Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

problema nu este pe unde, ci de ce .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce e asa greu. Vas spart sau furtune crapate care duc la vas. Schimbi si gata. E ceva ce nu spui cred. Detalii ma refer. pune o poza sa arati de unde curge. Poate totusi e vasul crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inseamna ca ai identificat problema? Sau nu crezi ca e doar de acolo ?.

sti un service bun in constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baba novac la Nae Manea. Cam gretos, dar se pricep si lucreaza bine. Sincer...eu nu m-as duce pentru atata lucru la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa spal toata instalatia cu apa si calgon pierdeam apa doar daca saream de 110 km/h iar acum pierd si daca merg pana-n 100 km/h iar daca sar de 120 km/h se ridica si acul de la temperatura pana la 110 grade. si poate se ridica si mai mult dar am incetinit si am oprit; am ridicat capota si se auzeau sfaraituri in vasul de apa; deci ce spui tu e prea simplu.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune asa frate.

Daca e pe la vasul de expansiune si banuiesc ca nu curge pe la furtun, inseamna ca iti curge pe la supraplin, cand refuleaza supapa din buson.

Stii ce inseamna asta? Ce am spus si mai devreme: garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai dreptate dar crezi ca ar putea fi si chiulasa fisurata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabe sanse.

Doar garnitura o fi obosita. Si iti baga compresie in instalatia de racire, iar cand supapa din buson nu mai suporta, arunca antigelul afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 200-250 o garnitura de chiulasa. Pana nu desfaci nu stii oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee aia de la service tracom (Constanta) fac treaba buna? ; adica sa nu ma abureasca si cu altceva chiar daca nu e nevoie

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devenim offtopic. Tracom = scumpi. Du-te acolo. la nae

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_cosmin00

Ma poate ajuta si pe mine cineva vreau sa stiu cat ar trebui sa aibe chiulasa in inaltime daca nu sa facut planeitatea niciodata la un vw passat atj 1899 tdi din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimensiunile la partea radianta pentru radiatorul AVA sunt 630x397x32mm, mai multe detalii in poza.

post-25003-1244211049_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa poza, dar omul voia sa afle dimensiunile chiulasei. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry pt intarziere, raspunsul era pentru vicius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am luat radiator Behr pentru passatul meu si am o mica problema. Pe corpul lui are un loc gol cu filet pentru termocupla insa la mine termocupla e pe furtun inainte de intrarea in radiator la furtunul de jos. Cu ce astup acolo. Pot pune dopul de la punctul 2 ? http://img523.imageshack.us/img523/5564/dopradiator.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlade, nu te speria. Si eu am avut EXACT aceeasi problema cand am schimbat radiatorul.

Rezolvarea a venit foarte usor. O termocupla de pe radiator de DACIA merge perfect acolo (deci acum am si o piesa de Dacia pe Passat :angry: ) Oricum, il folosesti doar ca si dop.

Probabil avem radiatoare fabricate de acelasi producator. Daca mai ai nedumeriri, azi ma gasesti pe numarul de Vodafone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 200-250 o garnitura de chiulasa. Pana nu desfaci nu stii oricum.

Garnitura chiulasa 2.0TDI 140CP BKD 150 lei (Tracom)... lasa garnitura, manopera este de 6 ori pretul garniturii. Mie mi-au luat ~900 lei pentru montat la SEAT (am optat reprezentanta pentru garantie la manopera).

Nici dupa ce desfaci n-o sa stii. chiulasa nu au cu ce sa ti-o "testeze" si o eventuala fisura este greu de depistat. Deci schimbi odata garnitura (varianta ieftina) iar daca nu scapi, mai desfaci odata si pui alta chiulasa + eventual alta garnitura.

Devenim offtopic. Tracom = scumpi. Du-te acolo. la nae

nae tot de la tracom ia... si-am inchis offtopicul.

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu o intrebare. Acum vreo 3 luni am avut si e o problema cu pierderea de antigel pe care am rezolvat-o prin schimbarea furtunului care trece pe langa pompa tandem. Am cumparat 3 litri de G12 Plus de la reprezentata dar pana am identificat furtunul cu problema am completat cu vreo 3 litri de apa distilata. Ma bazam ca o sa schimb eu antigelul dar afland ca iti trebuie groapa pentru aceasta operatiune m-am lasat pagubas urmand sa-l schimb odata cu distributia (in vreo 10k de km). Am citit un post pe aici cu cat de distructiv e sa mergi doar cu apa distilata, prin urmare avand in vederea ca acum lichidul e de un rozaliu deschis (cred ca e super diluat acum) va intreb daca mai pot sa merg cu el asa sau sa-l schimb cat pot de repede ? Mi-ar parea rau sa stau cu el in dulap si sa distrug masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

afland ca iti trebuie groapa pentru aceasta operatiune m-am lasat pagubas

Cine ti-a spus prostia asta? :)

Asa... mori de foame cu mancarea pe foc.

Mai ales ca tu vrei sa arunci antigelul existent in instalatie, ii dai drumul si ai rezolvat problema.

Eu un schimb de antigel (cu recuperarea celui vechi daca e cazul) il fac in maxim o ora si fara canal. :Driver:

Oricum in 10.000 de km nu se intampla nimic cu instalatia, chiar daca mai astepti pana schimbi distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu gaura de la radiator, sa stii ca am cumparat de la cardinal busonul acela + garnitura aferenta cu 6 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat pe unde pierd antigel acum cand am schimbat distributia. Era umed radiatorul chiar pe langa capace. Am mai vazut si la alte tipuri de masini aceasta problema. Odata la un R5 am avut chef, am desfacut capacele, pus silicon si s-a rezolvat. E acolo o garnitura de cauciuc care probabil in timp nu mai etanseaza perfect. Alte dati am pus solutie sau faina de in si s-a rezolvat. O sa iau solutie pt. infundat porii in radiator. Oricum pierd f. f. putin.

Antigel musai pentru ca el unge pompa de apa, doar cu apa distilata se duce pompa. Evident in concentratia ceruta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o cu o termocupla de dacia...11 lei. Atasez poza.

PS : e din bronz.

post-15891-1245756322_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!