Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

O.T. Am curatat un turbo si am promis in topicurile anterioare ca revin cu poze dar nu stiu cum sa le uploadez,nu ma lasa cred ca din cauza ca sunt prea mari ca si dimensiune,sunt facute cu un aparat foto de 8 megapixeli cred.Ma ajuta cineva???

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - incarca-le pe www.photobucket.com , dupa care pui link-uri catre poze, in postul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

sunt proaspat posesor de Passat B5 TDI, si se pare ca ma confrunt cu cele doua probleme clasice - egr si limp mode. in prima faza s-a manifestat masina ca la carte pt limp mode - turatie pana in 3000-3200 dupa care se plafona si cadea brusc puterea. isi revenea dupa repornirea motorului. luate pe rand am constatat ca si clapeta egr-ului face doar jumatate de cursa iar membrana actuatorului era rupta. intrebarea mea este urmatoarea: ceva probleme deosebite la demontarea turbinei pentru curatare? la ce trebuie sa fiu atent (inteleg ca la conducta de ulei sunt probleme cu ruperea), ceva sfaturi utile ca sa fie munca usoara... la DIY n-am gasit nimic pe tema asta. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verifica de ce iei limp mode printr-o scanare si ar fi ideal si un log in mers.. Mai citeste si aici:

http://vwforum.vwfor...obleme-turbina/

http://vwforum.vwfor...ei-motoare-tdi/

Succes

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns si sugestie.

intrebarile sunt urmatoarele:

1: cu membrana actuatorului EGR rupta primesc informatii corecte de la tester? din ce am citit extensiv pe forum despre problemele legate de actionarea turbinei, toate valvele si circuitele vacumatice sunt interconectate, implicit aerul fals aspirat prin ruptura membranei influenteaza toate valorile, inclusiv consistenta/componenta noxelor din evacuare afectate de variatia amestecului combustibil...sau..?

2: poate imi recomandati pe cineva care se ocupa/are de vanzare componente, in speranta ca gasesc actuatorul egr-ului separat, ca sa nu cumpar egr cu totul.

multumesc.

Modificat de ovidiu-r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Turbina a fost data jos si curata pana cand geometria se misca fara probleme doar cu degetul. Actuatorul a fost blocat, l-am deblocat, are vacuum (tija se misca si cand fac vacuum cu gura) dar masina tot ia limp. Poate fi actuatorul sau N75 tinand cont ca la pornire tija se misca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu e sa folosesti un VCDS.

Intri in BS pe grup 011 si vezi apoi daca N75 actioneaza corect actuatorul (tija)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Atasez un Log facut in viteza a 3-a intre 1500 RPM si 4400 RPM cu acceleratia "la fund". Va rog pe cei mai priceputi sa interpreteze acest LOG pentru ca Passat-ul meu 1.9 TDI 110 cai a inceput de cateva zile sa intre in limp-mode la turatii mari (de regula cam pe la 130 kmh). Din LOG se observa o presiune cam mare peste 2500 RPM iar pe la 4000 intra limp-mode. Cine poate sa imi explice cauzele acestui fenomen??? Am avut la un moment dat o eroare la debitmetru pe care am sterso si nu a mai aparut. Azi am scanat din nou si am gasit o alta eroare : 00575 Intake Manifold Pressure Control Difference.

Astept pareri. Va multumesc!

LOG1.xls

Modificat de kappa83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e senzorul MAP. Desi n75 pare ca lucreaza bine verifica furtunasele de vacuum sa nu fie rupte, gaurite sau legate incorect.

Totusi posteaza logul si in aria Tdi la topicul corespunzator interpretarii logurilor.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum, furtune vacuum, N75, actuator, turbina.

Cam asta ar fi ordinea verificarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa verific furtunele de vacuum. Am verificat N75 in VAg-Com la output tests. Se pare ca lucreaza ok in sensul ca in timpul testului se aude ceva miscare pe sub capota adica banuiesc ca tija nu e blocata. Cum mai pot verifica N75 si tija respectiva??? As incerca sa schimb si debitmetru de pe alta masina insa nu stiu pe nimeni cu passat din Sibiu (daca sunteti careva din Sibiu si vreti sa ma ajutati dau o lada de bere :P). Traseul de vacuum il pot verifica si altfel decat vizual ??? Adica exista si alta procedura de verificare???

Mentionez ca masina a inceput numai de acum 2 zile sa intre in limp-mode cand ma intorceam de la Valcea la Sibiu si intro depasire am ramas brusc fara putere. Eram absolut pe minim cu motorina si in ultimul timp am mers si cam subturat.(stiu ca nu e bine :( ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca poti testa N75 cu Output Test.

Intri pe Engine>>Basic Settings>>Grup 011>>GO.

Apoi te uiti la tija daca se misca (si cat se misca).

Lasa MAF-ul in pace.

Vacuumul il mai poti verifica cu un tester special (ceva de genul asta http://www.toolsinstock.com/Lo_Gauge_Vacuum_Tester--product--2706.html )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intr-un final revin si cu pozele aferente postului cu nr #612 de la curatare turbo,circuit turbo,EGR si galerie admisie....post-58309-0-00705900-1327434933_thumb.jpost-58309-0-47100800-1327434986_thumb.jpost-58309-0-08393400-1327435015_thumb.jpost-58309-0-59785600-1327435044_thumb.jpost-58309-0-81685300-1327435113_thumb.jpost-58309-0-71433800-1327435195_thumb.jpost-58309-0-61873300-1327435240_thumb.jpost-58309-0-97942100-1327435275_thumb.j

P.S Sper ca se vad.

O.T. YEE se vad...si totusi nu mi-am rezolvat probema dar tot aman sa fac un log in mers care sper sa ma ajute dar va veni si randul lui cat de curand.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, era ceva mizerie. Era mai ok daca se inlocuia geometria....daca tot ai desfacut turbina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inlocuirea geometriei imi va rezolva problema dupa ce voi face log-ul in mers il desfac in fiecare zi timp de o saptamana ..... ca acuma stiu cum :king:.Florine ti-ai dat seama din poze ca ar trebui inlocuita geometria???Mai am mute poze da n-am vrut sa le pun pe toate ca citisem undeva sa nu abuzam de acest privilegiu :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce diferenta de presiune ai cand faci testul N75 in Basic settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asap03 e pt mine intrebarea de mai sus sau pt kappa83?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa-ti dai seama ca trebuie inlocuita....ci cam asa se procedeaza - cel mai bine o inlocuiesti, decat sa o cureti. E vorba de lagarele de la vane, care se ovalizeaza intre timp, etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ceva urme de uzura p-acolo,poate la urmatoarea curatare am sa o inlocuiesc sau mai mult ca sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, apare datorita functionarii, in timp - de aceea ii sfatuiesc pe cei care isi desfac turbina, sa isi schimbe geometria, in loc sa o curete. Nu e foarte scumpa si merita - mai ales daca turbina e in mintile ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asap03 e pt mine intrebarea de mai sus sau pt kappa83?

Oricine are VCDS si nu-i e greu sa faca testul si sa posteze rezultatul. Eu am o diferenta de 193 mbar la GT1646V si turbina nu mai tine presiunea specificata peste 3000 rpm. La cod motor BRM, pe forumul american, am citit ca ar trebui sa fie cam 80 - 100 mbar diferenta. Cei care aveau la BRM catre 200 mbar sau peste diferenta, aveau probleme de fum negru la accelerari sub 2000 rpm.

Dar nu am date destule sa stiu cam cat ar trebui sa fie,de aia intreb (eu nu pot face testul asta decat la masina mea). Daca ar fi o baza de date pe forum cat de cat cu diferentele astea de presiune la testul N75, cred ca am sti ce inseamna o geometrie uzata vs una noua si cam care ar fi limitele.

Cu turbina data jos puteai sa te uiti cand misti de geometrie si ajunge la capat de cursa, respectiv se opreste in surubul de stop, in ce pozitie stau vanele. Daca varful unei vane se apropie foarte tare de "fundul" celei de langa (sau mai grav, se ating) ea nu-i bine. Si cred ca uzura geometriei duce la asta in timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, apare datorita functionarii, in timp - de aceea ii sfatuiesc pe cei care isi desfac turbina, sa isi schimbe geometria, in loc sa o curete. Nu e foarte scumpa si merita - mai ales daca turbina e in mintile ei.

geometria ... adica discul acela cu palete mici? are o denumire speciala si se poate cumpara separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada aceea e,in ultima si penultima poza a postului de mai sus se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste de cumparat separat. Este recomandata inlocuirea si nu curatarea ei - din ratiuni de uzura, care apare la vanele geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no bine, dar am vazut ca la terminatoru se ating vanele intre ele. ce efecte are acest factor asupra turbinei si functionarii acesteia?

L.E. Am gasit o explicatie scurta si o poza destul de informativa.

post-43466-0-29654500-1327561934_thumb.j

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!