Jump to content

DTC 00561 - mixture adaptation


s_c
 Share

Postare recomandată

Daca ai pus un sensor de 35-50RON se poate sa ai probleme din cauza lui acum :)

:offtopic: mare meserias mecanicul, la variatii de temp sa schimbi senzorul...era clar termostat blocat...

Si eu am patit-o cu meseriasul si senzorul...al meu vechi merge pe un G4 acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost 35 lei a fost 70 lei la vremea respectiva acuma un an jumate. FAE - Made in Spain. Din cate am citit la ei ar fi echipare OEM pentru unele masini.

:offtopic: Foarte "meserias" ce sa mai zic. Imi era si mie rusine sa mai merg la el si sa ii zic de treaba ca nu se ridica apa. Dupa ce a luat vreo doua de pe raft care la fel indicau. A zis ca sunt stricate. :biggrin: Numai asta al treilea ce e acuma pe masina numa a fost "bun" :))

Ce sa zic... nu cred ca are ceva senzorul dar incercam si cu cel "veteran" al masinii daca tot i-l am.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabelele acelea la ce motor se refera? eu la Polo AEX am 5 ms la relanti si 5,2 grade la clapeta.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent REZOLVAT. Int-adevar era o pierdere de vacum la un furtun de sub admisie. Era disecat pur si simplu. Ce ziceti de cum arata.

Relantiul merge rotund.... lin nu mai are acele mici zmuciri. Nici nu am mai scanat ca era clar de unde era eroarea.

post-37459-0-25916800-1300457132_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama lui de PCV! :vaidecapulmeu:

Felicitari ca ai rezolvat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate a mers perfect prea putin. Dupa ce am schimbat furtunul am mers 20 km azi cu ea si a mers perfect. M-am bucurat foarte mult... Relantiul era OK, totul frumos, motorul mergea rotund. Pe la ora 10 seara am vrut sa plec si nu a mai pornit deloc. Am incercat de vreo 5 ori nimic. Cu greu a pornit si apoi a murit motorul. Am mai incercat si cu greu a pornit si am iesit pe strada, mergea foarte rau. Acceleram si pierdea putere. Pedala era in fund si a murit. Zmucea foarte tare. La stop a murit la fel. M-am intors inapoi si cu greu au ajuns acasa. Nici 1 km n-am mers. Acasa am mai incercat sa o pornesc si a pornit. A stat la relanti iar dupa 1 minut si a murit busc. A doua oara a porit s-a turat singura la 4000 si dupaia a murit in cateva secunde. Am mai incercat de 2 ori si nu a mai pornit deloc. M-am uitat la ulei... nivelul era normal tot acolo. Ce poate sa fie? Sa se fi dus turbina? Maine dimineata pun pe ea VAG-COM-ul.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema ta ramane doar cea de pornire, de acolo cred ca vine totul acum.

Auzi, pe AGU tu ai clapeta de acceleratie cu cablu din cate imi aduc aminte. Asa e?

Nu cumva are vreun solenoid cu care ajusteaza relantiul la rece? Un fel de soc... Asa ar trebui sa fie, ca la toate masinile fara DBW. Incearca sa-l cureti. Probabil d-aia atunci cand iti porneste, ori moare ori nu poate sa tina relatiul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AGU e pe cablu asa e. Zgaltaitul la 2-3000 de ture in mers si lipsa de putere cum o explici? Sa mai fie: bujii sau bobine? Uleiul e tot acolo, la acelasi nivel pe care i-l stiu, dar are putin mirios de benizina ne arsa.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apare zgaltaitul de care spui? La rece, la cald, ambele? Tot timpul sau doar cateodata?

Bobinele ar trebui sa iti apara pe Vag-com sau macar sa iti apara missfire-uri pe grupul 020 (sau pe acolo... 021/022).

Supapa PCV ai verificat-o curatat-o? Daca tot ai gasit furtunul ala rupt, poate nici supapa nu este intr-o stare prea buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa a zis mecanicul ca e OK. Zgaltaitul era la motorul semi-cald in mers. Acul de temp era la jumate. Din pacate inca nu am apucat sa-i pun vag-com-ul. Azi dimineata i-am dat o cheie a pornit din prima si a murit in 30 sec. Nu am mai incercat sa o pornesc si nici nu mai incerc pana nu scanez.

LE: Ma duc sa scanerz. Revin cu codurile. :)

LE2: Am revenit. Mixture adaptation a disparut complet. Acuma e altceva. 16487 - Mass Air Flow Meter G70 Signal too high. Am sters eroarea. Am scos mufa de la MAF am pus-o la loc. A pornit cu greu, a murit. Asta s-a intamplat de 2 ori. Am scanat si No fault cod found. Am repornit si la fel merge in suturi si moare motoru dupa 20 de secunde. :( Scant din nou la fel... No fault cod found :blink:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la MAF si vezi daca asa merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos. Merge, sta la relanti, nu mai moare motorul. Nu am dat o tura cu ea, dar am auzit ca cu mufa scoasa ii scade puterea considerabil. O sa investighez bine MAF-ul inainte sa iau unul nou ca e cam scump. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

vreo noutate /rezolvare pt acasta problema?Acum ma confrunt si eu cu ea.

 

Am verificat si schimbat tot ce se putea....tot

Mai raman pierderile de vacuum,si imi e destul de greu sa fac un test de vacuum,nu am aer comprimat,deci trebuie sa improvizez ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de sub galeria de admisie ce merge la PCV. Ia vezi...

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E printre primele pe care le-am verificat....e intact.

 

Am verificat si N75,DV,CTS,lambda,PVC,MAF,FPS ....nimic nu mi-a scapat.

Am schimbat clapeta de acceleratie.

In schimb am gasit pierderi pe la garniturile de injectoare in galeria de admisie,dupa ce le-am schimbat pe astea a scazut LTFT de la -19% la -10% ....dar tot nu e ok

Modificat de SL1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!