Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

fa loguri in bs 003 si 011,sa vedem ce si cum ,lasi sa mearga macar un minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e că la prima încercare a apucat să-ţi facă un pic de vacuum, apoi l-a pierdut.

Nişte loguri în BS003 şi BS011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar masina nu are soft,am vazut un log mai sus la o masina identica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

log la canalele 003 si 011? pe loc sau in mers? ce insemana "bs"

 

Si surpriza a apărut eroarea asta dar am șters-o și nu a mai aparut

tmp_9678-P_20170501_171528-989465801.jpg

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa apara . Lipsa vacuum sau actuator defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Vacum este iar actuatorul merge când pornesc și opresc mașina se mișcă tija aceea

 

atasez un log facut in treapta 2

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci masoara cat vacuum ajunge si verifica daca actuatorul face toata cursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

daca as schimba actuatorul? ar putea influenta cu ceva? as avea disponibil unul...

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie si reglat .Vezi daca geometria se misca usor si face toata cursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...pt ca tre sa reglezi turbina

fa bs 003 si 011...intri in basing seting ..dai start si se tureaza singura la 1400 de ture...salvezi logurile si le postezi aici...asa vedem daca ai vaccum si daca actuatorul tine vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Induficient vacuum ,actuator defect,geometrie variabila blocata pe deschis . 

Problema nu are legatura cu furtunul din imagine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

deci un actuator nou ar rezolva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca verifici ce am scris mai sus si constati ca actuatorul e stricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, djsmiley007 said:

deci un actuator nou ar rezolva problema?

NU,la egr ai vaccum,inchide si deschide

la turbo nu ai destul vaccum,tija actuatorului misca f putin...ajunge pana la 1000 de mbari si tre sa ajungala 1150 mbari

actuatorul daca tine vaccum degeaba il schimbi,,,ai zis ca ai tras cu gura si opune rezistenta,da?deci membrana nu e sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

da am tras cu gura si nu am reusit sa il misc....

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun actuatorul,dute la cienva care se pricepe sa ti masoare cat vaccum ajunge la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

cam greu sunt in italia..nu prea sunt mecanici sa aiba habar de "fineturi" din astea ...ar fi vreun procedeu sa il verific eu?

dar daca i-as da niste wd-40?

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi tragand cu gura ar fitrebuit sa se miste cativa 3-4mm,,scoate actuatorul de pe turbo si misca tija geometriei de la un capat la altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

ok o sa incerc sa o desfac si sa o curat sper sa nu stric ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o probleme dupa ce am faut o diagnoza.Mi-au aparut erorile de mai jos.Ma poate ajuta cineva cu interpretarea ?

Faults Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0101 - 35-00 - Implausible Signal
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers sa vedem cat masoara maf ul,....asa in mare ar fi de la turbo si maf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Am dat jos turbina + EGR curățat aceleași simptome numai ca ce am observat Actuatorul nu mișcă deloc când stau pe loc și calc pedala la peste 2000 rpm tija acea nu mișcă deloc și în plus am o mica problema și la motor trepidații  motor 

P. S Priviti și video din link-uri

Ce as putea sa mai fac?

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Ai desfacut turbina  bucati , la reasamblare sigur ai pus toate cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!