Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Mai ce ne floricesti :). 4FA e motorasul de recirculare aer. Si cum ai Bora, banuiesc ca e la fel ca la GOlf. ......cam problematic la golf, cand moare moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

Deci sa inteleg ca si pierderea de antigel este datorata motorasului.

Motorasul se mai poate repara sau trebuie inlocuit?

Aveti ideea cam cat costa unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderea de antigel nu are nici o legatura cu motorasul. Motorasul e complet separat de calorifer (si la distanta de cativa cm).

Daca se poate sau nu repara, poti afla abia dupa ce il demontezi. In principiu se poate repara.

Uite un tutorial despre asta: AICI

Pretul unui motoras nou este 98 de euro. Uite-l in imagine:

motorv.th.gif

aaa..si sa nu uit : :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut un baiat destept care sa ma ajute si pe mine cu o prb:am un passat 2000 1.9 tdi 115cp

*cand ii dau talpa si ma refer si la dealuri raman fara caldura si fara lichid in borcan,mentionez k am schimbat antigelul,capacul de la borcan,,am tinut o jumatate de ora masina accelerata in fata blocului dar tot nu-mi dau seama pe unde o pierd in mers,pt k nu vrea nici in ruptul capului sa dea apa afara cand stationez.iar in mers pana opresc se evapora...si nu vad aburi si nici urme de roseata de antigel

*si inca ceva daca ar fi garnitura de chiulasa sa-mi faca presiune in borcan in timpul mersului,ar trebui sa cedeze,nu?ei,eu am facut 5 drumuri de germania cu 20 L antigel,si ulei nu am in apa si nici invers.am dus-o pe la nenumarate service-uri si nu vrea sa dea apa afara decat in mers,cred k am sa dau capota jos si ma sui pe motor in mers:))mentionez ca aud si bule in caloriferul din bord dar asa e de cand am luat-o asta era de-a casei.heelp!nici moros de antigel nici aburi nu am...si culmea nici urme de antigel nu am pe sub masina,,si totusi papa la greu..mentionez k am fost si la vw center bacau si baieti de renume si-a facut cruce si cu toate testerele lor nu a dat nici o eroare si nici nu a curs acolo cand am iesit dupa 5 km s-a aprins iar avaria in bord..am innebunit.sa ma apuc sa o desfac toata???ea saraca trage de rupe nu am avut nici o prb cu ea decat k nu-i place apa(antigelul)

post-57936-1258660292_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ai probleme, am inteles ca ai nevoie de ajutor, dar n-am inteles de ce trebuie postat in mai multe locuri si de ce trebuie folosit limbajul asta de Mirc.

Si ce e cu atasamentul ala? Care e rolul lui in acest topic?

Ca sa ai timp de gandire, ai primit un warning si 3 zile suspendarea dreptului de a posta. Fii tu "baiat destept" si pana o sa poti posta din nou fa-ti timp sa citesti si regulamentul daca nu ti-ai facut cand te-ai inscris. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E garnitura de chiulasa arsa, iti arunca aburi pe esapament, antigelu si posibil iti baga gazele in vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un VW Passat din 2001, 130 CP. Am avut accident in urma cu un an, putin mai grav. Au fost schimbate mai multe piese in fata (radiatoare, etc). De atunci cand se incalzeste mai tare motorul, sau cand ii dau talpa se pierde antigelul. Imi apare in bord: Stop! Check coolant service manual, ceva de genul. Si mereu trebuie sa-l umplu (momentan bag apa normala).

Am fost la mecanic, si era ferm convins ca este radiatorul de incalzire de sub bord. L-am schimbat si tot se pierde. A verificat si furtunele, nu pare sa piarda nicaieri apa. De asemenea, m-am uitat si sub masina. Nu este urma de apa nicaieri....stie cineva ce poate sa fie? Trebuie sa gasim problema cat mai repede sa pot baga antigel ca vin ingheturile si apa normala va ingheta :icon_thumright:

Multumesc anticipat...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Cred ca este suficient un topic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a fost o decizie prea inteleapta sa bagi apa normala. Chiar daca e scump, trebuie antigel G12 pentru ca daca se pierde pe undeva, dupa uscare acesta lasa urme ca si de zahar alb-roz. Iti dai seama ca asa e mult mai usor de depistat.

Insa in prinicpiu, eu zic ca ori are radiatorul vreun por, ori cuplajele de la radiator n-au fost unse cu vaselina cand ti le-au mufat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc moderatorilor ca au mutat topic-ul aici.

Am cumparat si antigel dar mi-a zis mecanicul sa nu il bag pentru ca se va pierde cu siguranta si e cam costisitor sa tot iau antigel. Dar cred ca in final asta voi face. Poate depistam pe unde scapa.

Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e dureros... problema cu antigelul si vas de expansiune si capace... dureros este ca eu mai si lucrez intr-un service auto si baietii nu au timp sa se uite la masina mea... la 150km trebuie sa completez cu 2 litri de apa distilata... la fel...dispare apa dar urme nu sunt, nici sub masina radiator, si dispare cand se formeaza presiunea in instalatie... am bagat un stop leak si parca a inceput sa bea apa mai rapid... s-a uitat mecanicul azi si mi-a zis ca sunt urme de stop leak pe capacul vasului si ca acolo ar fi problema... ar trebui sa schimb capacul...ce ziceti?..credibil? maine imi vine capacul, ar fi frumos sa scap de problema asta doar cu atat... un sfat ceva daca puteti sa imi dati . multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te in spatele motorului la iesirea din chiulasa spre caloriferul de caldura daca sunt pete rozalii sau balta! Insa uitate si in habitaclu, bagi mana pe langa pedala de acceleratie pe mocheta de sub bord sa nu fie uda....adica posibil calorifer spart !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha..multzam de raspuns... deocamdata am schimbat azi capacul de la vas si am completat cu 1 litru de antigel... de acum sa vad cum merge treaba... dar maine de acum sa ma uit si pe sub bord... pedale alea alea...sa vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!eu am detectat cauza pierderilor la mine .Neamtul este neamt!Am demontat pentru prima data bara fata,si asta intr-o ora,la dacie cred ca dura o zi intreaga.Am gasit la radiator in stanga,cum privesti de la sofer,si am gasit la radiator ,unde se inbina faguri de la radiator cu ramrle mari ,cele doua de pe laterale.Acolo sunt niste garnituri de cauciuc circulare,si se pare ca din cauza varstei(anul de fabricatie 2000,posibil radiatorul din 1999)acestea au cedat ,si pierde lichid pe acolo.Intrebarea este:Areparat cineva asa ceva,cu schimbare garnituri?Multumesc anticipat! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca te lamureste asta. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda si la mine scade nivelul si sta tot pe minim

am bagat ceva antigel ieftin de la lukoil amestecat cu antigelul bun din borcan acuma ceva timp

de atunci tot scade nivelul ...

e dusa chiulasa ?

caldura baga in masina , apa nu trece de 90 ba mai mult sta de atunci la 80-85 de grade ?

cand dau talpa sta putin pe 90 urmand sa scada iar la 85 !

o sa completez sapt asta cu antigel de ala G12 bun si o sa vad daca mai scade nivelul !

care poate sa fie cauza !

btw. sa scot tot antigelul din borcan si sa pun altul nou noutz sau sa completez ???

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi tot scadea antigelul (cate putin). Cand am desfacut fata ca sa ii schimb distributia am constatat ca supura radiatorul (pe la capacele laterale)(era umed). Am incercat cu o solutie pt. infundat pori. S-a ameliorat dar nu a disparut complet fenomenul. Dupa ce am schimbat radiatorul s-a rezolvat definitiv.

Cu ani in urma, la alta masina am avut rabdare, am desfacut capacele, am pus silicon pe garnitura si a mers figura. Acum nu mai am atata rabdare.

La masina sotiei am constatat (dupa indelungi cautari) ca era o fisura (mica) in vasul de expansiune la imbinarea celor doua parti din plastic. In mod normal nu curgea sau supura dar in mers (presiune in instalatia de racire) se pierdea. Am constat tactil (umezeala in zona). Nu am rezolvat inca, voi incerca cu poxipol, ca vasul e vreo 200 ron (daewoo)

Posibil si un mic por in garnitura de chiulasa dar asta ar insemna sa "sufle" in vasul de expansiune sau sa gasesti urme de ulei in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un letcon sa astupi porul din vas. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosmin,

Am schimbat furtunul care merge la preincalzitorul de ulei (cred ca asa se numeste) pentru ca era varza si se vedea clar ca pe acolo pierdeam antigel. Bucuros ca de cateva zile nu am mai pierdut antigel (nu am apucat sa-i dau talpa zilele astea), azi am fost prima oara pe noua autostrada din Gilau (jud Cluj) pana in Turda. Am mers cu 200 km/h. Cand ajung la "capatul" autostrazii guess what? "STOP. Check coolant service manual". :) :king:

A sunat prietena mea un mecanic si i-a explicat problema care o am si mecanicul m-a intrebat daca am murdarie in/pe "borcan"... si din pacate am ceva pete negre. Mi-a spus ca este garnitura de chiulasa sigur.

Mai am si alte 2 probleme care cred ca sunt legate tot ce pierderea antigelului, si anume:

1) Acul de la temperatura apei sta mai tot timpul sub 90 de grade;

2) Nu prea am caldura in masina decat foarte putin.

Ce parere ai? Este garnitura de chiulasa?

Multumesc mult inca odata. Nu stiu ce ne-am face fara vwforum! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa unde ai inlocuit furtunul este Termoflot-ul si serveste la racirea uleiului.

Petele negre se datoreaza infiltratiilor de ulei in lichidul de racire, problema este ori la termoflot (70%) ori la garnitura de chiulasa (30%).

Referitor la indicatorul de temperatura cel mai probabil ai probleme cu termostatul sau cu senzorul G62, verifica pe Vag-com temperatura reala ca sa vezi daca ai decalaj intre senzor si indicator. Schimbarea termostatului s-ar putea sa rezolve problema. Incalzire trebuie sa ai si cu apa la 60

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu 200 km/h. Cand ajung la "capatul" autostrazii guess what? "STOP. Check coolant service manual". :D :blah:

Nu te supara, cat este trecuta in cartea masinii, viteza maxima constructiva? Probabil mai putin de 200. La mine e 190. Aia e viteza maxima la care producatorul garanteaza siguranta in functionare si functionarea in parametrii normali (pe langa alti factori externi gen conditii de trafic, experienta sofer etc). Si se refera cu siguranta la o masina fara uzuri. 200Km la ora inseamna si ceva turatie. Banuiesc ca aveai 4000 cel putin. Daca duci o masina care nu mai e noua de mult intr-un astfel de regim de turatie un timp mai lung de cateva zeci de secunde (o depasire de ex.) foarte probabil va ceda ceva. Eu cred ca e garnitura. La garnitura dusa de obicei sufla bule de aer in vasul de expansiune.( tu te uiti la vas (cu capacul desfacut) si cineva accelereaza brusc motorul).

Bule de aer in instalatie afecteaza atat functionarea termostatului cat si a senzorului.

bafta

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci stdio, completeaza cu antigel pana la maxim si nu mai crede toti "meseriasii". Aceste motoare nu mai sunt ca si cele pe care "au invatat ei mecanica". Garnirura de chiulasa este metalica si cedeaza de cele mai multe ori, mai greu decat chiulasa in sine.

Schimba si termostatul. Daca tot nu ai caldura, scoate furtunele din calorifer si baga apa cu presiune prin el. :))

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atentie stdio, pune antigel conform manual utilizare. Si nu amesteca niciodata tipuri diferite. Decat sa completezi cu alt tip, chiar in cantitati mici, mai bine schimba tot antigelul. Sau mai bine pune apa distilata la completare (cand e vorba de cantitati mici). Si evident cand problema este rezolvata se reface concentratia normala (recomandabil schimbat tot lichidul din instalatia de racire)

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu vreau sa fiu off topic dar as vrea sa stiu si eu unde este termostatul de la modelul meu.. Cosmin poate ai tu idee avand aceeasi maisna cu a mea. Am schimbat senzorul de temperatura, acum nu imi mai trepideaza la ralanti dar apa nu mai sta la 90 . ceaa ce cred ca era si inainte, dar nu arata bine senzorul. Va rog o poza cu locatia piesei .. nu am gasit pe forum o poza concludenta cu locatia termostatului. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kazu termostatul se afla in spatele alternatorului o sa vezi un futun cu un capac de ceva plastic care e fixat pe blocul motor in 2 suruburi(imbus de 5 daca nu ma insel), desfa suruburile si scoate incet capacul ca poate o sa curga antigel(depinde ce tip de garnitura ai acolo, 2tipuri, inel. si garnitura care imbraca suportul termostatului,deci sa tragi usor de ele daca vrei sa nu stropesti peste tot cu antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!