Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Da. Stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee cum se verifica stare intizatorului dintre axele cu came . pe ce grup de valori cu Vag-com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pt cei zgarcitii care nu vor sa dea 7mil pe o bucata de furtun de turbo :))))))

merge perfect.. nu se mai stranguleaza.

post-4720-0-42292200-1313276951_thumb.jp

post-4720-0-22176000-1313276952_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-l sufla afara la forja? Ca nu vad sa aiba ceva buza acolo care sa tina colierul. Si eu am avut unul metalic si imi tot sarea, pana la urma am pus unul de cauciuc de la ceva duba (iveco sau mercedes nu mai stiu :P) si tine si in ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este bagat in furtun cu totul... deci nu exista diferenta de presiune... si plus este pe admisie unde este doar vacum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah scuze, am crezut ca e vorba de cotul de la iesire din turbo. My bad :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurile. Cand am plecat miercurea trecuta de la intalnire am uitat sa pornesc muzica si astfel am obsevat ca atunci cand ridicam piciorul de pe ambreiaj sa auzea un fas/scart ciudat. Initial am crezut ca freaca ceva de la ambreiaj. Am mai mers 2 minute si mi-am dat seama ca nu e de la ambreiaj, ci sunetul se aude cand calc acceleratia brusc si o las. Cand conduc mai lin nu se aude nimic. Nu se aude foarte tare. E un FSS. Exista o posibiliate sa se fi auzit si inainte si sa nu fii observat eu pana acuma.

Ce poate fi? E normal sau nu? Mi se pare ca e presiunea de la turbina. DV, furtune? Am deschis capota am accelerat 3000-4000 pe loc dar parca nu se aude nimic. Mentionez ca masina merge normal, se comporta normal. Maine ma uit mai bine in zona TIP-ului de unde mi se pare ca se aude sunetul cu pricina.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare intrebatoare:

Masina: AUM, soft stage 2 Revo Boost 6, a vans 9. Filtru itg, furtun admisie forge, fpr 4 bar, DV forge, N75J - bujii ngk iridium cu 3 grade mai reci parca.

Problema: relanti la 1000 ture, 1100 . Cu ac pornit sta la 800. Dupa acceleratie si frana, se intampla ca desi masina e scoasa din viteza si piciorul luat de pe acceleratie, sa se tureze singura pana la 1500 si sa scada dupa aia. Sau cand iau piciorul de pe acceleratie si scot din viteza, sa scada turatia pana la 1500 de ture...si sa ramana acolo inca 2-3 secunde, chiar si mai mult. De obicei inca o apasare scurta pe pedala de acceleratie rezulta in cresterea turatiei pana la 3000 de ture si scaderea pana la 800 - sau 1000.

Sunt momente cand sta la 800, momente cand sta la 1000. Sunt momente cand incearca sa scada la 800, si urca inapoi.

Bobinele sunt toate noi, schimbate.

Any ideas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurile. Cand am plecat miercurea trecuta de la intalnire am uitat sa pornesc muzica si astfel am obsevat ca atunci cand ridicam piciorul de pe ambreiaj sa auzea un fas/scart ciudat. Initial am crezut ca freaca ceva de la ambreiaj. Am mai mers 2 minute si mi-am dat seama ca nu e de la ambreiaj, ci sunetul se aude cand calc acceleratia brusc si o las. Cand conduc mai lin nu se aude nimic. Nu se aude foarte tare. E un FSS. Exista o posibiliate sa se fi auzit si inainte si sa nu fii observat eu pana acuma.

Ce poate fi? E normal sau nu? Mi se pare ca e presiunea de la turbina. DV, furtune? Am deschis capota am accelerat 3000-4000 pe loc dar parca nu se aude nimic. Mentionez ca masina merge normal, se comporta normal. Maine ma uit mai bine in zona TIP-ului de unde mi se pare ca se aude sunetul cu pricina.

Daca apesi frana se mai aude?

Intrebare intrebatoare:

Masina: AUM, soft stage 2 Revo Boost 6, a vans 9. Filtru itg, furtun admisie forge, fpr 4 bar, DV forge, N75J - bujii ngk iridium cu 3 grade mai reci parca.

Problema: relanti la 1000 ture, 1100 . Cu ac pornit sta la 800. Dupa acceleratie si frana, se intampla ca desi masina e scoasa din viteza si piciorul luat de pe acceleratie, sa se tureze singura pana la 1500 si sa scada dupa aia. Sau cand iau piciorul de pe acceleratie si scot din viteza, sa scada turatia pana la 1500 de ture...si sa ramana acolo inca 2-3 secunde, chiar si mai mult. De obicei inca o apasare scurta pe pedala de acceleratie rezulta in cresterea turatiei pana la 3000 de ture si scaderea pana la 800 - sau 1000.

Sunt momente cand sta la 800, momente cand sta la 1000. Sunt momente cand incearca sa scada la 800, si urca inapoi.

Bobinele sunt toate noi, schimbate.

Any ideas?

Senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si un log:

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 02629

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W630204 VWZ7Z0B5014983

2 Faults Found:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 35-00 - -

Ce legatura ar putea avea senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nu. Nu are legatura cu frana. Fasaitul se aude doar cand las acceleratia brusc la peste 2000-2500 sau cand las acceleratia mai brusc cand schimb viteza. Sunetul parca se aude din zona filtrului de aer/DV. M-am uitat la furtunele din zona, la TIP, la tot ce e pe acolo (cat am putut sa vad) si nimic suspect, nimic fisurat. Cienva a zis ca sa ma uit la filtrul de aer ca poate nu e pus bine. L-am scos, l-am pus din nou. Tot la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si un log:

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 02629

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W630204 VWZ7Z0B5014983

2 Faults Found:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 35-00 - -

Ce legatura ar putea avea senzorul de temperatura?

Senzorul de temperatura face tot felul de prostii la relanti... d-asta l-am mentionat.

Dar din erorile talee eu as zice ca trage aer fals pe undeva.

@Nu. Nu are legatura cu frana. Fasaitul se aude doar cand las acceleratia brusc la peste 2000-2500 sau cand las acceleratia mai brusc cand schimb viteza. Sunetul parca se aude din zona filtrului de aer/DV. M-am uitat la furtunele din zona, la TIP, la tot ce e pe acolo (cat am putut sa vad) si nimic suspect, nimic fisurat. Cienva a zis ca sa ma uit la filtrul de aer ca poate nu e pus bine. L-am scos, l-am pus din nou. Tot la fel.

Am avut si eu un fasait asemanator si s-a dovedit a fi pompa de servofrana, la mine pare a fi totusi altceva.

Furtunul de la MAF e prins bine? Cel care vine pe cutia filtrului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul e prins cu colier sanatos cu surub pe TIP. Am verificat asta cand m-am uitat si la filtrul de aer sa vad daca e pus bine, etans. In partea cealalta, MAF-ul nou cumparat de la Skoda eu l-am montat; nu am uitat sa pun O ring-ul intre el si carcasa filtrului de aer. In rest masina trage OK. Mai investigam suieratul suspect.

Am gasit ceva foarte

. Probabil sa fie un sunet normal la 1.8T si eu sa nu i-l fi observat pana acum. Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce se intampla dar masina a inceput brusc sa pape ulei.

6.000km,am completat 1.5L.Stilul de condus nu a fost tocmai ortodox,merg linistit in general,mai schimb cateodata la 5-6 mii rpm

In general ia 500-700ml la 10.000km.Brusc a inceput sa haleasca.Sincer nu ma deranjeaza,la 34lei/litru.Verificat tot,nicaieri nicio urma nicio pata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volnick: Mie nu mi se pare deloc normal acel sunet. Nu cumva este membrana DV-ului sparta?

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil... Se vede daca dau jos DV-ul? Poate sa afecteze cu ceva asta motorul?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afecteaza in masura in care iti da limp. Daca era dv-ul spart, mergea aspirat..nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu suspectez DV-ul sa fie cu membrana sparta cum a zis toni sau Pressure regluating valve-ul 034 129 101B care e langa el. Le desfac si revin cu impresii.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ceva idei? Aseara incepuse sa dea si rateuri pe toba la decelerare...

Culmea e ca in accelerare masina merge impecabil. Ceasul de vacuum arata ca si vacuum si boost sunt ok, cel de AFR se zbate regulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul l-ai verificat cu VAG-COM? De asemenea si furtunele de vacuum trebuie verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine comand un DV nou.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volnick: Scoate DV-ul si impinge membrana cu un pix/creion (partea neascutita); cu membrana impinsa pune degetul la celalalt capat si da-i drumul membranei. Daca tine presiunea insemna ca este ok, daca membrana coboara insemna ca este rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum se pare ca am. Si ceasul arata la fel. Btw, dupa ce mi se aprinde check engine, motorul merge rotund, si in 60 la suta din timp sta la 800 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de ajutor toni. Azi am comandat DV-ul si imi ajunge pe maine de la Budapesta. Inca nu i-am facut testul, dar oricum si daca nu e aia, nu stica unul nou ca in timp la cel vechi oricum i se strica membrana. Trebuie sa iau si niste coliere cu surub ca cele VW de la DV sunt de unica folosinta, pe langa ca e 8 lei unu. Am alte intrebari.

1. Ce face pressure regluating valve-ul 034 129 101B care e langa DV? Am tot cautat aseara multe informatii despre DV si PRV si nu am prea gasit. Am gasit una alta dar parca nu destul. Zicea undeva ca daca DV-ul e spart simti lag la throttle response. Banuiesc ca lagul e direct proportional cu cat de sparta e membrana. Pot sa zic ca am un usor lag.

2. Cum influenteza negativ DV-ul stricat motorul? Am auzit ca ar strica MAF-ul din cauza presiunii negative. E probabil ca de aceea sa se fi stricat vechiul MAF? :huh: Ca nu as vrea sa i-l stric si pe cel nou.

Revin dupa ce i-l montez maine.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renuntat si la valva PRV (034 129 101B) si la PCV ( cea de sub admisie din T-ul acela de cauciuc ). Ambele au legatura cu recircularea gazelor, la relanti valva PCV deschide si baga gazele direct in galeria de admisie, iar in mers se inchide si se deschide cealalta in forma de ciuperca de dupa debitmetru si le baga inainte de turbina. Eu am pus oil catch tank, am scos ambele valve, am astupat stutul unde era PRV-ul, am scos t-ul de cauciuc impreuna cu PCV-ul. Din stutul de plastic in forma de L de deasupra filtrului de ulei, unde era initial t-ul de cauciuc cu valva PCV va merge direct furtun in oil catch tank iar din stutul de sus din capacul de tacheti alt furtun tot in catch tank iar in capul catch tankului va fi un filtru mic. Trebuie pus dop si pe stutul de pe galeria de admisie din partea de jos, unde venea furtunasul din PCV.

votat 1.8t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!