Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ca sa ii linistim pe cei care au impresia ca au BT pe masina... si asta e ultimul off-topic, promit... :blah_:

big_turbo.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am o problema cu un a4 b5 1.8t si anume intre 2000-4000 ture imi oscileaza boostu, daca ma puteti ajuta cu un sfat, o parere, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau macar o citire a erorilor.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg ce ii ala "log" cum sa fac logarea ???

am uitat sa mentionez ca pe vag com nu da nici o eroare

am verificat furtunele de vacum...schimbat debitmetru, clapeta acceleratie, n75

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci o "inregistrare" a valorilor turbinei, injectiei in treapta 3a de la ~2000 rpm pana in zona de turatie maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zice Bogdan, plus verifica furtunele de la DV si DV-ul in sine. Dar fara log-uri, e greu sa stii ce se petrece acolo.

Roaga un moderator sa-ti faca un topic pornind de la primul tau post aici, ca suntem cam offtopic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este din 96... nu are senzor de presiune pe intercooler, deci nu pot sa vad cum lucra turbina, doar ce vad eu pe ceasul de boost

dv...este schimbat cu un bov altmosferic (SSQV) si lam verificat este OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, ce ai facut tu nu este folositor deloc. Aceste loguri se fac in mers, de la ~1500-2000 rpm pana la 5500-6000rpm, cu pedala la fund, maxim 2 grupuri deodata iar cele mai relevante ar fi: 003 - MAF, 118 - boost, 115 - N75, 031, 032 - lambda si 020 (de asta nu sunt sigur) timming

Poti face pe 003/031, 115/118 iar pe 032 doar verifici ce valori ai in cele 2 campuri si le notezi apoi pe postezi pe forum (nu e nevoie de log, dar ai grija sa nu fi resetat erorile inainte ca iti reseteaza si acesti 2 contori).

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare .

De curand sunt proaspat posesor de un Seat Leon Fr 1.8T.(inainte am avut g4 1.9)

Am nevoie de ceva indrumari la acest motor.

Masina cand am luat-o avea ulei 10w60 Castrol si acuma nu stiu ce sa pun . Totusi as dori sa stiu si parerea voastra despre un flush la acest motor.

Si mai am o nelamurire , la antigel am gasit mizerie in el in apa de acolo, e de culoare inchisa. Mentionez ca am verificat nu pierde antigel, furtunele sunt normale nu sunt tari, ulei ce sa zic la culoare e cam inchis spre negru si putin lipicios dimineata la verificare . (Si daca tot suntem pe acest subiect un prieten cu un motor 1.6 are un fel de spuma pe acolo .)

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in aceelasi motor am tot 10w60 Castrol EGDE...eu zic ca ii ce trebuie.

faza cu flushu`...nu stiu ce sa zic, eu am auzit ca nu ii place la turbina :D si eu folosesc flush, dar dau turbina jos:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca dureaza o vesnicie un flush in genul ala :D

Acuma nu stiu ce sa zic sa il dau jos sa vedem ce o sa zica "inginerii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e diferenta intre ulei syntetic /mineral/ multi grade? Care e mai recomandat pentru 1.8 T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt probleme dar daca trec de la ulei multi grade la syntetic ma gandeam ca e bine un flush.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

inca mai am o problema cu masina mea...

daca iau jos borna, o las juma de ora, cand o pun inapoi masina merge de rupe cam 2 coxuri, dupa care merge din ce in ce mai rau(intreruperi, oscileaza relatiu) cand isi face adaptari, in loc sa mearga mai bine merge din ce in ce mai prost

am schimbat sonda lambda, debitmetru, pompa benzina etc...un sfat PLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ceva, dar cred ca ii timpul sa-mi umflu mingea :D

Singura chestie la care ma pot gandi eu e softul (apropo, nu stiam ca ai incercat si alta lambda), care interpreteaza gresit adaptarile. Ce mi se pare ciudat e ca au fost vreo 3 softuri diferite pe masina si toate faceau la fel. Acuma din ce vad eu exista doua variante:

1. Problema nu e din soft

2. Toate cele 3 softuri au fost facute "generic", dupa componentele X,Y si Z, sau chiar pentru 1.8T stock, pe cand tu ai o turbina nu chiar generica...si nici chiar comuna! La punctul asta posibil sa vorbesc prostii, poate ne lamureste cine ti-a facut softul care-i treaba.

Oricum, ca de obicei, tin pumnii s-o rezolvi o data.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am citit toate paginile acestui topic si va rog sa ma lamuriti şi pe mine. Daca schimb turbina actuala K03 cu K03s pot ajunge la 200 cp? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. ko3s poate tine peste 225-230 de cai.

dar daca tot o schimbi, pune un ko4...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee... daca exista diferenta intre turbinele de la AMK si BAM...si BFV (TT 240cai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • stefan.andrei
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!