Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Atunci te invit sa cumperi. E sigur din bronz pentru ca erau si dopuri cu acelasi filet care "pareau ai fi din bronz", dar erau din otel :icon_cheesygrin:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema; garnitura de chiulasa era de vina. Multumesc pt sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pierd si eu apa (G12) pe la supraplin, insa apa nu trece de 90 grd., nu are nici o urma de ulei in vas, iar dupa ce opresc motorul ramane presiune in instalatie. Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! eu cred ca am identificat cauza .jos la teu-ul acela cred ca in urma interventiei ,, meseriasilor '' romani ,nu mi-au mai pus o sigurata la furtunul ala mare ,si cred ca pe acolo pierd antigel.doua interventii la ,,mesterii'' romani si amandoua de mantuiala.una a fost la schimb ulei,unde ,,mesterul'' nu a strans busonul bine si am pierdut ulei pe acolo pana ce s-a aprins becul martor cu presiune si nivel! asta este romania!Sa auzim de bine! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic iti meriti si ne meritam soarta. Mecanicii sunt poate mai priceputi cu cheia, dar nu ei plimba masina, voi ce faceti....aveti incredere oarba in ei ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierd si eu apa (G12) pe la supraplin, insa apa nu trece de 90 grd., nu are nici o urma de ulei in vas, iar dupa ce opresc motorul ramane presiune in instalatie. Ma puteti ajuta cu un sfat?

Salut,

Ai rezolvat pana la urma problema? Am si eu acelasi motor cu aceleasi simptome :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ai rezolvat pana la urma problema? Am si eu acelasi motor cu aceleasi simptome :)

Salut!

Mie mi s-a intamplat una si mai gogonata

Pierdeam cam 1 l de antigel /1000 km la un passat din 2003. M-a deranjat asta asa ca m-am dus la mecanic, am vf traseul instalatiei si am concluzionat ca de vina este radiatorul. Toate bune, am cumparat un radiator nou.

Baiatul de la magazin mi-a zis, desi i-am vin-ul masinii ca radiatorul este pt o masina cu cutie automata, dar ca merge fara probleme si la a mea, desi am cutie automata.

Am dus-o la mecanic, am montat radiatorul; partea proasta este ca acum pierd mult mai mult antigel pe la furtunul din partea inferioara a radiatorului. Mecanicul mi-a zis ca din cauza radiatorului care nu are la stutul respectiv nu stiu ce con cum trebuie se face un fel de joc intre radiator si racord si pe acolo ar " respira"

Sincer, acum nu stiu de unde sa ma apuc sa rezolv problema.

Sa iau alt radiator..... alt racord..... o fi vreo garnitura pe care nu a montat- o mecanicul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai cumparat alt tip de radiator de la inceput....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ai rezolvat pana la urma problema? Am si eu acelasi motor cu aceleasi simptome :(

Am un amic cu un A6 ca al tau,tot 1.9 care pierdea mult antigel si ii fierbea.

Cauza : chiulasa avea niste crapaturi insesizabile cu ochiul liber care atunci cand motorul se incalzea se dilatau si pierdea apa -> fierbea motorul.Dar atentie cu motorul rece sau caldut nu se vede nimic neobisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai cumparat alt tip de radiator de la inceput....

Pentru ca cel de la magazin mi-a zis ca merge, fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-l si punele in brate radiatorul. Sa iti dea compatibil. E vina lor daca e de vina radiatorul cu toate ca nu are voie. Ia alta garnitura si la montaj unge-o cu vaselina. Vaselina va etansa. Si eu am montat fara vaselina si picura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic cu un A6 ca al tau,tot 1.9 care pierdea mult antigel si ii fierbea.

Cauza : chiulasa avea niste crapaturi insesizabile cu ochiul liber care atunci cand motorul se incalzea se dilatau si pierdea apa -> fierbea motorul.Dar atentie cu motorul rece sau caldut nu se vede nimic neobisnuit.

Nu fierbe, ci baga combustibil si gaze de esapament sub presiune in circuitul de racire. Numai asa se pare ca fierbe, daca circuli mult asa atunci fierbe de adevaratelea. Acest fenomen se manifesta cand garnitura de chiulasa este arsa dar in cazul acela si cu motorul rece baga presiune in rezervor.

crissutton - nu stiu daca o sa-ti ieie inapoi radiatorul care a fost montat pe masina, nu stiu ce mecanic ai dar ar fi trebuit sa observe din prima ca nu se potriveste radiatorul si trebuia schimbat atunci inapoi. Depinzi numai de binevointa omului de la magazin. Sigur nu o sa fie ele de vina ci CALCULATORUL.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca cel de la magazin mi-a zis ca merge, fara nici o problema.

Atunci e vina lui, dul inapoi si sa iti dea altul dupa seria de sasiu nu alte balarii.

Eu sincer zic ca o sa ia inapoi radiatorul, e ca si cum tu iti cumperi un incarcator pt un nokia 3310 si el iti da un incarcator de samsung. Daca vezi ca nu iti merge clar ca il duci inapoi.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat nivelul G12 putin sub minim si nu mai ajunge sa piarda.O mai las asa sa vad daca si cand se agraveaza.

Desigur ca acum sunt convins ca la garnitura e ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,salut! am si eu un radiator spart pe undeva jos in spate,spre elice.Cred ca as rezolva cu un tub de ALUMAASEL.Stie cineva cam cat ar trebui sa pun in instalatie,sau cum ar trebui procedat? multumesc ,si cat mai putine probleme! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa nu dai in altele mai bine nu pune niciun fel de solutie pe instalatie ca e f posibil sa infunzi alte cai, mai bine intri intr-un buget de austeritate si iei al radiator, undeva in jur de 500 lei daca ai si climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai incercat cineva solutii destea de lipire? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am pus pentru ca nu era etans unul dintre capacele laterale pe zona cu faguri - o scurgere extrem de mica, cand motorul nu era cald nu curgea. S-a etansat perfect, nu mai curge de peste un an si nu am alte probleme de genul infundat calorifer sau ceva - baga caldura de te scoate din masina. Am mai folsit si altadata la dacia si nu am avut probleme, in general si-a facut treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord si cu tine, dar decat sa stau cu frica sa nu infunde chiulasa ceva, mai bine dau 5-600 ron pe un radiator nou de preferinta Behr(asta costa asa mult)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil ca pierderea de antigel sa aibe vreo legatura cu blocarea unei clapete de la climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si asta numai daca cumva e spart caloriferul de caldura in bord caz in care antigelul se usuca pe partea de jos a carcasei housing-ului climei cristalizandu-se in firicele de "zahar" ce pot bloca clapeta de caldura( cald/rece)

PS : Blocarea clapetei ar putea avea legatura cu pierderea antigelului si nu invers, dar asta e singurul caz posibil si singura clapeta ce poate fi blocata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot afla daca e spart caloriferul?are vreun avertizor?

am o clapeta bocata ,am facut diagnoza si am o eroare 4FA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un avertizor. Iti dai seama doar dupa aburirea excesiva a geamurilor si/sau un miros de antigel incalzit atunci cand pornesti ventilatia. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!