Jump to content

Norma poluare


danyrazvan
 Share

Postare recomandată

pe site-ul RAR am gasit ceva... care m-a pus pe ganduri :

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum%20stab...netei--116.html

"Dat fiind faptul ca legislatia romana a aplicat reglementarile cu privire la normele de poluare chimica conform directivelor europene incepand cu 1998 ("EURO 2"), pana in acel moment conditiile tehnice de omologare fiind restrictionate doar de vechimea de fabricatie a autovehiculului conform HG 594/1991, in cartile de identitate nu exista o codificare a gradului de poluare "EURO 1". Pentru vehiculele omologate in Europa gradul de poluare generic numit "EURO 1" este reglementat de Directivele 91/441 CEE, respectiv 91/542A CEE acestea fiind aplicabile pentru omologare de tip incepand cu anul 1992. Pentru aceste autovehicule dupa identificarea efectuata la Registrul Auto Roman, la cererea proprietarilor, in cazul in care gradul de poluare chimica este superior celui din cartile de identitate, acestea vor fi modificate conform clasei de emisii poluante pe care o respecta.

Dorim sa precizam ca autovehiculele ce intra in categoria "EURO 1" si/sau "EURO 2" ale caror motoare cu ardere interna sunt cu aprindere prin scanteie trebuie sa aiba sistemul de alimentare cu combustibil prin injectie sau carburator electronic si sa fie dotate cu catalizator si sonda lambda. Aceste conditii trebuie indeplinite simultan."

Eu inteleg din treaba asta ca masina mea, din 94, este EURO1!! nu prea ma doare sufletul de mediu si cat de mult il poluez eu, dar acum in iulie vreau sa imi inmatriculez masina pe romania si daca este euro2 m-ar costa 291E taxa dar daca ei o vad ca EURO1 ma costa taxa 650E!!!

Va rog mult, cei care aveti golf3 din 94 de preferat ABU, si este inmatriculata pe RO, puteti sa va uitati in cartea de identitate/talon sa vedeti concret cum au trecut-o cei de la RAR

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmin_golf

    23

  • GTI_85

    21

  • MrPigos

    17

  • akileon

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

am adus un golf 3 tdi cl din '94, pe brief-uri (asa se cheama? ) scrie euro 2 (pe altul E 2) ,e o modif. facuta pe prima carte de identitate pe care mi-au dat-o odata cu actele provizorii, mai este cineva in situatia asta? la RAR imi recunoaste norma inscrisa in acte? pls help

eu am fost si mi-au recunoscut-o ca fiind EURO 2 (1.9TDI, 1997)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost eu la rar cu a mea si mi-au dat euro2 (1.9tdi '94 e masina dar ei mi-au omologat-o ca fiind din '95 nush de ce ...)

cred ca la alea mai vechi de 93 sunt e1

Modificat de Lau Br.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau Br. tu masina ai cumparat-o de afara?

Ai avut-o pe baza de procura? Cand ai inmatriculat-o a trebuit sa fie si proprietarul prezent?

Deja merge sa inmatriculezi cu taxa care au propus-o incepand cu iulie 2008 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina am luat-o de afara

I-am dat celui ce a adus-o o copie dupa buletin si a facut contractul de vanzare-cumparare pe numele meu

La inmatricularea provizorie si la rar am fost doar eu cu masina, fara procuri, fara nimic

cand imi expira nr rosii (23 iulie) am s-o inscriu definitiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog,mai este cineva pe aici care are masina cu numere de italia si vrea sa o inmatriculeze?!Este o procedura mai complicata!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramaneti on-topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa ma duc la RAR cu masina pt CIV, ITP si autenticitate de unde pot afla exact ce euro e masina? nu exista lista ceva de la producator in care sa se spuna la ce se incadreaza in fct de anul fabricatiei si motor? eu am cumparat-o pe buna credinta ca euro2 si mi-e ca ma duc la astia si imi zic ca nu e..... masina e din 92 cu motor de 1,4l. in brief scrie emisii scazute.. si ca are catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are catalizator e alta treba ... dar daca nu eu zic ca din '92 e 90% E1

lista stiu ca exista pt E3 pt celelalte am cautat si eu dar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an este socotit golfu 3 euro 2 ? care ma ajuta si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu din 92 e trecut euro2. semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ca daca le aduci de dincolo din perioada 92-96 ti le incadreaza la euro1.o fi adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost si mi-au recunoscut-o ca fiind EURO 2 (1.9TDI, 1997)
am fost eu la rar cu a mea si mi-au dat euro2 (1.9tdi '94 e masina dar ei mi-au omologat-o ca fiind din '95 nush de ce ...)

cred ca la alea mai vechi de 93 sunt e1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: aveti cumva idee cum imi incadreaza astia la rar un Golf 3 Gt de 1.6 101 cp, cod motor AEK, an fabricatie 96? il trec ca euro 1 sau 2 ptr ca difera taxa de inmatriculare enorm.

mentionez ca in carte imi scrie o mentiune de genu: "rispetta la dirretiva 94/12 cee con catalizatore". asta se aplica si in romania?

merci anticipat.

@sorin74: eu am numere de italia si o sa o inmatriculez cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost eu la rar cu a mea si mi-au dat euro2 (1.9tdi '94 e masina dar ei mi-au omologat-o ca fiind din '95 nush de ce ...)

cred ca la alea mai vechi de 93 sunt e1

Pe a ta au omologat-o 95 pt ca este fabricata dupa jumatatea anului,acelasi lucru am patit si eu masina in actele de Germania era din 97 iar acum in actele de Romania este 98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut itp-ul si la noxe mi-au zis ca nivelul de CO trebuie sa fie sub 0.3%. Pe forum am gasit un document pdf unde scrie 0.5%max at tail pipe http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=101246

Acum eu sunt confuz din cauza ca acolo a trebuit sa fie sub 0.3 iar in document spune ca max 0.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vasi ... vezi ca in documentul respectiv e specificat pe banda pt ce tip de masina/motor e verificarea.

Manufacturer: Volkswagen Model: Golf (91-98) 1,8

Engine code: AAM Output: 55 (75) 5000

Tuned for: R-Cat Year: 1991-97

Uite aici un pdf cu date aproximative despre 1993 1.8 ABS 90cp

Vasi vezi ca in document pdf se specifica pt ce tip de masina e verificarea ala e pt 1.8 AAM 55

Output.pdf

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pentru document.Am gasit in el "CO level at tail pipe 0.5%" si "CO level at sample pipe 0.2%".Care este diferenta dintre cele doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la RAR pt omologare (itp+autenticitate+CIV) si in urma inspectiei tehnice a reiesit ca masina mea NU are sonda lambda din fabrica, in concluzie nu o pot incadra ei ca EURO2.... dupa care normal ca am intrebat daca e EURO1 si nu mi-a rapsuns nimeni, singurul raspuns urmand sa vina peste o saptamana odata cu numarul de omologare... asa ca cu tot cu inspectia luata si verificate serii etc. trebuie sa astept o saptamana pt numarul de omologare si implicit tot peste o saptamana primesc actele la masina... asta chiar n-am mai auzit la nimeni, trebuia sa mi se intample mie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce masina domne, la tip3? :huh: Cine a mai vazut tip3 cu sonda lambda si alte aiureli? Cu ce masina te-ai dus, cu VW-ul ala air-cooled, ca sa lamurim pe deplin, nu? Si la ce iti tre' tradus brief si alte alea, nu ai cumparat-o din RO? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf III, motor 1,4 an 92

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zi domne asa, sa priceapa oamenii, ca mi se daduse peste cap tot sistemu' filozofic! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat in aria de golf 3.. cine vroia sa inteleaga, intelegea.. nu ma ajuta cu nimic posturile tale, nu aflu din ele nici daca exista golf 3 fara sonda lambda din fabrica nici nimik altceva folositor... astept raspunsuri de la cei cunoscatori de pe aria asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!