Jump to content

Fabia 2


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

cand se gripeaza motorul ventilatorului mai face asa. Sau cand citeste o temperatura gresita de la vreun senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema la climatronic dar se manifesta altfel....indiferent de temperatura la care era setat climatronicul aeroterma mergea pe ultima treapta

Rezolvare:diagnoza ...un minunat raspuns...s-a dus o unitate ce contine o rezistenta care regleaza aeroterma....schimbat respectiva unitate 500ron+demontat bordul(da da da )= 900 ron

 Iar panarama de unitate poate fi reparata daca vrei 

Modificat de pretorian404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa ajung cu ea astazi la reprezentanta. Am lasat-o acolo cateva ore sa-i faca o diagnoza, dupa care au ajuns la concluzia ca trebuie inlocuita "rezistenta treapta aeroterma". Din cate banuiesc, daca ar fi e vina rezistenta care regleaza turatia aerotermei, aceasta ar fi trebuit sa functioneze numai la turatia maxima. ori, la mine functiona o perioada normal, asa cum era reglata, apoi crestea turatia la maxim, pentru ca mai tarziu aceasta sa scada la loc. Indiferent cat de mica era setata temperatura sau turatia ventilatorului, se derula acelasi ciclu. Intrucat nu aveau pe stoc aceasta piesa, trebuia sa dau comanda, fiind informat ca va costa undeva pe la 450 lei, la care se adauga manopera ce va include si demontarea plansei de bord. Stiu ca pentru a ajunge la aeroterma trebuie emontat bordul si de aceea nu am dat inca comanda de rezistenta, sa ma mai consult cu cineva, daca este posibil in aceste conditii sa fie din cauza acelei rezistente. Nu merita sa demonteze bordul si sa constate ca era alceva defect. Anexat la fisa intocmita era si rezultatul testului cu doua erori pe care nu l-am citit cu atentie, crezand ca il voi aprofunda acasa, dar am constatat ca la exe3mplarul meu de factura nu mai este atasat acesta. Am sa merg maine sa-l solicit in mod expres intrucat am achitat contravaloarea diadnozei 56 lei.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este acel modul ( care nu e rezistenta decat la AC manual, la climatronic este mai complex decat o rezistenta)

 

am schimbat destule si la fel se manifesta.

A doua cauza posibila ar fi griparea partiala a aerotermei. Oricum le spui sa verifice daca se invarteste usor cand demonteaza bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si rezultatul testului.L-am scanat in format pdf si incerc sa-l atasez. Sper sa reusesc!

 

TESTFABIA2.pdf

Modificat de C.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut! Vreau sa cumpar si eu o Fabia 2.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? Ma intereseaza daca intre versiunea hatchback si versiunea combi este diferenta  de spatiu la picioare in spate?

Si daca pe bancheta din spate stai mai ok decat la Fabia 1. La Fabia 1 parca stai cam drept... Parca nu e suficient de inclinata pe spate...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logica imi spune ca nu poate fi diferenta intre hatch si combi la spatiul interior dintre scaune, nu construieste nimeni in felu asta pentru ca nu e fezabil. Am mai intalnit prieteni care considerau ca e posibil dar mi se pare aberant.

P.S doar cei de la Mercedes au construit  la prima generatie de A class 2 versiuni de caroserie, in care varianta lunga avea spatiu mult mai generos si o usa spate mai lunga. (vorbim de masini pentru mase nu limuzine de lux).

Legat de inclinarea banchetei eu am fabia 2 si un coleg fabia 1, nu retin sa ma fi suit in ambele sa compar lucru asta, dar ochiometric mi se pare ca la fabia 2 e posibil sa fie mai inclinat putin, dar e doar o parere bazata pe memorie.

Modificat de capone26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii?

Vreau sa montez oglinzi electrice pe o Fabia 2 din 2009. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii, astept mesaj privat sau aici!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat oglinzile si joystickul! urmeaza sa le fac babeste... sper sa imi dau seama fiecare pin ce face si de la oglinzi si de la joystick... sau poate gasesc o schema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimb centrala electrica(adresa 9), trebuie sa recodez cheile(RF)?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua . Am skoda fabia 2 din 2009 . Motor 1.2 benzina . Are o problema cu aerul conditionat ,cind ii dau drumul porneste compresorul si ventilatorul  circa 4 secunde incepe sa raceasca dar  se decupleaza automat . Va rog daca cineva a patit ceva asemanator ce ma sfatuiti . Pe tester arata ceva de ventilatorul de habitaclu dar acesta functioneaza normal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie vazut in parametrii pe tester > AC , de ce se opreste compresorul.

e boala clasica la Fabia 2/ Polo /ibiza, inlocuiesti modulul de trepte si gresezi bine ventilatorul de habitaclu. Dar trebuie dat bordul jos pentru asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari, sper ca postez unde trebuie. Am fost acum 2 zile la spalatorie cu masina (Skoda Fabia 2), totul bine si frumos, masina e gata, ma urc in ea, si mare imi fu mirarea cand am observat ca volanul nu mai era in pozitia initiala, ci era "cazut" in jos. A fost prima oara cand am gasit pozitia volanului schimbata, si imi vine cam greu sa cred ca respectivul care s-a ocupat de masina mea a adus volanul in pozitia aia (cazut la maxim in jos) desfacand normal clema, ci tind sa cred ca s-a lasat pe el...

Nu am incercat, poate stiti voi, daca te lasi pe volan fara sa ridici clema de blocare a pozitiei acestuia, se poate lasa in jos? Sunt putin ingrijorat pentru ca am impresia in anumite momente ca atunci cand rotesc din volan in stanga sau dreapta se aude un scartait/bazait.. are ce sa rupa in cazul in care nu a desfacut clema si s-a lasat pe volan? E posibil sa imi fi afectat cutia de directie? Sper ca nu...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa se miste in jos singur, nici daca te sui pe el.

Ar fi o prostie sa se intample asta. S-ar produce accidente in timpul mersului daca ar fi sensibil.

Iar de suit pe el cu toata greutatea nu cred ca are cum sa o faca ca nu are pozitie si cred ca nici interes.

Ca sa poata sterge praful ,l-a dat in jos si a uitat sa-l mai ridice. 

Despre scartaieli... ce sa zic, mai analizeaza ca nu ar trebui sa scartaie nimic.

Toate cele bune!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florinutzu2 multumesc pentru raspuns. Am impresia ca se aude ca o zornaiala atunci cand iau curbe mai stranse, de undeva din volan... Ca si cum as avea niste mici piese care se se bataie de colo colo atunci cand schimb pozitia volanului. Totusi am observat ca zgomotul se aude atunci cand sunt aproape sa iau complet de volan. La curbe usoare e ok. Sper sa nu fie ceva major...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu o intrebare, daca imi poate raspunde cineva. De vreo 2 zile am observat ca atunci cand accelerez, fie ca sunt in viteza, fie ca nu, se aude din partea dreapta fata un zgomot ca de motoras (vrrrrrrrrr) care creste in intensitate in functie de acceleratie. AC este inchis. Este normal acest zgomot?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna ziua,

Imi poate spune cineva unde pot pune oglnzi incalzite si senzori de parcare In Cluj Napoca sau imprejurimi?

Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe forum arie dedicata pentru oferte si solicitari de servicii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut. Am o skoda fabia 2 1.6 tdi 55kw .

Problema a inceput in timpul mersului cand mi sa sprins becul de la bujii, dar masina mergea normal. a doua zi sa aprins si motorul si a inceput sa pierd putere, abia ajungea la 2500 de turatii. am mers la mecanic, a pus testerul si  dadea eroare la debimetru de aer. L am scos, si l am inlocuit cu cel de pe un vw caddy, era exact la fel. Sa aprins din nou becul de la motor dar o diferita eroare: intake air temperature sensor /signal low. Tin sa mentionez ca pe caddy cu debimetrul de la skoda nu am nici o eroare. 

Au venit sarbatorile si nu am mai fost la mecanic imediat. Becul de la bujii sa aprins doar 2 zile apoi a ramas doar cel de la motor , dar masina mergea normal, La cateva zile sa aprins si becul de la filtrul de particule, dar pe tester aparea doar eroarea cu: intake air temperature sensor /signal low. Am citit pe net chestia cu regenerarea in mers a filtrului, a mers cu turatie mai mare ...etc , a ramas aprins, (cred ca sa apins din cauza arorii cu senzorul nu de la filtru in sine). La cateva zile sa aprin din nou bujiile si da o eroare cu O2 senzor ...nu mai retin exact. 

Acum eu incerc sa cumpar si inlocuiesc senzorul de temperatura admisie dar nu gasesc unde este localizat. Am cautat pe net si la unele masini e impreuna cu debimetrul, dar am inteles ca ar trebui sa aiba mai mult de 3 fire mufa in cazul in care sunt 2 senzori. Treaba e ca daca scot mufa de la debimetru si pun testerul imi da eroarea veche (prima). In alta parte am gasit ca senzorul e impreuna cu cel de presiune. Majoritatea vorbesc ca ar trebui verificate firele (cel mai probabil); in alta parte unul avea probleme cu firele dar ca sa acceseze senzorul a trebuit sa ridice masina , era pe undeva pe dedesubt. 

Stiti cumva unde este localizat acest senzor , sau daca este impreuna cu alta componenta? Sa adaug ceva poze cu motorul?   

Majoritatea pieselor sunt bosch asa ca am cautat si am gasit cum arata senzorul : http://partsbos.com/air-temperature-sensor/209-bosch-0280130085-7076354-f5pf18845aa-04199330-99360611400-0269981611-058905379.html

 

Am gasit si : https://www.autodoc24.ro/meat-doria/7754348 . Dupa cod e senzorul de presiune si scrie ca are si sezor de temperatura integrat. E posibil sa fie defapt senzor de presine cu senzor de temperatura integrat?

 

Modificat de Kristian1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. G31/G42.

Te rog sa te uiti aici:

https://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/power_unit/1.6/55;_66;_77_kw_tdi_cr_engine/engine_cooling/coolant_pump_and_coolant_regulator/removing_and_installing_coolant_regulator/

Verifica firele inainte de a lua decizia de a achizitiona un senzor nou.

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Din pacate am comandat deja piesa. O sa revin cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul si am scapat de eroarea cu : intake air temperature circuit low.

Au ramas insa aprinse becurile de la bujii(se aprinte intermitent), filtru de particule si cel de la motor.  Masina a mai capatat putina putere, dar nu cu mult. Se duce maxim pana la 2800 de ture si apoi "taie" alimentarea. Daca merg cu cu a 4-a pana la 2500 si apoi schimb a treia, scade brusc pana la 2800 , consumul in timp real e 0.0 in timp ce scade. Doar in panta ajunge la 2800 si apoi brusc nu mai trage 

Pe internet am citit ca daca becul de la fltru de particule e aprins  si nu intermitent inseamna ca filtrul e deja in statiu de regenerare si ca trebuie sa merg cu ea turata. Am facut asta timp de o ora si nu sa schimbat minic.

Eroare curenta in bord: P2463/$07E8 Diesel Paticulate Filter Restriction - Soot Accumulation

Live Data: 

79-B1-E99-D-E35-D-4-B68-8628-C0-A7-C1-B9

 

Aveti vreo sugestie? M am gandit sa merg la mecanic sa ii dea regenerare fortata pe loc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut efectua regenerarea. am folosit VCDS si nu aparea optiunea de a executa regenerarea si nici in mers nu se activa. imi poate civeva explica valorile de mai sus din imagine? 23,134 sunt grame de cenusa? soot ars?  care e diferenta intre soot mass calculated si soot mass measured? 

la un moment aveam si eroarea 00446 function limitation due to under voltage- sporadic 002- lower limit exceeded.

Cel ce a facut testul a zis ca nu corespund nu stiu ce valori, masoara in 2 moduri si nu dau acceasi valoare, si ca  sa schimb senzorul g450

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!