Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

Felicitari si din partea mea grasu79 :)

Si eu am fost dintre cei care ti-au recomandat (ne-am intalnit cand te chinuiai cu codarea climatronicului...) sa-ti vezi de treaba si sa cauti alta masina.

Acum nu pot decat sa imi retrag cuvintele si sa te felicit inca o data :)

Desi pare ca te obisnuiesti f usor cu DSG-ul, o sa scoti maximult din el (in ideea ca o sa va "cunoasteti" 100%) dupa cateva mii de km, si atunci chiar o sa conduci cu zambetul pe buze.

Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandru: sa stii ca nici eu nu vreau sa-mi vad de treaba :), mi-am cautat alta masina cu DSG care sa aiba tot ce am eu pe ea + km + stare generala si nu am gasit :)

Putem ruga un moderator sa mute discutia intr-un topic separat de: " Conversie manuala in DSG" , ca sa nu umplem aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ai schimbat pedala de acceleratie?

CA e diferita la dsg fata de manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da putem muta .....pt cei interesati !!

Pt Al Bundy:pedala intr-un final am schimbat-o dar am facut probe cu a mea si fizic mergea...la momentul cand am facut probele cu masina mai aveam si alte erori si am zis sa le eliminam si am schimbat si pedala ......am sa ma interesez la cel ce mi-a facut lucrarea si revin cu amanunte ....

PT 75 NOR:Diseara iti confirm codul de pe cutie,maciulia nu stiu preturile dar vezi sa vina tot ansamblu complet(poti desface acum la tine sa vezi cum arata sub trimuri ca sa fie complet ce cumperi ...podul pedalier avea o mica gaurica dar se acopera fff usor si nu sevede nimic ...am sa fac postez si pozele daca se muta topicul ca sa nu deranjam ...pretul la piese pare ok ....dar o sa mai apara pe parcurs pe la electric ...mufe ...una alta ..dar poti sa cauti pe la dezmembrari si poate gasesti mufele de pe o instalatie de DSG....

In rest mai vb daca te apuci de masina !!!!

Multam de aprecieri !!!

Modificat de grasu79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grasu: caut o masina de pe care sa iau tot: cutie, maciulie, planetare, pedalier complet (adica si pedala de frana mare) si cat mai multa mufaraie si altele.

La volant o sa merg pe nou.

Vreau sa caut si volan cu padele pentru DSG, ca sa fie totul complet, iar maciulia vreau sa fie modelul nou, cel micut.

Daca ai poze, te rog, m-ar ajuta mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok asa ......pozele am sa le pun desi sunt cam multicele ...le fac un zip si ti le trimit pe email ...dar nu azi ca trebuie sa le mai strang si sa le sortez.

Modificat de grasu79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee daca se poate schimba sunetul de la avertizare centura ? As vrea de ex. Sa stiu daca as putea sa ii pun sunetul de la bmw este mult mai frumos decat ticaitul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ce parere aveti de acest paravint merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masca aia de la Radiator? Sincer e oribila, da impresia de masini "hybrid", numai la asa ceva am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa aspect (oribil cred ca e cuvantul potrivit), oare cum se mai face transferul termic intre radiator si aerul ambiental?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei spun ca :'''Se monteaza peste grilajul radiatorului. Astfel agentul de racire (antigelul) se incalzeste mult mai rapid. Utilizarea mastii radiator reduce consumul de combustibil pe timp de iarna.""

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa aspect (oribil cred ca e cuvantul potrivit), oare cum se mai face transferul termic intre radiator si aerul ambiental?

sustin !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei spun ca :'''Se monteaza peste grilajul radiatorului. Astfel agentul de racire (antigelul) se incalzeste mult mai rapid. Utilizarea mastii radiator reduce consumul de combustibil pe timp de iarna.""

Da, pe timp de iarna probabil ca incalzeste mai repede motorul, dar doar in oras. Oricum, cand motorul este rece termostatul este inchis, lichidul de racire nu se plimba prin circuitul mare (radiator), ci doar prin cel mic. Asa ca oricum sistemul de racire isi face treaba cu brio in incalzirea rapida a motorului.

Carpa aia ajuta doar la reducerea curentului de aer care trece prin compartimentul motor si care, pe timpul iernilor geroase, mai intarzie incalzirea rapida a motorului. Daca ai trai in Siberia/N Canadei poate ca ai putea trece peste aspectul de Dacie 1300 cu carton in bord, dar la noi...?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

loc e de transfer.. masca aia ar fi buna iarna cind e foarte frig.. la ce pret e?

3 luni pe an ii vad utilitatea in rest nu. acum depinde si cit costa.daca e foarte frig si nu ai de mers mult cu masina zilnic sa apuce motorul sa se incalzeasca eu zic ca e utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus...

Eu as zice sa nu va jucati cu prostiile alea in masca. Iarna trecuta, la -25 grade afara, in drumul spre serviciu de maxim 3 km, mi-a ajuns apa la 92 de grade cu ambele ventilatoare functionand ca la un avion. Se regenera DPF-ul. ma intreb cum ar fi fost cu un carton in fata...?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare da nu cred sa urce apa la diesel in 3 km la 90 g! cind afara e -25 grade. si am mai avut skoda octavia, golf tot tdi deci e o problema comuna la ele. nu se incalzeste motorul lafel de repede ca la benzinare si nici nu e recomandat sa fortezi turatia pina nu ajunge apa la 90 g. eventual aia 3 km facuti pe niste strazi aglomerate bara la bara cu 5..20 la ora..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, as avea vreun motiv sa te mint? De acasa pana la serviciu am 3 km pe care, in culmea aglomeratiei de la ora 8, ii fac in 10-12 minute.

TDI-urile alea anterioare pe care spuneai ca le-ai avut, era vreunul cu filtru de particule? Am spus ca se regenera filtrul, nu ca asa patesc in fiecare zi...

Florin/DNS, ce poate face masca aia de radiator in afara de reducerea curentului de aer care intra in compartimentul motor? Antigelul din radiator poate avea si -40 de grade, ca motorul tot la fel de repede/incet se incalzeste

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul e ok si daca marca e tot heko sunt acceptabile la calitate. am montate paravinturi de la ei si am avut si la b5 si nu s-au matuit in timp.nu inteleg insa sistemul de prindere pe grila masinii originala. nu de alta da daca e in cleme de fixare prin presare si se scoate usor ai sanse multe sa ramai fara ea.

la actuala masina am filtru de particule insa de 7 luni de cind o am si am facut doar 6 mii km nu mi s-a regenerat niciodata filtru particule. nu am probleme la el ca pun testerul aproape lunar pe masina si nu am nici o eroare nici pe el si nici in bord.. iar cind mai merg in exterior ocazional un 20 min merg cu masina turata cam la 3500 in a 3-a sau a4-a depinde de sosea sa nu depasesc cu mult viteza legala. atita mi s-a spus de mecanic sa fac pentru filtru particule.

apropo ca fapt divers am vazut ca multe marci de masini recent scoase pe piata au un fel de jaluzele la masca fata ce se deschid si inchid tocmai pentru a controla mai bine fluxul de aer ce intra la motor si astfel se obtine economie de combustibil....daca nu ma insel e la ford asa ceva.. oricum am citit despre asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie iarna trecute pe frigurile alea abia se incalzea putin apa, asta dupa 10km de mers cu schimbari la maxim 2200ture. Mi se pare un mare dezavantaj asta fata de o masina pe benzina,era alta treaba daca aveam webasto dar nu am.Scuza-ti off topic-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei

Daca ai masina cu filtru doar de 7 luni, crede-ma pe mine pana la proba contrarie. Pentru incalzirea rapida a filtrului de particule, ECU face 1-2 cicluri de postinjectie. Spre deosebire de generatiile anterioare (cum ai tu), la CR-uri aceste cicluri sunt chiar si in asa-numitul mod overrun. Adica se face postinjectie chiar si in cazurile de frana de motor, mers la ralanti, etc. Daca filtrul trebuie regenrat, la CR-uri creste temperatura foarte repede. De asta iti povesteam mai sus

apropo ca fapt divers am vazut ca multe marci de masini recent scoase pe piata au un fel de jaluzele la masca fata ce se deschid si inchid tocmai pentru a controla mai bine fluxul de aer ce intra la motor si astfel se obtine economie de combustibil

Asa este, dar prin inchiderea jaluzelelor se modifica rezistenta aerului, iar economia de aici vine. La viteze mai mari se inchid, fluxul de aer pentru racire este suficient, fiind calculat de producator, iar rezistenta se diminueaza, scazand consumul de combustibil. Daca creste tremperatura datorita sarcinii prea mari, sau afara este prea cald, banuiesc ca se deschid singure

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a montat careva priza de 220v aftermarket? Imi puteti da si mie va rog un tutorial sau codurile pentru kitul eurosocket 230v/50Hz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este mai usor sa iei fata de consola centrala spate, cu tot cu priza de 230 V, si sa tragi traseul prin cutia de sigurante. Asa va fi si OEM lucrarea :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!