Jump to content

Norma poluare


danyrazvan
 Share

Postare recomandată

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmin_golf

    23

  • GTI_85

    21

  • MrPigos

    17

  • akileon

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Golf 3 2.0 din 93....

Motorul tau are codul 2E . Deocamdata n`a postat nimeni despre norma pentru tipul asta de motor....poate vei fi primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat eu acum mult timp in urma, masina din semnatura model '93, cod motor 2E, este euro 2. (taxa poluare 1090 RON din cate imi aduc aminte)

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu terminasem de mult sa sper un minunat Euro2 pt golfuletul meu 1.6 ABU din '94. In Brief scrie Schadstoffarm E2. Din cate am citit eu pe ceva site-uri nemtesti, la Schadstoffarm E2 era trecut Euro1. Si dupa Schluesselnummer tot Euro1 iesea. Citind posturile voastre incep din nou sa sper la un Euro2 ceea ce ar insemna o reducere de cam 50% din taxa cu care socotesc eu.

Dar pana cand nu o sa-mi treaca cei de la RAR pe hartie "EURO2", nu voi fi 100% sigur ca e euro2. Si pana atunci mai am ceva de asteptat... abia pe 18 decembrie am programare (desi am facut-o candva pe 7 noiembrie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu iti dau o informatie gresita dar daca scrie EU 2 are sanse sa iasa euro 1. daca scrie schadstofarme eu2 e aproape sigur ca iese euro 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hop si eu

golf 3 1.4i abd din 92 euro 2

@Brdaric - daca al lui atygolf3 motor 1.4 cod ABD din '92 a iesit Euro2 chiar crezi ca al tau din '94 nu va iesi? Asa am avut si eu emotii dar mi-a iesit (motor 1.6i AEA din 11/94). Si cum a spus cineva mai sus cred ca normal ar fi ca toate Golf 3 sa iasa Euro2 pt. ca asa au fost construite... si cele care au fost scoase Euro1 parerea mea au fost scoase asa pt. ca asa a avut chef cineva pe la R.A.R. pe acolo nu pt. ca asa au fost construite. In cel mai rau caz poti sa iesi rau la emisiile de noxe dar asta este de la alte defectiuni (catalizator, sonda lambda, etc.) si in nici un caz nu-ti va afecta norma de poluare care este deja atribuita seriei caroseriei iar ei numai ti-o cauta intr-o baza de date. Multa bafta si stai calm, o sa fie bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Teoretic ar trebui sa mergi la reprezentanta si sa le ceri o hartie "Catre rar..." in care sa specifice norma de poluare pentru masina. Nu stiu daca vei reusi dar merita incercat!

P.S. Dar noxele ti-au iesit? poate ai probleme si nu ti-au iesit noxele!

Multumesc!

pai nu au zis nimic, o sa incerc sa merg la reprezentanta din cate am inteles d4 tre sa iasa e2 sau e4 :icon_thumright: o sa merg la seat sa vad ce pot face.

Scuze daca am fost off topic dar ma intereseaza chestia asta la seat nu prea am gasit discutiile astea ms mult de tot :*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si cele care au fost scoase Euro1 parerea mea au fost scoase asa pt. ca asa a avut chef cineva pe la R.A.R. pe acolo nu pt. ca asa au fost construite. In cel mai rau caz poti sa iesi rau la emisiile de noxe dar asta este de la alte defectiuni (catalizator, sonda lambda, etc.) si in nici un caz nu-ti va afecta norma de poluare care este deja atribuita seriei caroseriei iar ei numai ti-o cauta intr-o baza de date. .

nu a iesit asa ca a vrut nustiu cine. norma se ia dupa seria motorului, nu dupa seria caroseriei. daca e schimbat motorul? in cazul in care nu se gaseste seria motorului atunci se cere omologare. probabil ca atunci conteaza parerea RAR. mie mi-au stabilit norma prima data, fara sa verifice cineva gazele, doar dupa brif si dupa cod motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel.s poate pentru tine a parut o afirmatie spusa aiurea insa eu totusi am trait unele experiente care m-au facut sa cred asta. In primul rand mie nu mi-au gasit seria la motor (in C.I.V. la pct. 10 la serie scrie FARA). Nu am fost nevoit sa fac nimic altceva in plus fata de ceilalti si masina a fost scoasa Euro2. Intradevar am o omologare individuala (Omologare individuala pentru circulatie - mai exact, prin care specifica faptul ca vehiculul avand datele prezentate in tabelul A corespunde reglementarilor privind admiterea in circulatie pe drumurile publice.) facuta fara a mi se cere vreo informatie sau a mi se da vreo informatie in plus, iar la tabelul A in josul paginii in chenarul unde scrie "Modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehiculului" scrie ca SERIA MOTOR NU POATE FI POANSONATA, numele inginerului, stampila si semnatura. O alta persoana cu un G3 exact ca al meu (1.6 benzina, tip motor AEA, prima inmatriculare in luna 11 anul 1994 - doar ziua era diferita) a fost scos Euro1. Cum este posibil asa ceva, cum pot fi 2 masini identice cu Euro diferit, si cum poate fi stabilita norma de poluare doar dupa codul motorului (precizez ca tipul nostru de motor s-a fabricat din luna 9 anul 1994!). La mine cum s-a stabilit sau cum s-a aflat ce Euro este masina neavand seria motorului? Iar in cazul in care sa zicem ca asa s-ar fi construit modelele acestea de motoare atunci ar fi trebuit sa stie, sau sa imi puna si mie Euro1 cu explicatia ca daca marea majoritate sau toate celelalte pe care le-au facut pana la mine au iesit astfel, atunci si al meu este la fel. Am sa iti spun eu diferenta, o vorba venita de sus care suna cam asa: Sa-l luati si voi mai usor pe baiatul asta sa mearga treaba bine. Deci in concluzie parerea mea este ca: cei de acolo au un cuvant de spus, chiar foarte mare cu privire la ce Euro iese sau poate iesii masina. Este doar o parere personala si o experienta personala, nu trebuie neaparat sa fie 100% adevarata sau 100% acceptata de toti cei care citesc.

Imi cer scuze pentru textul destul de lung si neformatat pentru a fi mai usor citit insa oboseala isi spune cuvantul. Sper sa se inteleaga ceea ce am dorit sa spun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de Nykey.Normal nu ar trebui sa fie asa dar din pacate asa este.Cunosc caz in care golf 3 a iesit non euro!Masina era din 92.oricum din cate stiu euro 1 este posibil dar non euro NU.Asa ca in concluzie la R.A.R se pot intampla multe neplaceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic in cazul asta. surse din interiorul rar mi-au spus ca se ia dupa seria motorului, si poate fi o problema daca nu se gaseste seria. in dosarul care mi l-au facut in timpul omologarii, era o hartie tiparita, cu o verificare intr-o baza de date. din pacate nu m-am uitat destul de atent la ea, si nu prea am retinut mare lucru.

stiu si eu un caz cu o Fabia ce a iesit e3 in loc de e4. dar in momentul in care colegul s-a adresat sefului punctului rar, s-a reverificat si s-a stabilit e4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti....eu am golf 3 ,otor 1.4 abd...dupa omologare mi a iesit motor AAU de 1043 cm3, noneuro....eu nu ma pot ocupa de masina asa ca i am facut tatalui meu procura....vi se pare normal sa mi gaseasca motor de polo pe ea?Dupa cate stiu eu acest motor e pe carburatie sau ma insel?credeti ca mai pot face ceva sa o scot euro 2...?

ps: oare motorul AAU de 1043 este la fel ca cel 1.4 ABD...si s ar potrivi perfect fara nici o modificare?ca ma gandesc ca nu cumva francezul care a avut masina sa fi modificat motorul...precizez ca i am schimbat pompa de apa acum o saptamana si am cumparat de 1.4ABD si s a potrivit perfect...adica era la fel ca pompa de apa pe care am schimbat o?

Modificat de Paul.Iasi
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: Unde scrie ce euro are masina :)

Eu am facut ieri Rar-ul, mi-au dat carte de identitate, certificat de autenticitate, dar nu stiu unde scrie la ce norma de poluare este bagata.

PS: in cartea de Germania scrie ca e Euro2, dar eu vreau sa stiu unde scrie in cea romaneasca.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti in Cartea de Identitate a Autovehiculului si la punctul 5 (Numarul de omologare/Anul fabricatiei) la sfarsitul codului inainte de /anul citesti ultima litera si cifra. Daca scrie E2 iti dai seama ce este :). Arata ceva de genul asta: AB*********58E2/1995

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate nimeni sa mi de a si mie mai multe detalii despre motorul AAU de 1043 cc...sunt foarte curios daca ar fi putut fi facut transferul pe un golf 3...ideea e ca ECU imi recunoaste ca motor 1.4 ABD,stiu ca nu are nici o legatura, dar daca ar fi fost alt tip de motor pe masina...oare mai mergea cum trebuie odata ce avea un soft de 1.4ABD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e2mine pai cei de la R.A.R ce au spus?Odata ce ai facut omologarea motorului inseamna ca nu a fost gasita seria motorului sau el a fost schimbat de fostul proprietar in Franta si nu a fost omologat.In cel mai bun caz poti face o contestatie dar daca ai motor de polo nu stiu ce sa spun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George imi poti pune o poza cu motorul tau?(vad ca ai tot 1.4ABD)

eu nu prea cred ca am motor de 1000cc pentru ca acum 2 ani cand mergeam io cu masina am reusit sa merg si cu 160:P .

am inteles ca s a dus tata ieri inapoi la rar si si au dat seama ca a fost o greseala si l a chemat iar,iau mai spus ca s ar putea sa l trimita si la bucuresti cu masina...ideea este ca nu se vede nici o modificare ...ma gandesc ca totusi daca era alt motor trebuiau facute mici adaptari pe acolo...banuiesc ca si cutia ar fi trebuit schimbata...era foarte mult de munca la o schimbare d asta de motor ma gandesc eu.

Si ar mai fi o solutie : sa cumpar un motor 1.4ABD, sa l montez si sa ma duc din nou la omologare...asta cred ca m ar duce undeva la 300 euro+foarte multa munca si ar mai trebuisa gasesc si un service autorizat care sa mi dea o factura cum ca mi a montat motorul .

Astept parerea lui golfistul...paul_ral, sorin_cabrio ca stiu ca ei se ocupa cu dezmembrari...chiar ar merge pus un motor AAU de 1043 cc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar mai exista alt tip de motor de 1.4 ( nu e abd) care are filtrul de aer rotund, ca o tigaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si motoare ABD cu acest tip de filtru dar cele dupa '94 care au si servo directie. g3 cu motor tip ABD pana in '94 au filtrul deasupra injectiei-rotun- si nu are servo-directie. nu am vazut decat vreo 10 si nu am intalnit unul pana in'94 sa aiba dotarile celor de dupa- ma refer la cele cu motor ABD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu azi la RAR, coada nervi nu se respecta programarea, eu aveam la ora 13,30-14 si am intrat la 16 pt ca domni de la rar abia se miscau, una peste alta a iesit bine

TDI 1.9 /94 E2 :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata ceva de genul asta: AB*********58E2/1995

Mersi mult.

E2 am si eu in carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am servo directie..dar in principiu arata la fel motorul meu de pe golf.Ce nu inteleg eu este cum si au dat seama cei de la rar ca nu este 1.4 ABD...

oricum , "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul"

sa auzim numai de bine si va tin la curent cu ce am facut la rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poate scrie pe motor seria , au bagat in baza de date si iesit de polo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!