Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Mersi de ajutor toni. Azi am comandat DV-ul si imi ajunge pe maine de la Budapesta. Inca nu i-am facut testul, dar oricum si daca nu e aia, nu stica unul nou ca in timp la cel vechi oricum i se strica membrana. Trebuie sa iau si niste coliere cu surub ca cele VW de la DV sunt de unica folosinta, pe langa ca e 8 lei unu. Am alte intrebari.

1. Ce face pressure regluating valve-ul 034 129 101B care e langa DV? Am tot cautat aseara multe informatii despre DV si PRV si nu am prea gasit. Am gasit una alta dar parca nu destul. Zicea undeva ca daca DV-ul e spart simti lag la throttle response. Banuiesc ca lagul e direct proportional cu cat de sparta e membrana. Pot sa zic ca am un usor lag.

2. Cum influenteza negativ DV-ul stricat motorul? Am auzit ca ar strica MAF-ul din cauza presiunii negative. E probabil ca de aceea sa se fi stricat vechiul MAF? :huh: Ca nu as vrea sa i-l stric si pe cel nou.

Revin dupa ce i-l montez maine.

1. alexutzzzu nailed it referitor la PRV.

Cu membrana DV-ului sparta ar trebui sa ai boost mai mic si sa traga ceva mai prost.

2. Nu vad cum ar putea afecta MAF-ul, eu zic ca n-au nici o legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus DV-ul nou luat de la VW. A venit in cutie originala dar am avut o surpirza. Nu e Bosch e Kayser Made in Germany, care ar fi noul furnizor OEM al acestei piese, dar eu n-am auzit de ei. Dupa ce l-am pus sus am observat ca mai face un usor zgomot dar nu asa tare. Vechiul DV era clar spart. Am facut testul si nu tine presiunea.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer te-as fi sfatuit sa iei altceva, pentru ca si asa va ceda in timp relativ scurt. Forge, APR, Bailey sunt cativa producatori. Forge e si ok ca bani.

My 2 cents

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca va ceda, golf-ul lui volnick fiind stock. Eu am luat de curand un gti 25years si are inca dv-ul stock original, ne-spart :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am fost cu masina si iar face aproximativ la fel. Alte variante, idei de unde suna?

PS: @jmf Cand ne prezinti noua achizitie?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La iarna.

O alta idee ar fi un furtunas spart undeva. Din pacate fara un boost leak tester sunt foarte greu de gasit. Dar ai putea sa-ti comanzi un tester de pe net (costa aprox $40 cu tot cu transport), eu l-am luat de-aici: http://www.boostpro.net/index.html. Daca mai astepti pana de craciun ti-l dau pe-al meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de furtune... verifica-le pe cele de sub galeria de admisie, unde este situat N249. Mi-am adus aminte ca mie mi-a crapat la un moment dat un T acolo (schimbat de mine) si scotea un fasait atunci.

@jmf: sa o stapanesti sanatos! Asteptam prezentarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din nou si eu cu problema mea. Aceeasi eroare:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 02629

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W630204 VWZ7Z0B5014983

2 Faults Found:

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 35-00 - -

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

Am schimbat doua bobine ( bobine noi beru, pe cod de produs), inca doua noi originale luate de la poro. deci 4 bobine noi.

Am facut adaptare la clapeta de acceleratie.

Daca sterg eroarea, masina merge intrerupt, relanti la 700 rot/min, miros de benzina - se pare ca merge prea bogat. Merg cu ea 5 minute asa, se aprinde check engine in bord, relatiul se muta la 1000 rot/min, si motorul merge rotund.

Daca dau drumu la AC, relantiul revine la 800 rot/min, motorul merge rotund.

Deci..idei cineva? ce sa mai verific?

LE: Aa..si cand resetez am missfire pe toti cilindrii, am invartit bobinele intre ele...la fel. Mai in 3 minute am aprox 30 missfire pe cil 1, 15 pe 2, 3-4 pe 3 si 4. La fel si daca schimb bobinele intre ele.

@ Toni - parca si mie mi se pare ca se aude un fasait sub galeria de admisie....poti sa imi zici pe unde ar fi t-ul ala pe care l-ai schimbat? E furtun de vacuum? Ca mie pe ceas imi pare ca vacuum ar fi ok..

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia da un ochi la RossTech poate te ajuta...

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Se pare ca ambele au in comun vacuum leak. Incepe prin a cauta leakul.

PS: Fasait aveam si eu sub admisie dar era de la furtunul valva PCV - admisie. Ala mie imi dadea mixture adaptation, nu ce ai tu. Eroarea asta aparea peste 4000 de ture. Daca mergeai normal in 3000, nimic. Pe langa asta mai pornea si la a doua cheie la rece. Pornea in 1700 (nu tinea socul automat) si murea; la a doua cheie pornea. La cald pornea din prima. Bafta cu rezolvarea.

Legat de problema mea cu zgomotul ciudat cand las gazul, maine dimineata ma duc la domnul inginer sa schimb amortizoarele pe spate si cu ocazia asta ii cer si lui o parere, ii arat DV-ul vechi si ii dam o scanare sa vedem daca apare ceva.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Toni - parca si mie mi se pare ca se aude un fasait sub galeria de admisie....poti sa imi zici pe unde ar fi t-ul ala pe care l-ai schimbat? E furtun de vacuum? Ca mie pe ceas imi pare ca vacuum ar fi ok..

Este sub tabla din jurul jojei de ulei.

DSC01445.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa il verific si pe ala. oricum ma bate gandul sa cumpar furtun siliconic si sa schimb tot traseul de vacuum...Are cineva o schema cu el, ca sa imi dau seama cat furtun ar trebui sa iau?

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la schimbat amortizoarele . Am dat si o scanare si No fault code found. :) Am fost si pe drum cu VAG-COM-ul in teste si domnu' inginer a zis ca nu e nimic. La fel No Fault Code Found. A zis ca sa ma dau o tura daca am ocazia cu un alt 1.8T sa stock sa vad cum suna asa de comparatie. Cand era masina la groapa am observat de sub masina ca avea putin ulei pe la turbina. Oricum, cand sta masina pe loc si mai multe zile nu se vede sa lase sub ea urme de ulei. Si cu asta a zis ca sa nu imi fac griji daca intre schimburi nu consuma... si nu consuma ce e drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E complicat de dat jos? Ca o sa o dau si eu jos, sa ma uit pe acolo. Dar chiar o sa schimb toate furtunele de vacuum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua suruburi din cate-mi aduc eu aminte si apoi o poti "da peste cap" si te uiti sub ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am gasit problema pentru erorile mele: missfire pe toti cilindrii, fuel too lean, si inca altele aleatorii:

furtunasul de vacuum din poza: e spart in vreo 3 locuri. Furtunasul e undeva sub tabla din jurul jojei de ulei, pleaca de undeva din chiulasa cred. Atasez o poza. Problema e ca deocamdata am facut o improvizatie, si o sa il comand pe original. L-as fi schimbat cu furtun de silicon, dar avand gaura de intrare de doua ori mai mare decat iesirea, trebuie ceva dedicat.

post-7148-0-84681200-1318015601_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema - cand vreau sa pornesc masina dimineata si nu numai are o pornire mai grea dupa care are un scartait ciudat de parca ar patina curea de distributie cel putin asa este sunetul dupa care e ok.Ceva pareri, idei ? Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul,nu se retrage bendixul imediat

daca sarea distributie aveai motorul in pioneze de mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se poate cumva rezolva sau sa il las asa ca nu are nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu nu are nimic,se uzeaza coroana(volant) si bendixul prematur....

trebuie demontat,curatat,gresat si dc e nevoie schimbat bendixul si/sau bucsele.

e problema celebra in grupul VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skorpyon_83 cred ca la zgomotul asta te referi. Si eu l-am avut cand am luat masina. Facea in special la pornirea cu motorul rece. Cand pornea la cald nu mai facea. Cum a zis si Hudrea e bendixul care nu se retrage la timp si inca mai e invatit de volant. Trebuie dat jos electromotorul curatat si lubrefiat mecanismul de la bendix. Nu e mare lucru. Eu am mers un an jumate cu el asa pana m-am pus sa i-l curat. De un an si ceva e curatat si nu mai am probleme, nu mai scoate nici un sunet. Am gasit un DIY pe vortex.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bendixul cu unul nou Bosch,totul super curatat,superlubrifiat....dupa 3 luni face la fel.

Ma enerveaza asta,asa ca il mai las putin si iau electromotor nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu l-am curatat si dupa 2 luni suna iar. I-am dat pace :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

1.8T are EGR? Daca da unde este localizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu 1.8t-urile euro 4 daca au, dar ale noastre (vad ca ai tot AGU) nu au EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!