Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

In general - si la inceput - cand masina e in sarcina - turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator am si eu imi picura sub masina exact pe sub scaunul de la sofer.L-am gustat azi si era dulce.La mine nu creste temperatura mai mult de 90 de grade dar cam la 2 saptamani tre sa ii completez antigel.I-am pus doar g12 distilat pana acum dar daca tot a venit vara as vrea sa rezolv problema.Ceva idei ?O seara placuta!

Modificat de rafy20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, si eu saptamana asta m-am tot ocupat de problema asta, ca si la mine se tot aude bolborosind in bord, si am fost la un mecanic care lucreaza la "specializat" pe VW, s-a uitat la motor , am tinut masina pornita 20 min, tot accelerat, etc etc, si el tinea de furtune sa vada daca se face presiune pe ele, dar deloc presiune, si nici nu "mananca" antigelul. El m-a asigurat ca nu e garnitura de vina, si ca nu baga presiune pe circuitul de apa, posibila cauza ar fi sa fie aer pe instalatie (dar nu stiu cum se aeriseste instalatia ) sau in caloriferul din bord (cel putin la renault a desfacut un prieten) ar fi ceva spirala care are rolul de a invarti apa prin tevi ca sa nu mai fac zgomot, si aia sa fie rupta sa nu isi mai faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rafy Ce ai gustat? Daca ai gustat antigelul,mergi si fa niste analize pentru ca e foarte toxic.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu l-am inghitit.Hai sa revenim la subiect :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut, mi-am schimbat si eu in weekend termostatul pentru ca nu mai trecea apa de 70/80 de grade. Am cumparat unul OEM, m-am chinuit putin sa-l schimb dar in final toate bune si frumoase. Am completat cu 1.5 l. antigel OEM + 1.5 l apa distilata. Am incalzit motorul pana la 90 de grade sa vad daca mai trebuie sa completez, dar nu a mai fost cazul. Am verificat pe langa termostat sa vad daca mai curge dar parea totul ok. Ieri dupa un drum de 40 de km. s-a aprins in bord becul acela pentru apa (ca si cum ar fierbe apa) fara mesajul de stop si check coolant. Pe bord apa era la 90 de grade. Am deschis repede capota si nivelul in vas era mult sub minim, mai aveam vreo 5 cm in vas. Am completat repede cu 1 l. de apa distilata pana a trecut iar de minim. Intrebarea mea este, daca cand am scos termostatul a curs si apa din radiator, si acum pur si simplu s-a umplut tot circuitul, sau am o scurgere pe la termostat si nu mi-am dat eu seama. Ma gandesc ca atunci cand am incalzit motorul la 90 de grade la relanti poate nu a tras apa in radiator. In weekend trebuie sa merg la Viena si mi-e groaza sa nu raman pe drum. Poate s-a miscat garnitura aia de cauciuc cand am strans gatul acela de plastic peste termostat si poate nu etanseaza ok si se prelinge putina apa si nu imi dau eu seama ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza problema si verifica sa nu ai pierderi pe unde ai umblat tu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare s-a golit si radiatorul cand am scos termostatul ? Am lasat apa sa se scurga pe la termostat pana nu a mai curs o picatura ... nu am idee cat s-a scurs dar s-a facut ceva balta sub masina. Inca sper ca apa a ajuns in radiator .... daca calculez acum, am completat cam 4 l cu tot. Si daca ar curge pe la termostat, nu are trebui sa curga si la relanti ? sau doar cand motorul e in sarcina ?

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina e mai mare presiunea, pierde mai tare.

E cam mult 1 litru. Aia e pierdere, nicidecum aerisire necorespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am intors acum dupa un drum in afara orasului (cam 100 de Km in care nu am trecut de 2500 de turatii) am verificat din nou si nu a mai scazut deloc nivelul in vasul de expansiune.

Sper ca a fost o problema de aerisire :screwy: , o sa incerc sa vad cum reactioneaza si cand este turat mai tare motorul ...

p.s. ce diferenta se vede la consum cand sta apa la 90 de grade :king:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
terminatoru

La mine se prezinta situatia asa....pierdere de lichid de racire doar la turatii mai mari,cand merg cu viteza,in iarna a fost schimbat termostatul.E normal ca dupa ce mergi cu masina sa fie presiune in vasul de expansiune,sau asta e un simptom de garnitura de chiulasa arsa?Daca ar fi chiulasa sau garnitura de vina atunci apa s-ar pierde pe la vasul de expansiune,nuh,ca pe unde refuleaza nu se vad urme de antigel?Nu mai stiu deja ce sa-i fac,mecanicii zic ca e chiulasa dusa,dar fara sa faca o verificare sau ceva,eu cred ca vb prostii si chiar daca ar fi asa asta as vrea sa fie ultimul lucru pe care il incerc ca nu vreau sa desfac motorul degeaba,masina are 11 ani si nu s-a umblat niciodata la el si merge ffff bine.Se pierde aprox 1-1,5 l de antigel,se poate sa se piarda pe la garnitura de la termostat asa cantitate?Ca stiu ca m-am chinuit cu el sa-l schimb,apa nu trece de 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolboroseli se aud in instalatie la inceputul reprizei de accelerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

N-am stat sa ascult,dar daca s-ar auzi borboroseli ar fi din cauza chiuloasei sau a garniturii?

Maine ascult cu atentie si revin cu raspunsul.

P.S.Masina trage de rupe,apa nu se incalzeste mai tare de 90 de grade doar ca se pierde si nu stiu pe unde si din ce cauza.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie sa faci ceva sapaturi. In rest, pe la motor gasesti ceva urme de antigel... are ceva pierderi, prin spatele chuiloasei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Presiune este in orice instalatie de racire. Dar daca nu deschide supapa din busonul vasului de expansiune, nu e pericol.

Mie mi s-a intamplat sa piarda pe la pompa de apa, tot asa la turatii ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Acolo era crapat un furtun dar a fost inlocuit cu unul nou si tot pierde dar numai cand circul in afara localitatii la viteze de 130-150,implicit turatii mari.Am scris ca am schimbat in iarna termostatul si m-am cam chinuit sa pun garnitura aia la loc,o fi posibil sa se fi ars aia cu timpul si sa piarda pe acolo?Pe la busonul de la vasul de expansiune nu se vad urme sa curga .

Cosmine,masina are distributie noua de nici 1000 de km si s-a schimbat inclusiv pompa de apa.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Posibil. Verifica si flansa din spatele schiuloasei.

Altfel.... e garnitura de chiulasa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Cam ce sanse am sa fie chiulasa fisurata,ca mecanicii de aici spun s-ar putea sa fie si asta.

Bolboroseli in masina nu se aud .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Eu zic sa nu te gandesti la chiulasa fisurata.... poate garnitura ciupita, da.... dar nu te duce asa departe, pana nu verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Poi deja s-au facut cam toate verificarile posibile si imposibile,urmeaza sa merg cu masina la un service care cica pot verifica starea chiuoasei pe masina ,fara sa o demonteze deloc,mai ramane asta dupa care cred ca o sa schimb garnitura de chiulasa si verific planeitatea chiuloasei ca nu mai stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare, adica cam la fel.

Prima data cand mi-a dat afara antigelul a fost de vreo 3 ani, adica acum 450000 km.

Nu imi da decat cand merg pe autostrada, cand merg in treapta a 6-a, chiar si cu 110km/h (deci nu este turata).

Pe drumuri nationale, pot sa ii dau turatii, viteza 130, nu se intampla nimic, probabil din cauza ca reprizele de viteza nu sunt asa lungi in timp ca pe autostrada. (nu am fost un an pe autostrada, nu a trebuit sa completez deloc cu antigel).

Bolboroseli nu se aud, dat prseiunea e f mare pe instalatie (am verificat presiunea cu mana si la alte motoare si nu se compara), si se vede ca pe la vas da afara, sunt urme de antigel in spatele vasului pe la stutzul acela, iar pe la capac se aude ca iese aer, presiune, se aude fasait, l-am schimbat cu unul nou, si la acela se aude.

Mi-a spus un mecanic ca garnitura in atata timp s-ar fi distrus, deci parerea lui e ca ar fi chiulasa fisurata.

Voi ce parere aveti? Ce ma indrumati sa fac? Sa desfac motorul? In rest motorul merge excelent, fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Poi daca le-ai incercat pe toate si nu s-a reparat,la fel ca si eu,ramane sa desfaci motoru sa vezi ori e chiulasa sau garnitura,maine aflu si eu raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@terminatoru- daca ai avea pierderi pe la termostat, pipa din spatele motorului sau prin orice alt loc, ar trebui sa fie urme vizibile de antigel uscat, o pasta/pudra roz. Eu am avut garnitura ciupita si abia daca se vedea unde avea porul insa aceleasi pierderi aveam si numai in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Si s-a rezolvat prin inlocuirea garniturii de chiulasa?A fost scumpa treaba,s-a simtit vreo diferenta dupa schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-a rezolvat, nu am mai avut pierderi, am scapat de bolboroseala, si cel mai important, am inceput sa am caldura iarna in masina. Problema este ca citind toate paginile acestui topic la vremea cand am avut probleme, am constatat ca simptomele garniturii de chiulasa impuscata nu sunt aceleasi la toata lumea. Unii aveau bolboroseala, altii nu. Altii aveau caldura, eu nu... Deci e destul de delicata treaba... Analizeaza foarte bine tot compartimentul motor si vezi totusi sa nu ai urme de antigel uscat pe undeva. Garnitura cu tot cu manopera daca nu ma insel, acum doi ani, a fost undeva la 500 ron. garnitura era Victor Reinz. Ia aminte insa ca ambele passat-uri din familie aveau pierderi de 1-2 l de antigel, bolboroseala, lipsa caldura si dupa garnitura, s-au rezolvat toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!