Jump to content

Fabia 2


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

LA pinul 11, si le-al legat de firul ce duce la rezistenta de incalzire a captatorului de gaze arse.

Si a nu se uita mufarea tubului ce aduce apa la stropitori. :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi pentru completari.

Intradevar mufarea tubului este esentiala, in caz contrar veti obtine doar o fantana arteziana la baza parbrizului :lol:

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

in sfarsit m-a lasat 1 injector! am vorbit deja cu un baiat la strejnic sa il repare si vroiam sa va intreb daca sa  am incredere in reparatie, sau sa iau de la dezmembrari... injectorul este PD. imi poate recomanda cineva un loc sa il repar undeva aproape de Ploiesti??

 

Cer scuze moderatorilor daca am postat aiurea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

       Buna,

 

 

       Am si eu nevoie de cateva sfaturi de la posesorii de skoda.

 

       De curand am avut un incident in trafic, mai precis o doamna vorbea la telefon, nu a vazut culoarea rosie a semaforului si a intrat in mine, lovindu-ma in spate. Mi-a dat asigurarea, am reparat maina pe casco cu regres in Euroins, ca acolo avea doamna asigurarea, dar stopul stanga spate nu mi-a fost aprobat sa fie inlocuit de constatatoii Alliantz, pe motiv ca nu are legatura cu incidentul, ca este defect de fabricatie, pentru ca este crapat in interior 4 cm, pe afara nu are nici o zgarietura, nu este crapat, aripa spate nu este zgariata si m-au afatuit sa merg la Avia Motors de unde am cumparat masina sa il schimbe, masina este inca in garantie pana in octombrie.

 

       Am fost la Avia Motors si dansii au refuzat sa il schimbe pe motiv ca nu au pe stoc, iar pe garantie e posibil sa nu le aprobe Porsche si dansii nu isi permit sa riste in felul asta, ca am casco sa il schimb pe casco, ca mai am cateva luni pana ies din garantie, si poate a fost crapat de mine, ca este foarte greu de demonstrat cum s-a crapat pe interior, si ca masina mai prezinta zgarieturi pe fata pe aripa si nu pot sa il schimbe.

 

       Am hotarat sa mai merg si la alt constatator sa ii cer parerea. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz, pentru ca Avia Motors nu isi asuma raspunderea, mi s-a spus de la constatari sa cer o nota de reconstatare, pentru ca au si ei in magazin un reprezentant de la Alliantz, dar au refuzat, pe motiv ca nu mai au acolo constatator Alliantz, ceea ce este fals si au facut salariatii Avia constatarea si au ajuns la concluzia ca nu este defect de fabricatie. Sa le fac o reclamatie la OPC?.

 

      2. Tot la Avia Motors am fost la revizia de un an de zile anul trecut. Am cerut sa asist la schimbul de ulei si filtru si le-am semnalat o problema. Se incinde motorul foarte puternic, inauntru miroase a incins, pe capota nu se poate tine mana si nici pe aripa dreapta fata a masinii. I-am rugat sa verifice ce se intampla. In fata mea nu au verificat nimic, mi s-a spus ca asa este normal ca din cand in cand temperatura poate ajunge la 120 de grade din cauza catalizatorului care isi face circuitul. Pe bord nu apare nimic. Beculetul cu lichidul de racire se stinge vara dupa circa 5-7 min, iar iarna poate ajunge si la 15 min. Uneori cand opresc masina, cateva secunde se mai aude ventilatorul de la motor, atunci nu se incinde. Este posibil sa fie defect ventiulatorul sa nu porneasca mereu? si computerul de bord sa nu simta asta?. Daca fac in alta parte o diagnoza auto, se poate observa daca este defect ventilatorul?, pentru ca de la Avia Motors nu isi dau interesul, abea asteapta sa iasa masina din garantie si probabil atunci imi vor comunica toate problemele, iar seful de service nu se implica deloc.

 

      Ce ma sfatuiti sa fac?. Astept raspuns din partea voastra. Multumesc!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cu tripla sparta la interior e dificil sa intelegem despre ce e vorba mai exact, fara o poza. Pe garantie nu intra acest tip de defecte.

 

2. catalizatorul nu isi face niciun circuit, ca nu e ca la Diesel cu Filtru de particule.

temperatura motorului (sau a lichidului de racire) este constanta, nu are niciun motiv sa fie ba 90 grade,  ba 120 grade .  

Cand masina este folosita in oras, circulatie bara la bara, vara pe canicula,  sau dupa ce este alergata sportiv, este normal sa mai functioneze ventilatoarele cateva minute. In felul asta se asigura ca nu fierbe motorul.  

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua ,

 

Din cauza ca nu pot deschide un nou topic o sa ma adresez aici cu o intrebare. Detin o Skoda fabia din 2008 break. Am o problema cu geamul din dreapta. Nu mai functioneaza deloc. Am crezut ca este motorul si am luat unul sh dar din pacate nu este de la motor. O data ce ii scoti mufa de la motor si o bagi la loc coborarea/urcare geamului functioneaza numai daca este actionat pe parte din dreapta. De la sofer nu merge deloc. Dupa o perioada sa zicem 5 minute mai mult sau mai putin nu mai functioneaza. Daca ii scot iar mufa si o bag .. iar merge.

Ce poate fi ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa verifici firele din racordul flexibil dintre usi si caroserie, la amindoua usile, si butoanele de la usa din stinga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

       Buna ziua,

 

 

       Pe usa din fata dreapta au inceput sa imi apara pete de rugina. Masaina are un an si jumatate, este tinuta in garaj si cu toate acestea usa are multe pete de rugina. Aveti idee cu ce se poate curata?. Multumesc!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie patata cu rugina care curge de pe acoperisul garajului.

De regula petele de rugina se inlatura cu un polish aplicat manual, dupa spalarea in prealabil a zonei patate.

Auchan/Carrefour/Real au raioane cu produse pentru intretinerea caroseriei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Usa din dreapta in zona flexibila 3 fire intreupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.

Imi poate spune cineva cat ma ajunge o revizie cap coada cu tot cu distributie ( acolo unde este cazul) vorbim de o fabia 2  Hatchback 1.2 sau 1.4 benzina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 are distributie pe lant.

 

la 1.4, Kitul de curea + role costa cam 600 lei. Pompa de apa intre 150-200

Revizie ulei + filtre - aprox 300 lei.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la 1.2 ar fi numai ulei + filtre ~300lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1700 Ron Facuta acum 2 luni service autorizat RAR  (distributie curea)

La reprezentanta incepe de la 2100 si merge pana la 3700 - Aceleas servicii.Daca vrei da-mi un pm cu adresa ta de e-mail si itri trimit toate ofertele primite.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Vreau sa intreb si eu ceva legat de motorul de 1.2 de 60cp, cel in 6v.

Pana strang bani de 1.6 TDI, vreau sa ii fac un soft, am vazut ca primesc inca 7cp si un filtru si o tubulatura sport.

Unde imi pot face soft pentru el? Este 1.2 HTP 60cp. Codul, cred ca e unul singur in 6v si 3 pistoane.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arunci banii aiurea. poti sa ii faci 10 softuri si nu se cunoaste. motorul asta e prea slab sa faci tuning la el.

pune benzina 99, bujii iridium, filtre de calitate si ulei bun. obtii aceeasi rezultate

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei am pus acum Edge, si pun carrera 100 de la OMW. Filtru, as vrea sa pun filtru sport, dar cel care intra in locul celui stoc. Bujiile urmeaza, acum ca mi-ai zis.

Multumesc mult!

 

stima,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Unde gasesc sticker-ul cu masele de pe puntea 1, respectiv 2 la o skoda fabia 2 ?

Multumesc!

Found...stalpul din dreapta.

Modificat de radugns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,

 

Aveti vreun link despre cum se schimba becurile la skoda fabia2 faza scurta/lunga pe stanga ?

Am gasit eu pe net un filmulet dar e pe dreapta. Acum cred ca este acelas lucru si pe stanga dar vreau sa fiu sigur.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut la toata lumea! Sunt nou pe forum si nu prea stiu de unde sa incep si nici pe unde sa postez problemele cu care ma confrunt. Am si eu o skoda Fabia 2 si am cumparat pentru inlocuire niste bucse de bascule (cele mari ) de la lemforder. Am inteles ca sint cam greu de schimbat si ca astia la reprezentanta iti iau pielea de pe tine. Daca le-as schimba cu un mecanic bun dar nu la service ar fi sansa de dereglare a directiei ?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai indiferent unde le schimbi, se recomanda o verificare-refacere a geometriei. 

Si pentru una si pentru alta nu ai ce cauta la reprezentanta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Caut de ceva timp si nu reusesc sa gasesc un topic cu probleme la clima pentru Fabia 2. Asa ca m-am hotarat sa ridic problema aici. Daca considerati ca nu e locul potrivit va rog sa/mi indicati directia corecta.

Problema pe care o am consta in faptul ca am o fluctuatie continua a turatiei ventilatorului, indiferent de reglajul pe care il fac. De exemplu, reglez temperatura interioara la 20 grade, actionez butonul "auto" si ventilatorul porneste cu turatie ascendenta pana la maxima pentru trei patru minute apoi se reduce turatia pentru inca alte cateva minute, ciclul repetandu-se. Acelasi lucru se intampla si daca reglez turatia ventilatorului la prima treapta sau oricare alta, sau directionez aerul catre parbriz. Am constatat ca acest lucru se perece la orice pozitie a comenzilor de la bord, o fluctuatie intermitenta intre turatia maxima si cea minima. Daca aveti vreo sugestie, v/as fi recunoscator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu clima pe fabia 2 dar nu am observat fluctuatiile de care mentionezi. Majoritatea timpului o tin pe modul eco si reglez manual turatia.

Probabil fluctueaza turatia datorita modificari temperaturii interioare sau senzorul de temp interioara transmite info eronat.

Incearca sa nu mai folosesti modul auto si vezi cum se comporta turatia ventilatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu a facut asa din 2008 pana acum. Nu numai pe "auto" face asa, pe orice mod de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul acesta, da o cautare pe forum despre climatronic. Exista o procedura de auto diagnosticare a instalatiei, este o schema succesiva de apasat tastele modulului de clima. Daca are vreo hiba, afiseaza un cod pe display.

Sau incerci cu o diagnoza a modulului de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!