Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Planeitatea chiuloasei ai facuto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles de la mecanic ca a facut'o si paia :D ... stiu ca a verificat si chiulasa ... dar nu stiu exact cum ... ce conteaza cel mai mult ca acum oricat as alerga'o nu se mai ridica deloc presiunea in vasul de expansiune :)si parca s'a modificat un pic si mersul masinii ... trage un pic mai bn ;)(sau e doar o impresie tinand cont de faptul ca imi era cam teama sa o calc inainte .. tinand cont de problema pe care o avea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut aceasi procedura ca si tine. Eu ridic masina marti sau miercuri de la service, sunt curios cum se comporta. Oricum am sa scriu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina azi, totul merge ok, terbuie sa fac niste km exteriori sa vad cum se comporta, dupa 500 km trebuie sa merg la verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Aceeasi problema am avut-o si eu la masina din semnatura (pierdut antigel, clipocit in calorifer etc.), cu mentiunea ca, daca l-a inceput pierderea a fost aproape insesizabila, aceasta s-a agravat dupa un drum de vreo 4.000 de km. prin Europa, de am ajuns sa-mi lase pete pe sub ea cand statea mai mult intr-un loc.

Dupa ce am studiat topicurile deschise pe aceasta tema si am demontat pompa tandem, am concluzionat ca garnitura dintre capacul de plastic (in care intra vreo 3 furtune cu antigel si un senzor de temperatura) si chiulasa este obosita. Incercand sa o repar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut

am si yo o problema cu un passat din 2003 tdi 130cp 4motion

pierde antigel prin partea stanga (daca stau la volan), undeva in spatele proiectorului, problema e ca am scut si pe acolo a gasit sa iese dar nu stiu sigur de unde e, oricum sub motor nu se vede ud.

am pornit-o intr-o dimineatza cand erau -20 de grade, am lasat-o sa se incalzeasca putin, am facut vreo 2 km, iar dupa mai multe ore cand erau vreo -16 grade inainte sa o pornesc am vazut o pata de antigel sub ea, am mai mers vreo 2 km si apa a inceput sa urce repede adica atunci cand o turam apa crestea la 70-80 grade si apoi scadea la 20-30 cat era normal sa arate.

ce credeti ca ar putea fi?

Modificat de lisander_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in partea de jos in stanga unde spui tu, ai un senzor.verifica daca nu cumva nu mai este etans si pe acolo pierzi antigel.

L.E. - sa nu fii avut vreun dop de gheeata care sa fi provocat vreo fisura

eu am avut surpriza ieri dimineata sa constat ca in vasul de expansiune aveam ace de gheata iar pe unul din furtune cand am apasat se simtea gheata sfaramata.

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific maine de dimineatza, dar cum iti explici ca crestea temperatura asha repede cand o turam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema nu a aparut la radiator,ci in spate la chiulasa,la furtunul de la calorifer,am schimbat furtunul ,si priza de prindere pe chiulasa a acestuia,dar tot degeaba pt ca pierd in continuare.(Passat b5.5 1.9 tdi 131CP 4motion)DAca puteti sa ma ajutati cu o informatie,apreciez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot ce se poate spune despre pierderi, vei gasi in topicul asta. Altceva... tu trebuie sa vezi acolo.

Dar tot n-am inteles, de ce le-ai schimbat? Se vedeau urme acolo?

Acum se mai vad urme pe undeva? Antigelul G12 lasa urme de zahar roz pe unde curge. Urmareste asta.

Eu sincer iti recomand sa ungi toate oringurile de la cuplaje. Sunt o mare belea daca raman uscate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Constatand ca si voi pierderi de antigel ,cica 500 g la 400 km,am verificat instalatia,vanand urme de pete rozci.Nu am descoperit nimic nici la radiator,coturi,imbinari si nici sub vas.Nu se aude clipocind.Nu sunt urme in vas si nivelul de ulei e ok.Cautand,am ajuns la pompa tandem,unde am gasit sub ea o mufa plina cu ulei,toata zona fiind foarte unsuroasa.Cauze?Mai nou temperatura apei ce se incalzeste in 20 minute/4km de la pornire,ramane constant in jurul valorii de 70 grade.Citind topicul,am gasit ca si posibila cauza termostatul.Sa se daroreze lui pierderea de antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura termostatul cu pierderea. Cauta pierderea - daca nu se vede pe nicaieri, inseamna ca il mananca. Prin spatele chiuloasei, pe la flansa de plastic. ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vin si eu cu o problema ,am tot cautat si nu ma regasesc ,pierd antigel cam 1,5 L /10 Km ,temperatura se ridica cu greu la 90 ' ,cam dupa 3 km incepe sa se auda bolboroseala in caloriferul din bord,si in special dupa 2500 rot/min ,daca nu circul ramane acolo, sau e nesmnificativ pierderea, caldura este variabila ,in unele momente da puternic, iar de cele mai multe ori f putin, culmea este ca nici in vasul de expansiune nu face presiune,deloc,am duso la serv. , am ridicato cu elevator, cu motor pornit, si nici o pirdere semnificativa,concludenta, nimic,toti mecanicii zic ca ar fi garnitura la chiulasa. Ce nu inteleg eu , e unde e presiunea din vas exp. si cum poate sa plece asa de multa apa pe la garnitura ,ca ar trebui sa fie suroi la esapament,si nu e, Nu stiu ce sa zic .am progrmat la schimbat garnit. Daca aveti vreo idee, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la garnitura nu pierde atat si in mod sigur ai avea presiune crescuta pe instalatie.

Daca pierzi asa mult, parca vad ca n-ai mai pus antigel la concentratia normala si nu mai vezi nici urme de pierderi.

1. Completeaza-ti profilul sa stim ce motor si ce an ai.

2. Parca as paria ca pierde pe la pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum 1,5 litri la 10 km si nu stii unde se duce? E enorm, evident curge puternic, pune masina pe o rampa, da scutul jos și porneste-o. O sa vezi foarte clar pe unde curge. Si eu cred ca se duce pe la pompa sau termoflot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Din pacate am ajuns si eu la problemele descrise in topic si cred ca "de ce mi-e frica nu scap" . Cam pe la inceputul anului am observat ca scade antigelul din vas si am completat cu g12 nediluat. Dar saptamana trecuta am inceput sa sesizez clipoceli sub bord, iar ieri dupa ce am parcat masina , dupa cateva ore era balta sub masina. Nvelul era cam jumate in vas, dar eram grabit si am lasat-o asa.Azi dimineata balta era mai mare si vasul era gol de tot. Nu sunt sigur pe unde a curs, am verificat cateva imbinari dar nu am gasit nimic. chiar cu vasul gol, cand am deschis busonul, a fisait putin. Astfel cred ca a fost presiune f mare in instalatie si dupa ce am citit topicul inteleg ca ar fi garnitura de chiulasa. Mentionez ca tot in ultima perioada cand au inceput scurgerile, am sesizat ca motorul nu mai trage chiar la fel de bine cum tragea inainte, si parca si suna mai urat cand "o calc". Cred ca e un indiciu in plus spre garnitura.

Se poate sa fie termostatul cu preobleme si sa determine cresterea presiunii in instalatia de racire? de asemenea nu prea inteleg cum curge lichidul prin orificiul de refulare de sub vas. Lichidul care curge prin orificiu trece intai prin capac, nu?, deci tb sa ajunga in partea de sus a vasului. Eu cand m-am uitat seara la vasul de expansiune, mai era lichidde vreo 2-3 degete. Daca inca era presiune in vas , restul de lichid ar fi fost impins in partea de jos a vasului, nu inteleg cum a urcat spre buson.

Mai mentionez ca temperatura la apa urca f greu la 90 grade, abia spre 20-30 de km cand era mai frig. ( dupa cum arata indicatorul pe bord) Ar putea fi termostatul defect?

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa te convingi cel mai bine daca arunca antigelul pe la orificiul respectiv, prinde cu ceva in sticla de juma de litru sau un vas cv ... si vezi exact daca pe acolo iti curge sau nu ;) .. eu asa m'am convins de belea ..la mine a fost clar garnitura de chiulasa impuscata in vreo 2 locuri ... mi se intampla fenomenul decat daca o calcam un pic mai grav .. sper ca te'am ajutat cat de putin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii curge pe la supraplinul vasului. Nu are legatura cu termostatul - sa fie blocat ....

Inainte de a te apuca de schimbat garnitura de chiulasa, schimba busonul vasului de expansiune. Daca tot asa face, trebuie schimbata garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am facut un drum scurt , 15 km si acum nu curge. Apoi am pus un servetel acolo, sa vad dupa ce merg putin cu ea daca se umezeste.

Deci daca se umezeste, e 100% garnitura? ? In acest caz ce riscuri ar fi sa mai merg cu ea asa, o luna- doua, " pana se aproba bugetul"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai mereu lichid in vas nu se poate intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pe acelasi principiu am mers-"daca am mereu lichid in vas nu se intampla nimic", asta pana la o partida de pescuit cand la intoarcere am ramas in camp cu tot antigelul aruncat pe la supraplin in 30 secunde...Cert este ca mergeam cu 130km/h. Am bagat apoi apa in vas si pana la bucuresti m-am tarat cu 5--60 km/h si opream mereu sa completez apa

@kuiu- eu am mers cu bolboroseala si completat antigel cam 1 an jumatate pana m-a lasat in drum...Nu te sfatuiesc sa faci ca mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar ca orice defectiune tb reparata cat mai repede.....asta e ....tb sa-i dau de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit mai sus ca ai descris si tu "bolboroseala" in bord. Asta inseamna garnitura de chiulasa 100% din punctul meu de vedere avand in vedere ca am 2 passat-uri si acelasi simptom au avut si la garnitura schimbata am ajuns. Asta dupa ce in prealabil am incercat variantele mai ieftine gen termostat si alte furtune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolboroseala, aruncat apa din vas, presiune pe sistem - da - garnitura chiulasa

Doar bolboroseaa - poate sa fie vb de aer pe sistem, in urma schimbarii unui termostat, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e garnitura cea care provoaca presiune pe sist de racire, acest fenomen tb sa se manifeste tot timpul ? sau se poate manifesta si numai ocazional? Adica daca scapa compresia nu o scapa tot timpul? Am mai facut niste drumuri si nu am mai avut probleme deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!