Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Bine, de dragul discutiei sa zicem ca ai dreptate. Dar castigurile vor fi foarte limitate, gen 5-10cp sa zic un numar...

Gandeste-te ca fara soft adecvat, cand vei creste presiunea cu x% peste requested boost, ECU va zice Limp mode; iar acel x% nu este foarte mare, fiind o masura de siguranta in caz ca se buseste ceva.

Regulatorul de presiune iarasi nu te ajuta prea prea mult, pentru ca ECU va sesiza amestec bogat si il va saraci prin deschirea injectoarelor cat mai putin. Singurul castig il vei avea din putinul boost pe care il poti seta pesta marja ECU si putin benzina in plus (dar de asta nu ai nevoie pentru a compensa boost-ul suplimentar pentru ca este foarte putin iar ECU va compensa singur).

Iar la 150-180cp, mie 5-10cp mi se par cantitate neglijabila. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai partial dreptate :). Castigul e mai degraba undeva la 20-25 de cai, depinde si de motor si de ecu. Prietenului meu care a facut asta ii dadea intr-adevar overboost pe la 1.2 bari, deci daca regla boost-controllerul mai cumpatat nu avea probleme (bine, nici masina nu mergea la potential). Regulatorul ajuta la asa boost, el n-ar ajuta pus singur acolo, fara boost controller. Anyway, ideea e ca intr-adevar cel mai curat e soft-ul, dar un soft costa cateva sute de euro, pe cand un regulator e vreo 70 de lei si un boost controller inca 70 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar discutia e...de dragul discutiei :)ce rost au toate astea...fara un soft?

nu mai avem masinile din anii '60 cand se lua la pila cata o piesa sa scoti cai :P

acum 99% depinde de soft. de "creieru" masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am zis, un soft costa cam de 10 ori mai mult decat modificarile hardware mentionate. Mai ales in perioada de criza, s-ar putea sa merite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cum...dai un ban..dar stai in fata.

acum...si sa dai 1 leu, si sa mearga perfect 100 000km..cam greu. vrei performanta...scoate banu'.

si eu as vrea 500 de cai, sa coste 100$ sa ajung acolo, sa consume 3% :) dar prefer sa traiesc pe Terra..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai partial dreptate :). Castigul e mai degraba undeva la 20-25 de cai, depinde si de motor si de ecu. Prietenului meu care a facut asta ii dadea intr-adevar overboost pe la 1.2 bari, deci daca regla boost-controllerul mai cumpatat nu avea probleme (bine, nici masina nu mergea la potential). Regulatorul ajuta la asa boost, el n-ar ajuta pus singur acolo, fara boost controller. Anyway, ideea e ca intr-adevar cel mai curat e soft-ul, dar un soft costa cateva sute de euro, pe cand un regulator e vreo 70 de lei si un boost controller inca 70 ;)

Si unde gasim regulator de benzina cu 70lei si boost controler cu 70lei? Cand am intrebat de regulator de benzina la volksman era 240lei iar boost constrolerele stiam ca sunt mai scumpe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am regulator Mitten-Doria (sau cum naiba se scrie:D) luat de la Unix din Cluj, fix 70 de lei. Original Bosch era cam 1.5 mil, dar am preferat sa iau un Bosch second de rezerva de pe ebay (care a fost parca 15 lire). Il am de aprox 1.5 ani si merge ok (Mitten-Doria-ul, Bosch-ul intre timp l-am vandut). Boost controller de pe ebay, daca iei mai multe impreuna cu cineva (3-4) poti gasi si la 10 lire plus transport, din nou model basic, dar functional.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cine poate sa imi zica cam care este limita pompei de benzina de pe un S3 1.8t BAM /AMK ... cam pe la cati cai nu poate poate face fata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur, dar cert e ca daca treci pe alta turbina mai mare, e necesara alta pompa. depinde si de soft..dar probabil pana in 300 de cai are limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci... sa cumpar pompa stock..... nu mai trage deloc latura :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de pret. una APR e cam ~150 de dolari. depinde cum te descurci cu transportul.

dar ce simptome ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trage bine... cu chip trage cam la fel.... si se simt valuri de putere... lambda sare in +20%

o sa fac un T pt a masura presiunea in rampa ca sa ma asigur....

culmea e ca nu da erori :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara presiunea sa n-o iei degeaba. Pe de alta parte un walbro inline nu strica :) Valuri de putere poate insemna n75-ul dus.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am presiunea constanta...... imi mai si variaza avansul aproape pana in 0 ... cred ca detoneaza de la amestec sarac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream sa masori presiunea benzinei. Din ultimul reply imi suna ca si cum ai ca ai boost constant...sau nu inteleg eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai zis de n75 eu ti-am raspuns legat de boost ca e CT :)

o sa iau presiunea de pe ranpa zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pompa... se plafoneaza la presiune..... problema mare.... nu se gaseste pompa pe vdo.... alea de tractiune fata se gasesc dar nu gasesc pt 4x4 care mai are un furtun.... are cineva idee unde pot sa gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu putina ingeniozitate poti pune un Walbro sau chiar Bosch 044

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apr si walbro nu sunt cu 2 stuturi.... si bosch 044 nu stiu despre el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie neaparat sa fie cu doua stuturi. Daca studiezi atent principiul de functionare al pompei originale din rezervorul cu doua compartimente, ai sa intelegi ce trebuie facut ca sa poti adapta si alta pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am studiat.. trebuie sa deturnez niste benzina pt a actiona pompitza aia mecanica din stanga....

ma cam mananca http://cgi.ebay.com/ebaymotors/APR-Fuel-Pump-99-05-1-8-Turbo-Golf-Jetta-GTI-TT-180-hp-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f93ef96fQQitemZ300534397295QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

trebuie sa vad cat debit pierd prin pompitza aia mica

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Racing Nick, aveau niste pompe Walbro ce pot fi montate in rezervor. Folosesti apoi un T si directionezi o parte din benzina in compartimentul rezervorului din spatele soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la racing nick.....nu au fost in stare sa imi zic exact ca se potriveste pe masina si ce debit sau putere maxima poate.... dezamagitor

cam asta ar fi

FSE Sytec P3031 1 Fuel Pump... cica ar avea 162 de litri pe ora... dar nu stiu la ce presiune

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am și eu o nelămurire. Am un leon 1.8t Auq si de ceva timp la accelerări mai tari puterea o simt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, vezi ce erori are, verifica bujiile, bobinele, furtunele de vacuum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!