Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru ajutorul cu solutia de stopat curgerea. Cred ca voi apela la ea.

Am vorbit intre timp cu un mecanic de la service-ul VW. Mi-a zis ca acele solutii rezolva radiatorul dar ca de obicei infunda radiatorul de caldura si ca el imi recomanda sa schimb radiatorul. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e sa schimbi radiatorul, nu te juca cu carpeli, solutiile alea pot face mai mult rau decat bine. Pe mine radiatorul m-a costat 380 lei (made in Danemarca) , cel original era 520 lei (...iar cel de Logan era 780 lei - hahaha)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutorul cu solutia de stopat curgerea. Cred ca voi apela la ea.

Am vorbit intre timp cu un mecanic de la service-ul VW. Mi-a zis ca acele solutii rezolva radiatorul dar ca de obicei infunda radiatorul de caldura si ca el imi recomanda sa schimb radiatorul. Ce parere aveti?

Poate infunda radiatorul de caldura daca il lasi inchis si praful se aduna la intrarea caloriferului obturand-o( si doar cele sub forma de praf, nu am folosit asa ceva). De aia recomand sa cauti solutia de la WYNN's care 100% nu strica nimic. Cea de la 2+2, daca o folosesti, recomand sa o imparti in 2-3 doze.

Carpeala nr. 1:(ieftina)

Ideea este in felul urmator:

- pornesti masina si o lasi putin sa se incalzeasca (dar nu mult, ca sa poti deschide capacul de la vasul de expansiune fara sa te oparesti )

- daca ai climatronic il setezi pe temepratura MAXIMA, daca e manuala deschizi caldura la maxim (pentru ca solutia sa circule in intreg circitul)

- torni solutia in vasul de expansiune si faci un drum mai lung ca solutia sa circule prin tot circuitul. Sa lasi caldura deschisa, chiar daca lasi si geamurile deschise :)

Avantaj: te scoti cu 10-20 de lei

Dezavantaj: mai multa munca din partea ta, efect zero daca e vorba de fisura mare.

Carpeala nr.2(ceva mai scumpa)

- schimbi radiatorul

Avantaj: munca zero, doar te duci la mecanic. Cu ocazia asta schimbi si antigelul.

Dezavantaj: costa cateva sute de lei, avantaj mecanic. Daca mai ai ceva scurgeri pe la imbinari sau pori in caloriferul de caldura trebuie sa recurgi la carpeala nr.1.

Solutia ideala:

- cumperi masina noua si scapi de carpeli.Nu mai enumer avantajele si dezavantajele

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit intre timp cu un mecanic de la service-ul VW. Mi-a zis ca acele solutii rezolva radiatorul dar ca de obicei infunda radiatorul de caldura si ca el imi recomanda sa schimb radiatorul.

nu cred ca vei gasi mecanic ce-ti va recomanda: Carpeala nr. 1:(ieftina) ; vorba unui coleg de forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul este de cele mai multe ori motivul pierderilor de antigel. Este un element din aluminiu care cu timpul corodeaza si apar mici pierderi,care din cauza caldurii si a dilatarii, in timpul functionarii motorului, devin pierderi mai mari, dar care trec neobservate, fiind fvorba de vapori si nu de picaturi sau scurgeri consistente. Unul din motive este folosirea antigelului nerecomandat, stiind ca la passat se foloseste un antigel special, antigel care este colorat (roz-portocaliu), si care te duce la zona scurgerilor imediat ce poti vizualiza radiatorul in intregul lui, deoarece apar pete colorate in zona scurgerilor. Una peste alta am patit si eu rusinea asta, si cred ca este un defect general,tot pe stanga a plesnit. Nu cred ca este corect fata de tine ca proprietar sa incerci cu solutii minune, recomandat, si de multe ori mai ieftin, este inlocuirea, wolksparts comercializeaza unele Daneze la un pret foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa ajungi sa desfaci radiatorul de incalzire din habitaclu :blink: :D :) mai bine schimbi 3 radiatoare de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In mod obisnuit, cand radiatorul de caldura are scurgeri mai maricele, atunci cand caldura este la maxim se aburesc geamurile, si se aburesc in mod hotarat, lichidul de racire la 90 grade se degaja in habitaclu sub forma de aburi care condenseaza pe geamurile reci. Solutiile minune au si parti proaste, folosirea lor poate duce la infundarea radiatorului de caldura, care pe langa un pret deosebit presupune si o manopera deosebita pentru inlocuire. Rezonabil este, dupa verificarea traseului de lichid de racire ca nu cumva sa fie plesnit un furtun sau alte posibile pierderi precum vasul fisurat, verificarea radiatorului si inlocuirea lui daca este cazul, nu carpeala fie ea orice numar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si am introdus in antigel Valvoline Stop Leak. A costat 20 de ron flaconul.

Am facut un drum de 100 de km si am lasat climatronicul pe maxim la caldura sa circule solutia si prin caloriferul de incalzire.

Acum am 500 de km facuti dupa ce am introdus solutia si nu mai scade nivelul la antigel deloc. Sa vad cum evolueaza in timp problema. Deocamdata pare a fi ok.

Modificat de R_a_z_v_a_n
NU mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am si eu o problema asemanatoare cu pierderea lichidului de racire.

Am luat masina anul trecut prin martie, si pana acum nu am avut probleme. Doar ca intr-o zi cand m-am dus in parcare si am pornit motorul mi-a aparut pe bord STOP si semnul lichidului de racire. Am oprit imediat motorul, am tras capota si am observat ca in vasul de racire nu mai erau decat 2 degete de lichid. Am completat (cu apa) dupa care am observat ca tot mai pierde pe undeva, dar destul de putin, adica nivelul scade destul de greu.

Mentionez ca temperatura lichidului de racire nu ramanea constanta la 90 de grade, ci crestea odata cu turatia/viteza. Cu ceva timp in urma am observat ca temperatura crestea usor peste 90 la viteza mare, pe autostrada, dupa care a inceput sa creasca la viteze din ce in ce mai mici.

Chiar si dupa ce completez la maxim lichidul, temperatura tot creste.

Am fost la service la Shama si au bagat presiune pe conducte, dar nu curgea pe nicaieri, adica au zis ca nu pierde pe la nici un furtun.

A mai avut cineva o problema asemanatoare, stie cineva de la ce ar putea fi?

Cineva imi zicea ca ar putea fi vasco-cuplajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Visco-cuplajul n-are nici o legatura cu antigelul. E antrenat de curea si atat.

Sa nu fie pompa de apa, daca spui ca ai avut probleme si cu temperatura.

Ar fi explicabil, sa nu piarda cu motorul oprit, bagat la presiune, ci numai in functionare. A mai patit cineva pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Azi dimineata cand am pornit, m-am trezit cu martorul de nivel lichid de racire aprins si mesaj pe BC CHECK COOLANT.

Am ridicat capota si surpriza: nu mai aveam deloc antigel in vas. Tot uitandu-ma unde ar fi problema, se pare ca la imbinarea furtunului cu iesirea din partea de sus a radiatorului, chiar langa el, in partea stanga a masinii, e o mufa dinaia cu siguranta. In mufa exista un O-ring. Oare o fi cedat ala? Exista de cumparat? Banuiesc ca nu s-a rupt ceva plastic pe-acolo asa din senin. Ieri n-avea nimic. Saptamana viitoare voi da jos radiatorul sa inspectez desi mi-e groaza de frigul asta... :)) , dar as vrea sa stiu daca a mai patit cineva asta si cum a rezolvat.

ainhoa1131913512photo3sk5.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca eu intreb, eu raspund.

Problema pare sa fie urmatoarea: daca se umbla la imbinarile alea, e FOARTE indicat sa se unga cu vaselina suprafetele ce vin in contact, inclusiv garnitura.

Pe langa ca nu mai sant scurgeri, e foarte usor de bagat la loc si de scos data viitoare.

Garnituri separate nu se gasesc, doar cu tot cu furtun si sunt o groaza de bani.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am observat ca am urme de antigel pe la furtunul de la intrarea in radiator in partea de sus langa carcasa filtru aer. Am vb cu mecanicu si mi-a zis ca e o garnitura acolo si se inlocuieste la nevoie si n-o sa mai am probleme. Acum imi dau seama ca aveam ceva pierderi de antigel cam 100 ml la 6 luni si nu stiam de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pierde si antigel, desi am fost cu ea la un service si au bagat presiune in instalatie si au zis ca e etansa. Ce ar mai putea fi? La mine daca ma dau la ea trece temperatura de 90 de grade, dar problema asta nu cred ca este corelata cu pierderea lichidului de racire.

Inca ceva: este normal ca senzorul ce indica nivelul lichidului de racire sa avertizeze doar atunci cand mai este foarte putin pe fundul vasului?

Modificat de andrei.pop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot trece temperatura de 90, eu mizez pe garnitura de chiulasa. Nu cumva ai bule in vasul de expansiune?

Iar indicatorul de nivel e normal sa functioneze asa. Nu te deranjeaza cu nimic pana nu se goleste vasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva: este normal ca senzorul ce indica nivelul lichidului de racire sa avertizeze doar atunci cand mai este foarte putin pe fundul vasului?

da este normal senzorul indica atunci cand mai este foarte putina apa, oricum in momentul acela motrul are suficienta apa, nu este nici o problema, numai ca trebuie completata apa imediat si de preferinta sa nu te mai misti cu ia pana nu completezi cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se parea logic sa ma avertizeze cand scade sub nivelul minim, dar ... ma rog :blink: .

Nu am bule in vasul de expansiune, nici apa in ulei. Am facut niste teste ieri conform cu ce am mai citit pe aici pe forum. Cand deschid capacul de la vasul de expansiune se aude cum iese putin aer, dar nu foarte mult, iar daca strang furtunul acela gros care intra in radiator se aude cum trage aer pe undeva sau ca si cum ar avea deja aer in instalatie. Furtunul acela nu este rigid, este moale, se poate apasa cu usurinta pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pierdea antigel pe la termostat. Si la fel, cand strangeam furtunul ala, se auzea cum sufla aiurea. Pana intr-un tarziu cand mi-am dat seama ca acolo-i buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva cine poate sa verifice daca termostatul este ok, sau cum as putea sa imi dau singur seama de acest lucru? Faptul ca in momentul in care "ma dau la ea" se incinge peste 90 de grade poate fi cauzat tot de termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Daca nu deschide destul, tu cand fortezi motorul, se incinge dar nu se poate raci eficient din cauza ca debitul in instalatia de racire e prea mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.pop@ il poti verifica intr-un vas cu apa pus pe aragaz, singurul lucru de care ai nevoie un termometru sa vezi unde deschide dar conform celor descrise de tine se pare ca nu deschide suficient si nu trece destula apa prin el. Daca il scoti si il pui in apa calda o sa vezi cat deschide.

Daca ar deschide sa zicem la 95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca termostatul nu este in regula atunci poate cauza si pierderea de antigel si incingerea motorului cand fortez masina.

O sa sun la Porsche azi sa vad cat costa un termostat. Sper ca asta sa fie de vina sa nu il schimb degeaba ;)

msanyix: la mine se incinge si acum daca o fortez, chiar daca nu la fel de mult ca vara, dar tot trece de 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 100 RON costa. Cumpara Behr este cel mai potrivit pt Passatul tau, dar eu ti-as recomanda sa suni altundeva (ex:

Volksman care este un comerciant prezent si aici pe forum) pentru ca au preturi mai accesibile si la piese si la manopera. Sau ai inca garantie pt masina din 2003? Oricum nu-i mare scofala sa schimbi un termostat orice service il poate face.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi sant :) , dintre cei care ati schimbat termostatul, aveti cumva probleme cu pierderea de antigel? Eu de cand l-am schimbat, tot la 2-3 saptamani completez 4-500 de grame. N-are pe unde sa piarda decat pe la garnitura aia a lui. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am patit-o si eu cu antigelul. Mergem duminica seara prin oras si dintr-o data mi-a aparut pe display textul check coolant.

Am tras imediat pe dreapta si am constatat ca nu mai avem decat maxim un cm de antigel in vas. Am mers la prima benzinarie si am completat. Problema este ca se scurge in continuare. Ieri am fost la service si mi-au spus baietii ca am o garnitura de la pompa de vacuum care s-a deteriorat si care trebuie schimbata urgent impreuna cu un furtun in forma de L care vine prin spatele blocului motor. Am alergat pe la toate magazinele dar aceasta garnitura nu este de gasit. Cica se aduce pe comanda din Germania in cateva zile.

Am doua solutii : fie astept minim 3-4 zile pana vine garnitura impreuna cu acel furtun, si costa vreo 400 lei toata distractia cu antigel nou pus in ea, fie imi schimb pompa de vacuum care nu e decat vreo 2000 lei.

Daca stiti unde as putea gasii acea ganitura mai repede, v-as ramane recunoscator. Dau si o naveta de bere. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!