Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Si fa un test in mers sa vezi valorile pe turbo , injectoare , debitmetru , etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal ,am si eu o problema de o saptamana.

in treapta a 6 la 140 km/h numai tragea ca pana atunci,si imi urca greu in turatie,in treptele inferioare urca ceva ceva mai binisor(dar mai incet ca innainte) dar de la a 4 in sus abia tragea.

Am scos cheia ,am repornit si apoi tragea ca innainte.

acum 2 zile la 4000rpm iar aceasi problema..(observ ca pana in 3000 rpm nu face)

Este de la turbina? trebuie reconditionata? cat m-ar costa?

1.9 TDI AVF 130 CP 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-l pe Cipos si te rezolva el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sal ,am si eu o problema de o saptamana.

in treapta a 6 la 140 km/h numai tragea ca pana atunci,si imi urca greu in turatie,in treptele inferioare urca ceva ceva mai binisor(dar mai incet ca innainte) dar de la a 4 in sus abia tragea.

Am scos cheia ,am repornit si apoi tragea ca innainte.

acum 2 zile la 4000rpm iar aceasi problema..(observ ca pana in 3000 rpm nu face)

Este de la turbina? trebuie reconditionata? cat m-ar costa?

1.9 TDI AVF 130 CP 2004

 

iti intra in limp mode - fa un log in mers, sa vedem de la ce este..... cel mai probabil, o geometrie murdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all... aceeasi problema o am si eu dupa 3000 de rotatii nu mai trage se simte un gol de putere si nu se mai accelereaza,dar mai imi face ceva si nu stiu daca este tot de la turbina sau nu. cand pornesc masina dimineata nu trage parca nu intra turbina dar dupa 10 min de mers cu ea isi revine si trage normal,poate sa fie vreun senzor sau ceva pe circuitul de vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA un log in mers in ambele cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, din pacate cred ca masina intra in limp mode.

La scanare cu vag com imi da eroarea urmatoare:


 


1 fault found


17958 charge pressure: control deviation


p1550 08 00 control limit surpassed.

 

Am schimbat furtunasele de vacuum din zona turbinei insa in zadar.

Am incercat sa fac un log, sper sa se inteleaga ceva din el.post-109688-0-16275600-1371674114_thumb.

Daca e cineva care se pricepe.....multumesc si toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria la turbo este blocata sau acuatorul merge prost, ramana blocat.

Din log s-ar intelege ca nu iti descarca turbina presiunea la timp.

Deci ceva e blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur, geometria murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un ECU bulit, ca in cazul meu. Just my 2 cents. De verificat si ECU la modul hardware, decontectat de pe masina, la stand de proba sa zic asa. Si afli ca de fapt ala e capul rautatilor, o porcarie de pastila de siliciu de 1 cm x 1 cm. In ce hal am ajuns cu fiabilitatea masinilor, sa depindem de un integrat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, destul de rar se intampla sa fie din cauza ECU... majoritatea problemelor vin de la liniile de vacuum, electrovalve, geometrie, actuator... sau chiar turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am nevoie de cateva explicatii de la voi, daca ma puteti ajuta..

 

am intrat pe engine

1.group 003 si la maf imi arata ca valoarea actuala e 522. sa inteleg ca e nasol, valoaresa in care ar trebui sa se uincadreze fiin dintre 240-340..

 

2.group 013 imi arata asa :

cyl 1 : 0.2

cyl 2 : - 0.5

cyl 3 : 0.85

cyl 4 : nu era trecut nimic..asa trebuie?

 

 

sper sa reusesc in seara asta sa fac un log in mers sa aflam necazul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil aici e topicul potrivit si nu cel "nu trage motorul cum ar trebui" deoarece motorul trage pana la limp mode.  log am facut in treapa a 3-a pana la turatia 3500. Daca nu e indeajuns mai fac unul. Am fost la un service turbo, a venit un baiat, a desfacut furtunul care vine de la filtrul de aer, s-a uitat cu o oglinda la turbina si mi-a spus ca e "dusa". Mi-a mai spus ca turbina nu lucreaza deloc (dar atunci de ce simt eu pierderea aceea de putere brusca daca turbina nu lucreaza?!). Pe reconditionarea ei a spus ca ma costa 1500 lei .

http://www.girlshare.ro/32675771.7 - log. 

Aici sunt si erorile date:

Address 01: Engine
   Controller: 038 906 018 GA
   Component: 1,9l R4 EDC 0300SG  2605
   Coding: 00003
   Shop #: WSC 05311
2 Faults Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
            P1650 - 35-10 - - - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza ar trebui curatata turbina, deoarece sigur ai geometria variabila blocata.

De aceea simti tu cum pica puterea la un anumit moment. Probabil ca a ramas blocata pe inchis si face presiune, iar cand ajunge la anumite turatii si ar trebui sa descarce presiiunea din turbo daca geometria la turbina nu merge ECU sesiseaza si trece pe avarie (limp mode).

Mergi undeva si fa o curatare la turbina, galerie admisie, egr, intercooler si mai vezi dupa aceea.

Asta probabil o sa te coste undeva la 200-300 ron.

Normal ca pentru mecanic e mai simplu sa puna nou....

 

Si din log tot asa reiese. Geometrie variabila blocata, presiuni mari pentru mult timp ............limp mode :)



am nevoie de cateva explicatii de la voi, daca ma puteti ajuta..

 

am intrat pe engine

1.group 003 si la maf imi arata ca valoarea actuala e 522. sa inteleg ca e nasol, valoaresa in care ar trebui sa se uincadreze fiin dintre 240-340..

 

2.group 013 imi arata asa :

cyl 1 : 0.2

cyl 2 : - 0.5

cyl 3 : 0.85

cyl 4 : nu era trecut nimic..asa trebuie?

 

 

sper sa reusesc in seara asta sa fac un log in mers sa aflam necazul...

In canalul 003 valoarea din casuta 3 trebuie sa fie apropiata valori din casuta 2.

Asta inseamna ca : cantiatea de aer aspirata de turbina prin debitmetru este mult mai mare decat cererea.

In aces caz ai probleme cu debitmetrul care minte  sau cu supapa EGR care nu deschide sa mai bage din gazele recirculate.

Verifica prima data EGR. Scoti furtunul de vacuum gros care intra in supapa si aspiri cu gura din supapa.

Daca  nu tine vacuum el e defec. Daca tine vacuumul atunci poate fi debitmetrul defect.

Supapa trebuie sa tina vacuum. Daca nu tine inseamna ca ai membrana supapei sparta.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona la cilindru 4 nu iti arata nimica(golf3,passat b4 si unele b5 pana in 98 parca nu le arata injectorul 4, oricum un singur injector le dirijeaza pe toate 4 injectorul cu nr.3 cel cu fir in capul lui.) dar la faza cu grupul 003 am patit si eu aceeasi chestia la fostul meu motor, teava care pleaca din egr la motor era infundata la iesirea din egr iar gazele nu mai treceau prin el iar ecu vede ca e o cantitate de aer aspirata mai mare decat ar prevede parametrii normali exact cum ti-a explicat si colegu robert in postu de mai sus. Desfa egr, curata si vezi ce e cu acea teava. Mai jos ai si o foto .

 

furtun.jpg

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult baieti...o sa incerc sa desfac egr singur..sper sa nu imi prind urechile..

 

ms mult...

 

ps. am geometrie fixa...dar ceea ce ai zis robert cred ca se aplica si pt mn..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii am si eu problema cu limp mode si este destul de deranjant daca ma puteti ajuta la interpretarea logurilor as fi foarte recunoscator postez 3 loguri 1 sigur era in limp mode

a3-a 1700-4000.xls

a3-a 1700-4000 a 2a incercare.xls

a3-ab.xls

alta eroare turbina.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La curatat cu turbina, face suprapresiune la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri cand am venit acasa a intrat in l. m. cand am pust testeru urmatoare eroare : 

 

16618 - Reglare presiune turbo
P0234 - 000 - limita superioara Depasita
împrejurari cod
RPM: 2646 /min
cuplu: 162.0 Nm
viteza: 136.0 km/h
sarcina: 40.0 %
tensiune: 13.45 V
valori binare: 00101000
pres.absoluta: 1601.4 mbar
pres.absoluta: 2193.0 mbar
 



am uitat sa specific ca de 2 sapt a fost curatat turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fi umblat la tija actuatorului si nu a reglat bine inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa nu fie de la senzorul de pe tubulatura de admisie. Langa filtru motorina.

Am patit si eu o data la fel. Aveam presiune prea mare si mereu limp mode. Am curata turbina si degeaba. Senzorul era defect si citea presiune mare mereu.

Verifica in relanti cat cere turbina si cat primeste. (pe engine/measuring blocks/canal 011/casutele 2 si 3).

Valorile trebuie sa fie apropiate in ambele casute 980-1050.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se  mai poate si asa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema cu demarajul si trasul motorului, dar sa incep cu inceputul

am mers subturat si am rupt axul turbinei am demontat-o si am trimes-o la specialisti undeva in bucuresti pe strada .....( am pe undeva notat) mi-a trimes-o inapoi am montat-o si mergea brici, un timp apoi la fel , am facut programare si am fost la ei cu masina reglatul geometriei nu ma costat nimic dar 300ron demontatul turbinei, 700 ron 2 senzori ca cica nu erau buni conducta de ulei din motor in turbina 180 ron ca era alamita, si valva IGR mi-a anulat-o ca se blocase pe deschis, a mers bine un timp adica din bucuresti pana in giurgiu 60km. a doua zi aceleasi simtome.am tras masina pe dreapta si la salariu inca 560ron si am cumparat IGR nou l-am montata si in momentul de fata se tureaza motorul intra turbina la 1800rpm dar la 2100rpm o pune in nas apoi trage iar si in treapta a2,3,4,5,6 pedala la fundul pedalierei nu trage in sprint adica se tureaza greu, mai am sa schimb un senzor de 180 ron cel care e fixat pe capacul filtrului de aer al motorului are legatura un furtun cu valva IGR, toate filtrele schimbate turbina curatata (chit nou) + geometriea variabila curatata

astept pareri si poate cunoasteti simtomele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fii multe sau chiar un furtunas de vacuum.

o scanare pe motor ar putea ajuta mai mult. sau si mai bine un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!