina pe el ori furtunul de vacuum care actioneaza EGR-ul infundat , suspendat.Tu verifica aceste 2 aspecte,iar daca ai EGR anulat pe partea de vacuum verifica ca acesta sa fi fost anulat (furtunul) cand EGR era inchis complet.E parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifica atent partea de vacuum , eventual cauta pe forum si schema de la vacuum si vezi sa fie toate conectate corect , exceptand partea de EGR  care trebuie sa fie anulata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva ai pierdere de vacuum.... sau presiune turbo - daca scoate fum negru la accelerare, pe linia asta mergi.

 

daca nu ai, atunci mergi pe liniile de vacuum..... fa un log in mers, sa ne uitam pe el, verifica toate furtunasele de vacuum, electrovalvele, capsulele.

 

ai verificat ce ti-am scris in partea a doua a postului meu ?

 

verifica pana unde ai vacuum si vezi unde il pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am avut timp sa verific spre in weekend dar am observat cand iau limp mode la furtunasul de la actuator nu mai am deloc vacum. de la ce poate fi.

am uitat sa precizez k limp modul il iau doar dimineata cand e rece motorul si se intampla odata sau de doua la 2 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu ai jos in stutul de la pompa tandem - daca ai, remediaza problema.

 

verifica sa nu ai sparta capsula de la valva circuitului de antigel, care vine la filtrul de carburant.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok la pompa tandem aveam putin joc dar am lipito cu poxipol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune, va rog, daca aceste simptome sunt valabile si daca furtunul de la turbina este fisurat ?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vb de furtun de pe tubulatura turbo = da, ai pierdere putere, fum negru la accelerare puternica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, axact simptomele descrise de catre tine le am in acest moment. Cate-odata simt ca masina "se poticneste", ne se mentine viteza constant si cand o accelerez peste 100-110 km/h, demareaza dar scoate fum negru. Eu nu cred ca turbina este de vina deoarece o expoatez cum trebuie si plus ca am observat in regiunea unde este amplasata am ulei pe tubulatura si prin jur. este posibil sa fi crapat acest furtun ?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este posibil... ridica masina pe elevator si se verifica usor.... 

 

altfel, trebuie facuta o diagnoza si un log in mers, sa ne uitam pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, furtunul in forma de "S" de la turbo era fisurat. Toata operatiunea a costat 300 lei ( 250 lei furtunul). Multumesc si lui Cipos pentru sfatul dat.

 

o zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul l-ai luat sh sau nou ? Daca este nou, de 250 te tzine 1000km, poate mai mult, depinde cum o calci.

Copiile aste de 250 au armaturile din tabla chioara de aluminiu. La o talpa sanatoasa se smulge furtunul din sertizari. Daca esti la drum lung si nu stii s-o calci, platforma te ia de acolo.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum doi ani cand am avut furtunul spart,am cumparat unul oem nou si am dat 430lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este nou si nu este un furtun original la acest pret. Sa speram ca o sa ma tina cat mai mult, am fost obligat sa recurg la aceasta masura in acest moment...poate alta data va fi o alta situatie mai buna.

 

o zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moderator: Post sters. Invata sa scrii romaneste!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!