Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Termostatul e sub alternator.

Acolo unde iti pierde tie, e teava. E aceeasi care urca sus pe langa chiulasa si filtrul de motorina. Are ceva ramificatii sus.

Oring-ul ala nu are mai mult de 3mm. Eu l-am scos cand am schimbat motorul. Precis mai am si acum teava cu oring-ul acasa.

 

Deci e varianta 2,  N 903 653 02    20x3 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_jianu

Perfect, multumesc frumos Cosmin, teava intra in spatele termostatului chiar in blocul motor nu? nu intra in carcasa termostatului. Sa nu fie cumva acel capac crapat/fisurat.

O sa iau si oringul de la termostat si cel specificat de tine, tot umblu acolo, le schimb sa stau linistit.

 

Multumesc inca o data si propun adminilor sa deschida un cont de paypal unde putem sa donam "bani de bere" :blah: , consider ca sunt foarte multi care apreciaza ajutorul vostru. :icon_thumleft:

 

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe... daca ar gandi mai multi ca tine. :)

 

Teava aia intra exact cum ai dedus si tu. Se vede unde e sageata verde.

Poti schimba linistit si la termostat, ca oricum trebuie sa lasi antigelul din motor.

 

36844827mEj.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de sfat,

am vorbit cu un mecanic sa imi desfaca chiulasa sa vedem ce e pe acolo....revin cu o postare completa dupa rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Claudiu Ciortan

Salut..Am si eu un passat 1.8 T cu volan pe dreapta si pierd antigel prin partea stanga..din ce am vazut pe la busonul de la radiator ceva de genul..Stie cineva cum se poate remedia..Am observat ca pierd mai mult dupa ca merg cu clima pornita pe caldura !!Precizez ca stau in Dublin si dimineata mai o pornesc din cand in cand .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragii mei, are cineva codul oringului de la cotul de plastic din spatele chiulasei? E furtunul ce intra in stanga cum privesti masina din fata, partea dinspre pasager a caloriferului, ce are cot de 90 grd la intrarea in bloc.

E 037121688 sau care din cele scrise mai sus? Multumesc!

La cotul cu oringul are siguranta ca la g62, iar cotul e din plastic sau ceva tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca am gasit urme de antigel sub mocheta(50-100grame),cam ce sanse am sa fie caloriferul de vina(spart),99%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a ajuns accidental acolo e 100% de la calorifer. Parca nu ai schimbat bordul de pe dreapta pe stanga? Poate l-ai atins accidental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate,am schimbat si toate-s bune si frumoase pana acum,accidental n-a ajuns ca n-avea cum.Pe cand sa termin constat ca trebuie sa-l desfac din nou :tuktuk:.Poate l-am atins cumva cand l-am curatat , m-a mancat in,,,, sa-l desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut prin asa ceva. Ce sa zic, o sa visezi bordul ala si noaptea. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai scos. Demonteaza bordul si pune alt calorifer.

100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Cosmin,mai investighez inca putin azi,zilele trecute cand am vazut antigelul sub mocheta am inceput sa ma uit si la conductele ce vin pe calorifer si am vazut in jurul mansonului de cauciuc care vine pe conducte la trecerea din habitaclu catre compartimentul unde e acumulatorul urme de antigel si inca mai sper sa nu fi pus ceva conducta bine . In mod normal daca e de la calorifer ar trebui sa gasesc antigel sa urme si in tulumba de clima, nu?Ma gandeam sa ma uit pe la locasul ventilatorului de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce numesti tu tulumba de clima?

In orice caz, mai urmareste ce se intampla in zilele urmatoare. Si imbinarile alea de sus. Desi n-ar trebui sa treaca in habitaclu, chiar daca ar curge pe-acolo fiindca e in compartimentul bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tulumba ii zic eu la housing-ul climei,cutia acea mare de sub bord in care se afla tot ce e de clima/incalzire.Astazi m-am dus la masina,am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca pana la 90 grade si am inceput sa verific ce si cum.Pe cutia de la clima am verificat,mi-am bagat mana p-acolo si e uscat complet,pe la cele 2 tevi erau urme slabe de antigel in zona garniturii amintite mai sus,am lasat-o sa mearga in continuare si am pornit incalzirea si la fel am inceput sa urmaresc sa vad daca gasesc ceva dar nimic,totul era uscat. Dupa cum am studiat problema am constatat ca daca ar fi spart caloriferul tot n-ar avea pe unde sa ajunga antigelul deoarece acea cutie e din 2 parti unite la mijloc prin niste cleme , iar unde sunt unite e cam 10-15 cm(de la baza cutiei) ca sa ajunga antigelul la acea imbinare sa iasa  p-acolo,asa o gandesc eu din studiul pe cutia de dreapta (care mi-a ramas).Oricum am sa mai urmaresc p-acolo si daca e cazul am sa demontez din nou sa schimb caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand accelerezi la rece se aud bolboroseli in calorifer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a fost doar o pierdere sporadica undeva, nimic de speriat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog sa ma ajutati cu o informatie.

Daca pierd antigel pe la pompa de apa, se poate inlocui pompa fara sa se demonteze toata fata masinii ca atunci cand se schimba distributia ?

Adica daca se poate schimba pompa de apa prin spatiul acela dintre cureaua de distributie si ventilator/radiator.

 

Pierd antigel si cand am dat jos capacul de plastic de la distributie am vazut ca iese de acolo ceva abur si banuiesc scurgeri pe la pompa de apa.

Am bagat mana pe acolo si am gasit umezeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti. Se fac aceleasi operatii ca pentru schimb distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Buna. Se da un Passat B5 diesel AFN. Pierde antigel prin spatele motorului, deasupra cutiei de viteze.
Umezeala este pe o piesa auxiliara din care pleaca un furtun si trei borne.
Poze: http://imgur.com/a/uEXWo
0m4YiF6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel acolo e flansa de la CGP,sunt trei bujii incandescente care au rolul de a incalzi lichidul de racire mai repede, de a aduce motorul mai repede la temperatura de regim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Multumesc mult.
Ok, am gasit acest DIY http://vwforum.ro/topic/64866-diy-instalare-cgpcoolant-glow-plugs-pe-passat-b55-cu-ptcpositive-temperature-coefficient-dar pacat ca nu mai are pozele. CGP PR-7E5 PTC Z35.
In "ETKA 7.3 Plus" am gasit initial piesa sub denumirea "carcasa termostat apa racire" (071121117A) si nimic altceva. Am gasit-o doar ca o piesa pe motorul 2.3 benzina AGZ 5 cilindrii (VR5) iar arata mult altcumva (poate e altceva).
Am mai cautat si am gasit ceea ce-mi trebuie pentru motorul AFN "flansa [...] bujie incandescenta" (028121145E/028121145J), asta o fi CGP-ul. Singura diferenta fata de realitate este ca in schema explodata din program furtunul pleaca direct din flansa, nu are cot, dar sper sa fie ok fiindca stiu schemele astea ca fiind mai generale uneori sau chiar a altor modele (in ETKA).
Are doua garnituri (inele) N90316802 (19,6x3,65) si 037121687 (36x3,15), ma gandesc sa le inlocuiesc.
E bine ce-am gasit? Alte pareri?
 

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ce-ai gasit. E flansa de la CGP, nu carcasa termostat. http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Passat-Water-Flange-Quick-ACT-Coupling-028121145J-/270607048670

Si da, are un inel de cauciuc care probabil s-a rupt.

Flansa ta e cu iesirea in spate probabil pentru ca motorul e nonPD. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema am avut-o si el la AFN-ul meu.  

Verifica atent sa nu fie oringul din mufa rapida a furtunului care pleaca sub bord, la calorifer, pana sa te legi de flansa.

Modificat de klausu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva m-a luat cu autostop in iunie pana la Salzburg si in timpul drumului +1000km a folosit vreo 4 litri de apa bagat in rezervor de antigel. Sub masina nu se vede nici o urma de picatura de antigel si totusi undeva  Passatul (B5) pierde antigelul G12 ce  tot timpul trebuie completat.

Altfel merge bine masina. Azi m-am intalnit cu soferul, si m-a intrebat daca am vreo idei unde se  pierde antigelul.

Lui am promis ca cer ajutorul vostru si sa il zic ce aflu in legatura asta.  Multzam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi citeste putin topicul si vei gasi posibile cauze pe care le verifici pe rand si tot elimini din ele.Sincer daca nu se vede pe unde pierde eu suspectez cel mai rau caz:garnitura de chiulasa arsa,sunt patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!