Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Cred ca la tine s-a intamplat aceeasi chestie ca si la mine aici. Curgea una din garniturile astea de la pompa tandem mai de demult

tandemslx8.th.jpg

si a atacat furtunul asta:

dsc00588be0.th.jpg

Oare si la mine curge pe-acolo?

Cam cat completezi pe saptamana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cat completezi pe saptamana? Ca eu completez foarte rar, o data la peste o luna. Dar chiar si asa ma enerveaza si vreau sa rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, daca pierzi antigel acesta este motivul pt care temperatura depaseste 90 grade atunci cand mergi cu viteza,dar daca nu pierzi antigel,este de la pompa de apa.Pompa de apa are niste aripioare care iti fac sa circule un anumit volum de apa prin radiatorul de racire; daca ai aripioare rupte,iti dai seama de ceea ce se intampla. Am intalnit acelasi fenomen la o Skoda Superb( nu pierdea antigel,pompa de apa a fost de vina-aripioare lipsa)

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie pompa. Cineva zicea ca s-ar putea sa fie si termostatul. Oricum, nu cred ca de la pierdere depaseste 90 de grade, deoarece chiar daca este vasul plin, motorul tot depaseste 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, te-ai uitat la busonul de la vasul de expansiune sa nu aiba spuma de aia de antigel?E posibil sa nu mai etanseze busonul bine sau pe la celulele de la radiator.Eu cand am facut distributia am vazut ca pierdeam pe la bazinele de la radiator unde intra celulele in el.Am rezolvat treaba cu un tub de stop leak solutie de la 2+2.Daca iti curge pe la bazine nu vezi decat daca demontezi bara...........!Incearca si punei un tub de 2+2.Face treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit o posibila cauza. Garnitura de la termostat.

Acum am pus-o la loc cu silicon negru de etansari pentru motoare si voi vedea daca-si mai face de cap.

Am mai gasit o posibila cauza la furtunasul de antigel ce vine pe sub pompa tandem. Cu vechea pompa curgea putina motorina pe el si s-a umflat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit o posibila cauza. Garnitura de la termostat.

Asa e. Spuneai intr-un alt post ca ai montat vechea garnitura pt. ca era patratoasa, pe cand cea cumparata cu termostatul nou era rotunda. Garnitura respectiva este rotunda, iar cand este stransa odata cu termostatul se aplatizeaza. Cred ca ai pierdut lichid pt. ca vechea garnitura nu s-a mai asezat corect impreuna cu noul termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia rotunda nu se aplatizeaza niciodata la ce material are in ea.

Cea originala e asa din turnare. E patrata pe toate laturile si are si un umar iesit in relief, pentru etansare suplimentara.

Deh, diferenta de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu garnitura de la termostat e de vina. :banghead: :banghead: :banghead:

Acelasi fenomen se intampla in continuare. Antigelul dispare incet dar sigur. Cam 500 de gr. pe luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte greu sa iti dai seama pe unde curge, 500 grame : 30 zile aia inseamna undeva la 16 grame pe zi. E chiar foarte putin si greu de depistat. Si mie imi dispar dar ceva de genu ca trebuie sa completez o data la 1 an jumate, 2 ani. Lumea zice ca se evapora... nu stiu ce sa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate va ajuta si ce am depistat eu la citeva masini la care tot asa dispare lichidul de racire,in cantitati mici in timp.

La schimb de distributie cind este demontat rad. de clima se vede umed rad.de racire intre capacul rad.si celule,cred ca garnitura capacului fiind din cauciuc se intareste dupa cativa ani,am observat ca curge la rece mai mult iar cu motorul cald aproape ca nu este sesizabil,se usca de la caldura si garnitura cred ca devine mai moale si etanseaza mai bine :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mai gasit un loc unde plange. Bujiile de incalzire. Fiind pe producator, nu au calitatea celor originale.

Inca o data pot sa va recomand sa NU CUMPARATI PIESE PE PRODUCATOR.

Inca nu mi-e clar, dar cred ca PRIN bujii trece antigelul. Le-am bagat la loc cu banda de teflon ce se foloseste la robineti, si tot plange. Alalataieri am spalat totul pe langa ele cu apa si ieri iar era atntigel roz pe langa ele. Am incalzit putin bujiile la ragaz sa se umfle izolatorul ala de plastic din ele si acuma sant curios daca mai curge.

Insa tot mai cred ca se pierde inca intr-un loc, ca pe la bujii nu cred sa iasa asa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se prelinge, poate fii si garnitura dintre capacul in care sint bujiile si chiulasa, un inel O,care se ancraseaza dupa un timp, se mai intampla si la termostat s-au am avut caz cand era inelul O de la sonda de temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e ala, ca se vede clar antigel doar in jurul unei bujii din alea 3. In rest nu e antigel pe capacul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul l-am pus nou acum un an. L-am verificat amanuntit si ala. N-are nici o urma de lichid. Noroc ca se vede roz pe unde iese.

Mai cercetez... :banghead: :banghead: :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe posibilitati de scurgere nu mai sint, nu sint sigur dar cred tu ai postat topicul cu schimbatul caloriferului de incalzire ?(si eu am mai schimbat asa ceva si stiu ce inseamna) ;)

Daca si ala este ok. atunci sintem pe linie moarta, dar niciodata nu ne dam batuti :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am pus topicul respectiv. Dar nu la mine l-am schimbat. La alt Passat identic. Daca mi-ar curge ala, ar trebui sa am aburi in habitaclu, sau (la cat de mult pierd), sa am balta de antigel inauntru.

Tot pe afara pe undeva curge... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o idee"om cu idei=idiot" daca scoti furtunul subtire de la vasul de exp. si infunzi vasul,iar pe furtun ii da vreo 2,5 atm.,sa nu bulesti radiatoarele,oare nu se arata beleaua? :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu sa bag aer cu presiune pe instalatie si sa vad pe unde curge. Insa cel mai bine era sa nu fie antigel si sa fie doar aer. Aerul il auzi pe unde sufla. Pe cand antigelul tre sa-l urmaresti. Mare branza tot nu fac daca e antigel in instalatie... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmine, daca nu ai gasit nici o pierdere e sigur garnitura de chiulasa. mai am un tovaras acum care are aceeasi problema la un touran. concluzia clara arunca antigel pe evacuare. Eu am avut un ford focus inainte de passat si am patit acelasi lucru. pierdeam atigel , i-am facut presiune, nimic, concluzia finala - garnmitura. am schimbat-o si intr-adevar pierdea pe acolo. a fos o operatiune bine venita pewntru ca s-a facut si curatenie dupa asta si mergea mai bine masina. imi pare rau dar asta este si la tine. dimineata ar trebui la pornire sa arunce mult abur alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scoate putin abur la vreo 2 minute de la pornire... dar... doar pana se incalzeste putin. Si aburul ala il scoate de 2 ani jumate de cand am masina. Nu scoate nici mai mult nici mai putin. Si nici antigel nu pierdea decat vreo 100 de grame/an.

De la ce sa se arda asa dintr-o data garnitura? Daca s-ar arde, nu ar trebui sa bage bule in vasul de expansiune?

Dupa un drum de 50-100 de km, daca desfac busonul de la vas cu motorul cald, se simte un pic de presiune. Dar fiind cald, cred ca e normal.

Deocamdata eu zic ca e vorba de scapari pe undeva in afara.

Am gasit ca pierde pe la bujiile de incalzire auxiliara. Sa vad dupa ce le schimb.

A inceput sa dispara antigelul de cand am umblat pe la termostat si bujiile astea nenorocite.

Termostatul sigur nu mai scapa. Mai raman bujiile si... m-am mai gandit la pompa de apa. Dar prima data am zis sa verific unde am umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa ma contrazic dar,garn.de chiulasa la modelul asta este metalica, astea cand sant parlite se vede in ulei s-au pres. in vasul de exp.

Din ezperienta mea daca se arde sint probleme mai vizibile,aici nu cred ca este cazul sa sari la demontat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai presiune in vas am si eu. Da nu prea mare.

Intr-adevar garnitura e metalica, se vede pe margini.

Voi schimba bujiile alea in curand si atunci se va vedea daca mai curge.

Garnitura va fi ultima care o voi schimba, desi ma indoiesc ca ar fi de-acolo. Ulei in antigel nici vorba. Am scos antigelul de vreo 5 ori pana acuma si in vasul in care a stat nici macar o urma de ulei nu era pe deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rezolvi cu bujiile si la termostat , cred ca nu va mai pierde.

Modificat de lxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!