Jump to content
Sign in to follow this  
Tanase

Ce Parere Aveti De A6 2.0 Cu 140cp? Merita Cumparat?

Recommended Posts

Tanase

Tocmai ce am vandut un Passat cu 131 cp din 2001 si vreau sa-mi iau un A6 din Germania, insa vreau mototul de 2000 cmc si 140 cp fiindca nu sunt chiat maniac cu viteza, ci cu confortul, ca sa zic asa... Oare se infinge la fel ca Passatul sau e un pic mai lenesa, vorbesc de depasiri (puterea aia din turbina, cand intra...) nu de mers cu 220 km/h pe autostrada ca varianta asta e exclusa din start... Multumesc, Alexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites
coexist

Varianta cu 220km/h este exclusa din start deoarece masina nu atinge decat 210 km/h. :D Uite aici si specificatiile masinii: http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=128370

Sincer sa fiu cred ca este un motor pt oameni ponderati si passat-ul este mai vioi. Uite si specificatiile pt passat : http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=117304

Cu siguranta motorul 3.0 TDI nu te va dezamagi niciodata. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ian

Tinind cont de cele spuse de tine si de costul taxei de prima inmatriculare,impozite anuale,CASCO,etc de faptul ca daca chiar vrei, il duci usor la 170 CP prin chiptuning -cred ca este o varianta cistigatoare A6 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForceTurbo

Asta ar fi visul meu (deocamdata), A6 de 2.0. Stiu ca fata de masina din semnatura as castiga la capitolul comfort dar as pierde putin la capitolul "zvacnire".

Oricum, daca vrei Audi A6, motorul asta ar fi mai convenabil. Taxe convenabile (fata de motorizarile de peste 2.0), 140 de caluti din fabrica (cu posibilitatea de a-i creste) si tot confortul unui A6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

Multumesc mult pentru raspunsuri.

Mi-as dori un A6 de 3.0 dar taxa de inmatriculare este foarte mare, ca si costurile implicite ale unei astfel de masini (CASCO, asigurare, schimbul kitului de distributie si al tuturor filtrelor, etc...). Pe de alta parte, sunt ferm convins ca herghelia de 224 de caluti isi face treaba exceptional...

Am gasit in Germania, unul 2.0 din 08.06 cu 60000km. cu toate optiunile, bleumarin la 29.000euro, cu taxe deductibile... Acum sper sa am si timp sa ma duc sa-l iau, ca nu vreau sa-l rezerv fara sa-l vad...

Inca o data, merci pt sfaturi... Va tin la curent... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
coexist

La modelul actual de a6 nu se schimba distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

Serios?!?!? :icon_thumright: Asta da veste buna, merci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceagsm
La modelul actual de a6 nu se schimba distributia.

Cum asa ca mai facut curios,uni zic ca e pe lant...altii pe curea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

E pe curea, m-am interesat in Germania, la reprezentanta de unde mi-am rezervat-o pe a mea... Dupa cum spuneau nemtii, cureaua se schimba la 120.000 km. Acum a mea are 25.000 si garantie pana in 2009, deci la mine treaba cu cureaua a cazut, cel putin pentru moment... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefison

Fiind posesor de A6 2.0 TDI m-am gandit sa intru si eu in vorba.

Masina este confortabila si sta superb pe sosea. Motorul este o idee subdimensionat pentru gabaritul ei.

In aceste conditii, te sfatuiesc sa faci un efort suplimentar si sa iti iei motorul de 2.7 TDI. E mai potrivit daca nu tii sa ai quattro. Eu acum cu siguranta nu mi-as mai lua 2.0 TDI. As opta direct pentru 3.0 TDI quattro.

Cand am luat eu masina motorul de 2.7 TDI nu era disponibil si nu am mai asteptat. Diferenta de pret la nou era de 7000 euro.

Eu am 90.000 de km cu masina si singurele probleme au fost si sunt: EGR si consumul de ulei. In rest merge bine.

Intr-adevar, schimbul kitului de distributie se face la 120.000 km la 2.0 TDI care e pumpe duse. La 3.0 TDI nu stiu, oricum e altfel de motor - commonrail...

Edited by stefison

Share this post


Link to post
Share on other sites
coexist

Ah, da la motorul de 3.0 TDI nu se schimba distributia, adica la al meu ca nu m-am gandit sa ma interesez si la celelalte motoare. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

E cam tarziu... Daca imi spuneai joi sau vineri era altceva, fiindca am dat deja avansul pentru una de 2.0... :( Masina e din martie 2007, are 20.000 km, garantie pana in 2009, deci cam ca noua, ma gandesc eu... Sper sa fie OK, mai ales ca eu chiar nu adeptul mersului sportiv...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

Azi am luat masina, e supermisto, singuta teapa e ca n-are navi mare si nici dvd... :blink: Asta e mergem inante, un pic greoaie pt gabaritu ei, dar pt mine e perfect, in afara de astea 2 are tot... Asa se intampla cand iti iei masina pe NV...

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefison

sa o folosesti sanatos. vei fi f multumit de ea. ai o masina sincera, solida, stabila, confortabila, cu un consum absolut hilar :(

Oricum, ultima data m-am intors de la Bucuresti cu o medie de 80km/h si consumul mediu a fost de 4,9l. E adevarat ca am avut vant din spate. Altfel ar fi fost 5,6 l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gicu

Va rog frumos cei cu 2.0 TDi pe A6 sa ne spuna si noua mai multe impresii. Pare atractiva masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi21

Sa zicem ca motorul nu este asa sportiv, insa la demaraje se comporta foarte ok, ai destul sub talpa, insa se simte mai bine masina pe autostrada decat pe drum de munte. Idealul este o urcare a puterii motorului.

Stefison: si motorul de 2.7 TDI are posibilitatea de Quattro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

Am probleme cu DPF-ul deja s-a aprins senzorul de vreo 4 ori si a trebuit sa ies pa A2 sa-l curat... Oare care este rezolvarea acestei probleme????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rapier

Ia vezi, te ajuta topicurile de AICI sau AICI?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

Da, am citit topicul de la O2 in intregime, intrebarea este : oare trebuie facut si la Audi A6 up-date-ul de soft, fiindca toti cei de-acolo au O2 nimeni nu a spus nimic de Audi... Merci, Alexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefison

Nu am spus nicaieri ca 2.7 nu ar avea varianta Quattro. Eu am zis ca daca era disponibil acest motor in decembrie 2004 l-as fi comandat. Insa nu era inca posibil sa comanzi si mai dura vreo 3 luni. Asa ca am ales 2.0 TDi cu mai multe optiun - Xenon, navi. si nu imi pare rau.

Masina mea nu are DPF asa ca nu am avut aceasta problema. Sunt curios daca masina sotiei va avea. Probabil ca softul cutiei automate mentine turatia incat sa nu se intample asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan N

Tanase, cat te-a costat masina in Germania ? si cat a fost cu tot cu taxe ?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
gicu

Mda se pare ca proprietarii unor astfel de masini sunt destul de zgarciti in a ne spune si noua despre ele. Cel mai bine pentru noi, astia mai curiosi e sa mergem la reprezentanta si sa vedem ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanase

Scuze pt intarziere, am fost putin plecat... Masina a costat 31.000 euro (TVA inclus) dar am luat-o pe firma si am platit 26.000 euro (valoarea fara TVA). Taxa magica de prima inmatriculare a fost de 500 euro, iar restul platilor cam inca 500. deci, undeva in jur de 27.000 euro...

Daca va mai pot cu ceva de folos, nu ezitati, Alexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi21
Mda se pare ca proprietarii unor astfel de masini sunt destul de zgarciti in a ne spune si noua despre ele. Cel mai bine pentru noi, astia mai curiosi e sa mergem la reprezentanta si sa vedem ce si cum.

ce ai dori sa aflii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dax

Am si eu o intrebare pt posesorii de A6 2.0 TDI: cat consuma in regim de autostrada la 140, 160 si 180 (consum instantaneu) si cat e turatia (in treapta a 6-a)?

Ar fi interesant care sunt diferentele de consum/turatie la 2.7 fata de 2.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri