Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Am vrut sa cumpar si injectoare mai mari dar pentru k03s nu are rost. Cu k03 stock puteam spera la 190Cp, am inteles ca, cu un k03s as putea un 220CP? Initial speram 240 dar implica cam multe schimbari, voi ce ziceti la cat as putea spera acum dupa o remapare.

kitul de reconditionare a turbo-ului il gasiti la adresa asta, astept sa imi spuneti ce parere aveti: http://cgi.ebay.co.uk/KKK-K03-K04-K06-Turb...Q2em118Q2el1247

Merita sa ma bag la un intercooler frontal mai mare la puterea care o urmaresc sau ajunge cel stock?

Dar Valva de recirculare, Dump valve sa o schimb cu una Forge de exemplu cu arc si N75 merita sa schimb cu N75J?

De n75 m-am uitat la review-uri, nu prea au zis baietii ca se simte, dar valva multi zic ca merita........a schimbat careva dintre voi si a simtit diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de DV vezi ca am scris eu cateva pagini in urma. aia de la forge are nevoie de intretinere in RO< datorita prafului. eu am preferat un APR, dar stiu ca f bun e si bailey.

de fapt aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...80&start=80

legat de KIT :Page Not Responding. poti da alt link?

dupa remapare zic ca un 215-220 de cai sunt cam maxim cati poti obtine. asa zic cam toti si de prin state.

legat de FMIC, la fel, bbm are un post scris mai in urma , ca nu merita neaparat daca nu tragi de caii aia pe caldura. desi va merita sa mearga turbina mai lejer.

mai bine o evacuare pt sound.

stiam ca N75 se poate schimba cu un N75 de curse, dar nu emrita decat daca adaptezi si softul si daca chiar tragi de masina. eu am preferat sa nu pun.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da acum am vazut.... de pe ebay.co.uk

aici este link-ul

http://cgi.ebay.co.uk/KKK-K03-K04-K06-Turb...Q2em118Q2el1247

Cat ma costa o remapare in romania? Aici in UK pot sa remapez, trimit ECU prin posta si mi-l trimit inapoi remapat, a zis ca imi face o remapare standard pt motorul meu care duce la 200cp, dar avand in vedere ca am k03s o sa am boost ceva mai mare deci ceva mai multi cp.

Remaparea ma costa 125 lire, adika cam 160 euro. Tot de pe ebay dar de la o firma cu peste 100 de feedback-uri toate pozitive, toti lauda deci ma incred, mai ales ca am garantie 2 ani

M-am gandit la evacuare, oricum scot catalizatorul, toba din mijloc tu ce zici?....... finala cu siguranta as vrea sa o schimb

Oricum acum a inceput sa patineze ambreiajul. Am auzit ca un ambreiaj reconditionat tine mai mult ca unul nou, pe motiv ca cele noi sunt facute sa fie ecologice si sunt mai slabe.

Merci pentru sfaturi, e primul meu benzinar, doar diesel am avut inainte, ca sa ma scuz si eu de lipsa de cunostinte legate de motor

Later edit: Se pare ca nu merge link-ul, dar atasez lista cu ce contine acel kit

KKK K03 / K04 / K06 Turbo Rebuild Kit

Turbo Rebuild Kit

KAMAK

Part No.1100-720-100

MFD No.5303-711-0000 (5303-711-0001)

Application K03 / K04 / K06 Turbocharger

Kit Includes

Part Name

quantity

Journal Bearing (Twin Oil Feed) 1

Journal Bearing (Single Oil Feed) 1

Circlip 1

“C” clip ( Lock plate retainer ) 1

“O” Ring ( seal plate ) 1

Piston Ring ( Comp. End ) 1

Piston Ring ( Turb End ) 1

Thrust Spacer (.6mm) 1

Thrust Spacer (.4mm) 1

J-Bearing Lock Plate 1

Thrust Bearing 1

Shaft Nut 4mm LHT 1

Shaft Nut RHT 1

Bolts (Turbine housing) 6

Features

with 2pcs Journal bearings

Net Weight

2lb

Source Country

JAPAN

Modificat de 1.8T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
parasutistul

da acum am vazut.... de pe ebay.co.uk

aici este link-ul

http://cgi.ebay.co.uk/KKK-K03-K04-K06-Turb...Q2em118Q2el1247

Am tot citit posturi si am o nelamurire...eu am un A4 1.8 t quattro AEB (96).valva DV - diverter valve la mine este aceeasi chestie cu OES - Pressure Regulator Valve?Le vad denumite diferit pe diverse site-uri insa la mine nu are decat doua tuburi nu-l are si pe cel mic din capat (al treilea adica,cum vad la un blow off de exemplu sau la cele denumite DV iar fotografia ar fi cea de OES la mine)

Tot aud de schimbarea arcului la DV...-la mine valva asta este langa N75 pe traseul care merge in filtru de aer dar este de plastic si nu se poate desface ca sa umbli la arc...este o versiune mai veche a DV sau vorbesc de doua lucruri diferite?Si la mine motorul trage liniar nu se simte nici o "tragere" de la turbina,parca ar fi aspirat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul se schimba numai la cele aftermarket (de tuning) de la Forge - 007P. Cea stock este din plastic si nu se poate desface, este turnata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parasutistul
Arcul se schimba numai la cele aftermarket (de tuning) de la Forge - 007P. Cea stock este din plastic si nu se poate desface, este turnata.

asa..si la mine este doar cu doua tuburi unul dinspre turbo si unul spre cutia filtru aer.Asa e stoc?Numai aia poate fi dar nu inteleg cum functioneaza...la mine sigur nu merge ca trece aer in ambele directii fara jena.Practic la cresterea presiunii valva asta(la inchiderea clapetei de acceleratie )lasa presiunea sa se intoarca in turbina ca sa se invarta nestingherita insa valva mea n-are nici o treaba...circula aer in ambele sensuri (oricum inauntru se vede o gaura mica pe traseu chiar sub arcul care apasa pe membrana, prin care ma gandesc ca si la o valva buna ar trece un pic de aer si pe acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parasutistul

Azi am demontat totul pe langa turbina (motorul asta e cam inghesuit in zona turbinei si nu se prea vede bine ce e pe acolo) si in sfarsit am vazut cam ce am pe acolo.Intradevar eu am doua chestii diferite adica am valva DV care era mai jos si nu se vedea de sus cu ochiul liber (pricum e defecta fiindca am scos furtunasul de vacuum si nu tine daca trag cu gura) si mai am aia OES - Pressure Regulator Valve

de care zic nemtii si care se pare ca de defecta de asemenea la mine.O sa le schimb pe amandoua sa vad cum se modifica functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parasutistul

Asta e valva de care vorbesc eu.Stie cineva mai exact ce rol are?Furtunul care iese din ea merge pe cealalta parte sub admisie unde se ramifica in ceva o parte intrand in bloc printr-un racord si cealalta in galerie.

post-16445-1212267343_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este una din supapele care se ocupa de PCV. Arunca un ochi AICI si creeaza un topic separat pentru problema ta.

Acea supapa nu prea am inteles nici eu cum functioneaza, dar daca este plina de ulei este defecta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parasutistul
Este una din supapele care se ocupa de PCV. Arunca un ochi AICI si creeaza un topic separat pentru problema ta.

Acea supapa nu prea am inteles nici eu cum functioneaza, dar daca este plina de ulei este defecta :icon_thumright:

Multumesc.Luni schimb supapa-si a mea era plina de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am o problema aiurea, poate ma luminatzi voi.

Mi-am schimbat turbo-ul pe al meu passat 1.8T AEB cu un k03s(k03-052) cu multe modificari dar am reusit. Am reusit sa conectez tot la turbo, mai putin Charge Pipe sau pressure pipe care merge de la turbo la n75. Pe vechiul k03 acel furtun se prindea direct pe carcasa compresorului de la turbo, dar la k03s nu vad sa existe vreun loc unde pot sa leg furtunul.

De 2 zile ma tot rasucesc in jurul turbo-ului cu oglinzi, etc(e montat pe masina) si nu ii dau de cap nici cum.

Daca are cineva acest turbo, k03s, poate sa imi zica unde se monteaza acel furtun? Este legat la N75 prin furtunul din mijloc. Daca se poate o poza, schitza, etc....

Este singura problema ramasa ca sa pot sa savurez in sfarsit remaparea si noul turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta semnificativa intre AEB si APU (motorul meu) este ca AEB are senzorul de presiune cumva in carcasa turbinei sau pe acolo in orice caz, pe cand APU are acest senzor in intercooler. Ambele au "k03", dar probabil sunt diferente

Cand am studiat eu cele 2 sisteme constructive (AEB vs APU) am observat ca sunt destul de diferit structurate, ceea ce ar putea explica si furtunul tau in aer.

Citeste topicul meu http://vwforum.ro/index.php?showtopic=36315, sunt mai multe scheme si link-uri, poate gasesti raspunsul si la intrebarea ta

Modificat de 4EST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca turbo-ul, k03s este luat de pe un golf cu motor transversal, am avut ceva modificari de facut ca sa adaptez turbo-ul pe masina mea. AM reusit intr-un final, sa leg toate mai putin acel furtun la care pur si simplu nu ii gasesc locul. Daca nu il leg nu intra presiune in n75 drept urmare nu va functiona. La o adica pot sa il leg la turbo, cumva, dar eu as vrea sa il leg asa cum ar trebui legat el. La k03 si k04 se leaga tot pe carcasa compresorului din cate am vazut, dar la k03s poate sunt eu orb dar pur si simplu nu gasesc cum se leaga. As duce masina la reprezentanta, dar sa platesc cateva sute de ron doar ca sa leg acle furtun mi se pare absurd, cand ce a mai ramas de facut e joaca de copil.

De asta rog pe cei ce au k03s sub capota sau acces la un manual tehnic sa imi zica unde merge furtunul din mijloc de la n75, unde se prinde. De turbo? De furtunul de la intercooler?......oricum nu cred ca e un furtun foarte lung, mai mult de 30 cm nu are de la n75 deci e relativ aproape, probabil tot de turbo se prinde dar nu stiu unde. O poza ar fi de minune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tubul de intrare a aerului in turbo la K03"S" de pe motorul transversal (tub din aluminiu turnat) are un niplu pe el chiar inainte de turbo, esti sigur ca nu se prinde de acolo?

turbointakepipe.jpg

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare tehnica si simpla sper :D

Imi curgea un pic de ulei dintr-o zona necunoscuta,intre timp am localizat-o.

Problema este urmatoarea este un furtun ce este intre clapeta de aceleratie si ,,motor,,este fisurat.

Vezi poza (ventilare pistoane)

Pozitia este foarte dificila pentru a schimba furtunul nr 13astfel incat am hotarat sa schimb si partea tubului de plastic nr 2 care si ea pare un pic deteriorata,dar are o elasiticitate ce o face sa reziste mai mult.

Am observat ca pot sa-l inlocuiesc daca vasul de expansiune il scot si bag mana oblic,incepand din zona clapetei ,ajung la furtunul fisura, apoi la la tubul de plastic care se misca,,onorabil,,deci se poate scoate prin fortare.

Furtunul problema nr 13 este cumparat,mai ramane componenta nr 2 din plastic si ar fi doua parti 3 si 4

ce rol au?

Componenta din plastic nr 2(breather assy )din ce am observat este tinuta de un asa zis colier, un fel de ,,sarma otelita,, ce strange,asa am observat din ce am pipait.

As dori sa stiu modul de strangere a celor doua componente nr 3( breather tube ) si nr 4 ( round seal

34,2X3 )/asupra componentei nr 2(breather assy).

Posibil sa mai fi efectuat cineva operatiunea,care e faza cu colierul acela de sarma otelita din jurul tubului elastic de plastic nr 2?

Daca il scot prin fortare,noua componenta o mai pot pune inapoi?

Numai bine.

post-20258-1217178876_thumb.png

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezovata chiar daca nu am primit nici un sfat . :blink:

Cele doua componente una din plastic si furtunul a costat 30e.

Se poate inlocui fara a indeparta cilindri sau dat joc scutul.

Desi pozitia e dificila este posibil prin indepartarea vasului de expansiune.

Cateva precizari: colierul acela nr4 este un clips o chestie in forma de potcoava ce strange tubul metalic pe gatul de metal.

Partea care intra in clapeta de accelerantie este prinsa intr-un colier normal. Fara a da jos clapeta se ajunge la colier

doar cu un torx cu prelungire flexibil ,introdusa o tubulara de 7.

Nu imi mai picura ulei ,ura :vaidecapulmeu:

PS Operatiune realizata pe un A4, ADR,1.8i ,125 cp,

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Din ce am vazut/citit pana acum, am vazut ca pe AUM s-a pus K03s. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Din cei pe care i-am intrebat, in general oameni care mai aveau idee, au zis ca e k03. EU chiar nu mai stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K03s este doar un "nickname"... Vezi ce a zis bogdan + pagina 1 (citatul e prezent pe mai toate forumurile vag pe care le-am vizitat):

First of all, we don't produce any turbo that we call K03S[....]The differences are only in the actuator that

opens the turbine bypass valve

Deci, din link-ul de mai sus, pe AUM ar trebui sa fie K03 - 5303 9880 058 adica:

K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

era interesant si GT28 de comparat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • stefan.andrei
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!