Jump to content

Nu intra in viteza sau intra foarte greu


DeZaXaT
 Share

Postare recomandată

Salutare!DE cateva saptamani am observat urmatoarea "neregula":pornesc motorul, las sa scada turatiile pan la 800 si api plec...bag in 1-a viteza si intra ft bine..in a 2-a intra mai greu...a 3-a intra ft bine si tot asa...Deci intra mai greu in viteza a 2-a doar cand masina a stat peste noapte sau a stat cateva ore...dupa ce se incalzeste motorul...adica dupa cateva minute de mers...isi revine..si intra ft usor in viteza a 2-a.E o problema sau asa e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Eu am o problema cu viteza a 2-a. Cu intratul in viteze nu sunt probleme dar cand ii in viteza a 2-a si turez motorul se misca schimbatorul putin in fata si revine la pozitia initiala. Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

-Am si eu o problema la vw passat 2002 avf.Nu intra treapta 1 daca nu sta roata.Ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
luchianvwspecial

Salut vecine...sunt din comanesti...dar nu mai locuiesc acolo...am un Golf 4 asz 6 vit 250 000 km..ieri am intimpinat mari probleme cu treptele de viteza...mai ales in R care intra doar cu mare descantec, 1 intra relativ greu dar a 5 a si a 6 a nici vorba...parca as avea dacie cu 4 trepte... a 5 a si a 6 a, treptele adaugate au disparut...nu intra nici fortat...nu se aude nimic suspect in cutie cand rulez sau schimb rapoartele...din cate am inteles sper ca problema e din timonerie...dupa ce ii dau de cap o sa va impartasesc si voua misteru cutiei cu 4 rapoarte...tin sa precizez ca a plouat intens in ziua cu pricina dar cum au spus si alti colegi nu cred ca asta este motivul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut

Mie imi caraia in a2a si a3a. Raspunsul de la servis e ca imi tre sincroanele si pinioanele de la a2a si a3a, mai bine de 3.000 ron dupa preturile lor plus manopera.

Intrebarea mea e cine stie unde gasesc o cutie second bunicica si la un pret acceptabil?

passat/2000 ATJ 6 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut

o problema asemanatoare as avea si eu...

nu mai schimba deloc vitezele,, iar pedala este foarte foarte grea.

cineva pareri??

Multumesc

Modificat de C o s m i n
data viitoare posteaza in topicul potrivit !!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, am si eu o problema cu intratul in viteze, are momente cand merge foarte bine si momente cand efectiv intra doar fortat. Cu motorul oprit intra ff usor, deci problema este din ambreiaj, ce ar putea cauza aceasta manifestare, rulment, cilindru ambreiaj ? E ciudat ca are momente cand merge perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ansamblul pompa de ambreiaj-cilindru receptor. Rulmentul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, cum se verifica pompa si cilindrul ? Nu prea am incredere in parerile mecanicilor, ca am mai patit sa-mi zica ca trebuie schimbat ceva si sa nu fie nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de verificat...

Daca ar avea aparate de masurat presiunea in instalatie, ti-ai putea face o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci singura solutie e verificarea vizuala cand umblu sa schimb kitul de ambreiaj... Banuiesc ca un mecanic cat de cat priceput isi da seama, daca piesele respective functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la fata locului e mult mai usor decat asa teoretic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari...

Am si eu o problema cu masinuta mea...

Astazi a zis ea ca nu mai vrea sa intre in viteza...

Nici una dintre ele. Am oprit motorul, si am verificat cu el oprit si totul era normal. Concluzia clar nu mai debraia.. Fiind la distanta de casa am incercat fortat (bagat in viteza, pornit cu ea in viteza in a 2 a zic sa ajung pana acasa - la pornire nici o diferenta intre ambreiaj calcat si el liber). Pe drum am incercat sa vad daca intra iar in alte trepte si surpriza totul parea in regula nici un zgomot nici o trepidatie nimic nelalocul lui. Am oprit la o benzinarie pentru alimentare iar cand sa plec aceeasi problema nu a mai vrut sa intre in viteza.

Azi am chinuit-o toata ziua ...daca o fortez sa plece si nu opresc motorul totul este perfect. intra bine in viteza, pedala tine la jumatate nu trepideaza nu trocane nimic.

Daca opresc motorul apare aceeasi problema pur si simplu nu intra in viteza dupa ce pornesc... am stat mai mult cu ea pe loc am apasat ambreiajul de 20 ori nimic...

Scuze pentru povestea mea lunga si va rog daca poate cineva sa ma ajute si pe mine daca a mai patit asa ceva sau daca stie de la ce e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, legat de intrebarile colegilor de mai sus care cereau explicatii despre intratul greu in anumite viteze; am fost si eu la un service si mi sa zis ca ar fi timoniera, odata schimbata cu alta noua, se intra foarte usor in viteza..

NU schimbati sincroanele decat daca asa a fost recomandat la reprezentanta.

acum am si o nelamurire, am schimbat uleiul in cutie si uneori imi agata in treptele 2 si 3. Imi poate spune cineva ce ulei se recomanda la 350k km, masina fiind cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75w/90 - 2,2 litri pt. masina ta. Ar fi bine sa cumperi pe original uleiul si-ti explic de ce: am schimbat si eu uleiul din cutie la fost mea masina cu CASTROL iar iarna ma rugam sa bag in viteza pana se incalzea, dupa 1 luna am luat pe original pt VW si crede-ma ca am simtit diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde iau uleiul asta pe original, un site ceva sau musai la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUna.

Am remediat o problema si acum va impartasesc si voua ce am invatat.

Am iesit cu masina la o mica plimbare,am calcat-o asa cum fac de obicei iar la intoarcerea acasa pe ultimii cateva sute de m a trebui sa schimb treptat din 4-3-2-pct mort si sa schimb la final in a 1a ca sa fac ultimele manevra de parcare.Cand am schimbat din 4 in 3 am aobservat ca schimbatoru intra greu dar pedala de ambreiaj mergea normal---lucru pe care nu l-am mai patit niciodata--,parcurg cu a3a odistanta ,schimb in a2a ,,,intra si mai greu ,aproape imposibil.Ajung cu masina in parcare scot pe liber si doresc sa cuplez a 1a dar cu stupoare observ ca nu mai intra in viteza deloc.Opresc motoru sa vad daca intra in viteza.....intra,,,,il pornesc inapoi dau cateva pedale si vreau iarasi sa bag in 1a.,tot nu intra,mai dau cateva pedale si la un moment dat pedala se opreste cam la 70% din cursa.Ca si un dobitoc fortez pedala si sparg pistonasu de debraiere din cutie,curge ceva lichid de ambreiaj si totul se termina.Duc masina pe trailer la mecanic..desface cutia si ies la iveala urmatoarele lucruri:

1.volant cu masa dubla ,joc in arc de vreo 6 cm....super exagerat

2..Disc ambreiaj aproape de uzura maxima

3.Placa de presiune uzata cu urme de supraincalzire

4,Rulment de presiune aproape de moarte

Tot kitu era SACHS sport,montat in Germania banuiesc.

SI acuma problema din cauza careia nu intra in viteza: PARGHIA DE DEBRAIERE FISURATA SI CURBATA DESTUL DE MULT......

Am pus un kit+volant nou stock si acuma nu simt deloc pedala de ambreiaj asa moale e,au disparut aproape complet socurile la lasarea brusca a pedalei de acceleratie cand rulez cu 140-150 sau la schimbari bruste.De acum incolo voi menaja mai mult masina ,,,fiecare burnout imi goleste buzunaru....

RIDE SAFE!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut cu respect!am si eu urmatoarea problema la passatul din semnatura:uneori cand vreau sa plec de pe loc dau treapta 1 cum e normal dar dupa ce ridic usor ambreajul masina tremura rau....scot pe liber bag iarasi in treapta 1 si nu mai am probleme...imi lasa impresia ca intra intr-a 3.ambreajul nu are nimic nu am probleme in R sau in alte trepte nu patineaza intra usor in viteza....dar parca intra intr-a 3 cand eu ii dau treapta 1 sa plec de pe loc si nu cred ca gresesc eu pentru ca am masina de 2 ani si nu am avut probleme...va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să verifici timoneria şi suporţii motorului/cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Pasat /2002/AWX am scapat pedala de ambreiaj -ca incepatorii- si s-a oprit motorul.

Dupa asta , n-a mai vrut sa intre in viteza 1/marsarier.

Am deplasat ceva, sau am rupt ?

Mentionez ca mai facea figuri de tremurici la plecare dupa ce era motorul incins.

Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă cu motorul oprit intră bine în toate vitezele, iar cu el pornit cârâie când încerci să bagi în viteză, probabil că placa avea început de sfârşit şi de la şoc a rămas lipită de disc. Ar fi bine să verifici circuitul de acţionare să nu fi rămas blocat cilindrul receptor de acţionare a pârghiei de debreiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să verifici timoneria şi suporţii motorului/cutiei de viteze.

am studiat atent problema si nu am probleme la timonerie.eu am folosit benzina de 98...de ceva vreme am inceput sa bag de 95 si din cate am inteles in ziua cand am alimentat eu cu benzina de 95 a fost apa in ea....dupa ce am alimentat la 2-.3 zile au inceput problemele....ii dau treapta 1 ridic usor ambreajul fara sa accelerez masina pleaca fara probleme dar cand sunt aproape sa eliberez complet ambreajul incepe sa ,,dea in nas" tinde sa se opreasca.atunci mai calc odata ambreajul la podea dupa care il ridic usor si nu mai face.sa fie oare din benzina?din cauza apei?sau sa fie ca am amestecat benzina de 98 cu cea de 95?problema nu o face la cald si doar la rece dar nu face mereu....va multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este altă discuţie. Eu m-am referit strict la situaţia în care în loc să intre în treapta 1 intră în treapta a 3-a (ca şi cum nu ar avea loc să intre în treapta 1).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă cu motorul oprit intră bine în toate vitezele, iar cu el pornit cârâie când încerci să bagi în viteză, probabil că placa avea început de sfârşit şi de la şoc a rămas lipită de disc. Ar fi bine să verifici circuitul de acţionare să nu fi rămas blocat cilindrul receptor de acţionare a pârghiei de debreiere.

Nu caraie, pur si simplu nu intra decat in viteza 2,3,4.Daca bag a 2-a, intra in 1 aproape normal- adica putin fortat.

La fel si marsarier- opresc motorul, bag marsarier, apoi pornesc motorul.

Cilindru de debreiere actioneaza numai la 1 si marsarier? Nu e ptr toate vitezele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!