Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

intre AMK si BAM diferentele sunt minore. din discutiile avute pana acum, si verificat hartile din ECU intre ele, am descoperit doar o diferenta de 0.1 presiune in turbo. in rest...nimic.

stiu ca a mai gasit cineva de pe seatcupra.net o diferenta intre AMK pana in 2001 si AMK dupa...in ceea ce priveste N249, DVul, si PCVul.

si mai stiu ca toate AMK, BAM dupa 2002 au DVul cel nou.

dar intre ele si BFV nu m-am interesat.

te gandeai la ceva anume..sau...in general?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ma interesa turbina... ca vreau sa raman pe cip de BAM pe ea.... sa nu o omor degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica tu ai soft de BAM si turbina de BFV...sau cum ...ca nu inteleg...scrie si tu mai explicit, te rog.

oricum,verifica in ETKA daca au acelasi cod turbinele...si daca au, atunci , daca poti verifca o presiune la BFV...si faci comparatia , pt ca e aceeasi turbina, atunci probabil mai are un 0,1 boost. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... vroiam doar sa stiu... poate gaseam chip de BFV de pus pe BAM adica de pus pe AMK

eu am AMK si (din catalog am vazut ca internele sunt identice cu bam si bfv )am pus soft modificat de BAM si merge perfect... si ma gandeam sa pun soft modificat de BFV . asa ca sa fiu nesimtit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre BAM si BFV, la 5000 rpm, diferenta de presiune este de aprox 330 mbar. S-ar putea totusi ca turbinele sa fie diferite. AMK si BAM merg cam cu aceeasi presiune, diferenta este nesemnificativa (in jur de 50 mbar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e ciudata doar cu 50mbari sa cresti cu 16 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta reala de putere intre cele doua se pare ca nu este de 16cp ci de doar 10, AMK se vorbeste ca ar avea 212cp si BAM 222cp. Restul cred ca tine de marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... vroiam doar sa stiu... poate gaseam chip de BFV de pus pe BAM adica de pus pe AMK

eu am AMK si (din catalog am vazut ca internele sunt identice cu bam si bfv )am pus soft modificat de BAM si merge perfect... si ma gandeam sa pun soft modificat de BFV . asa ca sa fiu nesimtit

nu inteleg de ce ai face asta...

de ce nu faci un soft pur si simplu pt tine. si BAM si AMK ajung la aceeasi putere dupa soft, si banuiesc ca si BFV tot acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu`p .... amk ajunge doar la 240-250... bam la 265... nu ma intrebac dc.... poate doar ca modifica cu % :)

bfv nu am gasit inca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wrong!

verifica pe orice site ...la orice tuner mare si vezi. amandoua ajung la 250 sau 265. dar amandoua la aceeasi valoare. revo, MTM, B&B...oricare dintre ele.

eu ti-am zis..am verificat hartile intre AMK si BAM. nu personal..dar alaturi de cineva priceput. care face softuri. si mi-a aratat clar. si de aia am urcat..cat ar urca si un BAM cu soft.

http://www.mtm-online.de/en/Audi/S3/1-8-T-165-kW-225hp-Quattro?FZID=S3165Q

http://www.mtm-online.de/en/Audi/S3/1-8-T-155-kW-210hp-Quattro?FZID=S3155Q

http://products.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=200

si cauta si pt ala de 225.

ce vrei tu sa faci...nu asa se castiga caii putere. toate sunt ACOLO. sa pui soft de motor mai puternic..mi se pare..hilar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asta pt ca altceva nu am gasit... si nu dau 500e doar pt un soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum am spus mereu. poate exista o explicatie logica pt diferenta de bani intre un soft de 50e si unul de 500e....dar fiecare face ce vrea cu banii si masina sa.

mi-e teama ca dupa aia faci vreun topic in aria tehnica, cautand ajutor. si mai bine pre-intampini asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Kam3l3on_Jetta I

un sfat cum sa ajung la 200cp fara soft, la un passat 1.8t din 99 cod motor AEB

nu vreau soft sa nu bulesc altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cum sa ajungi la 200 de cai, fara riscuri. si orice modificare hardware (sau macar 99% din ele), trebuie insotita de una software, ca sa functioneze cum trebuie.

ca turbina sa faca presiune, trebuie controlata din soft. si asa...50 de cai e mult si pt DOAR un soft. va trebuie insotit de altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai cum sa scoti 50 de cai doar din hardware fara soft. Daca aveai 180 de cai stock poate... Remapeaza-l ca nu bulesti nimic, stai linistit ca nu esti primul care ar face-o, daca era cazul sa se buleasca ceva se stia pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cum merge :) dar se poate strica si cand e stock...f repede.

din 180 cum scoti 200 doar din hardware? sper ca nu crezi ca firtrul de aer + evacuarea dau 20 de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat cum sa ajung la 200cp fara soft, la un passat 1.8t din 99 cod motor AEB

nu vreau soft sa nu bulesc altele

Fara soft adecvat nu scoti nici un calut in plus. Poti sa faci si mama modificarilor hard, daca soft-ul nu zice ca vrea mai mult tot 150cp vor ramane ;)

Daca nu vrei sa umbli la soft, atunci mai bine pui o suspensie mai buna. Asa cum stiu eu suspensia de Passat si 150cp sunt multi pentru el. Si niste frane mai bune n-ar strica...

Te vor ajuta sa te bucuri de calutii deja existenti, fara sa afectezi in nici un fel motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai repede bulesti cu alte chest decat cu soft.... daca puit filtru sport bulesti debitmetru si bagi mizerie in turbina

daca scoti catalizatorul apar mici probleme de amestec. si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni, ca tot vorbeam noi, pe la inceputu topicului despre K03 si K03s:

There is actually no turbo called k03"S" at kkk/borg warner.

This name was created by some users/tuners/forums whatsoever, but is not a name used by the manufacturer.

The difference between the "small" k03 and the so called k03s ist the compressor side.

The k03s (k03-052/82, K03-2075EYD5.88KCAXH per example) has a 8 blade compressor wheel which has:

Inducer Diameter 38.1mm

Exducer Diameter 51mm

while the smaller k03 (k03-025, K03-2072GAA5.88KCAXK per example) has a 12 blade compressor wheel with:

Inducer Diameter 36mm

Exducer Diameter 50mm

but both have same turbine size with 11 blades and

Inducer Diameter 45mm

Exducer Diameter 40.3mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog, pun si eu o intrebare (pentru unii naiva, la care poate au raspuns in prealabil altora). Ma gandesc serios sa iau un Audi A6 1.8T benzina din 2002, cu un soft a ajuns la 180 cp, are o evacuare mai mare pusa intre timp. Aveti idee cam cat ar consuma un asemenea model in Bucuresti, la un mers mai batranesc, fara forjare. Nu vorbesc de exterior (unde pot sa o mai turez), ci de consumul dintr-un oras sufocat de trafic. Va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

depinde f mult de picior, de traseu (aglomeratie sau nu...strazi mai drepte sau nu, bulevarde sau stradute de cartier..), de multi alti factori. probabil undeva la 12-13-14 sau poate si mai mult...as spune eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Deci as avea sansa ca, daca nu bag piciorul si merg linistit (copil mic in masina, deci fara risc) sa raman la 12-13. ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie luat in considerare ca este si greoaie masina, daca mergi subturat tot nu e bine.

Dar un 12 poti sa scoti, daca softul a fost facut bine.. si nu apar ceva surprize :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fara soft adecvat nu scoti nici un calut in plus"

Cu tot respectul, nu pot fi de acord :) Ma gandesc mai ales la un boost controller si la un regulator de presiune, cu care stiu personal un 1.8T care mergea FOARTE bine, fara soft (mai avea si fmic si alte mici chestii).

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!