Jump to content

Ce Parere Aveti De A6 2.0 Cu 140cp? Merita Cumparat?


Tanase
 Share

Recommended Posts

La 140 turatia e in jur de 2700-2800 si consum de 6.5, la 180 cred ca turatia e in jur de 3300 si consum de 7.5 sau chiar 8

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am mers si eu in weekend vreo 20 de km cu un 2.0 , A6 din 2005. Mie unul masina mi se pare ok. Poate ca nu e asa intepata, dar asta se rezolva usor cu un mic resoft. Un alt minus este zgomotul cam mare as spune eu la relanti si in ture crescute. In rest este o masina superba de condus, pe cat de grea pare, pe atat de agila este pe drum. Daca calatoriti in oras eu va recomand 2.0. E suficient. Pentru cei care merg mai mult in afara poate modelele superioare sa reprezinte karma.

E chestie de gusturi. Eu am ales. 2.0 tdi cu multe optionale.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si 2.0 tdi si cu 3.0 tdi (de vanzare :P.

2.0 tdi (manual) este intradevar cam slabut pt o masina de gabaritul a6-ului dar nu te faci niciodata de rusine.

3.0 tdi (automat) este regele autostrazilor si e foarte foarte confortabil de condus (ai rezerve de putere la orice turatie).

Ca nota personala mi se pare justificata diferenta de 4-5000 eur fata de 2.0 tdi, tinand cont ca nu e vorba doar de motor (quattro, cutie automata, jante mai mari, etc), in plus de asta valoare la revanzare va fi clar mai mare la 3.0tdi.

Link to comment
Share on other sites

E clar ca ideal este 3.0 dar sunt si costuri aici implicate. Interesant este de ce 2.0 e la acelasi pret cu 3.0 ca masina SH ?

Eu zic ca pentru un buget mai mic 2.0 (chiar si un resoft) merita. Daca te deplasezi mult in afara orasului sau afara din tara 3.0 e the super ok.

15 mil costa numai uleiul si filtrele la 3.0. Sunt si alte consumabile mai scumpe. E drept ca are distributie pe lant.

In conditiile in care se inaspresc normele de poluare si apar tot felul de taxe, intentia e clara de limitare a unor masini cu motoare mari.

Edited by gicu
Link to comment
Share on other sites

Interesant este de ce 2.0 e la acelasi pret cu 3.0 ca masina SH ?

Pacat ca nu-i asa!

Acum, vanzatorul, are tot dreptul sa ceara cat vrea, dar doua Audi din acelasi an, kilometraj asemanator, optionale pe undeva pe aproape, in stare buna dpdv tehnic si optic, dar diferite la motorizare (2.0, 2.7, 3.0) sunt la preturi diferite (3-5 mii euro). Pana si la C5 este diferenta de pret intre 1.9 si 2.5 . Nu spun ca nu sunt exceptii.

Si eu as merge tot pe 3 litrii. Stiu ca este mai scump la achizitionare, intretinere, impozit, asigurare, dar, personal sunt dispus sa platesc pentru rezerva in plus de putere. Adevarul ca folosesc destul de des acea "rezerva".

De multe ori ma gandesc sa "merg" pe ceva mai economic, sa devin mai chibzuit, dar imi dau seama ca nu pot.

Acum "balansez" intre un A6 3.0 si un BMW 530. Nu dati cu pietre! Inca ma mai gandesc. Am cateva luni bune la dispozitie.

Link to comment
Share on other sites

Va rog frumos cei cu 2.0 TDi pe A6 sa ne spuna si noua mai multe impresii. Pare atractiva masina.

salut

am masina (a6 2.0 tdi) de aprox. 1 an si jumatate, am facut pest 40tkm cu ea. este absolut ok, se comporta foarte bine atat pe drumurile noastre cat si pe autostrada. merita banii. e confortabila, spatioasa, are o gramada de gadget-uri utile.

cateva pb pe care le-am constatat:

1. consum de ulei (depinde si de stilul de condus) aprox 1L la 10tkm

2. un "tremurat" care apare aleator la plecarea de pe loc - mecanicii de la Audi spun ca poate fi din placa de presiune sau din reglaje electronice.

3. intre 1800 si 2000 ture, fara forja, are doua "zvacniri" ciudate - ca un fel de gauri de turbo.

daca cineva a mai intalnit simptomele mele, poate are explicatii. merci

in rest - o recomand din toata inima. :)

Link to comment
Share on other sites

Am mers de dimineata cu un 3.0 adus ieri din DE. E greu de descris senzatia pe care o ai cand intri intr-o curba cu 220 km/h. Iar zambetul soferului. :icon_thumright: :( :D :D

Sa fie 3.0 atunci.

Link to comment
Share on other sites

Gata l-am luat. E un 3.0 quatrro din 2005 cu 72.000 km verificati la AUDI si o groaza de optionale. Masina este senzationala.

Link to comment
Share on other sites

Masina este senzationala.

:( Asta spune tot despre 3.0! Felicitari, si sa o stapanesti sanatos.

Pana la urma, personal, ce te-a convins sa-ti cumperi 3 litri de motor ? :D

Edited by AndyG
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

amun 2.0 tdi din februarie. e din 07.2007 si avea 8000 km. este adevarat ca nu este cea mai sportiva masina insa se misca foarte bine. probleme apar cand masina este mai incarcata (persoane+bagaje) cand nu mai are rezerva de putere necesara unei depasiri in forta. in rest masina este o incantare atat vizuala cat si tehnica, cu un comportament rutier foarte bun.

P.S. VI SE PARE NORMAL CA LA 12000 KM SA FIE NEVOIE DE INLOCUIREA VOLANTEI SI KITULUI DE AMBREIAJ? ESTE SINGURA MARE PROBLEMA CARE UMBRESTE INCANTAREA MEA DE A CONDUCE UN A6

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
adrian73ran
amun 2.0 tdi din februarie. e din 07.2007 si avea 8000 km. este adevarat ca nu este cea mai sportiva masina insa se misca foarte bine. probleme apar cand masina este mai incarcata (persoane+bagaje) cand nu mai are rezerva de putere necesara unei depasiri in forta. in rest masina este o incantare atat vizuala cat si tehnica, cu un comportament rutier foarte bun.

P.S. VI SE PARE NORMAL CA LA 12000 KM SA FIE NEVOIE DE INLOCUIREA VOLANTEI SI KITULUI DE AMBREIAJ? ESTE SINGURA MARE PROBLEMA CARE UMBRESTE INCANTAREA MEA DE A CONDUCE UN A6

Nu-i normal dar se intampla, la mine volant la 15k s-a schimbat putin. Sunt lucruri care se intampla.

La mine passat 2.0 tdi, mutumit de motorizare si de rest. E numai passat dar nu-i de aruncat :Driver:

Numai bucurii de la masinuta.

Link to comment
Share on other sites

Ce vrei sa spui cu "s-a schimbat putin" ?

Link to comment
Share on other sites

adrian73ran
Ce vrei sa spui cu "s-a schimbat putin" ?

Adica a fost inlocuita :P la 15k dar asta e.

Acum face zgomot dar asta e, daca mergi pe strada o sa auzi zgomotele "specifice" volantelor cu masa dubla care au mici probleme.

Un motor cu volant ok are un zgomot mai gros iar volant face un zgomot metalic mai ascutit.

Nu-i o problema asa mare, merge mult si bine.

O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

"Masina mea nu are DPF asa ca nu am avut aceasta problema. Sunt curios daca masina sotiei va avea. Probabil ca softul cutiei automate mentine turatia incat sa nu se intample asa ceva."

Sa inteleg ca A6 din 2005 nu sunt toate Euro4???

Link to comment
Share on other sites

Toate motoarele 2.0TDI sunt euro 4 cele common rail din 2008-> sunt euro 5

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

eu ma gandesc sa aleg un 2.0 tdi. Ceea ce ma intereseaza...au problemele acelea la injectoare ca la passat, ca acolo am vazut 40 de pagini cu probleme la injectoare, pompe...ambreiaj volant, etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut...sunt posesorul unui Passat din 2004 1.9 TDI 4motion 131 cp , si in maxim 1 luna vreau sa cumpar un audi a6 2.0 tdi ( as fi cumparat un 2.7 tdi dar noile crieterii de impozitare mau cam speriat :) ) , as vrea sa stiu daca este mai puturos decat passatu meu , cum se comporta masina cu cei 140 cp si daca cu un eventual chiptuning de 30 cp as rezolva o posibila lipsa de putere a motorului , multumesc :Driver: , as mai lua totusi in considerare si variante pe benzina 2.4 dar nu prea stiu nimic referitor la acest motor , daca ma puteti ajuta cu niste detalii ( consum , fiabilitate etc )

Edited by AlexTheKid
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Va rog frumos cei cu 2.0 TDi pe A6 sa ne spuna si noua mai multe impresii. Pare atractiva masina.

salut

am masina (a6 2.0 tdi) de aprox. 1 an si jumatate, am facut pest 40tkm cu ea. este absolut ok, se comporta foarte bine atat pe drumurile noastre cat si pe autostrada. merita banii. e confortabila, spatioasa, are o gramada de gadget-uri utile.

cateva pb pe care le-am constatat:

1. consum de ulei (depinde si de stilul de condus) aprox 1L la 10tkm

2. un "tremurat" care apare aleator la plecarea de pe loc - mecanicii de la Audi spun ca poate fi din placa de presiune sau din reglaje electronice.

3. intre 1800 si 2000 ture, fara forja, are doua "zvacniri" ciudate - ca un fel de gauri de turbo.

daca cineva a mai intalnit simptomele mele, poate are explicatii. merci

in rest - o recomand din toata inima. :)

nu am mai scris de mult... am 190.000 de km acum. si e haios ca am exact aceleasi simptome descrise mai sus de catre alt posesor de A6 2.0 TDI. si asta de pe la 25.000 km. m-am obisnuit si nu ma mai deranjeaza. peste un an cand face aproape 7 ani o schimb :) sunt innebunit dupa noua serie 5. inca nu a aparut Xdrive pe 530d asa ca mai stau. pana atunci apare si nou A6 in februarie 2011 asa ca mai trag de A6.

pana acum am schimbat bucsele antiruliu, supapa la climatizare (se blocase pe deschis si intra aer cald, noroc ca era iarna), discuri fata, amortizoare spate, fulie si curea alternator - facea galagie cand viram pe loc). cam atat. mie unul mi se pare ok. e adevarat ca masina nu e complicata - cutie manuala, tractiune fata, suspensie clasica, asa ca nu poti avea cine stie ce surprize.

in martie 2011 masina face 6 ani de cand o am si in prezent am 190.000 km. am cumpatat-o nou nouta de la reprezentanta - asadar produsa pentru Romania (nu se prea confirma zvonul conform caruia masinile produse pentru Romania au componente slabe calitativ).

asa ca i-am recomandat cuiva drag sa isi comande A6 facelift 2.0 TDI commonrail de 170 cp si cutie automata Multitronic. in febriarie soseste. este o oferta chiar buna la Porsche.

cam atat

Edited by stefison
Link to comment
Share on other sites

La A3 tocmai ce a trebuit sa schimb senzorul de presiune de la DPF :) si eu care ma gandeam ca nu am avut nicio problema cu DPF-ul...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

sa fiu sincer cu tine si eu am un Audi A6 din 2005 2.0 TDI 140 de cai si tot simptomele astea 3 ce le ai si tu le am si eu!si chiar nu stiu!mie mi s a spus ca e de la turbo l am curatat si tot asa face acuma nu stiu trebuie s o duc sa o bag putin in service:D dar daca ai descoperit tu care e smecheria astept un raspuns :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

salut , as vreau si eu sa cumpar un audi a6 din 2008 din iulie , are 150 000 km si e 2.0 tdi , la ce ma pot astepta si am si eu o curioazitate proprietarul mi-a zis ca consuma 5-6% in exterior si 8% interior mixtul fiind doar 7 % ? as vrea sa stiu ale vostre cat consuma ?>??

Link to comment
Share on other sites

si eu curios de aceasi intrebare. am masina din semnatura. va consuma mult mai mult sau?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

e tarziu dar totusi raspund si eu

la exterior consuma sub 6 daca merg intre 110-130

in oras 8-9-10 depinde de trafic,stau totusi intr-un oras destul de mic fara trafic aglomerat

consumul mixt este intr-adevar de 6,9-7,0 la cateva mii de km.il resetez numai dupa 99 de ore de condus

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,sper ca in doua saptamani sa fiu posesorul unui audi a6 c6 2.0 si dupa zeci de ore si zeci de pagini citite pe forum nu am inteles cum pot sa-mi dau seama care din cele doua motoare blb sau bre au injectoare siemens(am inteles ca astea ar fi mai slabe calitativ)Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Pt motorul de 2.0 (140 CP) model A6 Avant motor tip BRE:

La exterior consuma de la 6.2 ~ 7.2 ..depinde cum mergi ..cite persoane ai in masina.// ..autonomie numai pt exterior ( 950 ~ 1000 km ).

In oras consuma 7 ~ 10 depinde de trafic (semafoare multe), trafic aglomerat.... autonomie mixt ( 650 ~ 700 km ) .

O zi buna,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!