Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

Sigur ca da.... si o sa fie si fiabila, lucrarea..... cred ca ma voi baga si eu la o asa o modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cumpara consola centrala cu totul. Si eu am in plan asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa cautam, pe SH - anunta-ma si pe mine, cand gasesti ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu interesat. Gasisem la un moment dat consola spate cu priza cu tot de la un CC, pe ebay, dar m-am descurajat pentru ca vanzatorul era din Lituania si ma gandeam ca sunt sanse mari sa iau o teapa. Pretul era de 165 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa mearga sa folosesti cablajul existent, avand in vedere ca pachetul vine cu un invertor, dar mai bine sa astepti raspunsul de la cineva mai avizat. Stiu sigur, totusi, ca sistemul de 230 V are siguranta separata in cutia de pe partea soferului.

Tineti cont ca si capacul de la priza de 230 V este diferit de cel care vine cu cea 12 V. Prima are un capac cu deschidere din buton tip click, in timp ce al doilea, este un capac simplu care se ridica manual. Preturile, totusi mi se par cam mari. Eu gasisem toata fata (guri ventilatie, priza + invertor, capac etc.) undeva pe la 100 euro, tot pe ebay.de .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ma uit pe seara si va zic.

Cert e ca, in Etka - invertorul e 150 euro - la care se adauga taxa de viciu... Romanica - adica, sa mai punem un 20 - 30 euro... si priza este vreo 7 euro... punem 10. Piese noi - originale.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da.... si o sa fie si fiabila, lucrarea..... cred ca ma voi baga si eu la o asa o modificare.

Mai sa fie, oare orice alta solutie in afara de OEM nu poate fi fiabila? Credeti ca-i constructiv sa va lasati doar pe aceasta linie? O fi VW Dumnezeul proiectarii? :winter:

Sunt convins ca la pretul pe care-l cer cei de la VW poti gasi invertoare mai puternice si mai smechere la fel de fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da.... si o sa fie si fiabila, lucrarea..... cred ca ma voi baga si eu la o asa o modificare.

Mai sa fie, oare orice alta solutie in afara de OEM nu poate fi fiabila? Credeti ca-i constructiv sa va lasati doar pe aceasta linie? O fi VW Dumnezeul proiectarii? :winter:

Sunt convins ca la pretul pe care-l cer cei de la VW poti gasi invertoare mai puternice si mai smechere la fel de fiabile.

Din pacate, piata si nivelul de trai din tara noastra, atrage de cele mai multe ori, produse de calitate inferioara. Prea putine invertoare cu racitor pasiv si care sa se incadreze la fix in spatiul din cotiera... si de calitate, gasesti.

altfel, chinezarie de 600w am si eu... dar cu ventilator, etc...

varianta OEM are 150w si e doar pt un telefon, tableta, laptop.

Nicidecum ca Vw sa fie ce ai zis tu.... ci pur si simplu, unele solutii OEM sunt mai ok decat ce gasesti pe piata... si daca iesi pe SH pe undeva in jurul la 50 euro, eu zic ca nu merita sa iti bati capul...

P.S -frumos DIY... oricum, treaba e simpla... :winter: are scule Wurth... abia mi-am luat si eu o trusa completa de la ei....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, tu care mesteresti la greu la masina sunt sigur ca poti gasi si o solutie non OEM. In plus provocarea de a realiza ceva mai meseriash decat OEM.

Pe mine intodeauna m-a mancat in varful degetelor sa fac si altfel....deh, im place gimnastica neuronala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sotto ca da... cate nu am facut - pana la urma, asta e diferenta dintre cineva caruia ii plac provocarile si un montator/demontator....

o sa ne uitam ce gasim... eventual, daca gasesti ceva, posteaza sa vedem. Dar sa fie cu racitor pasiv.... sa nu vajaie cotiera... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am asa ceva din fabrica si nu suporta incarcator laptop. In primul rand si priza de pe consola e de forma alungita si nu pentru stecher rotund si in al doilea rand nu stiu ce laptopuri iau doar 150 w, ca al meu ia mai mult si arunca siguranta. Cu prima problema sa zicem ca o rezolvam cu un stecher adaptat...dar decat sa se mai topeasca vreun cablu prin consola...mai bina ma limitez la telefoane, psp-uri etc. Pe astea le-am incercat in concedii si e perfect. Si cred ca lista poate continua...aparate de ras, lanterne cu incrcare la 220 V, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai! Dar ce laptop ai de e asa mancacios ... 150W?

Eu am pe laptop un procesor corei7 cu 8 fire de executie si placa video dedicata, cand il pun la treaba se ridica temperatura pe core-uri aproape instant la 85-90 grade C. Incarcatorul este de numai 120W si sunt sigur ca nu e dimensionat ca sa functioneze la limita.

L-am folosit cu un invertor alimentat de la bricheta si incepuse invertorul sa scoata fum, dar era un invertor chinezesc si era marcat pentru un wataj mai mic de 120W. Nu cred ca invertoarele VW sunt chiar asa proaste. Sa nu fie o problema la tine.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, sincer nu stiu cat de afcere este. Daca sunt model US cu semnal rosu in mod sigur vei avea probleme la ITP. Si la masinile aduse din SUA e mai dificil cu ITP-ul. Acolo sunt non euro. Deci, decizia va apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate se admite ca semnalizarea sa fie de culoare portocalie sau rosie. Problema la multe masini din US este ca pozitia, semnalizarea si frana (evident, spate) sunt pe acelasi bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream in primul rand la pret, care este unul rezonabil, iar in al doi-lea rand din ce se vede in poze, centrul este aprins de culoare galbena, deci nu cred ca ar fi probleme la ITP.....dar cum spui, decizia apartine celor interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EWS: vrei sa-mi spui ca daca masina are stopuri europene si tu ii pui cu semnal rosu treci de ITP? Ce crezi ca va spune inspectorul cand pe fata ai semnal portocaliu iar pe spate rosu? REVENIRE - garantez eu. Crede-ma, am vrut sa iau pentru un amic o pereche de stopuri de pe un passat de US. Cand a intrebat la ITP la serviciu, i s-a spus clar - PAS, nu treci. La fel se intampla si cu becurile de alta culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu pe cineva care acum cativa ani a adus din State un B5 si l-a inmatriculat in Romania. Semnalizarea e rosie si a zis ca nu a avut probleme la RAR pentru ca in spate se admite semnalizarea rosie daca nu e pe acelasi bec cu frana/pozitia. (asta fiind problema masinilor din US, de care am amintit eu mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles perfect situatia prezentata, dar intervine urmatorul aspect - masina respectiva avea toate semnalizarile pe rosu, nu numai cele de pe spate. Eu ma refeream strict la modificarea operata numai pe stopurile spate. Atunci vor avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fata nu ai voie alta culoare decat portocaliu (LE: si in State e la fel; B5-ul avea portocaliu fata si rosu spate). In spate se admite rosu, dar sa nu fie pe acelasi bec cu pozitia si frana, si se pare ca se face o exceptie la noi in tara, pentru vehiculele din US, care sunt dotate prin constructie cu semnalizarea rosie. Pe scurt: daca masina e cu semnalizare spate rosie pentru ca e modelul US, n-are nimeni treaba, altfel ai belit-o.

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de acord cu tine, daca e model US. Dar daca e model european si ti s-a pus tie pata sa faci respectiva modificare, nu prea ai cum sa o justifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou pe forum si tocmai am achizitionat un Passat din 2008 (second hand), 2.0 TDI cu DSG . Doresc sa pun pe el un sistem care sa permita pornirea motorului masinii din casa cu telecomanda. Cred ca e bun si vara si iarna, in cazul in care dai drumul la motor cu 10 min inainte de a pleca, pentru a aduce interiorul masinii la o temperatura ok.

Intrebarea este : Nu dauneaza masinii sa stea cu motorul pornit 10 min , fara sa fie turat de loc, doar pentru a incalzi/raci masina ?

Nu discut despre consum, ma intereseaza strict tehnic daca un asemenea mod de exploatare al unui motor Diesel ii dauneaza sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!