Jump to content

Nu intra in viteza sau intra foarte greu


DeZaXaT
 Share

Postare recomandată

tin sa precizez .ca si la mine am patit la fel ,cand bagam in viteza 1 caraia..am schimbat uleiul din cutie .acum tot ok merge ca nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul este nou nout! Deci ar ramane cutia! Cineva mi a mai spus ca ar putea fi placa de presiune moale!

Ce inseamna ambreaiajul este nou nout? ca daca ai inlocuit doar discul, ambreaiajul nu este nou.Daca tot a dat mecanicul cutia jos de ce nu a schimbat tot?! rulment ,placa,disc si volantul controlat de jocuri,daca era ok raminea pe masina. La mine placa arata ok  dar aveam aceeasi problema ,"la rece" ma chinuiam sa bag in viteze dupa ce se incalzea intra ok.De saptamina trecuta cind am schimbat tot kit-ul si aerisit cilindrul receptor nu mai am probleme.Dupa ce facusem N* reglaje la timonerie.un schimb de ulei cutie,2 completari cu ulei  cutie,schimbat tampon cutie etc am ajuns tot la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand nu intra in mai multe viteze problema e ambreiajul - poate fi orice incepand de la pedala pana la pisele kitului. La rece, iarna, poate sa mai fie vina uleiului, dar 90% e ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbat doar discul din lipsa de fonduri pt ca au mai fost multe de facut la masina! Acuma vad ca in treapta 5 intri din prima si la rece si la cald dupa care dau 1, iar dupa ce se mai incalzeste uneori intra foarte bine in treapta 1 de pe loc, alteori mai greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cu cat treapta e mai mare cu atat sincronul franeaza mai usor arborele si cupleaza. Deci ambreiajul nu decupleaza complet, dar sincronul reuseste sa franeze suficient arborele. Probabil discul a fost mai gros sau de calitate slaba (ovalizat). Posibil sa se mai lase, dar chinui cutia. Pana la urma tu decizi..., dar sunt 99,99% ca e ambreiaju de vina, daca nu il schimbi nu cred ca are sens sa mai faci altceva...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul este sachs cine mi a mai zis ca poate fi placa de presiune moale datorita uzurii iar discul fiind nou implicit mai gros, nu il mai decupleaza complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbat doar discul din lipsa de fonduri

Si asta numesti tu ambreiaj nou?

Discul nici macar nu influenteaza schimbarea treptelor. Ce-a fost mai important a ramas tot vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cand am zis ambreiuajul ma refeream doar la disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de ceva vreme imi agaţă când bag marsarier si în a întâia. menţionez că are un joc sus-jos de vreo 3-4mm diferenţa care se vede în poze(când este jos bila asa stă mereu, iar când este sus o ţin ridicată ptr poză). ce piese ar fi uzate?

post-92931-0-63112000-1420970179_thumb.j

post-92931-0-18300900-1420970207_thumb.j

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit codul piesei defecte. adica bucsa nucii de pe levier care are codul 8D0711279 

ca simptome/defecte apare la fel ca in videoclip https://www.youtube.com/watch?v=uX4djnsyx1c

 

 

rog un moderator sa uneasca posturile mele apara toate detaliile foto/video in acelasi post. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema la un passat b5.5 tdi de 131 cp cu 6 trepte. Am schimbat de curand kit ambreiaj +volant si de cateva zile intra f greu in treapta 1 mai ales la rece dar si la cald de multe ori, iar daca apas a doua oara ambreiajul sau il tin apasat mai mult intra bine. Ce am mai observat, asta si inainte de a schimba ambreiajul: daca misc maneta schimbatorului la pct mort stanga-dreapta se aude un fel de scartait sau frecus. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scartaie maneta, trebuie unse articulatiile schimbatorului.

Daca intra greu in viteza, poate nu e aerisit bine ambreiajul. Desi ar trebui s-o faca singur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul meu spune ca ambreiajul nu se poate aerisi si ca de vina ar fi volantul care e nou(2000 km) si am pus numai piese originale. Din pacate montajul l-am facut intr-un alt oras, la un alt service si mi-e absolut peste mana sa merg inapoi la cei care mi-au schimbat ambreiajul. Nu stiu ce sa fac. Ar mai putea fi si alte cauze pt care nu intra in viteza? Precizez ca se manifesta tot timpul indiferent de temperatura si in toate treptele, nu doar in tr.1, adica daca vreau sa plec de pe loc cu a 2-a nici asa nu pot din prima, numai daca apas a doua oara ambreiajul sau il tin apasat mai mult de 5 sec intra fara probleme.Parca nu-mi vine sa cred ca e din ambreiaj, numai ce l-am schimbat si m-a si costat mult. 

Modificat de albinatrevel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul tau e un idiot!

Spune-i sa se uite la cilindrul receptor de pe cutie. O sa vada un aerisitor. Caruia el poate-i gaseste alta intrebuintare.

Cu ocazia asta, poate mai invata meserie de pe forumuri.

 

Cauze ar mai putea fi:

- pompa de ambreiaj uzata

- cilindru receptor uzat

- placa de presiune cu soarele crapat sau alte defecte ale ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca schimb mecanicul. M-am programat la altcineva pe sapt viitoare. Cosmin merci pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, in sfarsit am gasit si eu un loc unde pot cere putin ajutor.....deci , vreau sa cumpar un passat 1.6 benzina si l=am probat. merge super ok si ca motor ..... dar am intalnit unele probleme si incerc sa aflu niste raspunsuri poate ma ajutati:) 

 

1. treapta 1 si marsarier sintra greu

 

 

2. pedala de ambreiaj imi cupleaza foarte sus

 

imi poate spune si mie cineva care sunt cauzele si cat a-r costa sa o repar? MULTUMESC MULT SI ASTEPT RASPUNSURI 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta alta masina.

Pretul mic nu e un criteriu. Crede-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lua 1.6, TDI merge foarte bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem offtopic, insa depinde ce nevoi are omul.

Dar sa iei o masina de 18 ani cu probleme evidente la cutie si ambreiaj, plus mai mult ca sigur altele care inca nu se vad, tre sa fii cel putin inconstient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am si eu o intrebare,pt a unge articulatiile schimbatorului, exista o vaselina anume , sau un sprei ceva anume ? va multumesc , astept un raspuns ceva . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu dacă există o vaselină anume, eu am folosit vaselină albă la spray (eu am folosit Bison, parcă zice că conţine şi teflon). Pe la Hornbach am mai văzut nişte vaselină la tuburi (făcute de Eurolub). Cred că penultimul ar fi potrivit, numai că nu-mi mai amintesc dacă-l aveau şi pe acela. Mă gândeam să iau Top3000 care zic ei că este foarte aderent şi rezistent la apă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. scz ca nu m am exprimat chiar asa de bine ,am desfacut acel manson de la schimbator si am observat ca acea nuca de plastic ( alba ) e uscata , banuiesc ca ar trebui unsa ? Orcum mersi de raspunsuri . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puţină vaselină albă este suficientă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!